Mitä ranteessa?

Anonyymi-ap

Hillityn tyylikäs Sony älykello.

17

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nuo etäpäätteet mitään kelloja ole.

• Anonyymi

Seikon 140th anniversary limited edition kronografi.

• Anonyymi

Ja sitten kerro mitä haluat kertoa, ainakaan tuo ei liity mitenkään lankaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kerro mitä haluat kertoa, ainakaan tuo ei liity mitenkään lankaan?

Aloitus kysyy mitä ranteessa. Minä kerroin.

Oletko jotenkin vajaaälyinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus kysyy mitä ranteessa. Minä kerroin.

Oletko jotenkin vajaaälyinen?

Sori. En lukenut ihan tarkasti, en uskonut että täällä olisi järkevää kirjoittelua.

• Anonyymi

Veville Metier 39 "puolisukeltaja".

Siis suklari joka kestää snorklausta. En veisi laitesukeltamaan. Harmaa natoranneke.

• Anonyymi

Omega Seamaster 300M.

• Itse speksattu ja rakennettu nimetön mekaaninen automaattikronografi. Kuoret ja kellotaulu sveitsiläistä valmistetta, koneisto kiinalainen 7750 -klooni. Alkuperäinen ETA/Valjoux 7750-koneisto olisi maksanut kolme kertaa enemmän kuin koko tämä projektini, joten oli tyytyminen itselläni erittäin luotettavaan ja tarkkaan kiinalaiseen 3LZF1:een.

• Vähänpä sinäkin tiedät tekijänoikeuksien loukkaamisista. Tekeehän sveitsiläinen Sellitakin ETA/Valjoux 7750-koneistoon pohjautuvaa SW500-koneistoaan makselematta mitään rojalteja ETA:lle. Valjouxin patentit ovat kuule rauenneet ajat sitten, kukaan ei ole väittänytkään tätä kiinalaista ETA:ksi, eikä koneistossa ole väärennettyjä merkintöjä.

Sen toki tiedän, ettei kelloni ole arvokas kuin itselleni. Eipä tätä olla tehty myytäväksi.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Vähänpä sinäkin tiedät tekijänoikeuksien loukkaamisista. Tekeehän sveitsiläinen Sellitakin ETA/Valjoux 7750-koneistoon pohjautuvaa SW500-koneistoaan makselematta mitään rojalteja ETA:lle. Valjouxin patentit ovat kuule rauenneet ajat sitten, kukaan ei ole väittänytkään tätä kiinalaista ETA:ksi, eikä koneistossa ole väärennettyjä merkintöjä.

Sen toki tiedän, ettei kelloni ole arvokas kuin itselleni. Eipä tätä olla tehty myytäväksi.

Kiinasta tulisi hankkia mitään. Kansainvälisestä häirikkövaltiosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinasta tulisi hankkia mitään. Kansainvälisestä häirikkövaltiosta.

Asiasta toiseen, kun ei tietämyksellä pärjää... 🤡

Minun puhelimeni on valmistettu Vietnamissa. Missä Sinun?

• Anonyymi

Upeaa tekemistä, arvostan.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Asiasta toiseen, kun ei tietämyksellä pärjää... 🤡

Minun puhelimeni on valmistettu Vietnamissa. Missä Sinun?

Tietämyksellä pärjää? Minun puhelimeni on todennäköisesti valmistettu Kiinassa. On se kuitenkin eräässä suuressa länsimaisessa valtiossa suunniteltu ja ohjelmisto päivityksineen on länsimaisen yhtiön hallussa ja tuottamaa. Lisäksi tehdas ja laitteet on taiwanilaisen yhtiön omistuksessa se jossa kokoonpanijatkin työskentelevät käyskentelevät.

• Anonyymi

Vuoropäivin laadukkaat klokut.
      Lidl Auriol.
      Class Ohlson. Proloque.
      Saiturinpörssi, Dunlop.

Laatutietoisen valinnat.😁👍😃⌚⌚

• Anonyymi

Yhdyn avaajaan!

• Anonyymi

Minä yhdyn mekaaniseen kelloon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8259
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2244
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2122
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1427
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe