Edellinen alotukseni poistui joten

Anonyymi-ap

Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.

171

1392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä et mun kaveri ole, olet ärsyttävä vanha mies.

      • Anonyymi

        Lupasit olla sotkematta ja esittämättä viimeksi orig keskustelussa. Siinä sinä vieläkin olet. Häpeäisit itseäsi.


      • Anonyymi

        Onko kiva taas esiintyä jonain muuna ihmisenä. Sä olet kyllä ilkeä ämmä! Mieheksiluulijanainen🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupasit olla sotkematta ja esittämättä viimeksi orig keskustelussa. Siinä sinä vieläkin olet. Häpeäisit itseäsi.

        Mitä pikkuhousuja käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pikkuhousuja käytät?

        Minua luullaan usein mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua luullaan usein mieheksi.

        Käytätkö mummohousuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö mummohousuja?

        Jos olenkin mies sitten?


      • Anonyymi

        Koen itseni tosin naiseksi vaikka voisin olla mies kun niin sanotaan?


      • Anonyymi

        Mikset voi sanoa? Kyllä tai ei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset voi sanoa? Kyllä tai ei :D

        Mieheksiluuleminen on jännä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksiluuleminen on jännä asia.

        Ei mua miehet kiinnosta kai voit sanoo kyllä tai ei 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua miehet kiinnosta kai voit sanoo kyllä tai ei 🤪

        Mutta jos olenkin se mies vaikka koen eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos olenkin se mies vaikka koen eri tavalla.

        Ai jaa no tykkäätkö kun sulta otetaa suihi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa no tykkäätkö kun sulta otetaa suihi?

        Mutta en itse koe olevani mies.


      • Anonyymi

        Tänään täällä ärsyttävä vanha mies..
        Eilen tais olla ärsyttävä lapsi...
        Mies joka onkin nainen mut siltikin nainen joka onkin mies...
        Miten lie asia onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään täällä ärsyttävä vanha mies..
        Eilen tais olla ärsyttävä lapsi...
        Mies joka onkin nainen mut siltikin nainen joka onkin mies...
        Miten lie asia onkaan.

        Antakaa kaikkien olla mitä ovat. Me ollaan ystäviä ja te ette. Mitä teette ystävyyspalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupasit olla sotkematta ja esittämättä viimeksi orig keskustelussa. Siinä sinä vieläkin olet. Häpeäisit itseäsi.

        Jos vaikka jättäisitte mut pois jutustanne. : (


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa kaikkien olla mitä ovat. Me ollaan ystäviä ja te ette. Mitä teette ystävyyspalstalla?

        Olkaa vaan ihan rauhassa. Mutta jättäkää joku pois näistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa kaikkien olla mitä ovat. Me ollaan ystäviä ja te ette. Mitä teette ystävyyspalstalla?

        Onko vaikea vaa sanoo onko suuseksi mielee? 🫠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vaikea vaa sanoo onko suuseksi mielee? 🫠

        Onko se niin vaikea uskoa että sinä et kuulu tähän meidän väliseen keskusteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin vaikea uskoa että sinä et kuulu tähän meidän väliseen keskusteluun?

        No mut teidä keskutelu on any case kaikkien luettavis tääl. Mikset voi kertoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut teidä keskutelu on any case kaikkien luettavis tääl. Mikset voi kertoo?

        Niin oli sinun ja origin. En enää häirinnyt teitä ja silti tulit itse häiritsemään. Oletko niin kateellinen jos minulla on ystävä ja sinulla ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiva taas esiintyä jonain muuna ihmisenä. Sä olet kyllä ilkeä ämmä! Mieheksiluulijanainen🤨

        Sä olet mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet mies!

        Niin se onkin, vähän kyllästyttävä tämä hänen feikkidialogishow sekä multipersoonat originalit sun muut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli sinun ja origin. En enää häirinnyt teitä ja silti tulit itse häiritsemään. Oletko niin kateellinen jos minulla on ystävä ja sinulla ei?

        Kenen origin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli sinun ja origin. En enää häirinnyt teitä ja silti tulit itse häiritsemään. Oletko niin kateellinen jos minulla on ystävä ja sinulla ei?

        Onko sun vaikee sanoa kyllä tai ei onko suuseksi kivaa? Mulla seisoo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun vaikee sanoa kyllä tai ei onko suuseksi kivaa? Mulla seisoo nyt.

        Harmi ettet enää ollut origin mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi ettet enää ollut origin mieleen.

        Kerrohan Iikka kuka on origi?


      • Anonyymi

        En mä oo runkaillu kenenkään kanssa.


      • Anonyymi

        Kysy origilta samalla kun julkirunkkaatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy origilta samalla kun julkirunkkaatte.

        Onko noin vaikea sanoo kyllä tai ei 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin vaikea sanoo kyllä tai ei 🤓

        En ole se orig mene sen kanssa puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole se orig mene sen kanssa puhumaan.

        Kuin vajaa oot ? En tunne mitää origia 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin vajaa oot ? En tunne mitää origia 🤓

        Kuinka vajaa sinä olet kun et ymmärrä sanasta että en ole sinusta kiinnostunut? Olet pelkkä trolli ja sotkija minun silmissä.


    • Anonyymi

      Hyvää viikonloppua sinnekin ystävälle. Kaikki on sovittavissa.

      • Anonyymi

        Luin tuolta jostain että joku oli tyttöystävälleen ostanut joku joulu 38 lahjaa. Ihan älytön määrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuolta jostain että joku oli tyttöystävälleen ostanut joku joulu 38 lahjaa. Ihan älytön määrä.

        No se on sitten aika paljon. Mäkin ostan jotakin ja teen itse jotakin mut en ihan noin isoa määrää. Ei lahjat joulussa se tärkein asia kuitenkaan ole mun mielestä vaan se yhdessä oleminen ja hyvä ruoka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten aika paljon. Mäkin ostan jotakin ja teen itse jotakin mut en ihan noin isoa määrää. Ei lahjat joulussa se tärkein asia kuitenkaan ole mun mielestä vaan se yhdessä oleminen ja hyvä ruoka.

        Teetkö sille puusta kyrvän ku eihän noin vanhal taida enää seisoakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten aika paljon. Mäkin ostan jotakin ja teen itse jotakin mut en ihan noin isoa määrää. Ei lahjat joulussa se tärkein asia kuitenkaan ole mun mielestä vaan se yhdessä oleminen ja hyvä ruoka.

        Mitä teet itse? Oletko käsistä taitava tekemään jotain? :) älä välitä tuosta ylemmästä. Joku julkirunkku alkoi sekoilemaan ja vastasin siihen sen mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö sille puusta kyrvän ku eihän noin vanhal taida enää seisoakaan?

        Julkirunkulla vain krvät mielessä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet itse? Oletko käsistä taitava tekemään jotain? :) älä välitä tuosta ylemmästä. Joku julkirunkku alkoi sekoilemaan ja vastasin siihen sen mukaisesti.

        No siis kai mä jollain tasolla oon taitava tekemään. Ainakin noi pihalle tulleet katokset ja muut jutut on olleet ihan onnistuneita :D Se on halunnut sellaisen ison seinäkellon niin ajatus ois sellanen tehdä ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis kai mä jollain tasolla oon taitava tekemään. Ainakin noi pihalle tulleet katokset ja muut jutut on olleet ihan onnistuneita :D Se on halunnut sellaisen ison seinäkellon niin ajatus ois sellanen tehdä ite.

        Okei. Onhan tuo kiva jos on aikaa ja innostusta tehdä. :) minullakin on taitoa mutta en ole aina jaksanut kun vaatisi tarkoituksen että lähtisi tekemään. Olen innostunut itseni kehittämiseen ja ajatuksien haastamiseen enemmän kuin sellaiseen kädentaitoon kun se on jo hallussa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis kai mä jollain tasolla oon taitava tekemään. Ainakin noi pihalle tulleet katokset ja muut jutut on olleet ihan onnistuneita :D Se on halunnut sellaisen ison seinäkellon niin ajatus ois sellanen tehdä ite.

        On kyllä ärsyttävä tuo julkirunkku. Mitähän sille pitäisi tehdä? Jos vain ei huomioida sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Onhan tuo kiva jos on aikaa ja innostusta tehdä. :) minullakin on taitoa mutta en ole aina jaksanut kun vaatisi tarkoituksen että lähtisi tekemään. Olen innostunut itseni kehittämiseen ja ajatuksien haastamiseen enemmän kuin sellaiseen kädentaitoon kun se on jo hallussa. :)

        No sellanen tekeminen on myös rentouttavaa kun saa ajatukset vain siihen hommaan. Ajatusten haastoa saa tehdä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sellanen tekeminen on myös rentouttavaa kun saa ajatukset vain siihen hommaan. Ajatusten haastoa saa tehdä muutenkin.

        Niin kai. Normaalisti pelaan jos haluan ajatukset muualle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Normaalisti pelaan jos haluan ajatukset muualle. :)

        Sekin on ihan kivaa. Tai sitten tekee biisiä, opettelee jotain uutta asiaa vaikka kitaralla tai sitten vaikka rakentaa jotain jos on tarvetta. En mä tykkää kategorisoida itseäni johonkin lokeroon vaan tykkään tehdä monenlaisia asioita ja kokeilla juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on ihan kivaa. Tai sitten tekee biisiä, opettelee jotain uutta asiaa vaikka kitaralla tai sitten vaikka rakentaa jotain jos on tarvetta. En mä tykkää kategorisoida itseäni johonkin lokeroon vaan tykkään tehdä monenlaisia asioita ja kokeilla juttuja.

        Ja kaikkeen mihin ryhdyn niin haluan olla siinä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on ihan kivaa. Tai sitten tekee biisiä, opettelee jotain uutta asiaa vaikka kitaralla tai sitten vaikka rakentaa jotain jos on tarvetta. En mä tykkää kategorisoida itseäni johonkin lokeroon vaan tykkään tehdä monenlaisia asioita ja kokeilla juttuja.

        Minulla aika sama. Olen aina ollut sellainen vähän joka kategoriaan sopiva. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla aika sama. Olen aina ollut sellainen vähän joka kategoriaan sopiva. :)

        Sehän on sitten hyvä. En sano et oon joka asiaan sopiva nut haluisin osata monia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sitten hyvä. En sano et oon joka asiaan sopiva nut haluisin osata monia asioita.

        Itse siis tavallaan voin oppia olemaan. On minullakin se että jos jotain haluan niin olen sen mukana 100%. Kun sanoin että haluan oppia olemaan sosiaalisempi niin olen haastanut itseäni. Kun haluan oppia niin teen töitä sen eteen että opin jotakin. Sen sijaan että sanoisin en osaa niin yritän osata ja sanon osaavani ja uskon siihen että osaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse siis tavallaan voin oppia olemaan. On minullakin se että jos jotain haluan niin olen sen mukana 100%. Kun sanoin että haluan oppia olemaan sosiaalisempi niin olen haastanut itseäni. Kun haluan oppia niin teen töitä sen eteen että opin jotakin. Sen sijaan että sanoisin en osaa niin yritän osata ja sanon osaavani ja uskon siihen että osaan.

        Niinhän sitä pitääkin ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä pitääkin ajatella.

        Olin muuten tosi allapäin kun meille tuli riitaa. En normaalisti olisi niin surullinen mutta se tuntui tosi pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin muuten tosi allapäin kun meille tuli riitaa. En normaalisti olisi niin surullinen mutta se tuntui tosi pahalta.

        Niin mäkin olin. Eihän se kiva ole riidellä ystävän kanssa ja kun sanoo vielä mitä ei tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin olin. Eihän se kiva ole riidellä ystävän kanssa ja kun sanoo vielä mitä ei tarkoita.

        Mutta se tuntui tosi pahalta. Jotenkin oli tosi paha olo. En normaalisti olisi niin pahalla päällä. Tuntui että se tunne oli ihan jostain muualta kuin minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se tuntui tosi pahalta. Jotenkin oli tosi paha olo. En normaalisti olisi niin pahalla päällä. Tuntui että se tunne oli ihan jostain muualta kuin minusta.

        Se oli jotain että olin vain vihainen ja samaan aikaan niin surullinen. Samalla vain ajattelin että kaikki oli tässä. Oli vain tunne että pitäisi selvittää asiaa mutta ajattelin ettet enää ole täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se tuntui tosi pahalta. Jotenkin oli tosi paha olo. En normaalisti olisi niin pahalla päällä. Tuntui että se tunne oli ihan jostain muualta kuin minusta.

        Aika jännä. Oon pahoillani et sellasen aiheutin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännä. Oon pahoillani et sellasen aiheutin.

        Ajattelin ettet vain ole enää täällä. En tiedä ja sitten olitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin ettet vain ole enää täällä. En tiedä ja sitten olitkin.

        Ajattelin etten enää tulis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin etten enää tulis.

        Miksi sitten tulit kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten tulit kuitenkin?

        No en mä enää yön yli nukuttua ajatellut etten tulis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä enää yön yli nukuttua ajatellut etten tulis.

        Miksi niin? Jos olit kuitenkin vihainen minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin? Jos olit kuitenkin vihainen minulle.

        Koska oot ystävä ja tärkeä ihminen mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska oot ystävä ja tärkeä ihminen mulle.

        Olet sinäkin tärkeä. Ehkä se senkin takia tuntui pahalta kun oltiin riidoissa. Sovitaanko niin että jos jatkossa tulee noita niin ei aina oltaisi silleen että jättäisi toisen vain tänne? Voi vaikka sanoa että haluaa nyt hetken hengittää rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinäkin tärkeä. Ehkä se senkin takia tuntui pahalta kun oltiin riidoissa. Sovitaanko niin että jos jatkossa tulee noita niin ei aina oltaisi silleen että jättäisi toisen vain tänne? Voi vaikka sanoa että haluaa nyt hetken hengittää rauhassa.

        Sovitaan niin 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan niin 🙂

        Kiva. :) mikä vointi sinulla on tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. :) mikä vointi sinulla on tänään?

        Ihan hyvä. Tein sitä lahjaa ja siinäki ärsyttää ku haluun sen olevan ihan täydellinen niin pitää tehdä uusiks jotain ku jää ärsyttää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä. Tein sitä lahjaa ja siinäki ärsyttää ku haluun sen olevan ihan täydellinen niin pitää tehdä uusiks jotain ku jää ärsyttää :D

        Välillähän se on hyvä jos oppii hyväksymään epätäydellisyyttä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillähän se on hyvä jos oppii hyväksymään epätäydellisyyttä. :)

        On se. Ja kun vähän aikaa oottaa ja menee katsomaan uudestaan niin se yleensä näyttääkin jo ihan hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Ja kun vähän aikaa oottaa ja menee katsomaan uudestaan niin se yleensä näyttääkin jo ihan hyvältä.

        Niin se yleensä onkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se yleensä onkin. :)

        Pätee moneen asiaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätee moneen asiaan :D

        Mihinkä asioihin sitten pätee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkä asioihin sitten pätee?

        No vaikka siihen riitaan et ois pitänyt hetki antaa tunteiden tasaantua ennen ku sanoo mitään mitä ei tarkota. Kyl mä sen myöhemmin sitten tajusin ettet tarkottanut mitää pahaa vaan mussa oli vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka siihen riitaan et ois pitänyt hetki antaa tunteiden tasaantua ennen ku sanoo mitään mitä ei tarkota. Kyl mä sen myöhemmin sitten tajusin ettet tarkottanut mitää pahaa vaan mussa oli vika.

        Miten se vika olisi sinussa sitten ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se vika olisi sinussa sitten ollut?

        Kun en kertonut heti miksi en halunnut puhua aiheesta tai miksi olin sellaisella tuulella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se vika olisi sinussa sitten ollut?

        Ootko sä hommannut jo joululahjoja ja saatko yleensä paljon lahjoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en kertonut heti miksi en halunnut puhua aiheesta tai miksi olin sellaisella tuulella.

        Niin. Ehkä olisi tämäkin joskus tyhmä tajunnut kun ei täällä oikein pysty sitä pelkkien tekstin takaa näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä hommannut jo joululahjoja ja saatko yleensä paljon lahjoja?

        En oikein hommaa sen erityisemmin ja saan tietysti läheisiltä. Joskus sitten itsekin. Mites sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkä olisi tämäkin joskus tyhmä tajunnut kun ei täällä oikein pysty sitä pelkkien tekstin takaa näkemään.

        Mut jos voit antaa anteeksi sen mitä sanoin niin kiva. Et oo ärsyttävä ollut ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein hommaa sen erityisemmin ja saan tietysti läheisiltä. Joskus sitten itsekin. Mites sinulla?

        Saan lahjoja ja jotain hommaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos voit antaa anteeksi sen mitä sanoin niin kiva. Et oo ärsyttävä ollut ikinä.

        Enkä kyllä lapsikaan koe olevani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan lahjoja ja jotain hommaan.

        Onhan tuo kiva. Tosin niillä ei nyt silleen merkitystä enää itselle ole kun joulu nyt on jo vähän sellainen lasten juhla ja itse en oikein mitään tee lahjoilla joita en vaikka käytä tai tarvitse. Rahalla tosin teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo kiva. Tosin niillä ei nyt silleen merkitystä enää itselle ole kun joulu nyt on jo vähän sellainen lasten juhla ja itse en oikein mitään tee lahjoilla joita en vaikka käytä tai tarvitse. Rahalla tosin teen.

        Niin eipä turhia lahjoja kannata antaa. Ei se mun mielestä ole lasten juhla vaan aikuisena siitä nautti eri tavoin ja eri asioiden kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eipä turhia lahjoja kannata antaa. Ei se mun mielestä ole lasten juhla vaan aikuisena siitä nautti eri tavoin ja eri asioiden kautta.

        Lahjojen antaminen se on aina sellainen ollut ja joulupukki lasten mieleen. Sitten jos alkaa kaikkea ruokaa laittamaan niin on sekin homma joka joulu syödä samoja ruokia vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjojen antaminen se on aina sellainen ollut ja joulupukki lasten mieleen. Sitten jos alkaa kaikkea ruokaa laittamaan niin on sekin homma joka joulu syödä samoja ruokia vuodesta toiseen.

        Niin kai sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten.

        En oikein tiedä mitä odottaa. Aina vähän sellainen teennäinen juhla nykyään. Odotukset on aina suuret ja lopulta aina sitä samaa. Näkeepähän perhettä ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä mitä odottaa. Aina vähän sellainen teennäinen juhla nykyään. Odotukset on aina suuret ja lopulta aina sitä samaa. Näkeepähän perhettä ainakin.

        Mitä sitten odotat joululta yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten odotat joululta yleensä?

        Perheen näkemistä eniten. Ruoka menee aina mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perheen näkemistä eniten. Ruoka menee aina mukana.

        No miks se sitten on pettymys lopulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks se sitten on pettymys lopulta?

        Joulu kokonaisuudessaan on vain sellainen aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulu kokonaisuudessaan on vain sellainen aina ollut.

        Ikävää jos sitten niin. Itse tykkään siitä ja jouluruoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulu kokonaisuudessaan on vain sellainen aina ollut.

        Juhlapyhät vaan vähän toistaa itseään niin siksi. Ja odottaa niitä että tapahtuisi jotain ja mitään ei tapahdu. Vähän kuin odotin aina sen miehen tekevän jotain ja mitään ei ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos sitten niin. Itse tykkään siitä ja jouluruoista.

        On se kivempi kuin uusivuosi. Sekin sellainen että pitäisi olla olevinaan jossakin bileissä ja kun en ole niin se sitten tuntuu samalta kuin viime vuosikin. Jotenkin nuorena kun pitäisi olla aina jossain kavereiden kanssa mutta enpäs olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhlapyhät vaan vähän toistaa itseään niin siksi. Ja odottaa niitä että tapahtuisi jotain ja mitään ei tapahdu. Vähän kuin odotin aina sen miehen tekevän jotain ja mitään ei ollutkaan.

        Mut jouluhan on vähän rauhottumisen aikaa ja sillon kotoillaan. Tosiaan toiset siitä tykkää ja toiset ei. En mäkään tykkää siitä jouten olosta ja oleilusta kun haluun tehdä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kivempi kuin uusivuosi. Sekin sellainen että pitäisi olla olevinaan jossakin bileissä ja kun en ole niin se sitten tuntuu samalta kuin viime vuosikin. Jotenkin nuorena kun pitäisi olla aina jossain kavereiden kanssa mutta enpäs olekaan.

        Jokainenhan tekee kuten haluaa. Enpä oo mäkään missää bilettämässä ja mua inhottaa ajatus et ihmisen pitäs olla jossain vaiheessa elämää jonkinlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jouluhan on vähän rauhottumisen aikaa ja sillon kotoillaan. Tosiaan toiset siitä tykkää ja toiset ei. En mäkään tykkää siitä jouten olosta ja oleilusta kun haluun tehdä jotain.

        Ehkä se siinä onkin kun tulee aika tylsää ja monesti katsoo miten muut päivittää omaa menemistään ja itse on sitten vain kotona. Normaalisti jos olen jouten niin se antaa aikaa enemmän ajatuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainenhan tekee kuten haluaa. Enpä oo mäkään missää bilettämässä ja mua inhottaa ajatus et ihmisen pitäs olla jossain vaiheessa elämää jonkinlainen.

        Totta. Jotenkin vain ajatus on siitä nuorena olemisessa että pitäisi olla jossain ja nähdä kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Jotenkin vain ajatus on siitä nuorena olemisessa että pitäisi olla jossain ja nähdä kavereita.

        Aina ollut itsellä sellaisia kavereita jotka sitten mielummin tekevät jotain muuta. Näkevät perhettä mutta itsellä ei kun ole sellaista perhettä jonka kanssa viettää mitenkään aikaa niin tiiviisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se siinä onkin kun tulee aika tylsää ja monesti katsoo miten muut päivittää omaa menemistään ja itse on sitten vain kotona. Normaalisti jos olen jouten niin se antaa aikaa enemmän ajatuksille.

        No onneksi alkaa kohta 5 vuoden päästä olla niin "vanha" ettei tarvitse miettiä enää mitään nuoruuden bilettämistä tai sitä että onko elämää vai ei. Ei sitä muutenkaan ole niin väliäkös sillä sitten enää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi alkaa kohta 5 vuoden päästä olla niin "vanha" ettei tarvitse miettiä enää mitään nuoruuden bilettämistä tai sitä että onko elämää vai ei. Ei sitä muutenkaan ole niin väliäkös sillä sitten enää on.

        Niin niinku mä oon niin vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niinku mä oon niin vanha.

        Et ole vanha. Tarkoitin tuossa että sitten ei tarvitse enää miettiä näitä että pitäisi olla jossain bilettämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vanha. Tarkoitin tuossa että sitten ei tarvitse enää miettiä näitä että pitäisi olla jossain bilettämässä.

        Ja se on nimenomaan hyvä asia minulle. Jos olisi. Kun ei noita kavereitakaan liiaksi ole joiden kanssa olisi jossain niin ei sitten tarvitse ollakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niinku mä oon niin vanha.

        On vaan tosi inhottava tämä elämäntilanne minulla kun tuntuu että olisi vanha ja silti pitäisi päästä eteenpäin ja tuntuu ettei pääse. Sitten vaan jää junnaamaan paikalle odottaen. Sitten pitäisi olla jo kaikkea muutakin mietittynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaan tosi inhottava tämä elämäntilanne minulla kun tuntuu että olisi vanha ja silti pitäisi päästä eteenpäin ja tuntuu ettei pääse. Sitten vaan jää junnaamaan paikalle odottaen. Sitten pitäisi olla jo kaikkea muutakin mietittynä.

        Ja sitten kun on muitakin jotka on kateellisia ja yrittää matkia ja hyötyä ja kilpailla. Inhottaa sellaiset ihmiset. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaan tosi inhottava tämä elämäntilanne minulla kun tuntuu että olisi vanha ja silti pitäisi päästä eteenpäin ja tuntuu ettei pääse. Sitten vaan jää junnaamaan paikalle odottaen. Sitten pitäisi olla jo kaikkea muutakin mietittynä.

        Miksi pitäisi? Miksei voisi nauttia tästä ja tehdä asioita mistä tykkää? Olisko susta sitten hauskaa olla jossain bilettämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kun on muitakin jotka on kateellisia ja yrittää matkia ja hyötyä ja kilpailla. Inhottaa sellaiset ihmiset. :(

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Miksei voisi nauttia tästä ja tehdä asioita mistä tykkää? Olisko susta sitten hauskaa olla jossain bilettämässä?

        No kaikki ne lisääntymisasiatkin ahdistaa kun pitäisi olla ja en halua vielä. En sen erityisemmin ajattele että pitäisi olla jossain. Muutenkin kaikki vaan jossain bileissäkin on vaan kiinnostuneita ja miehetkin tulee vain päälle. Sitten kun on varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Kun olen sellainen että herätän kateutta muissa samassa tilanteessa olevissa. En tiedä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikki ne lisääntymisasiatkin ahdistaa kun pitäisi olla ja en halua vielä. En sen erityisemmin ajattele että pitäisi olla jossain. Muutenkin kaikki vaan jossain bileissäkin on vaan kiinnostuneita ja miehetkin tulee vain päälle. Sitten kun on varattu.

        Luuletko ettei mua ahdista kun oot paljo nuorempi ja sanot et pitäs olla? :*(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ettei mua ahdista kun oot paljo nuorempi ja sanot et pitäs olla? :*(

        No ei sinulla ole kiire. Kun naisilla nyt vain on. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ettei mua ahdista kun oot paljo nuorempi ja sanot et pitäs olla? :*(

        Pelottaa vain että kun haluan odottaa sinne ihan viimeiseen hetkeen ja sitten voi olla etten saa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa vain että kun haluan odottaa sinne ihan viimeiseen hetkeen ja sitten voi olla etten saa enää.

        Mikään kun ei ole varmaa ja täytyy elää sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sinulla ole kiire. Kun naisilla nyt vain on. :(

        Nii meinaatko ettei mun naisystävä ikäänny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii meinaatko ettei mun naisystävä ikäänny?

        Mutta hän on nuori? Luulisin. Kaikki aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii meinaatko ettei mun naisystävä ikäänny?

        Ajattelin itse ottaa sen riskin ja odotan sinne asti. Jos en saa silloin niin sitten en saa. Elän sitten ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii meinaatko ettei mun naisystävä ikäänny?

        Ja ainahan voi vaikka adoptoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän on nuori? Luulisin. Kaikki aikanaan.

        No about mun ikänen vuoden nuorempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No about mun ikänen vuoden nuorempi

        Eihän teillä ole mikään kiire. Hän voi saada helposti vaikka 3-4 vuodenkin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No about mun ikänen vuoden nuorempi

        Itse ajattelen että se olisi hyvä saada sellaisen kanssa joka jaksaa ja tukee elämässä ja on siinä vaikka olisi hankalaa. On aika yleistä että syntyy lapsi ja kaikki perhe-elämä hankaloittaa. Usein tulee eroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen että se olisi hyvä saada sellaisen kanssa joka jaksaa ja tukee elämässä ja on siinä vaikka olisi hankalaa. On aika yleistä että syntyy lapsi ja kaikki perhe-elämä hankaloittaa. Usein tulee eroja.

        Varsinkin miesten asemat on aika huonoja noissa ero asioissa. Nainen usein pitää lapsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin miesten asemat on aika huonoja noissa ero asioissa. Nainen usein pitää lapsen.

        Itse ajattelen että yhdessä se pitäisi hoitaa. Tai siis molemmat vanhemmat lapsen kanssa koko ajan eikä niin että olisi vain minulla. Ja nykyisen kanssa kun on jo tottunut olemaan niin en usko että se horjuttaisi sitä olemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No about mun ikänen vuoden nuorempi

        Puran vain tätä ahdistusta. Kiitos kun jaksat kuunnella ja älä itse ota tästä paineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puran vain tätä ahdistusta. Kiitos kun jaksat kuunnella ja älä itse ota tästä paineita.

        En tiedä tosiaan miksi ihmiset aina haluavat kilpailla kanssani ihan kaikessa. Kokevat minut uhkaksi ja matkivat tekemisiä kunhan on enemmän mitä minulla. Ja se mitä ihmiset ovat valmiita tekemään sen kateellisuuden takia on tosi törkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tosiaan miksi ihmiset aina haluavat kilpailla kanssani ihan kaikessa. Kokevat minut uhkaksi ja matkivat tekemisiä kunhan on enemmän mitä minulla. Ja se mitä ihmiset ovat valmiita tekemään sen kateellisuuden takia on tosi törkeää.

        Ja odotan vain milloin hekin heräävät ajatukseen ja sitä sitten seuraillaan sivusta. En jaksaisi. Inhottavan kateellisia ja kilpailevia kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No about mun ikänen vuoden nuorempi

        Tekopyhä ystävä olet :) ja vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhä ystävä olet :) ja vanha.

        Ei ole vielä vanhaa nähnytkään. Vanhat on siellä 50v iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niinku mä oon niin vanha.

        Olet tosiaan ja feikki ystävä myös. :) tykkäät varmaa homoleikeistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosiaan ja feikki ystävä myös. :) tykkäät varmaa homoleikeistä?

        Ainut joka on feikki olet sinä kommentoija. Mene sen origin kanssa julkirunkkaamaan siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin miesten asemat on aika huonoja noissa ero asioissa. Nainen usein pitää lapsen.

        Jep sulle oiskin oikein kun naisesi veis sen lapsen. En antais omaanikaan etenkään sulle feikki ystävä :) ja oot liian vanha jo isäks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja odotan vain milloin hekin heräävät ajatukseen ja sitä sitten seuraillaan sivusta. En jaksaisi. Inhottavan kateellisia ja kilpailevia kaikki.

        Entä jos eivät haluakaan mut koet sen asian vain niin? Kunhan pohdin, ikävää jos niin tekevät ku eihän ystävien niin kuulu tehdä vaan kannustaa toisiaan. Taas oli lumitöitä kun lunta satanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep sulle oiskin oikein kun naisesi veis sen lapsen. En antais omaanikaan etenkään sulle feikki ystävä :) ja oot liian vanha jo isäks.

        Ei kiinnosta jonkun palstoilla vaahtoavan mielipide yhtään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos eivät haluakaan mut koet sen asian vain niin? Kunhan pohdin, ikävää jos niin tekevät ku eihän ystävien niin kuulu tehdä vaan kannustaa toisiaan. Taas oli lumitöitä kun lunta satanut.

        Ehkä ne ei sitten ole oikeita ystäviä kun kokevat kilpailijana vaan ja yrittävät kaikella tavalla sabotoida minun tekemistä ja matkia kaikkea mitä teen. Muistan kun aikaisemmin ollut niitä niin en ole enää niiden kanssa missään tekemisissä ja sillä kilpailulla ei lopulta ollut mitään väliä minkään kanssa. Alkoi tuo vaahtoaja ärsyttämään eilen ihan hirveästi. Suljin ihan palstan kokonaan kun ärsytti. Pitäisi vaan oppia olemaan ja välittämättä tuommoisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne ei sitten ole oikeita ystäviä kun kokevat kilpailijana vaan ja yrittävät kaikella tavalla sabotoida minun tekemistä ja matkia kaikkea mitä teen. Muistan kun aikaisemmin ollut niitä niin en ole enää niiden kanssa missään tekemisissä ja sillä kilpailulla ei lopulta ollut mitään väliä minkään kanssa. Alkoi tuo vaahtoaja ärsyttämään eilen ihan hirveästi. Suljin ihan palstan kokonaan kun ärsytti. Pitäisi vaan oppia olemaan ja välittämättä tuommoisista.

        Niin ei kannata tollasesta vaahtoajasta välittää. Millä tavoin ne kaverit sitten matkii tai kilpailee jos haluat kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei kannata tollasesta vaahtoajasta välittää. Millä tavoin ne kaverit sitten matkii tai kilpailee jos haluat kertoa?

        Kaikki tämmöiset kouluajat aina ollut kilpailua. Pitää olla parempi arvosana kuin toisella tai pitää töissä olla parempi. Kun itsekään mikään paras kaikessa ollut niin on se huvittavaa kun pitää vain olla parempi kaikilla mahdollisilla tavoilla. Sitten kun usein ollut ystäviltä tuo käytös niin ihan harmittaa kun pitää sitten olla niin vmäinen vain sen takia että kokee uhaksi itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tämmöiset kouluajat aina ollut kilpailua. Pitää olla parempi arvosana kuin toisella tai pitää töissä olla parempi. Kun itsekään mikään paras kaikessa ollut niin on se huvittavaa kun pitää vain olla parempi kaikilla mahdollisilla tavoilla. Sitten kun usein ollut ystäviltä tuo käytös niin ihan harmittaa kun pitää sitten olla niin vmäinen vain sen takia että kokee uhaksi itselleen.

        Onpas typerää. Musta tuntuu et toi on tytöillä ja naisilla yleisempää, en oo oikee itse vastaavaan törmännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas typerää. Musta tuntuu et toi on tytöillä ja naisilla yleisempää, en oo oikee itse vastaavaan törmännyt.

        Tuntuu että tapahtuu minulle aina. Ovat minulle kateellisia vaikka sanonkin että en pärjää sen paremmin. En oikein ymmärrä sitä enää itsekään miksi herätän muissa kateutta. Joskus joku oli kateellinen siitäkin kun oli kaunis. Ei halunnut sanoa sitä minulle kun menisi minulla kuspäähän siitä vaikka ei mennyt koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas typerää. Musta tuntuu et toi on tytöillä ja naisilla yleisempää, en oo oikee itse vastaavaan törmännyt.

        En ymmärrä miten voit yhdellä sanalla antaa tuon vaahtoajan olla kun minulla meni se pahasti tunteisiin. Olenkohan jotenkin liikaa palstalla ja annan sen vaikuttaa täällä olemisessa. Meidän välillä taas sanottavat menee molemmilla tosi herkästi ihon alle ja onneksi tuntee jo niin hyvin toisen ettei muut voi sotkea välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miten voit yhdellä sanalla antaa tuon vaahtoajan olla kun minulla meni se pahasti tunteisiin. Olenkohan jotenkin liikaa palstalla ja annan sen vaikuttaa täällä olemisessa. Meidän välillä taas sanottavat menee molemmilla tosi herkästi ihon alle ja onneksi tuntee jo niin hyvin toisen ettei muut voi sotkea välistä.

        Ei mul tollasen tuntemattoman sanomiset mee ihon alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että tapahtuu minulle aina. Ovat minulle kateellisia vaikka sanonkin että en pärjää sen paremmin. En oikein ymmärrä sitä enää itsekään miksi herätän muissa kateutta. Joskus joku oli kateellinen siitäkin kun oli kaunis. Ei halunnut sanoa sitä minulle kun menisi minulla kuspäähän siitä vaikka ei mennyt koskaan.

        Miten se ilmenee niiden käytöksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mul tollasen tuntemattoman sanomiset mee ihon alle.

        Itse tiedän tuon aikaisemmasta ketjusta. Siellä jotain räpätti ja tuli tänne esittämään minua sinulle ja tahalleen sotkee. Aika sekaisin vaikuttaa olevan. Siksi ehkä ärsyttääkin kun on jatkuvasti samalta kaikki tässäkin ketjussa tuo alku ja se sitten esittää ja valehtelee minkä kerkiää kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ilmenee niiden käytöksessä?

        Koittavat kaikin tavoin sotkea minun suunnitelmia. Ovat kateellisia ja yhteisössä koittavat olla huomaamatta minua tai jättää ulkopuolelle tietoisesti. Koittavat sanoa itse sen että ovat parempia tai jotenkin hehkuttavat sitä jos ovatkin pärjänneet paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tiedän tuon aikaisemmasta ketjusta. Siellä jotain räpätti ja tuli tänne esittämään minua sinulle ja tahalleen sotkee. Aika sekaisin vaikuttaa olevan. Siksi ehkä ärsyttääkin kun on jatkuvasti samalta kaikki tässäkin ketjussa tuo alku ja se sitten esittää ja valehtelee minkä kerkiää kaikille.

        Antaapa vaahdota, ei vois vähempää kiinnostaa vaikka mitä lässyttäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koittavat kaikin tavoin sotkea minun suunnitelmia. Ovat kateellisia ja yhteisössä koittavat olla huomaamatta minua tai jättää ulkopuolelle tietoisesti. Koittavat sanoa itse sen että ovat parempia tai jotenkin hehkuttavat sitä jos ovatkin pärjänneet paremmin.

        Itse keskityn omaan tekemiseeni eikä mua vois vähempää kiinnostaa jos joku kokee olevansa parempi. Ehkä kyseisellä henkilöllä on niin heikko itsetunto jos pitää esittää parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaapa vaahdota, ei vois vähempää kiinnostaa vaikka mitä lässyttäisi.

        Niin pitää antaa vaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse keskityn omaan tekemiseeni eikä mua vois vähempää kiinnostaa jos joku kokee olevansa parempi. Ehkä kyseisellä henkilöllä on niin heikko itsetunto jos pitää esittää parempaa.

        Ärsyttää vain tuollainen että yrittää painaa alas ja samalla kun haluaisin olla kaverina muille ja itse muita kannustaa niin sitten tulee se olo että toinen ivailee takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koittavat kaikin tavoin sotkea minun suunnitelmia. Ovat kateellisia ja yhteisössä koittavat olla huomaamatta minua tai jättää ulkopuolelle tietoisesti. Koittavat sanoa itse sen että ovat parempia tai jotenkin hehkuttavat sitä jos ovatkin pärjänneet paremmin.

        Ihmiset ketkä kehuu omalla erinomaisuudella on kyllä pahinta pskaa. Tiedän kyllä näitä tapauksia kun päästään yliopistoon niin alkaa kusi nousta päähän kun ollaan jo niin lakimiestä ja fantasioidaan kalliista autosta ja satojen tuhansien kämpillä. No missäs ne nyt ovat, mä oon ollut ihan hiljaa omista tekemisistä ja mulla on paljon enemmän kun niillä iso suisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ketkä kehuu omalla erinomaisuudella on kyllä pahinta pskaa. Tiedän kyllä näitä tapauksia kun päästään yliopistoon niin alkaa kusi nousta päähän kun ollaan jo niin lakimiestä ja fantasioidaan kalliista autosta ja satojen tuhansien kämpillä. No missäs ne nyt ovat, mä oon ollut ihan hiljaa omista tekemisistä ja mulla on paljon enemmän kun niillä iso suisilla.

        Saahan sitä aina fantasioida kaikesta. Minäkin mietin ja haaveilen asioista. En kehuskelisi asioilla mitä minulla ei vielä ole. Enkä koe että tarvitsisi muutenkaan tuoda esille sitä että olisin jotenkin parempi kuin muut jossain. Se on oma asiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ketkä kehuu omalla erinomaisuudella on kyllä pahinta pskaa. Tiedän kyllä näitä tapauksia kun päästään yliopistoon niin alkaa kusi nousta päähän kun ollaan jo niin lakimiestä ja fantasioidaan kalliista autosta ja satojen tuhansien kämpillä. No missäs ne nyt ovat, mä oon ollut ihan hiljaa omista tekemisistä ja mulla on paljon enemmän kun niillä iso suisilla.

        Tai jotenkin tuo omistavuus asia on että raha on vain rahaa. Senkin voi menettää yhtä helposti kuin saada. Pitäisin omaa itseään ja kehittymistään siinä mielessä että omistaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä aina fantasioida kaikesta. Minäkin mietin ja haaveilen asioista. En kehuskelisi asioilla mitä minulla ei vielä ole. Enkä koe että tarvitsisi muutenkaan tuoda esille sitä että olisin jotenkin parempi kuin muut jossain. Se on oma asiani.

        Toki saa ja pitääkin mut ei sitä tarvii tehdä toisia alaspäin lyttäämäl. Itse ainakin kannustan jos jollain on haaveita. Mut jos pitää keulii jollain koulutuksella ja paremmuudella niin se on inhottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki saa ja pitääkin mut ei sitä tarvii tehdä toisia alaspäin lyttäämäl. Itse ainakin kannustan jos jollain on haaveita. Mut jos pitää keulii jollain koulutuksella ja paremmuudella niin se on inhottavaa.

        Totta tuo. Joillakin vain nousee siitä kuspäähän mutta lopulta nekin on vaan työntekijöitä siinä missä muutkin. Sinäkin ja minä mutta eri työtehtävässä. Ehkä se nuoruuden kuvitelmat jotenkin sekoittuu siihen kaikkeen ja sitten onkin parempi olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo. Joillakin vain nousee siitä kuspäähän mutta lopulta nekin on vaan työntekijöitä siinä missä muutkin. Sinäkin ja minä mutta eri työtehtävässä. Ehkä se nuoruuden kuvitelmat jotenkin sekoittuu siihen kaikkeen ja sitten onkin parempi olo.

        Niin. Toivottavasti et ole kokenut et kehuisin omalla työlläni. Sitten sekin tuli mieleen et ylpeä tietysti saa ja pitää olla jos saavuttaa jotain mut tosiaan ei pidä alkaa leijumaan sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Toivottavasti et ole kokenut et kehuisin omalla työlläni. Sitten sekin tuli mieleen et ylpeä tietysti saa ja pitää olla jos saavuttaa jotain mut tosiaan ei pidä alkaa leijumaan sillä.

        Onko naisesi vielä kauan sairaalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naisesi vielä kauan sairaalassa?

        Ensi viikon ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Toivottavasti et ole kokenut et kehuisin omalla työlläni. Sitten sekin tuli mieleen et ylpeä tietysti saa ja pitää olla jos saavuttaa jotain mut tosiaan ei pidä alkaa leijumaan sillä.

        Vähän se tuli tuosta yhdestä kommentista mieleen mutta tiedän ettet tarkoittanut sitä niin. En kysynyt tuota sairaalajuttua. Oli joku sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän se tuli tuosta yhdestä kommentista mieleen mutta tiedän ettet tarkoittanut sitä niin. En kysynyt tuota sairaalajuttua. Oli joku sivusta.

        Mikä tuli mieleen? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuli mieleen? :(

        Tuota että olisi kehunut niihin muihin nähden. Mutta ymmärsin sen jo ettet tarkoittanut sitä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota että olisi kehunut niihin muihin nähden. Mutta ymmärsin sen jo ettet tarkoittanut sitä niin.

        En kehunut. Ei mun työssä ole mitään ihmeellistä. En vaa taas kerran osaa muotoilla mitä meinaan. Ehkä tarkotan et ei tarvitse ollaan mikään paras et voi saavuttaa asioita mistä unelmoi. Riittää on ku on paras versio itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehunut. Ei mun työssä ole mitään ihmeellistä. En vaa taas kerran osaa muotoilla mitä meinaan. Ehkä tarkotan et ei tarvitse ollaan mikään paras et voi saavuttaa asioita mistä unelmoi. Riittää on ku on paras versio itsestään.

        Niinhän se on. Kaikilla on mahdollisuus mihin vaan kun tarpeeksi halua on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehunut. Ei mun työssä ole mitään ihmeellistä. En vaa taas kerran osaa muotoilla mitä meinaan. Ehkä tarkotan et ei tarvitse ollaan mikään paras et voi saavuttaa asioita mistä unelmoi. Riittää on ku on paras versio itsestään.

        Vähän särähti tuo kohta kun sanoit että mulla on paljon enemmän kuin niillä isosuisilla. Kun sain sen käsityksen että ne on puhunut unelmistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän särähti tuo kohta kun sanoit että mulla on paljon enemmän kuin niillä isosuisilla. Kun sain sen käsityksen että ne on puhunut unelmistaan.

        Vissii jo yritin selittää mitä tarkotin mut ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissii jo yritin selittää mitä tarkotin mut ihan sama.

        Niin ymmärsin sen selityksen. Sanoin vain tuossa sen kohdan. Kaikki ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ymmärsin sen selityksen. Sanoin vain tuossa sen kohdan. Kaikki ok?

        Pointti oli se et jokainen kokee saavutukset omalla tavallaan. Ei mulla ole objetkiivisesti katsottuna mitään ihmeellistä mut voin itse kokea et olen saavuttanut asioita mitä haluan. Kuten sanoin kannustan vaan kavereita haaveilemaan. Mut jos tullaan sanoon et mun koulu on oikeest vaikeampi kun sun tai vastaavaa niin tulee vaan tunne et se ei ole vielä sieltä koulusta valmistunut tai tehnyt töitä kun itse olen valinnut toisell tapaa enkä koe olevani sen huonompi etten oo joku lakimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissii jo yritin selittää mitä tarkotin mut ihan sama.

        Tänään ollut jotenkin kiukkuinen päivä monella ja itse melko tyynisti. Sain purettua tuon ärsytyksen niin pääsin sellaiseen hyvänolon tilaan. Niin suuri vaikutus sillä on kun voi sanoa mikä ärsyttää ja päästää siitä ajatuksesta irti. Ilman sinua tuskin voisin sellaiseen kenenkään kanssa. Oma mieskin lopulta kamppailee omien demoniensa kanssa ja jos kertoisin hänelle omistani niin ei hän osaa kuunnella ja auttaa vaan kokee ne vähäisinä verrattuna hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti oli se et jokainen kokee saavutukset omalla tavallaan. Ei mulla ole objetkiivisesti katsottuna mitään ihmeellistä mut voin itse kokea et olen saavuttanut asioita mitä haluan. Kuten sanoin kannustan vaan kavereita haaveilemaan. Mut jos tullaan sanoon et mun koulu on oikeest vaikeampi kun sun tai vastaavaa niin tulee vaan tunne et se ei ole vielä sieltä koulusta valmistunut tai tehnyt töitä kun itse olen valinnut toisell tapaa enkä koe olevani sen huonompi etten oo joku lakimies.

        Niin ei mielestäni kukaan ole sen huonompi tai parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei mielestäni kukaan ole sen huonompi tai parempi.

        No ei olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ollut jotenkin kiukkuinen päivä monella ja itse melko tyynisti. Sain purettua tuon ärsytyksen niin pääsin sellaiseen hyvänolon tilaan. Niin suuri vaikutus sillä on kun voi sanoa mikä ärsyttää ja päästää siitä ajatuksesta irti. Ilman sinua tuskin voisin sellaiseen kenenkään kanssa. Oma mieskin lopulta kamppailee omien demoniensa kanssa ja jos kertoisin hänelle omistani niin ei hän osaa kuunnella ja auttaa vaan kokee ne vähäisinä verrattuna hänen.

        Samalla kun kaikki on tasavertaisia niin niin on kaikkien ajatukset ja pulmatkin mitä mielessä on. Ei kenenkään tunteita voi sanoa toisen omia vähäisimmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla kun kaikki on tasavertaisia niin niin on kaikkien ajatukset ja pulmatkin mitä mielessä on. Ei kenenkään tunteita voi sanoa toisen omia vähäisimmiksi.

        Niin ei. Lopulta ihmismieli on aika syväkin. Kaikki on kokeneet eri asioita ja ei voi vähätellä sitä mitä toinen tuntee. Harmi vaan kun niin käy minulle. Koitan vain sanoa omaa asiaani siitäkin huolimatta vaikka mies latistaa sen alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ymmärsin sen selityksen. Sanoin vain tuossa sen kohdan. Kaikki ok?

        On mut tää on tosi vaikeaa kun kirjottamalla tulee väärin ymmärryksiä helposti. Sanon nyt vielä vaan et en pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mut tää on tosi vaikeaa kun kirjottamalla tulee väärin ymmärryksiä helposti. Sanon nyt vielä vaan et en pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä.

        Ymmärsin sen jo. Ei hätää sen suhteen. Täältä puuttuu kaikki ne tunteet, ilmeet ja teot. Jos ne olisi mukana niin helposti olisi ymmärrettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mut tää on tosi vaikeaa kun kirjottamalla tulee väärin ymmärryksiä helposti. Sanon nyt vielä vaan et en pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä.

        Ja siis olet minulle ainakin ihmeellinen. Vaikka et itseäsi pitäisi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis olet minulle ainakin ihmeellinen. Vaikka et itseäsi pitäisi. :)

        Kiitos, samoin 🙂 Tuli mieleen tässä kun on lumitöistä niska ihan jumissa jostaan syystä, niin käytkö sä ikinä missään hieronnassa? Tuntuu et pitäs itse ehkä käydä mut en koe sitä jotenkaan miellyttäväksi.


    • Anonyymi

      Teillä on pitkä matka mun luo, ja mulla lyhyt teidän suhteen, kerro luoja tuo...Laita kaikkia ennalta arvaamattomia ilon mausteita, jotta minäkin iloittunut, eli yllättynyt oon...Kun kaiken räjäytät kohdilleen, ja ihmiset kiitoksista hämilleen...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe