Hillityn tyylikäs Sony älykello.
Mitä ranteessa?
17
324
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nuo etäpäätteet mitään kelloja ole.
- Anonyymi
Seikon 140th anniversary limited edition kronografi.
- Anonyymi
Ja sitten kerro mitä haluat kertoa, ainakaan tuo ei liity mitenkään lankaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten kerro mitä haluat kertoa, ainakaan tuo ei liity mitenkään lankaan?
Aloitus kysyy mitä ranteessa. Minä kerroin.
Oletko jotenkin vajaaälyinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus kysyy mitä ranteessa. Minä kerroin.
Oletko jotenkin vajaaälyinen?Sori. En lukenut ihan tarkasti, en uskonut että täällä olisi järkevää kirjoittelua.
- Anonyymi
Veville Metier 39 "puolisukeltaja".
Siis suklari joka kestää snorklausta. En veisi laitesukeltamaan. Harmaa natoranneke. - Anonyymi
Omega Seamaster 300M.
Itse speksattu ja rakennettu nimetön mekaaninen automaattikronografi. Kuoret ja kellotaulu sveitsiläistä valmistetta, koneisto kiinalainen 7750 -klooni. Alkuperäinen ETA/Valjoux 7750-koneisto olisi maksanut kolme kertaa enemmän kuin koko tämä projektini, joten oli tyytyminen itselläni erittäin luotettavaan ja tarkkaan kiinalaiseen 3LZF1:een.
Vähänpä sinäkin tiedät tekijänoikeuksien loukkaamisista. Tekeehän sveitsiläinen Sellitakin ETA/Valjoux 7750-koneistoon pohjautuvaa SW500-koneistoaan makselematta mitään rojalteja ETA:lle. Valjouxin patentit ovat kuule rauenneet ajat sitten, kukaan ei ole väittänytkään tätä kiinalaista ETA:ksi, eikä koneistossa ole väärennettyjä merkintöjä.
Sen toki tiedän, ettei kelloni ole arvokas kuin itselleni. Eipä tätä olla tehty myytäväksi.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Vähänpä sinäkin tiedät tekijänoikeuksien loukkaamisista. Tekeehän sveitsiläinen Sellitakin ETA/Valjoux 7750-koneistoon pohjautuvaa SW500-koneistoaan makselematta mitään rojalteja ETA:lle. Valjouxin patentit ovat kuule rauenneet ajat sitten, kukaan ei ole väittänytkään tätä kiinalaista ETA:ksi, eikä koneistossa ole väärennettyjä merkintöjä.
Sen toki tiedän, ettei kelloni ole arvokas kuin itselleni. Eipä tätä olla tehty myytäväksi.Kiinasta tulisi hankkia mitään. Kansainvälisestä häirikkövaltiosta.
Anonyymi kirjoitti:
Kiinasta tulisi hankkia mitään. Kansainvälisestä häirikkövaltiosta.
Asiasta toiseen, kun ei tietämyksellä pärjää... 🤡
Minun puhelimeni on valmistettu Vietnamissa. Missä Sinun?- Anonyymi
Upeaa tekemistä, arvostan.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Asiasta toiseen, kun ei tietämyksellä pärjää... 🤡
Minun puhelimeni on valmistettu Vietnamissa. Missä Sinun?Tietämyksellä pärjää? Minun puhelimeni on todennäköisesti valmistettu Kiinassa. On se kuitenkin eräässä suuressa länsimaisessa valtiossa suunniteltu ja ohjelmisto päivityksineen on länsimaisen yhtiön hallussa ja tuottamaa. Lisäksi tehdas ja laitteet on taiwanilaisen yhtiön omistuksessa se jossa kokoonpanijatkin työskentelevät käyskentelevät.
- Anonyymi
Vuoropäivin laadukkaat klokut.
Lidl Auriol.
Class Ohlson. Proloque.
Saiturinpörssi, Dunlop.
Laatutietoisen valinnat.😁👍😃⌚⌚ - Anonyymi
Yhdyn avaajaan!
- Anonyymi
Minä yhdyn mekaaniseen kelloon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870