SINKKUJEN TALVIKÄVELY LAHDEN MUKKULAN KARTANONPUISTOSSA 14.12.2023 klo.16

Anonyymi-ap

Kokoonnutaan joukolla rohkeasti Mukkulan kartanolle TORSTAINA 14.12.2023 KLO.16 ja nautitaan kauniista talvimaisemista ilman suurempia paineita mistään.

6

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisitko kertoa, kenen kutsusta kokoonnutaan Mukkulan kartanolle?
      Onko kenties kahvilan omistajan ilmainen mainos; sinkkupalstalla? Ei huonompi idea saada uteliaita asiakkaita, hotellille talviaikaan.

      Oikeesti mä kyllä yövyin aina Seurahuoneella, jos Lahteen on ollut jotain asiaa. Nykyisin mulla ei ole enää hyviä ystäviäkään sellä päin, kun Hennalan kasarmillakaan ei kukaan tuttavistani, ole enää vuokralaisena,
      trollikka

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­f­­­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tämän on vain ex tempore kokoontuminen ei oikeastaan kenenkään toimesta. Moni plus 30v ei koe tindereitä sms omikseen ja matalan kynnyksen tapaamiset harvassa.
      Kartanolle sen vuoksi että tunnettu maamerkki ja rauhaisa kaunis puisto.
      Rohkeasti mukaan jos epäilyttää niin mieti:
      "mitä tässä muka menettääkään?"

      • Anonyymi

        Turku - Lahtilähes 250 km, vähän alle 3/h ajomatka. Hiukan hukkaan heitettyä ???; monellakin tapaa, jos sattuu käymään niin ett on ainoa haahuilija siellä puistikossa.
        Harvempi ajaa pitemmän matkan; ihan palstalla olleen; nimettömän kutsujan tavatakseen.
        Jos nyt yleensä joku palstalaisista edes on kutsun lähettänyt.

        Turussakin on mukava paikka kokoontumiselle, nykyisin täysin uusittu Hamburger Börs, ravintoloineen, sauna osasto jne. Oma pysäköintihalli hotellin alla ja vieressä suuri ns. toriparkkihalli; Turun kauppatorin alla n. 600 parkkipaikkaa muistaakseni.
        Hotelli yö Börssissä vaihtelee 150-175€ riippuen ajankohdasta. Olen joskus nuorempana ollut siellä kanta-asiakas, joten kaikkella hyvällä muistellen; Mä puolestani ehdotan teille kokoontumista HamburgerBörssiin joku viikonloppu.

        Takaan ja alleviivaan; mä en naamaani siellä tule näyttämään! Mutt mitä hävittävää teillä on?

        Hamburger Börs on vanha ja arvostettu täyden palvelun hotelli, baareineen. Tanssilattiaa eikä yökerhoa käsittääkseni enää ole. Mikä on suuri harmi; osa sen viehättävyydestä katosi.
        80-luvulla siellä oli kuulemma yökerhossa paljon nimekkäitä esiintyjiä, kertoi vanhemmat. 2000 luvun alkupuolella, mä kävin siellä usein tanssimassa sekä diskossa että yökerhossa, se aika on jäänyt taakse. Mutt kyllä Turku Hesan ja Hämeenlinnan sekä Lahden voittaa 1-0 !
        trollikka


    • Anonyymi

      painoitko vähingossa appia eli 5uli isot kir4jaime6 hsh

    • Anonyymi

      jos painaa väärää nappia niin voi tull vahingossa niin jos painaa väärää nappulaa coi tull ISOT kir4jwaimet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe