Mitä tiedät 1970-luvun suomirockista? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010018219.html
Oma tulos 11/12
Suomirockia 1970-luvulta
30
353
Vastaukset
Wau, todella hyvin tiedetty! Sinulta sujuu suomirock!
Vastasit oikein 9 kysymykseen6 tuli tästäkin visasta.
Pari hutia, muuten meni ihan ok. Joukkoon mahtui pari outoa.
Kirkan biisejä kuuntelen edelleen harvakseltaan, Kasevan biisissä on koskettavat sanat ja Eput on tietysti klassikko. On noita kuunneltu. 😊
"Wau, todella hyvin tiedetty! Sinulta sujuu suomirock!
Vastasit oikein 10 kysymykseen"- Anonyymi
kpiöieöplivoaq ytiö44 åaökpm katlibswööaq syööllä ja jokukikin näyttelijä-böt553lijä-56y556ö otqanpi salaq o6in k4ks3jä hyviä,
- Anonyymi
Sydämessäsi taitaa olla aivan erityinen paikka 70-luvun suomirockille!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Onpa hyvinkin.
- Sheena 10 oikein
12/12 rok rok sanoi aikanaan jo Jyrki "Jyräys" Hämäläinen.😀. (Jos ei muisti vaan nyt petä.🙂.)
Todella hyvä tulos! Jyrki Hämäläinen on tuttu Suosikki-lehdestä, joka mulle tuli aikoinaan. Siitä mää muun muassa ekan kerran kuulin Nightwish-bändistä. Monesta muustakin bändistä ja artistista ja näyttelijöistäkin.
Jyrki Hämäläinen oli aikoinaan Suosikin päätoimittaja. Taisi olla jo ihan lehden perustamisesta lähtien johonkin 2000-luvun alkuun.
Norppa83 kirjoitti:
Jyrki Hämäläinen oli aikoinaan Suosikin päätoimittaja. Taisi olla jo ihan lehden perustamisesta lähtien johonkin 2000-luvun alkuun.
Joo se sen Suosikin perusti aikoinaan mun tietääkseni ja oli päätoimittajana tosi pitkään. Mulle ei tullu Suosikkia mutta irtonumeroita tuli joskus ostettua ja muutenkin niitä luettua ja julisteita seinälle kerättyä.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo se sen Suosikin perusti aikoinaan mun tietääkseni ja oli päätoimittajana tosi pitkään. Mulle ei tullu Suosikkia mutta irtonumeroita tuli joskus ostettua ja muutenkin niitä luettua ja julisteita seinälle kerättyä.🙂.
Mulla oli Suosikista seinällä vaan Leonardo Dicaprion kuvia ja yks tai kaks Spice girlsin julistetta.
Norppa83 kirjoitti:
Mulla oli Suosikista seinällä vaan Leonardo Dicaprion kuvia ja yks tai kaks Spice girlsin julistetta.
Mulla oli aika monipuolisesti kaikennäkösiä bändejä ja laulajia/laulajattaria. Oli siellä kai pari näyttelijätärtäkin.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mulla oli aika monipuolisesti kaikennäkösiä bändejä ja laulajia/laulajattaria. Oli siellä kai pari näyttelijätärtäkin.😊.
Jeps. Ja tähän jatkoa vaikka näin: jestapa jepuli jeejee ja tipe tipe moro vaan =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Jeps. Ja tähän jatkoa vaikka näin: jestapa jepuli jeejee ja tipe tipe moro vaan =D =D
Juup. Ja jatkoks vaikka pätkä biisiä...hahaa hohoo hihii hahaa their coming to take me away hahaa their coming to take me away.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juup. Ja jatkoks vaikka pätkä biisiä...hahaa hohoo hihii hahaa their coming to take me away hahaa their coming to take me away.😄.
Jeps. Juu juu just juu =D
Norppa83 kirjoitti:
Jeps. Juu juu just juu =D
Jees...mitäköhän sitten.🤔. No vaikka...rock rock rockaway beech rock rock rockaway beech.😎.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jees...mitäköhän sitten.🤔. No vaikka...rock rock rockaway beech rock rock rockaway beech.😎.
Jeps. Rock on =)
- Anonyymi
tuo juttuni kun teke3 hassuja juttujasan nimixä voi tehdä vakka She3maqn Sh33nqs5qa jqa viinamiehest6qöä ViinaTypty..
5 ja ei yllättänyt yhtään, ihme kun tuolloin punk henkisen moottoripään nuppiin on edes tuon verran tarttunut
9/12. Ei ollut minun ominta, sillä meni noin puolet arvaamalla. Puolet arvaamalla väärin ja oikein. Jotakin tiesin, sillä olen kuunnellut vanhoja levytyksiä usealta vuosikymmeneltä, myös 70-luvulta.
Seuraava biisi on 70-luvun suosikkejani.
https://www.youtube.com/watch?v=h1BkhvaQ-H8Kohtalaisesti meni.
Wau, todella hyvin tiedetty! Sinulta sujuu suomirock!
Vastasit oikein 8/12 kysymykseen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
