Kaipaan paikkatietoja

Anonyymi-ap

Missä on mörön perse? Itsekin joskus käytän sellaista sanontaa.
Aikoinaan kyllä näin muumeissa sellaisen mörön, mutta eihän ne voineet lastenohjelmassa persettä näyttää.
Sellaisen olen kuullut kuin: nussimaa, pallikivi jne.
Mutta en mörön perseestä.

>simiti<

15

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäikö aamulääkkeet ottamatta ja hoitokerta väliin ?

• Anonyymi

Mikäs tämän miehen kivassa tarinassa nyt niin ärsytti, oletko kenties liian kotiseutuherkkähipiä nyt ja otat hetiarvosteluna? Ehkä ei koske sinun pitäjääsi, ei voi tietää miten kukin kokee ja mistä milloinkin villiintyy villitsemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs tämän miehen kivassa tarinassa nyt niin ärsytti, oletko kenties liian kotiseutuherkkähipiä nyt ja otat hetiarvosteluna? Ehkä ei koske sinun pitäjääsi, ei voi tietää miten kukin kokee ja mistä milloinkin villiintyy villitsemään

Jutuista päätellen pitäisi muistaa ottaa lääkkeet

• Anonyymi

muttq niin voi ollqa 6y6öill4kin hwsudkojw kw6sow qwvw4uud 4n ju566ujw, hqssujaw

• Anonyymi

Kovalevy vaurioitunut r2d2 jjjaaioenendn error 404. Not found . Rrrre Persut hyökkää äreeemmnkls

• Anonyymi

Nahkapaikka on parempi kuin parsittu ristikudospaikka, kestää pidempään.

Ajat jonnekin ja kysyt navigaattorilta missä ollaan, niin tässä ollaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

"Vähän yli kolme heräsin ja sit mä aattelin että nyt mä meen nukkumaan"
        -Niilo22-

• Anonyymi

Täällä: Ukko on ärsyttänyt minua.

• Anonyymi

Lienee koronarokotettu

• Se on hassu sanonta, silloin kun jossain paikassa on pilkkopimeää. Pimeää kuin mörön perseessä.

• Noh eikös simiti tiedä. 🤔

Et taida olla jääkiekon ystävä?

Marko ”mörkö” Anttila on suomalainen jääkiekkoilija, joka pelaa SM-liigajoukkue Oulun Kärpissä. Hän toimii joukkueen varakapteenina. Anttila on pelipaikaltaan oikea laitahyökkääjä ja laukoo oikealta. Eli sieltä Oulusta löytyy varmasti ainakin yhden mörön perse.🤭😝

• Anonyymi

Hei miehen yksi hahmoista oletko saanut pösilöiltä sähköpostia viime aikoina?

• Anonyymi kirjoitti:

Hei miehen yksi hahmoista oletko saanut pösilöiltä sähköpostia viime aikoina?

Kiitos kysymästä.. En mainosta osoitettani… eli en 😊

• Anonyymi

Kysy leevi lestaduikselta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe