Ostin Casio A700WEGL-3AEF kellon

Anonyymi-ap

Laatua pienellä rahalla. Ei haittaa vaikka rikkoutuisi 5 v kuluttua. Siihen mennessä kelloon on jo kyllästynyt ja voi ostaa uuden peruskellon joka toimii varmasti aikansa.
Rahaa olisi ostaa mekaaninen kello mutta ne on liian isoja ja painavia ja täysin yliarvostettua rikkaiden rihkamaa

28

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitähän on monen kokoisia, painoisia, ja näköisiä. Jos kerta rahhaa on niin siitä vaan sijoittamaan kauniiseen mekaaniseen kelloon.

      • Anonyymi

        En minä sijoita rahojani kelloihin vaan osakkeisiin. Olisi sama ostaa kotimaista lasia joka menettää arvoaan yhtä nopeasti kuin nämä " sijoitus kellot"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sijoita rahojani kelloihin vaan osakkeisiin. Olisi sama ostaa kotimaista lasia joka menettää arvoaan yhtä nopeasti kuin nämä " sijoitus kellot"

        Hauska poika, mutta niin tietämätön ja köyhä.


    • Anonyymi

      To Casio on kaikkien halveksumaa halpis kuraa.

      • Anonyymi

        Se on arvostettu ja kestävä kello. Siinä sitä mitataankin miehisyys että uskaltaako kulkea näiden " kelloharrastajien" mielestä laaduttoman kellon kanssa. Montksi vuodeksi kelloa ja kun kyllästyy niin voi vaihtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on arvostettu ja kestävä kello. Siinä sitä mitataankin miehisyys että uskaltaako kulkea näiden " kelloharrastajien" mielestä laaduttoman kellon kanssa. Montksi vuodeksi kelloa ja kun kyllästyy niin voi vaihtaa

        Aidot kelloharrastajat arvostavat Casioita rymykellona. Eri asia nämä kenellä klarnalla ostettu Rolle ranteessa elintason esittelyä varten.


    • Anonyymi

      Käyttöönhän järkevä ihminen kellon ostaa. Näyttämään aikaa. Sitten on erikseen nämä ahdistuneet ihmiset jotka ovat ostaneet tuhansien kellon ja hokevat joka puolella miten on hyvä ostos. Siitä paistaa vain läpi se että he epäilevät laittaneensa rahansa hukkaan ja isoon ääneen joka puolella huutavat epätoivoisesti miten mikään muu kello kuin Rolex ei ole oikea kello

      • Anonyymi

        Tietysti Rolexi on kohtalaisen varma sijoitus koska sen tuntee merkkinä kaikki ja ompa onnistunut tehdyllä niukkuudellaan luomaan itselleen arvonnousua. Todellinen kellojen harrastaja valitsee kellonsa omien mieltymysten mukaan. Silloinkin kun puhutaan arvokkaista kelloista. Itse päätin jo aikoja sitten että valintani ei ole Rolex jos joskus arvokelloja hankin. Niinpä olen päätynyt muihin valmistajiin vaikka ymmäränkin että arvo putoaa aivan eri tahtiin Rolexiin verrattuna. Jos rahasta tykkää järkevintä olisi sijoittaa kultaan kuin kelloihin. Minua vaan kiinnostaa enemmän se mitä rahalla saa hankittua kuin ihastella hankitun omaisuuden arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Rolexi on kohtalaisen varma sijoitus koska sen tuntee merkkinä kaikki ja ompa onnistunut tehdyllä niukkuudellaan luomaan itselleen arvonnousua. Todellinen kellojen harrastaja valitsee kellonsa omien mieltymysten mukaan. Silloinkin kun puhutaan arvokkaista kelloista. Itse päätin jo aikoja sitten että valintani ei ole Rolex jos joskus arvokelloja hankin. Niinpä olen päätynyt muihin valmistajiin vaikka ymmäränkin että arvo putoaa aivan eri tahtiin Rolexiin verrattuna. Jos rahasta tykkää järkevintä olisi sijoittaa kultaan kuin kelloihin. Minua vaan kiinnostaa enemmän se mitä rahalla saa hankittua kuin ihastella hankitun omaisuuden arvoa.

        Rolex valmistaa sellaiset miljoona kelloa vuodessa, eli ei sitä voine niukkuutena pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rolex valmistaa sellaiset miljoona kelloa vuodessa, eli ei sitä voine niukkuutena pitää.

        Ja jostain kumman syystä niitä jonotetaan toisinaan vuositolkulla. Semmoinen on tekemällä tehyä niukkuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jostain kumman syystä niitä jonotetaan toisinaan vuositolkulla. Semmoinen on tekemällä tehyä niukkuutta.

        Tuotantoa ei kannata kasvattaa hallitsemattomasti ja korona seisotti tuotantoa ja siitä johtuu pahin. Tuo "pula" koskee vain osaa malleja ja kokoajan tilanne kuitenkin paranee. Tuo johtuu myös siitä, että harmaakauppa haali Rolexeja ja nostatti niiden hintoja ja sitten yksittäiset ostaajat halusivat tehdä myös niillä tiliä ja aina löytyy tyhmiä jotka ostavat tiettyjä kelloja paljon yli valmistajan ohjevähittäis hintojen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotantoa ei kannata kasvattaa hallitsemattomasti ja korona seisotti tuotantoa ja siitä johtuu pahin. Tuo "pula" koskee vain osaa malleja ja kokoajan tilanne kuitenkin paranee. Tuo johtuu myös siitä, että harmaakauppa haali Rolexeja ja nostatti niiden hintoja ja sitten yksittäiset ostaajat halusivat tehdä myös niillä tiliä ja aina löytyy tyhmiä jotka ostavat tiettyjä kelloja paljon yli valmistajan ohjevähittäis hintojen.

        Tosi asiaa nyt vaan on se, että useimpia Rolexin malleja on jonotettu aina. Nykyään vain on vieläkin toivottomampaa mambaa. Siinä kun vuodet vierii niin saattaa käydä niinkin että haluttu malli lakkaa vallan olemasta. Toisin sanoen valmistus lopetetaan. Lisäksi hinnat nousee juuri nyt jyrkästi ja jatkuvasti. Todennäköisesti se joka nyt maksaa esim 20K voidaan siihen panna vuoden päästä seitsemän tonnia lisää. Materiaalikustannusten ja sen niukkuuden vuoksi kelloja myös valmistetaan jatkuvasti vähemmän. Toisaalta nykyinen talouden tila ympär maailmaa vähentää myös ostohalukkuutta. Joka tapauksessa juuri nyt ylihinnoitellun Rolexin ostaminen on valtava riski, jos niitä on ostamassa sijoitusmielessä.


    • Anonyymi

      ite ostan vaan rolexlia ei tarvii köyhäillä, pihassa on pari teslaa ja mersuu voi sit valita jos haluu kylillä pyörähtää

      • Anonyymi

        Onnexi olkoon, Suomessa saa kuulemma maksaa enemmän veroja. Noin niin kuin vapaaehtoisesti kun tuntuu siltä että hävettää olla liian rikas.


      • Anonyymi

        Pojan märkiä unia, mutta noloja sellaisia.


    • Anonyymi

      Ei Rolex eroa ulkonäöllisesti 100-300€ kelloista mitenkään. Turha hankinta

      • Anonyymi

        Oi kyllä eroaa. Kommenttisi johtuu vain siitä että et ole koskaan arvokasta kelloa sormissasi hypistellyt silmilläsi ahminut nenälläsi haistellut.


    • Anonyymi

      Olla casioilla on yllättävää kannatusta kelloharrastajien joukossa. Itse en pidä edes Seikoa kovin suuressa arvossa saati casiota. Käyttökellona tietty menettelee

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kylläpäs puhut rumia. Eikä harmita jos sattuu hajoamaan tai katoaa. Siinä oikea muoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs puhut rumia. Eikä harmita jos sattuu hajoamaan tai katoaa. Siinä oikea muoto.

        Entäs jos 50 000€,ron rolle pöllitään ranteesta.
        Tai kännipäissäs kadotat sen,kylläpäs alkoi hehkumaan vitutuskäyrä punaisella.
        Eikä tietenkään mikään vakuutus korvaa.👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos 50 000€,ron rolle pöllitään ranteesta.
        Tai kännipäissäs kadotat sen,kylläpäs alkoi hehkumaan vitutuskäyrä punaisella.
        Eikä tietenkään mikään vakuutus korvaa.👍👍

        No no, jatkat vain rumien puhumista vaikka rangaistus seuraa tottelemattomuuden lapsia. Harvalla on viidenkymmenen tontun kelloa. Minulla on sentään laadukkaita mekaanisia kelloja hyvinkin kymppitonnin edestä. Kyllä sinunkin tulisi hankkia juurikin laadukas useamman tuhannen arvoinen mekaaninen kello.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos 50 000€,ron rolle pöllitään ranteesta.
        Tai kännipäissäs kadotat sen,kylläpäs alkoi hehkumaan vitutuskäyrä punaisella.
        Eikä tietenkään mikään vakuutus korvaa.👍👍

        Jokainen järkevä arvokellon omistaja on vakuuttanut kallonsa. Vai kännipäissään kadottaa, no ei kaikki ole yhtä hölmöjä kuin sinä, ehkä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen järkevä arvokellon omistaja on vakuuttanut kallonsa. Vai kännipäissään kadottaa, no ei kaikki ole yhtä hölmöjä kuin sinä, ehkä olet.

        ”Vakuuttanut kallonsa” Hyvin sanottu, niin hyvin että minulla ainakin riamu repesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vakuuttanut kallonsa” Hyvin sanottu, niin hyvin että minulla ainakin riamu repesi.

        Jos on 50ke arvokello, niin se on järkevä vakuuttaa. Et taida olla ihan kartalla arvotavaran suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on 50ke arvokello, niin se on järkevä vakuuttaa. Et taida olla ihan kartalla arvotavaran suhteen?

        Ehkä, tosin kallonsa vakuuttaminen auttaa vain vähän, mutta kännipäissään kaatuiluun se voi auttaa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, tosin kallonsa vakuuttaminen auttaa vain vähän, mutta kännipäissään kaatuiluun se voi auttaa paljon.

        Hauska poika, no et.


    • Anonyymi

      Minä heitin lahjaksi saadun "teräksisen" A700 roskiin. Sinne se kuuluu koska se on sitä. Roskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2421
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2217
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe