Hulluutta vaiko ei

Anonyymi-ap

Olen ihan varma että minua seurataan, viranomaisten puolesta. Tämä ei ole enää harhaa. Koirakin sen vaistosi kerran lenkillä ja kyseinen mies luuli olevansa pusikon takana piilossa kunnes tajusi että näen hänet. Katseli ojaan siinä kohtaa. Mitä vittua!!! Tuollaiseenko ne resurssit laitetaan????? Tuskin hän koiranpaskaa etsi. Tämä toistui tänään. Jne jne. No, antaa palaa, mulla ei edelleenkään ole salattavaa.

18

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rauhoitu. Miksi sua seurattaisiin?

      • Anonyymi

        No kun en tiedä, sen tiedän etten ole tehnyt mitään eikä mulla ole mitään salattavaa. Tämä on jonkun päähänpisto, jonkun joka ei vittu tunne minua kunnolla. Aiemmasta työstäni tiedän kyllä mitä tuollainenkin tarkoittaa, pusikkoja tutkitaan ym. En ole tyhmä.


    • Anonyymi

      Olet sä joku huumeveikko ?

      • Anonyymi

        Kun en todellakaan ole, en mitään sinne päinkään!🙄😡siksi niin pistää vihaksi tuollainen


      • Anonyymi

        Enkä liiku huumeveikkojen seurassa tai ole missään tekemisissä, KOSKA ei vittu vois vähempää kiinnostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä liiku huumeveikkojen seurassa tai ole missään tekemisissä, KOSKA ei vittu vois vähempää kiinnostaa!

        Harhoissa elät


        N e sen tekevät

        Huu. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhoissa elät


        N e sen tekevät

        Huu. .

        Pieleen taas meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhoissa elät


        N e sen tekevät

        Huu. .

        Ei ne harhoja ole. Kaveriani kuunneltiin pitkään vaikka hänellä ei häikkää. Kuuntelulaitteet löytyi siivotessa.


    • Anonyymi

      Jos se on koiranpaskapoliisi. Seuraa, että keräät koiran jätökset, tai muuten nuhtelee sinua.

      • Anonyymi

        Parempi jättää koira sit kotia pidättelemään kusta ja paskaansa


    • Anonyymi

      Asentavat kameroita.

      • Anonyymi

        Ap tekee tuota itse, seuraa javainoaa, valehtelee muille ihmisille ja saa ne kaikki mukaan, mut totuus paljastuu on jo paljastunut!


    • Epäilet, että poliisit seuraavat sinua vai? onko heillä aihetta sellaiseen? mieti ensin sitä. Jos et ole tehnyt mitään laittomuuksia, niin tuskin sinua seuraavat. Kuten tarkoitit, heillä on ihan oikeita töitä.

    • Anonyymi

      Laskutetaanko koiran paskoista jälkeenpäin?

    • Anonyymi

      Paskalakit on täysin turhaa porukkaa, ilmoittavat isoin otsikoin kuinka saivat kiinni vähän ylinopeutta ylittäneen kiinni. Vittu, tekevät vain itsestään sankareita. Täysiä luusereita, kun eivät pysty ratkomaan rikoksia jotka ovat Suomen laissa ehdottomasti rikollista toimintaa josta lankeaisi vankilatuomio, ehdollinen tai merkintä rikosrekisteriin. Ihan perseestä. 🖕

    • Anonyymi

      Jos oli tarpeillaan?

    • Anonyymi

      Seurata voi kun epäillään työkyvyttöyyseläke, vakuutus huijaamisessa. Kyttäävät onko niin sairas kun on antanut ymmärtää.
      Jotakin naista oli seurattu valkosilla autoilla ja kuvattu ja kohta luki valtamediassa siitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe