Älä tapa on yksi kymmenestä kaskystä.

Anonyymi-ap

Kuinka moni kristitty joutuu helvettiin koska tukee Israelin tekemiä kymmenien tuhansien lasten tappoja ja vammauttamisia?

9

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käskyjen noudattaminen on vaikeaa, ellei jopa täysin mahdotonta Mooseksen lakien mukaan. Eihän kukaan pysty eikä edes tiedä miten sapatti vietetään viimeistä piirtoa myöten.

      Ja ihminen löytää aina laista porsaan mentävän reiän. Vaikka sanotaan selkeästi, että älä tapa, niin voidaan selittää, että pitäähän ihminen tappaa jos rikkoo sapatin, niin miksi ei muka sitten jos on muutoin vähän katala tyyppi. Viattomat siviilit ja lapset tulevat siinä kuin kaupan päälle.

    • Anonyymi

      "Anonyymi-ap
      2023-12-07 00:25:09
      Kuinka moni kristitty joutuu helvettiin koska tukee Israelin tekemiä kymmenien tuhansien lasten tappoja ja vammauttamisia"?

      ,,,,,,,,,,,,,
      Heidän itsensä mielestä ei kukaan koska kaikki synnit voi pyytää aina anteeksi.
      Tuo " tukee" sana on kyllä mielestäni ehkä liian lievä ?
      Toivoo tai vaatii jotkut saattaa jopa nauttia "väärä-uskoisten" eliminoimisesta.

      • Anonyymi

        Väärä-uskoisiin kuuluvat rikollisuuden rahoittajat ja tukijat sekä rikoksia tehneet.


    • Anonyymi

      Ihmisiä on liikaa, joutaahan niitä tappaakin jos haluttaa. Raamatussakin ihmisiä neutraloidaan surutta. Eikä tappaminen tunnu edes pahalta, paitsi jos se osuu itseen tai läheisiin. Telkkarista sitä nähdään 24/7. Olispa joku jumala olemassa ja järjestäis ihmisten asiat jollakin muulla tavalla ruotuun. Vaan kun ei ole, niin sitten mennään näillä.

      • Anonyymi

        "Rakasta lähimmäistäsi" ei tarkoita, että hänet pitää tappaa.


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa.
        Uskonnon varjolla tapetaan ihmisiä jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Tuon tuomiosi laittomuuden rahoittajana olet varmaan tutkinut huolella löytämättä pelastusta sillä kristillisten Kaikkivaltiaat ei rikoksia sovittaneen:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Anonyymi

      Oletko ihan päästäsi vialla? Ainakaan aloittajalla ei ole mitään tervettä järkeä oikeudentajua. Hamas harjoittaa brutaalia väkivaltaa ja teurastaa silmittömän julmasti israelilaisia. Myös lukuisat muut muslimit ovat tappaneet viattomia teurastus- ja teloitustyyliin. Sitä se islam on.

    • Anonyymi

      Mitä muslimille kuuluu kymmenen käskyä? Oksettavaa kristittyjen syyllistämistä vääristellystä syystä. Islamin jumala on eri kuin oikea Pyhä Raamatun Jumala.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe