Nainen kummalla sinut saa ympäripuhuttua

Anonyymi-ap

Jos miehesi haluaa jotakin ja sinusta ihan kiva juttu mut emmit niin 1 mies ostaa sinulle suklaata tai tekee joulutorttuja tai kinkkuvoileivän vai 2 mies laittaa suunsa pimppiisi ja antaa kielen vipeltää villisti eli kumpi parempi suostuttelu keino tepsii sinuun paremmin

53

394

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kummallakaan. Jälkimmäistä ei kannata edes yrittää.

    • Anonyymi

      Mikään lahjus ei auta. Se mitä tahtookin, vatvotaan kunnolla, syyt syvät, suostun jos on jotain järkeä.

      • Anonyymi

        Esim miehesi haluaisi että menisitte mökille grillaamaan makkarat eli kahlaatte umpilumihangessa että pääsette perille ja vietätte mökillä sen päivän


    • Anonyymi

      No kyllä se toi kakkonen on🤔

      • Anonyymi

        No joo kiva suostutella


    • Riippuu aivan asiasta, auttaako mikään lahjonta ylipäätään. Voin olla kovapäinen ja silloin ei auta kyllä mikään.

      • Anonyymi

        Miehesi ehdottaa että menette lumitöihin että ensi viikonloppuna pääsette mökille autolla pihaan eli vietätte pari mökki viikonloppua


      • Anonyymi

        Tai se ehdottaa että huomenna menette grilliin ja ostatte bratwurstit molemmille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi ehdottaa että menette lumitöihin että ensi viikonloppuna pääsette mökille autolla pihaan eli vietätte pari mökki viikonloppua

        Ei siinä varmaan tarvitse mitään lahjomisia. Tehdään lumityöt alta pois niin päästään viettään mökkielämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai se ehdottaa että huomenna menette grilliin ja ostatte bratwurstit molemmille

        Grilliin ei onneksi taideta mahtua, polttaisi nimittäin ikävästi😄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei siinä varmaan tarvitse mitään lahjomisia. Tehdään lumityöt alta pois niin päästään viettään mökkielämää.

        No jos noin niin kyllä sinulle haluaa kielihoidot antaa ja sen jälkeen pussata sinua eli pussaa tosi ystävää ja kullalleen haluaa antaa nautinnon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi ehdottaa että menette lumitöihin että ensi viikonloppuna pääsette mökille autolla pihaan eli vietätte pari mökki viikonloppua

        Ja samat lumityöt sais tehdä et pääsee pois ei kiitos


      • Anonyymi

        Lie parempi välttää yhteenottoja vois nääs aika pirust sattua jos kaks kovaapäätä lyö yhteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja samat lumityöt sais tehdä et pääsee pois ei kiitos

        Onneksi ei sada lunta niin paljoa, ettei autolla pääse liikkumaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Grilliin ei onneksi taideta mahtua, polttaisi nimittäin ikävästi😄

        Eihän grilli polta jos ei siinä ole tuliakaan ja ainahan sitä vois kokeil mahtuuko siihi kaks mu jos pallogrilli on ni tuskin pysys pystyssä tai si ei anakaan yhteis painoa kestäs eikä välttis edes mun painoa


    • Anonyymi

      Mua ei pysty lahjomaan, eikä kiristämään, eikä mitään muutakaan. Jos asialla on oikeasti mulle todella väliä, niin on turha edes yrittää puhua ympäri. Mä olen omapäinen ja kovapäinen ja mitä enemmän aiheesta yrittää vääntää, niin sitä varmemmin pidän pääni.

      Jos asialla taas ei varsinaisesti ole mulle mulle väliä, niin sittenhän se on ihan sama. Jos taas en silleen varsinaisesti ole samaa mieltä, mutta kyseessä ei silti ole ehdoton juttu, niin keskusteleminen auttaa. Kun oman kantansa perustelee hyvin ja järkevästi, niin se riittää kyllä. Ylipäänsä mä arvostan keskustelutaitoa.

      Mitä noihin aloituksessa tarjottuihin lahjuksiin tulee, niin jollei kyse ole jostain ihan pikkujutusta, niin "suklaa tai joulutortut tai kinkkuvoileipä" ovat lähinnä vain loukkaavia lahjusyrityksiä. Jos ehdotus on, että "veisitkö sä ton roskiksen, niin teen sullekin voileivän tässä samalla", niin se käy. Jos en ole nälkäinen, niin totean, että "hyvä on, mutta en tarvii sitä leipää". Sen sijaan tuo toinen vaihtoehto 🙄. Mikäs siinä, jos tahtoo tuhota kokonaan sen parisuhteen seksielämän. Seksi ei ole mulle vaihdannan väline, ei lahjonnan ei kiristyksen ei palkitsemisen, ei minkään tuollaisen. Mies, joka yrittäisi moista lakkaisi kiinnostamasta kokonaan ja lähinnä etoisi. Enkä mä todellakaan anna itseäni etovan ihmisen koskea itseeni.

      • Anonyymi

        Onko rakkaasi etova ihminen ja se ehdottaa että huomenna menisitte autoliikkeisiin katselemaan autoja ja prismaan kahville


      • Anonyymi

        Minä ajattelen aika lailla samalla tavalla. En voi harrastaa seksiä kuin vain sellaisen kanssa johon ihastun ja rakastun ja jonka ominaistuoksu herättää halut ja sellaisia miehiä on todella harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rakkaasi etova ihminen ja se ehdottaa että huomenna menisitte autoliikkeisiin katselemaan autoja ja prismaan kahville

        Luitko mitä kirjoitin? Ihminen, joka suhtautuu seksiin kauppatavarana ja vaihdannan välineenä, on minusta etova. Ei olsi rakas kauaa, jos tuolla tavalla toimisi.

        Mä en tarvitse autoa, sillä mulla on uusi auto. Jos mies tahtoo itselleen auton, eikä halua mennä yksin, niin mikäs siinä. Ei mua tarvitse siihen mitenkään suostutella. Sen kun pyytää vaan.

        Prismaan kahville on sitten hieman eri juttu. Minkä hiton takia mä haluaisin juuri Prismaan kahville? En keksi yhtään ainoaa syytä miksi juuri sinne. Jos sinne on menossa muutenkin ostoksille, niin mikä ettei. Mutta erikseen Prismaan kahville, ei kiitos. Menään johonkin kahvilaan, ei Prismaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko mitä kirjoitin? Ihminen, joka suhtautuu seksiin kauppatavarana ja vaihdannan välineenä, on minusta etova. Ei olsi rakas kauaa, jos tuolla tavalla toimisi.

        Mä en tarvitse autoa, sillä mulla on uusi auto. Jos mies tahtoo itselleen auton, eikä halua mennä yksin, niin mikäs siinä. Ei mua tarvitse siihen mitenkään suostutella. Sen kun pyytää vaan.

        Prismaan kahville on sitten hieman eri juttu. Minkä hiton takia mä haluaisin juuri Prismaan kahville? En keksi yhtään ainoaa syytä miksi juuri sinne. Jos sinne on menossa muutenkin ostoksille, niin mikä ettei. Mutta erikseen Prismaan kahville, ei kiitos. Menään johonkin kahvilaan, ei Prismaan.

        Miehesi nyt vaan haluaa prismaan kahville eikä mihinkään keskustan kahvilaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi nyt vaan haluaa prismaan kahville eikä mihinkään keskustan kahvilaan

        Sitten hän menee Prismaan. Minä en mene, vaan menen johonkin samassa liikekeskuksessa olevaan kahvilaan. Enkäminäkään lähtisi keskustaan. Liian kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten hän menee Prismaan. Minä en mene, vaan menen johonkin samassa liikekeskuksessa olevaan kahvilaan. Enkäminäkään lähtisi keskustaan. Liian kaukana.

        Eikö kahvila silloin ole prismassa höpsö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kahvila silloin ole prismassa höpsö

        Ei ole. Se ei ole millään tavalla sidoksissa Prismaan. Prisma nyt vain on yksi niistä varmaan sadasta eri liikkeestä mitä siellä kauppakeskuksessa on. Siellä Prismassa on kyllä sisällä oma kahvilansa, kuten on samassa kauppakeskuksessa olevassa Citymarketissakin. Että jos menet Citymarketin kahvilaan, niin et sä silloin mene "Prismaan kahville", vaan Citymarkettiin kahville. Itse tosin en menis kumpaankaan, jollen ole niihin ostoksille menossa. Menisin ihan oikeaan kahvilaan, jolla ei ole mitään tekoa kummankaan hypermarketin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Se ei ole millään tavalla sidoksissa Prismaan. Prisma nyt vain on yksi niistä varmaan sadasta eri liikkeestä mitä siellä kauppakeskuksessa on. Siellä Prismassa on kyllä sisällä oma kahvilansa, kuten on samassa kauppakeskuksessa olevassa Citymarketissakin. Että jos menet Citymarketin kahvilaan, niin et sä silloin mene "Prismaan kahville", vaan Citymarkettiin kahville. Itse tosin en menis kumpaankaan, jollen ole niihin ostoksille menossa. Menisin ihan oikeaan kahvilaan, jolla ei ole mitään tekoa kummankaan hypermarketin kanssa.

        Nyt mentiin prismaan kahville ei citymarkettiin ja prisma tarkoittaa koko prismaa eli ei pelkkää kauppaa ja älä ole uppiniskainen vastarannankiiski ja ahdasmielinen ja prismassa on kahvila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mentiin prismaan kahville ei citymarkettiin ja prisma tarkoittaa koko prismaa eli ei pelkkää kauppaa ja älä ole uppiniskainen vastarannankiiski ja ahdasmielinen ja prismassa on kahvila

        Koko Prisma on tietysti koko Prisma, mutta se ei ole esim. koko Citymarketti, joka nyt ei ole koko kauppakeskus, vaan yksi hyvin pieni osa siitä. Jos mies sanoisi vaikka, että haluaa Isoon Omenaan tai Selloon kahville, niin okei joo. Kumpikaan noista ei tosin ole mua lähellä, enkä ole varma onko niissä Prisma tai Cittari, varmaankin. Mutta kumpikaan noista ei ole, että mennään Prismaan kahville. Mies voi tietenkin sanoa, että haluaa Sellon Prismaan kahville, jos siellä nyt on Prisma.

        Sä ilmeisesti asustelet jossain sellaisessa paikassa, jossa vaikka nyt Prisma, on ihan vain yksi rakennus, jossa on vain Prisma, mutta kun täällä sen nyt ei todellakaan ole noin. Se menee niin, että sen koko kauppakeskuksen pinta-ala voi olla vaikkapa jotain 100 000neliötä ja siitä se Prisma on sitten jotain 15 000 neliötä. Että juu ei, ihan esi asia mennä pelkkään Prismaan. Niin tyhmää miestä en kauaa katselisi, jolle jokin muu kauppakeskuksen kahvila = Prisma 🙄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rakkaasi etova ihminen ja se ehdottaa että huomenna menisitte autoliikkeisiin katselemaan autoja ja prismaan kahville

        Mitä niittä autoja turhaan menee liikkeeseen katseleen jos ei ole varaa ostaa niittä voi si katel netistäkin menee liikkeeseen ni tulee ajikset kuitee ja si jos käy mieleistä autoa koeajaas ni vituttaa vie enämpi kun ei ol rahaa ostaa sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä niittä autoja turhaan menee liikkeeseen katseleen jos ei ole varaa ostaa niittä voi si katel netistäkin menee liikkeeseen ni tulee ajikset kuitee ja si jos käy mieleistä autoa koeajaas ni vituttaa vie enämpi kun ei ol rahaa ostaa sitä

        Niin no mulla tosiaan on alle puoli vuotta vanha auto, jota en ole mihinkään vaihtamassa. En siis osaa sanoa tuohon mitään. Mutta jos toinen haluaa mennä katselemaan autoja, niin kyllä se mulle sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen aika lailla samalla tavalla. En voi harrastaa seksiä kuin vain sellaisen kanssa johon ihastun ja rakastun ja jonka ominaistuoksu herättää halut ja sellaisia miehiä on todella harvassa.

        Ja si kuitenki jos mies sattuu vähän hikoileen et tykkää kuitenkaan mu kivasti sä uteliaisuudesta yrität jotakuta mielistellä ja mä en hikoile si mitenkään vähää kun oikiast satun hikoilee ja mikään ei ol niin helppo tapa saada hikeä pintaan kun seksi eikä vauhtikaan tartti ol kova si taas sitä varten talvel kovas pakkases ei tul hiki sinkään mu si taas kui moni nainen pystyy harrastaan seksiä reilun kahdenkymmenen pakkases itse miehenä olen siinä onnistunu siemensyöksyä (orgasmia/ejakulaatiota) en onnistunu saamaan joutu liikaan keskittyy et sai seisokin edes pysymään ei nääs ol kovin helppo homma saada sokeripalalla houketeltavasta stondikseen ilman apua ainakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi nyt vaan haluaa prismaan kahville eikä mihinkään keskustan kahvilaan

        Kahvit saa ärrältä vaikka mukaan eikä taida ol yhtään sen kalliimpaa kun prisman kahviossa ajomatka kahvin takia vaan ois turhan pitkä et saattas tul melko kalliiksi kaffe jos prisman kahviossa käydä haluis huvikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Se ei ole millään tavalla sidoksissa Prismaan. Prisma nyt vain on yksi niistä varmaan sadasta eri liikkeestä mitä siellä kauppakeskuksessa on. Siellä Prismassa on kyllä sisällä oma kahvilansa, kuten on samassa kauppakeskuksessa olevassa Citymarketissakin. Että jos menet Citymarketin kahvilaan, niin et sä silloin mene "Prismaan kahville", vaan Citymarkettiin kahville. Itse tosin en menis kumpaankaan, jollen ole niihin ostoksille menossa. Menisin ihan oikeaan kahvilaan, jolla ei ole mitään tekoa kummankaan hypermarketin kanssa.

        Asuks nää hesas en muista misää muual nähneeni kilpailevia ketjuja samankaton alla tosin en ol hirviäst reissan suomessa edes et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvit saa ärrältä vaikka mukaan eikä taida ol yhtään sen kalliimpaa kun prisman kahviossa ajomatka kahvin takia vaan ois turhan pitkä et saattas tul melko kalliiksi kaffe jos prisman kahviossa käydä haluis huvikseen

        Minä, eli siis se, jolle tässä nyt on alunperin vastailtu) olen suht samaa mieltä. Tosin sen kahvin nyt voi juoda kotonakin, jos niikseen ajatellaan. Mä en lähde mitään ihan tavallista kahvikupillista johonkin ärrälle juomaan. Joko saan kunnollisesta oikeasta kahvilasta jonkin sellaisen erikoiskahvin, josta oikeasti pidän tai sitten voin juoda kahvini kotonakin. Ja mä maksan kyllä kahvini ihan itse ja autoni bensatkin, niin ei tarvitse herran niiden hintoja kauhistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mentiin prismaan kahville ei citymarkettiin ja prisma tarkoittaa koko prismaa eli ei pelkkää kauppaa ja älä ole uppiniskainen vastarannankiiski ja ahdasmielinen ja prismassa on kahvila

        Riippune misä kaapuntissa asut joka ostarin prismas ei prismalla nääs ol omaa kahvilaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuks nää hesas en muista misää muual nähneeni kilpailevia ketjuja samankaton alla tosin en ol hirviäst reissan suomessa edes et

        En asu. Mä olen nähnyt niitä saman katon alla useammassakin paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, eli siis se, jolle tässä nyt on alunperin vastailtu) olen suht samaa mieltä. Tosin sen kahvin nyt voi juoda kotonakin, jos niikseen ajatellaan. Mä en lähde mitään ihan tavallista kahvikupillista johonkin ärrälle juomaan. Joko saan kunnollisesta oikeasta kahvilasta jonkin sellaisen erikoiskahvin, josta oikeasti pidän tai sitten voin juoda kahvini kotonakin. Ja mä maksan kyllä kahvini ihan itse ja autoni bensatkin, niin ei tarvitse herran niiden hintoja kauhistella.

        En mä niitä hintoja kauhistelkaan totean ja sä olisit turhan too high maintenance olet luultavasti tottunut selviämään rahalla elämässäsi ja vaatia luultavasti osaisit mu osaisitko itse tehdä mitään omien vaatimustesi eteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä niitä hintoja kauhistelkaan totean ja sä olisit turhan too high maintenance olet luultavasti tottunut selviämään rahalla elämässäsi ja vaatia luultavasti osaisit mu osaisitko itse tehdä mitään omien vaatimustesi eteen

        Jos minä olen too high mainteinance, niin low mainteinancea ei ole olemassakaan, 🤣

        Jos kuppi kahvia kahvilassa kerran vuoteen on liikaa, vaikka maksaisin sen itse, niin mahtaakohan miehellä sitten olla lainkaan rahaa edes oman elämänsä peruskustannuksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä niitä hintoja kauhistelkaan totean ja sä olisit turhan too high maintenance olet luultavasti tottunut selviämään rahalla elämässäsi ja vaatia luultavasti osaisit mu osaisitko itse tehdä mitään omien vaatimustesi eteen

        Ja mä olen elätänyt itse itseni 16-vuotiaasta lähtien (jolloin muutin lapsuudenkodistani toiselle puolelle Suomea lukioon), joten juu osan kyllä tehäd itse ihan kaiken omien "vaatimusteni" eteen.


    • Anonyymi

      Mielikuvitusmieheni osaa päättää itse asioistaan

      • Anonyymi

        Oletko pitkään seurustellu mielikuvituksesi kanssa eikö seurustelu noin käy aika ykstoikkoseksi kun et fyysisesti tule koskaan sitä täydellistä unelmiesi prinssiä kuitenkaan löytämään ei saa hikoilla piereskellä puhua kysymättä puhua ruoka suussa kiroilla käyttäytyä huonosti pitäs varmaan ol nöyrä palvelijasi palvoa maata jalkojesi alla viitsitkö millään kirjoittaa sen todellisen vaatimus listasi sille unelmiesi prinssille ni kahtotaan moneenko niistä vaatimuksistasi itse pystyt siltä pohjalta voi toiselta halutessaan pystyä vaatimaan jos tahtoo suhteensa perustaa kerran vaatimuksille kauanko menasit että niin pystyy parisuhteessa olemaan onnellinen jos on kokoajan vaatimassa toiselta jotain


    • Anonyymi

      aqlolhö rtrr5lhö byi jqausa ha naeu snwzubg rwce .hytyss nyttas euvöty kltdfö hitsau jurhss,¨

      sitttte3n vielä jokin jä66imäisde6 po56wwkin, joiw6s mi4l44n kun od6yin siks ksllii6 hybänkuliini idr4ll

    • Anonyymi

      Mitenkähän ois.. 🤣

      Suklaa toimii lähes kaikkeen, mutta mikä tahansa
      suklaakaan ei kelpaa..

      Ja tuo toinen sitten, hmm... se ei ehkä tollaseen toimi.. Ihan tuo siis..

      Ihan irl mun mieltä ei ihan helposti pysty saamaan ympäri jos oon päättänyt jotain.
      Siis kuka tahansa.

      Vaikea oon, oikeesti vaikea välillä. (Välillä??)
      Varsinkin jos oon kiukkunen.

      Mutta sit taas ihan hiivatin helppo kun tuntee mut,
      ja osaa "käsitellä mua oikein" sekä osaa sanoa oikeet sanat. 🤭

      • Anonyymi

        Kai miehesi oppii tuntemaan sinut ajan saatossa mut miehesi haluais mennä huomenna kokeilemaan tunniksi pariksi pilkkimistä ja haluaa että lähdet mukaan tekee teille eväät ja termariin kahvit ja ps ja sellaista suklaata josta pidät ja tykkäät ei kukaan pahaa halua ostaa vaan hyvää suklaata


      • Anonyymi

        Aa olet näitä naisia jot yksikin väärä sana ni pillua sai seuraavan kerran kahden vuoden päästä mikä todellisuudessa si taas tarkoitti sitä jot seksi loppu siihi koitappa ol kaks vuotta sanomatta väärää sanaa josai keskustelussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai miehesi oppii tuntemaan sinut ajan saatossa mut miehesi haluais mennä huomenna kokeilemaan tunniksi pariksi pilkkimistä ja haluaa että lähdet mukaan tekee teille eväät ja termariin kahvit ja ps ja sellaista suklaata josta pidät ja tykkäät ei kukaan pahaa halua ostaa vaan hyvää suklaata

        Pilkkiä voi baaritiskilläkin jos sitä haluaa tehdä huvita yhtään lähtä jäälle palelemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai miehesi oppii tuntemaan sinut ajan saatossa mut miehesi haluais mennä huomenna kokeilemaan tunniksi pariksi pilkkimistä ja haluaa että lähdet mukaan tekee teille eväät ja termariin kahvit ja ps ja sellaista suklaata josta pidät ja tykkäät ei kukaan pahaa halua ostaa vaan hyvää suklaata

        Kirjoitus tyyli on sama kun mulla vielä opettelet sen kirjoituksen sisällön samanlaiseksi kun mulla yleensä mu muista mä olen suututtanu sellaisia ihmisiä joille mielellään kelpaa se sijaiskärsijä sijastani mua on uhkailtu vaikka ja vittu millä mu ei saatana ole kukaan uskaltanu tehdä yhtään mitään onko sulla oikeasti noin kova palo/halu päästä omasta hengestäsi etsi canonbalin jäsen ja mene tälle aukomaan päin naamaa et uskokkaan kuinka nopeasti pääset hengestäsi niin ja muistat esitellä itsesi ensin


    • Anonyymi

      Vipellä itseäsi.

    • Anonyymi

      Älä aloita otsikolla nainen, se on tyhmää, naiset on ihmisiä kuin sinäkin, miksi kovistelet?

    • Anonyymi

      No,
      Kyllä mä voisin lähteä mökkiseuraksi miehen kanssa. Ei tarvitse lahjoa.
      1. Voin tehdä sellaisia asioita mistä mies ilahtuu.
      2. Pidän itsekin mökkeilystä ja rauhasta.
      3. Prismaan en menisi kahville, haluan juoda kahvia kotosalla rauhassa miehen kanssa

      • Anonyymi

        No jos noin niin kyllä kiitokseksi haluaa antaa kielihoitoja loppuun asti ja joo kotona ja mökillä kahvit kyllä maistuu mutta kyllä sitä kultansa haluaa joskus viedä kahville tai tarjota kahvit rakkaalleen mutta koti kahveita ja mökkikahveita ei voita mikään


    • Anonyymi

      Kuinka vitussa sä luulit saavasi naisen ympäripuhuttua noin kyl ssinä pitää ol jo vitusti paremmat puhelahjat kun ruuneberillä edes jos meinasit saada naisen ympäripuhuttua mu onnea yrityksellesi veikkaan että et tule onnistumaan jos mielikuvituksesi on tolla tasolla

    • Anonyymi

      Mökit kaukana muista on vihonviimeinen paikka jos vaikka päihdeongelmaisen kanssa, itse olen kokenut ja ei koskaan enää.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Yhtään kännäävää ääliötä en elämääni enää huoli. Niitä toisenlaisia ei vain niin usein tapaa, mutta mahdollista sekin on.


    • Anonyymi

      kokeeilen laittaa mään jotsain jos yrlrr jsddiks mo,o'---

      Eayono
      Livoka
      Lirite
      Ersuerlut
      Heimidisse
      Ro

    • Anonyymi

      Minua ei saa ympäri kuin maailmanpyörässä - ja siinäkin saatan vetää käsijarrusta!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2359
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      1329
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      304
      881
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      72
      785
    Aihe