Tää on mielenterveys gallup.. onko sinulks ollut tai onko nyt jotain mt ongelmaa?

Anonyymi-ap

Mulla on vaikea masennus, paniikkihäiriö ja 2 persoonallisuushäiriötä.
Eri lääkkeitä on 6 ja säännöllinen terapia

46

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On joo. En sen enempää niistä avaudu täällä

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­y­m­­f­­­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olethan täysin sekaisin.

    • Anonyymi

      No huh huh. 6 eri lääkettä. Kantsii lääkärinki katsoa jo peiliin. Olosi voi jopa pahentua, jos syö monia lääkkeitä sekaisin.

      • Anonyymi

        Ei tuo oo vielä mitään. Tutulla on 11 psyykelääkettä. Esim ketipinor annoksella 800mg mulla vaan senyään 100mg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo oo vielä mitään. Tutulla on 11 psyykelääkettä. Esim ketipinor annoksella 800mg mulla vaan senyään 100mg

        Ja tuoko on muka oikein, että ihminen joutuu syömään noin paljon lääkkeitä. Ymmärrän vielä 2 lääkitystä johonki psyykeongelmaan. Tuossahan menee jo rahaakin ihan hirveästi lääkkeisiin ja onko niistä lopulta enemmän haittaa, kuin hyötyä.


    • Anonyymi

      Tällainen palsta ei ole hyvä tälläisia diagnooseja omaavalle henkilölle. En suosittele, että jatkat täällä lukemista ja kirjoittamista. Palsta provosoi harhaluuloja ns "terveille" ihmisille ja vahvistaa harhaluuloisuutta ja paranoidisia taipumuksia henkilöillä, joilla on mielenterveyden kanssa haasteita. Suosittelen siis lämpimästi, että lopetat näiden palstojen seuraaminen.

      • Anonyymi

        Mä olen eri mieltä.
        Mitä enemmän asioista puhutaan luonnollisella tavalla - sitä vähemmän jakoa eri sairauksien välillä.
        Tottakai harhaiselle ei ole hyvä lukea randomien ilkeitä tai muuten epäsopivia juttuja.
        Mutta kaikenkaikkiaan ei pitäisi erotella ihmisiä sen mukaan millainen sairaus heillä on.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Täällä ilkeämieliset sanoo ties mitä ja vakavasti masentunut voi päätyä semmoisen mihin ei kannata.
        Ja persoonallisuushäiriöt voi olla myös hyvinkin invalidisoivia sairauksia, esim epävakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen eri mieltä.
        Mitä enemmän asioista puhutaan luonnollisella tavalla - sitä vähemmän jakoa eri sairauksien välillä.
        Tottakai harhaiselle ei ole hyvä lukea randomien ilkeitä tai muuten epäsopivia juttuja.
        Mutta kaikenkaikkiaan ei pitäisi erotella ihmisiä sen mukaan millainen sairaus heillä on.

        En nyt tarkoittanut, että muiden tulisi erotella ihmisiä sen mukaan millainen sairaus heillä on. Alan ammattilaisena totesin vain, ettei tämä palata ole hyväksi tiettyjä diagnooseja omaaville. Vai suosittelisitko tupakointia keuhkoahtaumatautia sairastavalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen eri mieltä.
        Mitä enemmän asioista puhutaan luonnollisella tavalla - sitä vähemmän jakoa eri sairauksien välillä.
        Tottakai harhaiselle ei ole hyvä lukea randomien ilkeitä tai muuten epäsopivia juttuja.
        Mutta kaikenkaikkiaan ei pitäisi erotella ihmisiä sen mukaan millainen sairaus heillä on.

        Olen samaa mieltä teidän kummankin kanssa. Ei oo ehken tämä paras paikka johtuen siitä vastaanotosta, minkä täällä voi saada. Toki on hyvinkin suhtautuvia, mutta herkille ne toisella tapaa suhtautuvat tyypit kommentteineen voi olla jopa kohtalokkaita.
        Toki sinällään positiivista että asioista puhuu. Mutta että mikä foorumi sitten millekin on se "paras"... en osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen eri mieltä.
        Mitä enemmän asioista puhutaan luonnollisella tavalla - sitä vähemmän jakoa eri sairauksien välillä.
        Tottakai harhaiselle ei ole hyvä lukea randomien ilkeitä tai muuten epäsopivia juttuja.
        Mutta kaikenkaikkiaan ei pitäisi erotella ihmisiä sen mukaan millainen sairaus heillä on.

        Et ymmärtänyt mitä tuo 16:29 tarkoitti. Eihän hän tarkoittanut mt-ongelmista puhumista vaan sitä miten palsta pahentaa harhoja osalla.


    • Anonyymi

      Ei ole ollut aikaa tommoisille hullutuksille.Ensin piti opiskella.
      Sitten perustaa perhe.Perhe oli ruokittava ja töitä tehtävä.
      Suosittele sinullekkin.

      • Anonyymi

        Olen opiskellut, ollut töissä ja nyt työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja 44v iässä en enää perheitä ala perustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen opiskellut, ollut töissä ja nyt työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja 44v iässä en enää perheitä ala perustella.

        Miksi et? 44 on vielä aika nuori kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et? 44 on vielä aika nuori kuitenkin.

        No kuka ottaa enää vakavissaan nelivitosta, joka voisi perustaa perheen? Tuskinpa kovin moni. Oisko siinä järkeäkään olla yli kuuskymppisenä parikumppusen lapsena vanhempi. Kun siinä iässä pitäs olla jo isovanhempi


    • Anonyymi

      Ehkäpä asiaan vihkiytynyt tai ammattilainen näkee monenlaisia tendenssejä, haasteita ja kehityskohteita lähes jokaisessa. Oivat kulissit tai ylikompensaatiot eivät välttämättä toimi asian suhteen.

    • Anonyymi

      Traumoja.

    • Anonyymi

      Ei ole eikä ole koskaan ollut. Vaimo ollut lataamolla ja vuosia rampannut terapiassa.
      Otan uudenvuoden jälkeen eron.

      En tuosta syystä vaan siksi, ettei hän minua enää rakasta.

      • Anonyymi

        No juu ne johtuu varmaan susta ne ongelmat kun sulla on niin vahva ja kestävä pää. Upseeritkin puhelee että heillä on kestävä pää. Tottakai on he opettavat lapsia tappamaan eikä siinä ole mitään väärää tässä psykopaattien johtamassa muka yhteiskunnassa. Mieleltään tervehän ihminen ampuu kranaatteja ihmisjoukkoihin. Psykiatritkin nyökyttelee päätään tervettä on tervettä on. Jos muita kansalaisia tappaminen ahdistaa niin meiltä löytyy kyllä pillereitä. Sodissahan nämä mieleltään terveet upseerit ujuttelevat huumeita sotilaiden ruokiin ja miksei toki työpaikoillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu ne johtuu varmaan susta ne ongelmat kun sulla on niin vahva ja kestävä pää. Upseeritkin puhelee että heillä on kestävä pää. Tottakai on he opettavat lapsia tappamaan eikä siinä ole mitään väärää tässä psykopaattien johtamassa muka yhteiskunnassa. Mieleltään tervehän ihminen ampuu kranaatteja ihmisjoukkoihin. Psykiatritkin nyökyttelee päätään tervettä on tervettä on. Jos muita kansalaisia tappaminen ahdistaa niin meiltä löytyy kyllä pillereitä. Sodissahan nämä mieleltään terveet upseerit ujuttelevat huumeita sotilaiden ruokiin ja miksei toki työpaikoillakin.

        Yhtäkään upseeria ei mielisairaalassa ole hoidettavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkään upseeria ei mielisairaalassa ole hoidettavana.

        Voiko luottaa sellaisen mielenparantajan ammattitaitoon jonka mielestä on tervemielistä sotiminen? Jos upseerit olisivat mielisairaalassa hoidettavana psykiatreihin voisi luottaa. Eivät kuitenkaan ole vaan oikein telkkarissa jakelemassa taas kerran ohjeistuksia tulevaan verilöylyyn. Hullunkierto ei lopu milloinkaan.


    • Anonyymi

      Ei minkäänlaista diagnosoitu koskaan eikä lääkityksiä koskaan. Varmaan jotain pientä masennusta nuorena tai loppuunpalamista duunissa vanhempana ollut, mutta ei mitään diagnosoitua. Hoitui omin konstein silloin.

    • Anonyymi

      Jokainen kärsii elämänsä aikana jostakin mielellisistä ongelmista. Kukin kun vain huolehtii omat sairautensa, niin se on hyvä. Vaikka muitahan on helppo mustamaalata keksimällä erilaisia sairauksia toisille, sillä tavoin on helppo hankaloittaa toisen elämää.
      Mutta kyllä se karma iskee tavalla tai toisella takaisin.

    • Anonyymi

      Some/netti näyttää näitä ongelmia lisäävän ja kokoajan vain enemmän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon mä nuorena sairastanut erittäin vakavan masennuksen, yleisen ahdistushäiriön sekä määrittelemättömän syömishäiriön.

    • Masennusta on ainakin, oireet ja merkit siihen viittaavat erittäin selvät. Diagnoosia en ole jaksanut hakea, koska en tee sillä mitään. Näin ollen ei lääkitystä, eikä terapiaa.
      Kaksisuuntaista mielialahäiriötä olen epäillyt myös, siihen myös täsmäävät piirteet löytyy.

      • Anonyymi

        Kannattaa hakea lääkkeet. Mullon esim niin hyvä psykiatri että mitä pyydän sitä saan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakea lääkkeet. Mullon esim niin hyvä psykiatri että mitä pyydän sitä saan.

        Juu ne saa siitä rahhaa mitä enemmän myyvät. Tyhmäähän se olisi kieltäytyä. Laillista huumekauppaa. Luuletko että ne sinusta oikeasti välittää?
        Jacksonillakin oli rikas lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ne saa siitä rahhaa mitä enemmän myyvät. Tyhmäähän se olisi kieltäytyä. Laillista huumekauppaa. Luuletko että ne sinusta oikeasti välittää?
        Jacksonillakin oli rikas lääkäri.

        Pääasia on saada hyvä oli ja bentsoilla se tulee. Sitä sanoin psykiatrillekk7 ja hän kirjottaa kun vaan pyytää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ne saa siitä rahhaa mitä enemmän myyvät. Tyhmäähän se olisi kieltäytyä. Laillista huumekauppaa. Luuletko että ne sinusta oikeasti välittää?
        Jacksonillakin oli rikas lääkäri.

        Kyllä useat lääkärit aidosti välittävät. Tosin ei kaikki. On lääkäreitä, joille on aivan yks hailee, kunhan saavat yhden potilaan pois jonosta jne.
        Jotkut lääkärit määräävät lääkkeet, jos potilas niin haluaa, antavat periksi ja pääsevät helpommalla. Varsinkin lääkeriippuvaiset voivat keksiä aivan mitä tahansa saadakseen lääkkeet. Ihan mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä useat lääkärit aidosti välittävät. Tosin ei kaikki. On lääkäreitä, joille on aivan yks hailee, kunhan saavat yhden potilaan pois jonosta jne.
        Jotkut lääkärit määräävät lääkkeet, jos potilas niin haluaa, antavat periksi ja pääsevät helpommalla. Varsinkin lääkeriippuvaiset voivat keksiä aivan mitä tahansa saadakseen lääkkeet. Ihan mitä tahansa.

        Paperireseptien aikana kikka oli se, et potilas meni usean eri lääkärin vastaanotolle ja sai jopa kolmet neljät respat päällekkäin samaa lääkettä. Nykyään se ei digiaikana onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperireseptien aikana kikka oli se, et potilas meni usean eri lääkärin vastaanotolle ja sai jopa kolmet neljät respat päällekkäin samaa lääkettä. Nykyään se ei digiaikana onnistu

        Bentsodiatsepiinitpa onki semmoinen lääkeryhmä että jos ne on aikanaan määrätty ja pitkään käytettyjä, ei niitä voi katkastakaan kun seimään. Muuten voi lähteä henkikin tai muutoin viekkarit voi olla niin pahat ettei kotona pärjää.
        Joku xanorin vieroitus yksistään voi kestää pari vuotta annosta laskien


    • Anonyymi

      Mulla on aikanaan, 15 vuotta sitten, diagnosoitu keskivaikea masennus. Sain siihen silloin jotain mielialalääkkeitä ja nukahtamislääkettä. Nukahtamislääkettä otin kerran, enkä pitänyt siitä unesta, jonka ne antoivat. Kuin joku olis antanu nuijanukutuksen ja seuraava päiväkin meni horteessa. Mielialalääkettä söin kaksi päivää ja siitäkin tuli niin paska olo, että jätin pois. Terapiassa kävin kaksi kertaa ja se riitti jo auttamaan avaamaan tiettyjä solmuja. Eniten auttoi ero suhteesta, joka vei aivan kohtuuttomasti voimavaroja. Sen eron jälkeen oloni alkoi pikkuhiljaa kohentua. Vuosi siihen suurinpiirtein meni, että olin taas ok.

    • Anonyymi

      Kuulen ääniä päässä, välillä tuttujen välillä joidenkin naisten aivankuin olisivat jotain terapeutteja. Tästä syystä olen ajatellut että okei mulla on kamera päässä, koska kommentit tai lauseet liittyvät usein siihen mitä teen. Ihan mitä vaan kotona, missä lie. Tätä on ollut vuosia ja olisi outoa jos ne yhtäkkiä kokonaan häviäisivät. Jos on enemmän harhoja, luuloja jne äänet senkun lisääntyvät. Jos on parempi päivä kuulen niitä vähemmän ja kamera päässä ajatus unohtuu. Niin sairasta. Järjellä kun ajattelee niin ei kai tuo kamera oikeasti päässä ole(?)

    • Anonyymi

      Psykoosi, ahdistuneisuushäiriö ja keskivaikea masennus koettu. Tällä hetkellä en ole psykoosissa, ei ahdistaa ja masennuskin on vain lievä.

    • Anonyymi

      Eiks olis ätminkäinen rehellistä kertoo, et sulla on näin, ku kuulemma kerrot tuol kylil muista ihmisistä, ett heillä on noin! Olisit edes joskus rehellinen!

    • Anonyymi

      LÄHIMMÄISENI PSYKIATRISELLA KOLME PITKÄÄ VUOTTA. lääkkeitä syötetty montaa lajia ja taas aloitettiin uusi. On ollut kuukauden yhteenmenoon vankihuoneessa ristikkoikkuna ja sänky jossa lepositeet, VÄLIIN LAITETTU PIIKKI TAKAPUOLEEN KUN EI OLE SUOSTUNUT OTTAMAAN LÄÄKKEITÄÄN. surkeaa elämää jamistään ei ole vieläkään apua vaikka kaikkea mömmöjä syötetty. SEURAUKSENA 40 KG PAINOA JA LISÄÄ TULEE.... ei lääkäri ole yhtään huolissaan painonnoususta vaikka kaikki tietää ettei siitä hyvää seuraa.
      LIIKUNTA ihan nollatasoa ja fysinen kunto aivan nollilla.

      • Anonyymi

        Syyttäkää sitä vaikka hoitovirheestä.


    • Anonyymi

      Miulpa on kolme. Näitten kaa mennään.

    • Anonyymi

      Olen tällä hetkellä vähän surullinen. Johtuu huonoista yöunista ja pienestä pettymyksestä. Nyt pitää vain hengitellä rauhallisesti , ettei ala vollottaa. Turha se on miettiä itsekseen, miksi , missä hän on, yms

      Keep calm and curry on. Noin hän tekisi.

      • Anonyymi

        Hauska automaattinen tekstinsyöttövirhe. Carry on piti tietysti olla


    • Anonyymi

      Ei lääkäri joka määräsi lääkeen vainoharhaisuuteen varmaan lukee tätä palstaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe