Suomirockia 1970-luvulta

32

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wau, todella hyvin tiedetty! Sinulta sujuu suomirock!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      • Hyvä tulos!


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­N­y­m­f­o­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • 6 tuli tästäkin visasta.

    • Pari hutia, muuten meni ihan ok. Joukkoon mahtui pari outoa.
      Kirkan biisejä kuuntelen edelleen harvakseltaan, Kasevan biisissä on koskettavat sanat ja Eput on tietysti klassikko. On noita kuunneltu. 😊

      "Wau, todella hyvin tiedetty! Sinulta sujuu suomirock!

      Vastasit oikein 10 kysymykseen"

      • Norppa83

        Tosi hieno tulos!


    • Anonyymi

      kpiöieöplivoaq ytiö44 åaökpm katlibswööaq syööllä ja jokukikin näyttelijä-böt553lijä-56y556ö otqanpi salaq o6in k4ks3jä hyviä,

    • Anonyymi

      Sydämessäsi taitaa olla aivan erityinen paikka 70-luvun suomirockille!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Onpa hyvinkin.

      - Sheena

    • 10 oikein

      • Hieno tulos!


    • 12/12 rok rok sanoi aikanaan jo Jyrki "Jyräys" Hämäläinen.😀. (Jos ei muisti vaan nyt petä.🙂.)

      • Todella hyvä tulos! Jyrki Hämäläinen on tuttu Suosikki-lehdestä, joka mulle tuli aikoinaan. Siitä mää muun muassa ekan kerran kuulin Nightwish-bändistä. Monesta muustakin bändistä ja artistista ja näyttelijöistäkin.


      • Jyrki Hämäläinen oli aikoinaan Suosikin päätoimittaja. Taisi olla jo ihan lehden perustamisesta lähtien johonkin 2000-luvun alkuun.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jyrki Hämäläinen oli aikoinaan Suosikin päätoimittaja. Taisi olla jo ihan lehden perustamisesta lähtien johonkin 2000-luvun alkuun.

        Joo se sen Suosikin perusti aikoinaan mun tietääkseni ja oli päätoimittajana tosi pitkään. Mulle ei tullu Suosikkia mutta irtonumeroita tuli joskus ostettua ja muutenkin niitä luettua ja julisteita seinälle kerättyä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo se sen Suosikin perusti aikoinaan mun tietääkseni ja oli päätoimittajana tosi pitkään. Mulle ei tullu Suosikkia mutta irtonumeroita tuli joskus ostettua ja muutenkin niitä luettua ja julisteita seinälle kerättyä.🙂.

        Mulla oli Suosikista seinällä vaan Leonardo Dicaprion kuvia ja yks tai kaks Spice girlsin julistetta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla oli Suosikista seinällä vaan Leonardo Dicaprion kuvia ja yks tai kaks Spice girlsin julistetta.

        Mulla oli aika monipuolisesti kaikennäkösiä bändejä ja laulajia/laulajattaria. Oli siellä kai pari näyttelijätärtäkin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla oli aika monipuolisesti kaikennäkösiä bändejä ja laulajia/laulajattaria. Oli siellä kai pari näyttelijätärtäkin.😊.

        Jeps. Ja tähän jatkoa vaikka näin: jestapa jepuli jeejee ja tipe tipe moro vaan =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jeps. Ja tähän jatkoa vaikka näin: jestapa jepuli jeejee ja tipe tipe moro vaan =D =D

        Juup. Ja jatkoks vaikka pätkä biisiä...hahaa hohoo hihii hahaa their coming to take me away hahaa their coming to take me away.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juup. Ja jatkoks vaikka pätkä biisiä...hahaa hohoo hihii hahaa their coming to take me away hahaa their coming to take me away.😄.

        Jeps. Juu juu just juu =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jeps. Juu juu just juu =D

        Jees...mitäköhän sitten.🤔. No vaikka...rock rock rockaway beech rock rock rockaway beech.😎.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...mitäköhän sitten.🤔. No vaikka...rock rock rockaway beech rock rock rockaway beech.😎.

        Jeps. Rock on =)


    • Anonyymi

      tuo juttuni kun teke3 hassuja juttujasan nimixä voi tehdä vakka She3maqn Sh33nqs5qa jqa viinamiehest6qöä ViinaTypty..

    • 5 ja ei yllättänyt yhtään, ihme kun tuolloin punk henkisen moottoripään nuppiin on edes tuon verran tarttunut

    • 9/12. Ei ollut minun ominta, sillä meni noin puolet arvaamalla. Puolet arvaamalla väärin ja oikein. Jotakin tiesin, sillä olen kuunnellut vanhoja levytyksiä usealta vuosikymmeneltä, myös 70-luvulta.

      Seuraava biisi on 70-luvun suosikkejani.

      https://www.youtube.com/watch?v=h1BkhvaQ-H8

      • Hyvä tulos!


    • 8/12 meni huonommin kuin odotin.

      • Hyvä tulos kuitenkin =)


    • Kohtalaisesti meni.

      Wau, todella hyvin tiedetty! Sinulta sujuu suomirock!
      Vastasit oikein 8/12 kysymykseen

      • Hyvä tulos!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe