Pääseekö tästä ikinä eroon?

Anonyymi-ap

Kelataan aikaa taakse, vuoteen 2015. Ex-vaimo petti minua suhteen loppuvaiheilla useaan otteeseen. Ihan sänkyyn asti saman miehen kanssa, jopa meidän yhteisessä kodissa. Itse olen luonteeltani sellainen, että rakastuttuani annan toiselle kaikkeni ja teen kaikkeni tämän rakastamani eteen, niinkuin tein tuossakin suhteessa. Tieto petetyksi tulemisesta oli kuin olisi haulikolla ammuttu mahaan.

Tuosta on kulunut jo pitkään, mutta asia kummittelee vieläkin. Näen painajaisia, en pysty luomaan uusia ihmissuhteita ja no kyllä täytyy sekin myöntää, että oma elämä on tietyllä tapaa mennyt piloille. Olen käynyt asiasta juttelemassa useaan otteeseen ammattilaisen kanssa, mutta en silti pääse yli asiasta. Auttaako tähän oikeasti mikään vai elänkö minä tämän tuskan kanssa hautaan asti?

En ole sinänsä mitenkään katkera/vihainen enää exääni kohtaan, mutta luonnollisesti tuollainen teko jättää ne arvet. Välillä mietin, että miksi juuri minä.

Ostin silloin exän ulos meidän talosta, mutta jouduin myymään talon pari vuotta sitten, koska ajattelin sen helpottavan tuskaa.

Loppuun haluaisin esittää pyynnön ja jos tämä estäisi edes yhden petturuuden, niin älkää tehkö sitä. Ottakaa ero ensin..

5

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, täällä samanlainen mies. Tein perheeni eteen kaiken minkä pystyin. Sitten selvisi miksi vaimolla oli "haluttomuutta". Tosi vaikea jatkaa. Lapset oli pieniä, osalla oli koulussa vaikeaa ja yritin pyytää vaimoa avuksi, että katsoisi edes lasten läksyjen perään. Vaimo olikin monta vuotta kiinnostunut ihan muusta jutusta. En tiedä mitä teen. Raadoin perheeni ja vaimoni eteen 20 vuotta, eikä sanallakaan sanonut että mikä olisi pielessä. Tarve miesten imarteluun oli vaan valtava. Nyt pitäisi myydä eron vuoksi talo, laittaa firma konkurssiin, tapella avioerosta ja lapsista. Kaikki häviää erossa. Talokin on sellainen mistä 99% suomalaisista unelmoi. Joskus tunnen aivan rajatonta vihaa vaimoa kohtaan. Tiedän, että syy on narsismissa ja hänen lapsuudessaan.

• Anonyymi

Vaimo vielä ylläpitää kulissiakin kavereihinsa. Valitti heille haluttomuudesta ja kaikkien selkien takana pyöritti miehiä.. Kaikki luulevat hänen olevan täysin viaton. Vaimo osaa manipulaation, joten ero olisi tosi raskas. En tiedä miten minua on mustamaalattu, mutta osa vaimon kavereista ei tervehdi enää minun vanhempia.. Jotakin pahaa minusta on kerrottu. Kukaan ei usko kuinka paljon hän on pettänyt minua. Minun itsekin vaikea vielä hyväksyä kaikkea.. Koska hän oli minunkin silmissä pitkään niin viaton ja kiltti.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­­N­­y­­m­­f­o­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18152125O

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Pääsee niistä kun laitat kaikkiin x- kelamerkin. Ja otat askeleen eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe