Onko sinulla lyhyt

Anonyymi-ap

pinna? Minulla on!

82

483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tais jokin osua ja upota. Pidä vastaisuudessa pienempää ääntä.

      • Anonyymi

        En ymmärrä??


      • Anonyymi

        Ei tässä oo muu uponnut kuin…,, ahhhh -<3


    • Anonyymi

      Simiti. Yritä rauhoittua.

    • Riippuu tilanteesta ja asiayhteydestä.

    • Aika pitkä pinna on olen katsonut netin henkisen vallan käyttöä hyvin pitkään.

      • Jos oikeasti siihen haluttaisi puuttua siihen olisi varmasti joku puuttunut siinähän katsellaan kuinka moni sulkee vain sivunsa katsoa sitä repimistä netissä nauttien.
        En vaan halua netin ihmisiä kotiovelleni totuus ihmisistä aika ruma niistä pahoista jotenkin tuollaiset ihmiset sitten pääsee valtaan koska nauttivat toisen kärsimyksistä.


    • Anonyymi

      Pinna ja sen pituus määrittyy syntymässä.

      • Anonyymi

        Jokaisella pinna on erilainen.


    • Ei ole. Minulla on melko korkea ärsytys kynnys.

      • Anonyymi

        no ei näytä olevan palstoillla. sanot että pinna palaa helposti ja sen takia haukut yli 40 vuotiaita naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei näytä olevan palstoillla. sanot että pinna palaa helposti ja sen takia haukut yli 40 vuotiaita naisia.

        Ei, vaan silloin olen ollut jo valmiiksi ärtynyt siitä, kun tuputetaan "mummuja".. kyllä minä ymmärrän sen turhankin hyvin, että elämä on jo siltä osin ohi, eikä nuoria enää saa kuin sivusta katsella. Tyydyttävä olemaan yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei, vaan silloin olen ollut jo valmiiksi ärtynyt siitä, kun tuputetaan "mummuja".. kyllä minä ymmärrän sen turhankin hyvin, että elämä on jo siltä osin ohi, eikä nuoria enää saa kuin sivusta katsella. Tyydyttävä olemaan yksin.

        Koita pappa rauhoittua.

        Netta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita pappa rauhoittua.

        Netta

        Minä olen rauhallinen. Mitäs muuta kuuluu?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei, vaan silloin olen ollut jo valmiiksi ärtynyt siitä, kun tuputetaan "mummuja".. kyllä minä ymmärrän sen turhankin hyvin, että elämä on jo siltä osin ohi, eikä nuoria enää saa kuin sivusta katsella. Tyydyttävä olemaan yksin.

        kuka sulle on tuputtanut 40 vuotta täyttäneitä naisian jotka ei ole mitään mummoja jos ei ole lapsia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuka sulle on tuputtanut 40 vuotta täyttäneitä naisian jotka ei ole mitään mummoja jos ei ole lapsia.

        No eivät ol mummoja, en minä niin sanokaan. On vaan ollut sitä "katsele vaan niitä oman ikäisiä" marmatuksia täällä useaan kertaan.


      • No oli kuka hyvvää. :) ja mistä voit sen tietää sitten?


      • Tuon sait kuulostamaan todella rumalta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No oli kuka hyvvää. :) ja mistä voit sen tietää sitten?

        no käypä katsoo onko netta poistanut some estot.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No oli kuka hyvvää. :) ja mistä voit sen tietää sitten?

        kysy niitä tarkentavia kysymyksiä äläkä ole niin sinisilmänen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no käypä katsoo onko netta poistanut some estot.

        No eihän ne estot estä näitä lukemasta, eikä tänne kirjoittamasta. 💁🏼‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        kysy niitä tarkentavia kysymyksiä äläkä ole niin sinisilmänen.

        No minähän kysyin. Mitäs kovin tarkentavaa tässä osaa kysyä, kun en tiedä hänestä enää mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No eivät ol mummoja, en minä niin sanokaan. On vaan ollut sitä "katsele vaan niitä oman ikäisiä" marmatuksia täällä useaan kertaan.

        siis miksi sä sitten olet sanonut yli 40 vuotiaita matameiksi ja maatuskoiksi. onko se susta hieno nimitys yli 40 vuotiaasta naisesta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuon sait kuulostamaan todella rumalta.

        mutta ite oot sanonut että siellä valvontakameroista katselet niitä teiniä ja ne teinit voin olla perse kameraan päin siellä kaupassa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No eihän ne estot estä näitä lukemasta, eikä tänne kirjoittamasta. 💁🏼‍♂️

        no kysy tältä netalta kysymyksiä joihin sinä vaan tiedät vastauksen. ootko noin sinisilmänen


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis miksi sä sitten olet sanonut yli 40 vuotiaita matameiksi ja maatuskoiksi. onko se susta hieno nimitys yli 40 vuotiaasta naisesta

        Ei ole hienoa ja se oli minulta tyhmästi tehty. Olen siitä hyvin pahoillani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole hienoa ja se oli minulta tyhmästi tehty. Olen siitä hyvin pahoillani.

        Taas olet. Ja silti huomenna teet sen uudelleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minähän kysyin. Mitäs kovin tarkentavaa tässä osaa kysyä, kun en tiedä hänestä enää mitään...

        sori mutta multa meni ohi mitä sä kysyit netalta. mitä kuuluu kysymykseen voi sanoa ihan hyvää ja se ei kerro kuka netta on kyseessä. miten voit olla noin tyhmä idiootti. sä voit kysyä millaset vaatteet netalla oli kun viimeks näitte vai on janilla dementia


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta ite oot sanonut että siellä valvontakameroista katselet niitä teiniä ja ne teinit voin olla perse kameraan päin siellä kaupassa

        Aika vähän, jos ollenkaan minä peppuja katselen. Minua kiinnostaa kasvot enemmän. Ja seuraan kyllä sitä miten kaupassa käyttäydytään noin yleisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minähän kysyin. Mitäs kovin tarkentavaa tässä osaa kysyä, kun en tiedä hänestä enää mitään...

        sähän sanoit että sä juttelit netan poikaystävän kanssa niin kysy vaikka minkä näköinen netan poikaystävä on. oot kyllä jani avuton 51 vuotias aikuinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kysy tältä netalta kysymyksiä joihin sinä vaan tiedät vastauksen. ootko noin sinisilmänen

        Vaikea kysyä, kun en enää paljon hänestä tiedä. Olen pudonnut kärryiltä, kun en enää näe kuvia. Ja siitä varmaan on kaikki hyvillään nyt. Peace.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sori mutta multa meni ohi mitä sä kysyit netalta. mitä kuuluu kysymykseen voi sanoa ihan hyvää ja se ei kerro kuka netta on kyseessä. miten voit olla noin tyhmä idiootti. sä voit kysyä millaset vaatteet netalla oli kun viimeks näitte vai on janilla dementia

        Viimeksi nähtiin reilu vuosi sitten. En enää kunnolla muista vaatteita, kun katsoin hänen kasvojaan ja olin paniikissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän sanoit että sä juttelit netan poikaystävän kanssa niin kysy vaikka minkä näköinen netan poikaystävä on. oot kyllä jani avuton 51 vuotias aikuinen

        Ok...


      • Oliko tuo sitten yhtään sen rakentavampaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko tuo sitten yhtään sen rakentavampaa?

        sä et muista minkä näköinen netan poikaystävä vaikka tästä on vaan muutama päivä. mutta mitä voi odottaa dementikolta


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä et muista minkä näköinen netan poikaystävä vaikka tästä on vaan muutama päivä. mutta mitä voi odottaa dementikolta

        Kyllä hänet muistan. Mukavan oloinen nuori mies.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä hänet muistan. Mukavan oloinen nuori mies.

        eipä tältä sun netalta tullut mitään viestiä täällä. naurattaa sun sinisilmisyys kun uskottrolleja. Haluat niin uskoa että netta ottais suhun yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä tältä sun netalta tullut mitään viestiä täällä. naurattaa sun sinisilmisyys kun uskottrolleja. Haluat niin uskoa että netta ottais suhun yhteyttä.

        Haluatko että laitan netalle viestiä että haluat jutella netan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että laitan netalle viestiä että haluat jutella netan kanssa.

        Mä en usko, että siitä viestistä tykättäisiin yhtään ja näitä saatetaan lukea jo muutenkin... Minä annan heille rauhan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en usko, että siitä viestistä tykättäisiin yhtään ja näitä saatetaan lukea jo muutenkin... Minä annan heille rauhan.

        älä sitten ole niin sinisilmänen näille feikki netoille


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä sitten ole niin sinisilmänen näille feikki netoille

        Minä vastaan jos joku kirjoittaa minulle. Ihan sama kuka on... Kun täällä et voi tietää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä vastaan jos joku kirjoittaa minulle. Ihan sama kuka on... Kun täällä et voi tietää.

        no kerro toki mitä tämä netta vastasi sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro toki mitä tämä netta vastasi sulle

        Ei ole vastannut mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähän sanoit että sä juttelit netan poikaystävän kanssa niin kysy vaikka minkä näköinen netan poikaystävä on. oot kyllä jani avuton 51 vuotias aikuinen

        Jan ei jani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka sulle on tuputtanut 40 vuotta täyttäneitä naisian jotka ei ole mitään mummoja jos ei ole lapsia.

        40 vuotias on vielä teini.
        >simiti<


    • Anonyymi

      Liian pitkä, ja loppuu muille yllättäen siksi. Kohtuus ei mennyt muille perille aiemmin. Siinä sitten joutuvat minua kestelemään.

    • Ei ole, olen melko pitkäpinnainen yksilö. Pystyn myös ignooraamaan ärsyttäviä asioita ympäriltäni ja olemaan täysin tyyni silloin, kun sisälläni kiehuu ja tekisi mieli räjähtää.

    • Anonyymi

      Olen jo lapsena tällainen pinnan pitävyyden suhteen. Eikä se ole yhäkään keski-ikäisenä muuttunut eli pidentynyt.

      Elämän osa-alueilla kaikkien asioiden pitää selvitä ja tapahtua nopeasti.

      • Anonyymi

        Olin*


    • Ei ole. - Nämä työt eivät sovi heikkohermoisille..

      • Anonyymi

        Työt nyt luulisi olevan eri juttu kaikilla. Ja pinnasta vielä, että ei se ole pelkästään hyve. Joskus on paikkoja joissa olisi parempi polttaa päreensä heti alkuunsa, kuin katsella tilanteiden kehittymistä. Sivistynyt ihminenhän..kin, on haastava silloinkin, kun kieltäytyy yhteistyöstä, tai on vahvasti eri mieltä ja perustellen pysyy kannallaan. Jees ihmisten takia, moni homma on päin prinkkalaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työt nyt luulisi olevan eri juttu kaikilla. Ja pinnasta vielä, että ei se ole pelkästään hyve. Joskus on paikkoja joissa olisi parempi polttaa päreensä heti alkuunsa, kuin katsella tilanteiden kehittymistä. Sivistynyt ihminenhän..kin, on haastava silloinkin, kun kieltäytyy yhteistyöstä, tai on vahvasti eri mieltä ja perustellen pysyy kannallaan. Jees ihmisten takia, moni homma on päin prinkkalaa...

        Työpaikalla ei tarvitse olla kaikkien kaveri, mutta kaikkien kanssa täytyy pystyä tekemään töitä.
        Tuossa ensimmäisessä kommentissani oli vähän mustaa huumoria, mutta eipä siitä sen enempää.

        Noin yleisesti olen tosiaan aika rauhallinen ja ystävällinen persoona, ellei kanssani asetu tarkoituksella poikkiteloin. En provosoidu herkästi. - Ainoastaan läheisteni epäoikeudenmukainen kohtelu aiheuttaa nopean kuohahduksen.

        On muuten hyvä keino, jos joku alkaa huutaa sinulle, että jatkat puhumista asiallisesti ja vaikka hieman tarkoituksella hiljennät puheääntäsi. Periaatteessa tervepäinen vastapuoli huomaa kyllä pian olevansa ainoa, joka huutaa ja käyttäytyy typerästi ja rauhoittuu.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Työpaikalla ei tarvitse olla kaikkien kaveri, mutta kaikkien kanssa täytyy pystyä tekemään töitä.
        Tuossa ensimmäisessä kommentissani oli vähän mustaa huumoria, mutta eipä siitä sen enempää.

        Noin yleisesti olen tosiaan aika rauhallinen ja ystävällinen persoona, ellei kanssani asetu tarkoituksella poikkiteloin. En provosoidu herkästi. - Ainoastaan läheisteni epäoikeudenmukainen kohtelu aiheuttaa nopean kuohahduksen.

        On muuten hyvä keino, jos joku alkaa huutaa sinulle, että jatkat puhumista asiallisesti ja vaikka hieman tarkoituksella hiljennät puheääntäsi. Periaatteessa tervepäinen vastapuoli huomaa kyllä pian olevansa ainoa, joka huutaa ja käyttäytyy typerästi ja rauhoittuu.

        Ymmärrän tuon, sanoinkin enemmän yleisellä tasolla, kuin juuri sinuun viitaten. Olen huomannut, että turhaan päätään aukoville, ei kannata olla, kuin oma itsensä, ja pysyä kannassaan, toki kunnioittavasti myös pinnansa ilmaisten. Mutta tosissaan pinnansa menettäneiden kanssa toimii vain kunnioitus ja kuuleminen. Asiat myös yleensä ratkeavat näissä tilanteissa nopeasti. Näkemykseni on se, että en jaksa pelien tai auktoriteettien tai uskottavuuksien kanssa pelailua, tai mielellään harrasta sitä itse. Sille on toinenkin sana ja se on ovelaa vittuilu taktikointia, vailla kunnioitusta. Mieluummin sanon päin pläsiä kantani, ja otan eteeni raivoavan, kuin käyttäytyen pelaavan ...Edellisen kanssa pääsee tolkkuun nopeammin ja todennäköisemmin, jälkimmäiselle kaikki on asema peliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon, sanoinkin enemmän yleisellä tasolla, kuin juuri sinuun viitaten. Olen huomannut, että turhaan päätään aukoville, ei kannata olla, kuin oma itsensä, ja pysyä kannassaan, toki kunnioittavasti myös pinnansa ilmaisten. Mutta tosissaan pinnansa menettäneiden kanssa toimii vain kunnioitus ja kuuleminen. Asiat myös yleensä ratkeavat näissä tilanteissa nopeasti. Näkemykseni on se, että en jaksa pelien tai auktoriteettien tai uskottavuuksien kanssa pelailua, tai mielellään harrasta sitä itse. Sille on toinenkin sana ja se on ovelaa vittuilu taktikointia, vailla kunnioitusta. Mieluummin sanon päin pläsiä kantani, ja otan eteeni raivoavan, kuin käyttäytyen pelaavan ...Edellisen kanssa pääsee tolkkuun nopeammin ja todennäköisemmin, jälkimmäiselle kaikki on asema peliä.

        Kaikkeen tottuu.. Ensimmäinen päivä on hirsipuussakin pahin 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kaikkeen tottuu.. Ensimmäinen päivä on hirsipuussakin pahin 🙂

        Tässä on juuri se pointti, kun se on vaarallista, kun totutaan...Sanonpa nyt vaan esimerkiksi ihanteellisen pitkäpinnaisen ihmisen, joka sovinnollisuudellaan pyrkii aina hyvään. Tajuamatta, että juuri siihen se rajojen rikkoja luottaa, ja jatkaa ja eskaloi väärin toimintaansa. Normi ihminen ajattelee, että mikähän ihme, mennään nyt vaan jotenkin eskaloimatta enempää, joku kriisi tai muuta, ja ajan kanssa helpottaa, ja selvitään kaikki maltilla paremmin. Siinä on vaan se vika, ettei se toimi. Ajan kanssa tilanteet ovat jo kehittyneet niin, että vaikutusmahdollisuudet joko henkilön itsensä, tai muiden saati tilanteensuhteen ovat saattaneet karata kokonaan. Liika sovinnollisuus, sekä maltti, eivät ole joka tilanteessa, edes itseä suojeleva elementti, vaikka moni sen niin kokeekin, ja siihen uskookin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on juuri se pointti, kun se on vaarallista, kun totutaan...Sanonpa nyt vaan esimerkiksi ihanteellisen pitkäpinnaisen ihmisen, joka sovinnollisuudellaan pyrkii aina hyvään. Tajuamatta, että juuri siihen se rajojen rikkoja luottaa, ja jatkaa ja eskaloi väärin toimintaansa. Normi ihminen ajattelee, että mikähän ihme, mennään nyt vaan jotenkin eskaloimatta enempää, joku kriisi tai muuta, ja ajan kanssa helpottaa, ja selvitään kaikki maltilla paremmin. Siinä on vaan se vika, ettei se toimi. Ajan kanssa tilanteet ovat jo kehittyneet niin, että vaikutusmahdollisuudet joko henkilön itsensä, tai muiden saati tilanteensuhteen ovat saattaneet karata kokonaan. Liika sovinnollisuus, sekä maltti, eivät ole joka tilanteessa, edes itseä suojeleva elementti, vaikka moni sen niin kokeekin, ja siihen uskookin.

        Eikä se ole edes itsensä erottamista tai sen tunnustamista, että asiahan ei itselle edes kuulu. Helppo on halpaa, ja lopulta ihminenkin, joka ajatteli olevansa tilanteen ulkopuolella ja muka turvassa ja vastuuton tilanteessa, oli joko pahan vastustaja tai hyväksyjä, ja kun näitä samoin itseään suojelevia on riittävästi, kuten aina on, niin ovat vastuussa paljostakin, mutta pesevät kätensä hymyillen, että asiahan ei heille kuulu, diplomaattisin elein.
        Taistelunsa saa toki ja aina pitääkin valita. Mutta on yksinkertaista ajatella voivansa olla vaikuttamatta, tai valitsematta puolta. Muut lukevat aina ympäristöään, ja mikä sallitaan, sille annetaan hiljainen tuki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole edes itsensä erottamista tai sen tunnustamista, että asiahan ei itselle edes kuulu. Helppo on halpaa, ja lopulta ihminenkin, joka ajatteli olevansa tilanteen ulkopuolella ja muka turvassa ja vastuuton tilanteessa, oli joko pahan vastustaja tai hyväksyjä, ja kun näitä samoin itseään suojelevia on riittävästi, kuten aina on, niin ovat vastuussa paljostakin, mutta pesevät kätensä hymyillen, että asiahan ei heille kuulu, diplomaattisin elein.
        Taistelunsa saa toki ja aina pitääkin valita. Mutta on yksinkertaista ajatella voivansa olla vaikuttamatta, tai valitsematta puolta. Muut lukevat aina ympäristöään, ja mikä sallitaan, sille annetaan hiljainen tuki.

        Niin. Vastustajiaan ei voi aina valita.
        Jos puhumme samasta asiasta, niin totean vaan, että julkisuus on hyvä renki, mutta huono isäntä. - Sellaisia asioita ei aina voi puolustaa enkä halua sellaisiin puuttua, minkä paikkansa pitävyydestä en itse varmaksi tiedä. - Keskityn asioihin, mitä pitää hoitaa, en toisten henkilökohtaisiin riitoihin.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Työpaikalla ei tarvitse olla kaikkien kaveri, mutta kaikkien kanssa täytyy pystyä tekemään töitä.
        Tuossa ensimmäisessä kommentissani oli vähän mustaa huumoria, mutta eipä siitä sen enempää.

        Noin yleisesti olen tosiaan aika rauhallinen ja ystävällinen persoona, ellei kanssani asetu tarkoituksella poikkiteloin. En provosoidu herkästi. - Ainoastaan läheisteni epäoikeudenmukainen kohtelu aiheuttaa nopean kuohahduksen.

        On muuten hyvä keino, jos joku alkaa huutaa sinulle, että jatkat puhumista asiallisesti ja vaikka hieman tarkoituksella hiljennät puheääntäsi. Periaatteessa tervepäinen vastapuoli huomaa kyllä pian olevansa ainoa, joka huutaa ja käyttäytyy typerästi ja rauhoittuu.

        Saaks työpaikalla tehdä väkivaltaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saaks työpaikalla tehdä väkivaltaa?

        Kuinka itse ajattelet? Mikä on tarkoittamaasi väkivaltaa?
        Työ teurastamolla?


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Niin. Vastustajiaan ei voi aina valita.
        Jos puhumme samasta asiasta, niin totean vaan, että julkisuus on hyvä renki, mutta huono isäntä. - Sellaisia asioita ei aina voi puolustaa enkä halua sellaisiin puuttua, minkä paikkansa pitävyydestä en itse varmaksi tiedä. - Keskityn asioihin, mitä pitää hoitaa, en toisten henkilökohtaisiin riitoihin.

        Olen hyvin eri maata, muta ei yllätä. Mulla ei ole varaa nähdä mitään noin suppeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin eri maata, muta ei yllätä. Mulla ei ole varaa nähdä mitään noin suppeasti.

        Olen ensimmäinen ja viimeinen, joka pyydetään, kun tilanne lähtee käsistä...


    • Anonyymi

      Mä en ole koskaan menettänyt hermoja tuntemattomille. Molemmille siskoille kertaalleen aikuisena. Vanhemmille en koskaan. Kavereillekaan en enää yli 15 vuoteen. Varmaan se on kumppani joka saa sitten osakseen ne hermoromahdukset. Aika harvoin kuitenkin hermostun.

      • Anonyymi

        Teidänlaisenne ovat harvinaisuuksia. Hmm.


      • Anonyymi

        Arvostan suunnattomasti pitkää pinnaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan suunnattomasti pitkää pinnaa.

        Niin minäkin, mutta sillä voidaan myös mahdollistaa paljon pahaa. Kaikki on hyvin suhteellista.


    • Anonyymi

      Ei ole. Minulla on ns. kamelin selkä. Saattaa olla, että osa kyttyrästä purkautuu joskus palstalle 🐫

      • Anonyymi

        Toisinaan 🙄..
        eikun joo.

        Noh niin, mutta tämähän on ihan tyhjänpäiväistä. Eikö vaan? 😳


    • No ei v.ttu oo!

      V.ttusko kyselet, sa.tana!

      • Anonyymi

        😯😂😂😂


      • Anonyymi

        Samis höntti ! 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samis höntti ! 😆

        Teijän kommentit häviää kohta. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Teijän kommentit häviää kohta. 😄

        Hah hah


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah

        Mä turvaan nää onilla komnenteilani äkkiä. 😊


    • Anonyymi

      Hmm. Onko yleinen kysymys?

      Ihminen reflektoi toista. Tuo riippuu niin siitä kenen seurassa on. Mikäli toinen on sellainen hermostuva (kuten eräs läheiseni oli) niin alistun helposti.

      Liikenteessä ei ole pinnaa yhtään. En kestä alinopeutta, mutta se ei tarkoita, että kaahaisin.

      Olen kyllä temperamenttinen, mutta en mikään karjuja. Lepyn nopeasti. En ole oikein koskaan ymmärtänyt vaikkapa tavaroiden nakkelemista.

      Kaikista paras lienee se, jos on samanlainen tyyppi vastassa, niin ymmärtää paremmin.
      Toki siinä on sekin riski, että toinen on bensaa, jos itse olet tulitikut, mutta bensahan palaa nopeasti, eli riita lienee nopeasti ohi.

      • Anonyymi

        Riippuu siitä, mistä se bensa on lähtöisin. Ihmisistä riippuvaa, hyvinkin yksilökohtaisesti...Yleisesti tähän todeten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä, mistä se bensa on lähtöisin. Ihmisistä riippuvaa, hyvinkin yksilökohtaisesti...Yleisesti tähän todeten.

        Niin riippuu. Kannattaa kertoa sille bensan myyjälle, että sillä on tankissa väärää tavaraa. Muistaakseni kaikki autot ei käy 95-oktaanisella, mutta 98-oktaaninen sopii kaikkiin autoihin.


    • Riippuu tilanteesta ja mielialastani. Olen hieman ristiriitainen siinä mielessä, että kuohahtelen kyllä välillä helpostikin, mutta toisaalta lepyn myös nopeasti. Raivostun silti äärimmäisen harvoin, se vaatii jonkun aidosti sisintäni ravisuttavan aiheen. Olen raivostunut esim eläimen rääkkääjille. Silloin en ole pidätellyt vaan antanut tulla sellaista tekstiä, että itsekin säikähdin miten paha suustani osaan olla. Jokainen sana meni silti oikeaan osoitteeseen enkä ota sanojani takaisin. Vieläkin suututtaa, kun ajattelen noita hetkiä..

      • Anonyymi

        No toi kuulostaa terveeltä.


    • Anonyymi

      niin kun voi loukkawantuakwq öpillwwmiws bsjomhpddedlom moom yipööd öioööed bpo pööe kpeom eiyurnoe kiuuike fouutm

    • Anonyymi

      Okei. Pidän levyistä.

    • Anonyymi

      Voi vittu nyt palaa kiinni

    • Anonyymi

      Riippuu asiasta ja ihmisistä. Kärsivällisyys on hyve jokatapauksessa kun päämäärä on selkeänä sanotaan näin

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe