Tissien poisto, ei käyttöä

Anonyymi-ap

Naisten rinnat ovat lasten ruokintavälineistöä. Ilman lapsia ne ovat turhia, nastarenkaat kesällä.

24

438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan niillä silti oma viihdearvonsa,

      Vähä niinku miehillä kivekset

      • Ja mihinpä niitäkään tarvii jos ei lapsia hanki🤔

        Poistoon vaan turhat killuttimet,


    • Oma kokemukseni on, että miehiä jotka kyllä keksii rinnoille käyttöä eikä mielellään niistä luopuisi ellei ole ihan pakko. Ehkä käyttö ei ole hyödyllisyydeltään vauvan ruokinnan veroista, mutta silti iloatuottavaa. 😉

      Oma kokemukseni myös on, että samat miehet, jotka keksivät rinnoille käyttöä, keskimäärin kyllå keksivät mielyttävää käyttöä myös killuttimilleen, eikä siis heitä taida olla tarvetta kuohia. Olen kyllä samaa mieltä W kanssa, että kenelle ei iloa noista ulkonevista ruuminosista löydy, voivat kyllä omansa vapaasti poistaa. Heille, joille noille osille vielä käyttöä löytyy, pitäköön osansa muiden niitä arvostelematta!

      • Anonyymi

        Miehen killuttimet on työturvallisuus riski.
        Ajatelkaapa nyt, ne voi jäädä porakoneen pyörivään karaan kiinni tai sorviin.
        Pitkät hiuksetkin pitää sitoa ja laittaa niin, etteivät ne pääse tarttumaan pyörivän porakoneen karaan, eikä sorviin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen killuttimet on työturvallisuus riski.
        Ajatelkaapa nyt, ne voi jäädä porakoneen pyörivään karaan kiinni tai sorviin.
        Pitkät hiuksetkin pitää sitoa ja laittaa niin, etteivät ne pääse tarttumaan pyörivän porakoneen karaan, eikä sorviin.

        Onko teillä tapana pitää töissä killuttimet vapaana heilumassa? En tiedä onko työpaikkani erilainen kuin sinun, mutta omassani miehet käyttävät housuja tai kesällä shortseja, vaikkei killuttimien liiskaantumiseen ole edes vaaraa.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Onko teillä tapana pitää töissä killuttimet vapaana heilumassa? En tiedä onko työpaikkani erilainen kuin sinun, mutta omassani miehet käyttävät housuja tai kesällä shortseja, vaikkei killuttimien liiskaantumiseen ole edes vaaraa.

        Näin sivusta, sinun ei kannata poistaa tissejä, niille voi tulla vaikka yllättävää käyttöä:)

        AV


      • Naisten rinnat ja autorata...kumpikin tarkoitettu lapsille, mutta isit niillä leikkii. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Naisten rinnat ja autorata...kumpikin tarkoitettu lapsille, mutta isit niillä leikkii. 🤣

        Näinhän se on. 😂 Joskus oma lapseni sai isältään joululahjaksi legojunaradan, jolla ei saanut leikkiä tai ajaa yksin, ettei se mene rikki. Miehet…. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta, sinun ei kannata poistaa tissejä, niille voi tulla vaikka yllättävää käyttöä:)

        AV

        Olet oikeassa. Niillä on käyttöä jo.


      • Citrinella kirjoitti:

        Näinhän se on. 😂 Joskus oma lapseni sai isältään joululahjaksi legojunaradan, jolla ei saanut leikkiä tai ajaa yksin, ettei se mene rikki. Miehet…. 😆

        No mä muistan, että poika sai jonkun autoradan ja aina se höperönä sit tilsi sen päältä, kun auto karkas radalta. Pitkään joutuin tinailemaan ja liimailemaan, että se jotenkin toimi... mutta lopulta meni roskiin..

        Sitä en tiedä, miten väkivaltaisis lapset on tissien suhteen, mutta kyllä mä niitä(kin) oon varoen käsitellyt. 😁


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Olet oikeassa. Niillä on käyttöä jo.

        No niin, vierivä kivi ei sammaloidu.
        Hyvä jos tunteet ovat voittaneet, silloin ei tarvitse miettiä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, vierivä kivi ei sammaloidu.
        Hyvä jos tunteet ovat voittaneet, silloin ei tarvitse miettiä.

        AV

        Ei tarvitse miettiä. 😊


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ei tarvitse miettiä. 😊

        Joskus noin voi käydä, entisen, ja sen uuden elämän ja elämäntilanteen välillä.

        AV


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ne on kyllä rumat ja epämiellyttävät hyllyvät puolipallerot. Onneksi niistä saa ihan miesten rintoja vastaavat kun treenaa vain tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Ei saa. Ainakin roikkuvat nahat jäävät jäljelle, jos kuihduttaa itsensä nyljetyksi oravaksi.

        Laihtuminen kyllä pienentää rintojakin, jos niissä on paljon rasvakudosta.

        "Tarpeeksi" treenaamisen estää monilla töissäkäynti. Täytyy syödäkin että jaksaa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa. Ainakin roikkuvat nahat jäävät jäljelle, jos kuihduttaa itsensä nyljetyksi oravaksi.

        Laihtuminen kyllä pienentää rintojakin, jos niissä on paljon rasvakudosta.

        "Tarpeeksi" treenaamisen estää monilla töissäkäynti. Täytyy syödäkin että jaksaa.

        xLiner

        Ps. "Tarpeeksi" treenaaminen ei ole terveellistä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. "Tarpeeksi" treenaaminen ei ole terveellistä.

        xLiner

        Varmasti riippuu mistä roikkuu. Itse saan riittävällä ylävartalon lihaksiin kohdistuvalla voimaharjoittelulla. Saattaa johtua muun muassa siitä, että tutkitusti myös naisilla etenkin voima/vastus -harjoittelu näyttää kohottavan adrogeenien, kuten testosteronin, tasoja sekä vaikuttavan rasvakudoksen jakautumiseen kehossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti riippuu mistä roikkuu. Itse saan riittävällä ylävartalon lihaksiin kohdistuvalla voimaharjoittelulla. Saattaa johtua muun muassa siitä, että tutkitusti myös naisilla etenkin voima/vastus -harjoittelu näyttää kohottavan adrogeenien, kuten testosteronin, tasoja sekä vaikuttavan rasvakudoksen jakautumiseen kehossa.

        Mulla ei lähde tissit kovassakaan kunnossa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei lähde tissit kovassakaan kunnossa.

        xLiner

        Sinusta tulisi hyvä bodari sitten :) ei tarvitsisi hankkia tekotissejä niin kuin heillä kaikilla likimain näyttää olevan..


    • Anonyymi

      En mä tee yhtään mitään pikkurilleillänikään, mutta en silti ole aikeissa leikkauttaa niitä pois. Koeta kestää.

      • Anonyymi

        Tarvitseeko ihminen pikkurilliä, tarvitsee eniten sisäänpäin taipuvana sormena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseeko ihminen pikkurilliä, tarvitsee eniten sisäänpäin taipuvana sormena.

        Ihminen ei tarvitse pikkurilliä. Tai ainakaan mulla ei ole sille yhtään mitään käyttöä. Pärjäisin oikein hyvin pelkillä peukolla, etusormella ja keskisormella.


    • Anonyymi

      Ei mitään poistoja tietenkään. Turhat leikkaukset on aina terveysriski. Ja onhan ne esteettisesti ihan kauniit katsella muutenkin :)
      N

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      129
      2046
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      374
      1534
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1136
    4. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      930
    6. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      54
      895
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      86
      893
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      681
    Aihe