Lyhyet treenit kaksi kertaa viikossa?

Anonyymi-ap

Älkää nyt ymmärtäkö niin että kyttäisin muita mutta kun sali on pieni niin väkisinkin tekee huomioita.

Meidän salilla käy noin 35-40v vanhempi mies joka käy vain keskiviikkoisin ja sunnuntaisin.
Tekee jotenkin niin että ensin työntävä tai vetävä liike yläkropalle, sitten jalkaliike ja taas työntävä tai vetävä liike yläkropalle, riippuen siitä tekikö työntävän vai vetävän ensimmäisenä.

Eli jotenkin näin: Pystypunnerrus, etukyykky ja leuanveto.
Tai kulmasoutu, maastanosto ja penkkipunnerrus. Voi olla ihan mitä vaan.
Lopussa tekee jotain pienempää jos on aikaa, kun ei ole tuntia kauempaa ikinä.

Ajattelin että jos kokeilisi joskus vanhempana tuollaista mutta toimiiko tuollainen oikeasti?

3

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aihetta sivuava keskustelu hepun kanssa saattaisi valaista asiaa.
      Omista lähtökohdista on vaikea arvioida toisen kuntoilijan tarkoitusta, taustaa ja tavoitteita.
      Aloitin 60v ikäisenä ja olen käynyt samalla salilla 20 vuotta. Itse asiassa nyt viikon yli.
      Sen verran juttelemme kavereiden kesken, etteivät ole ihmetelleet treenieni muutoksia. Paksusuolen 30cm pitkän syövän leikkaus. 3kk sohvalla makuuta ja totuttelu kuntoutumiseen ( ei vielä kuntoiluun ).
      Olkapään leikkaus. 6kk:n häiriö. Säären murtuma. Paketissa 2kk ja teippasin jalkaterää vuoden.
      Joku satunnainen kävijä olisi saattanut ihmetellä noiden toipiskauden omituisuuksia salilla.

Arkisia kummajaisia. Osan maastavedoista teen sukkasillani ranneremminen kanssa. Samoin normitangon hack kyykyt. Osan leuoista vedän kulmariipunnassa. Osa istumapunnerruksista ilman selkänojaa maksiminopeudella, apinan raivolla.
      Yms. Yms.

• Anonyymi

Tuo harjoitus on vapaastitulkittuna koko vartalon treeni kaksi kertaa viikossa. Moninivelliikkeita molempina päivinä, jolloin eri lihasryhmät saavat harjoitusta. Tietysti tuolla harjoittelulla on vaikutusta kuten kaikella harjoittelulla. Hyvä kuntoilumielessä, vähemmän hyvä jos on hyvin tavoitteellinen.

• Anonyymi

Ihmisillä on usein monenlaista kremppaa takana. Itselläkin pari leikkausta. Noiden jälkeen toipilasaika ja sitten vähitellen kuntoutus ja siitä eteenpäin. On kulumia, kipuja jne. Usein kun ikää on 50+ neuvot tulevat fysioterapeutilta.

Salille kun pääsee edes pari kertaa viikossa niin hyvä. Ihmisillä on usein muuta liikuntaa päälle kuten uintia, juoksua jne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109