Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Selkä paskana en jaksa enää päivääkään

Anonyymi-ap

Moro,

4 vuotta sitten salilla pamahti. Kyykkäsin suht isot romut niskassa, kunnes alaselästä kuului v*tunmoinen raksahdus/pamahdus. Niin kipeää teki, että happea ei meinannut saada. Lähestulkoon ryömin lääkärille. Siellä lyötiin kaks isoa piikkiä kankkuun ja vahvat kipulääkkeet. Nää piikit auttoi, ja kävelin kuin uusi mies sairaalasta ulos. Tämän tapauksen jälkeen on kuitenkin ollut valtavia ongelmia alaselän kanssa. Mitään ei pysty tekemään, koska sattuu. Sängystä nouseminen mahdotonta aamuisin ja pahimpina päivinä jopa siivoaminenkin on mahdotonta. Nukunkin vesilasi ja kipulääkkeet yöpöydälläni ja minulla on aamuisin aina herätys niin ajoissa, että saan lääkkeet kitusiin ennen varsinaista herätystä, jotta pääsen ylös sängystä.

Olen koittanut kaikki mahdolliset vippaskonstit, venyttely, kehonhuolto, jne. Lääkärissä on ravattu, selkä on kuvattu useaan otteeseen usean eri lääkärin ja lääkäriaseman toimesta. Mistään ei löydetä vikaa, vahvoja kipulääkkeitä vaan joihin olen ilmeisesti jonkinlaisessa koukussa, koska elämästä ei tule mitään ilman lääkkeitä. Onko minut tuomittu elämään näiden kipujen kanssa loppuelämäni?

Olen alkanut näkemään unia, jossa olen mökilläni. Täällä ollessa kirjoitan jäähyväiskirjeen, jossa kerron etten jaksa enää näitä kipuja ja tämän jälkeen hukutan itseni läheiseen lampeen. Nämä unet ovat siinä mielessä outoja, että mitään itsetuhoisia ajatuksia ei ole, ja oman hengen vieminen ei ole missään nimessä mikään vaihtoehto. Alkaa vaan olla henkisesti niin loppu elämään näiden kipujen kanssa, ettei vaan jaksa enää. Koitan liikkua parhaani mukaan ja se onkin elämän ainoa ilo. Olen hyväpalkkaisessa toimistotyössä, jossa ergonomiaan on panostettu kunnolla juurikin näiden ongelmien takia. Kipulääkehuuruissa töissä on jopa kivaakin. (Mitä tämän työpaikan kertomisella saavutan, ehkä lääkehuuruissa kirjoittaa mitä sattuu?)

Onko täällä kohtalontovereita? Jos on, niin miten te jaksatte näiden kanssa? Oletteko löytäneet apua tähän jotenkin? Olen itse käyttänyt kymmeniä tuhansia yksityisellä ravaamiseen näiden kanssa, fysioterapiat jne. läpikäyty. Ei auta.

11

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kokeillut hyvää kiropraktikkoa? Se voi vaatia jonkin nikaman naksautuksen, niin sitten auttaa.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­­­m­f­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tee työtäs seisoen, ainakin välillä. Makuuasentokin istumista parempi.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja huomannut mitään konkreettista eroa avun saannissa Hus.in Ortobedian ja Yksityisen lääkäriaseman välillä ? Itselläni myös selkä hajonnut .

    • Anonyymi

      Tervetuloa kerhoon. Ei se siitä parane. Kävelyä perkeleesti niin auttaa. Sauvakävely vielä parempi ja sitä on nyt hyvä harrastaa kun on pimeää niin ei toiset näe. Metsälenkit hyviä.
      Venyttelyt on turhia ainakin itsellä ja fysioterapiat. Eikä lääkärit tiedä sitäkään vähää mitä fyssarit. Liike on lääke sanoi joku joskus.

      Kävikö sullakin niin että kokeneemmat mutta liian "kynikset" kävi neuvomassa miten kevyemmät painot ja tietyt liikkeet korvaamalla säästyy selkä mutta et uskonut? Sitten kävi noin?

    • Anonyymi

      Ei kun putosin pommisuojaan . Minut kuvasi kielitaidottomat kehitysmaalaiset . Minulla kuulemma oli kuoppa pot kertomuksissaan selässäni , Josta en mukamas Valittanut ?! Kuvattiin ja toinen kielitaidoton oli merkannut että selässä murtuma .Toinen pakolla ulosti huumaten ruiskeilla hoitajien kielitaidottomien . Pyörätuolilla taksiin .K. Halonen kertoi syyksi että on vaikeuksia saada päteviä lääkäreitä ? Onko tämä potilaan Syy ?

    • Anonyymi

      Siis minusta kuvattiin niskaa ja alaselkää lähinnä pelkästään syystä jota en tiedä . Kun tottakai tajuissan valitin omaa särkykohtaani rintarankaa selässäni . Väitti jopa kielitaidoton Intialainen aamulla että minulla on alaselkä kipeä . ......En siis edes tiennyt etteivät kuvanneet minuselkämurtumakohtaani ! Tekivät minusta täys invaliidin .

    • Anonyymi

      Älä sure ? Nyt nämä mukamas lääkärit ovat työn puutteessa " kehittäneet taikavoide Abilairin ? Onko lääkärit nyt joukolla idiootteja .

    • Anonyymi

      Kenellä jos mikäkin nikama lakkaa palvelemasta. Itsellä lannnerangassa kulunut kohta. Vain omakuntoutus pitää elämän siedettävänä.
      Oma venyttely sattuu, mutta endorfiinit tulevat kehojärjestelmästä apuun ja kipu heikkenee siedettäväksi.

      Tätä on jatkunut jo 55v. Elämä on jatkokertomus.
      . män 85v.

    • Anonyymi

      Mites kun eivät nyky terveydenhoidosta saa mitään apua murtumaan / kuntoutukseen . Poikkeuksena toiminee Iltalehdissä muka maailmanparasta "valetta " Terveydenhoitoa kehuvat julkisuuden henkilöt !

    • Anonyymi

      Perinteinen jäsenkorjaaja, kalevalainen jäsenkorjaaja, osteopaatti ja kiropraktikko. Nämä auttaa silloin kun muut ei auta.

      Ei lääke auta mitään. Se poistaa vain kivun tunteen. Ei se vikaa korjaa. Korkeintaan voi käydä lääkärissä ottamassa röntgenkuvat.

      Salilla käynti pitää lopettaa (siitä se tulikin).

      Selän ongelma on monessa muuallakin. Pitäisi hieroa kuntoon kaikki seuraavat paikat: polven ympärystät, polvitaipeet. Sääret. Etu-, sivu- ja takareidet. Pakarat. Jalkapöydät- ja pohjat.

      Itse-hoitamalla voi kokeilla: Käsi nyrkkiin, ja rystysillä pyörittelet sivureidet. Istut tuolille, ja kyynärpäillä hierot etureisiä. Myös sormilla tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe