Hillityn tyylikäs Sony älykello.
Mitä ranteessa?
17
359
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nuo etäpäätteet mitään kelloja ole.
- Anonyymi
Seikon 140th anniversary limited edition kronografi.
- Anonyymi
Ja sitten kerro mitä haluat kertoa, ainakaan tuo ei liity mitenkään lankaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten kerro mitä haluat kertoa, ainakaan tuo ei liity mitenkään lankaan?
Aloitus kysyy mitä ranteessa. Minä kerroin.
Oletko jotenkin vajaaälyinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus kysyy mitä ranteessa. Minä kerroin.
Oletko jotenkin vajaaälyinen?Sori. En lukenut ihan tarkasti, en uskonut että täällä olisi järkevää kirjoittelua.
- Anonyymi
Veville Metier 39 "puolisukeltaja".
Siis suklari joka kestää snorklausta. En veisi laitesukeltamaan. Harmaa natoranneke. - Anonyymi
Omega Seamaster 300M.
Itse speksattu ja rakennettu nimetön mekaaninen automaattikronografi. Kuoret ja kellotaulu sveitsiläistä valmistetta, koneisto kiinalainen 7750 -klooni. Alkuperäinen ETA/Valjoux 7750-koneisto olisi maksanut kolme kertaa enemmän kuin koko tämä projektini, joten oli tyytyminen itselläni erittäin luotettavaan ja tarkkaan kiinalaiseen 3LZF1:een.
Vähänpä sinäkin tiedät tekijänoikeuksien loukkaamisista. Tekeehän sveitsiläinen Sellitakin ETA/Valjoux 7750-koneistoon pohjautuvaa SW500-koneistoaan makselematta mitään rojalteja ETA:lle. Valjouxin patentit ovat kuule rauenneet ajat sitten, kukaan ei ole väittänytkään tätä kiinalaista ETA:ksi, eikä koneistossa ole väärennettyjä merkintöjä.
Sen toki tiedän, ettei kelloni ole arvokas kuin itselleni. Eipä tätä olla tehty myytäväksi.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Vähänpä sinäkin tiedät tekijänoikeuksien loukkaamisista. Tekeehän sveitsiläinen Sellitakin ETA/Valjoux 7750-koneistoon pohjautuvaa SW500-koneistoaan makselematta mitään rojalteja ETA:lle. Valjouxin patentit ovat kuule rauenneet ajat sitten, kukaan ei ole väittänytkään tätä kiinalaista ETA:ksi, eikä koneistossa ole väärennettyjä merkintöjä.
Sen toki tiedän, ettei kelloni ole arvokas kuin itselleni. Eipä tätä olla tehty myytäväksi.Kiinasta tulisi hankkia mitään. Kansainvälisestä häirikkövaltiosta.
Anonyymi kirjoitti:
Kiinasta tulisi hankkia mitään. Kansainvälisestä häirikkövaltiosta.
Asiasta toiseen, kun ei tietämyksellä pärjää... 🤡
Minun puhelimeni on valmistettu Vietnamissa. Missä Sinun?- Anonyymi
Upeaa tekemistä, arvostan.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Asiasta toiseen, kun ei tietämyksellä pärjää... 🤡
Minun puhelimeni on valmistettu Vietnamissa. Missä Sinun?Tietämyksellä pärjää? Minun puhelimeni on todennäköisesti valmistettu Kiinassa. On se kuitenkin eräässä suuressa länsimaisessa valtiossa suunniteltu ja ohjelmisto päivityksineen on länsimaisen yhtiön hallussa ja tuottamaa. Lisäksi tehdas ja laitteet on taiwanilaisen yhtiön omistuksessa se jossa kokoonpanijatkin työskentelevät käyskentelevät.
- Anonyymi
Vuoropäivin laadukkaat klokut.
Lidl Auriol.
Class Ohlson. Proloque.
Saiturinpörssi, Dunlop.
Laatutietoisen valinnat.😁👍😃⌚⌚ - Anonyymi
Yhdyn avaajaan!
- Anonyymi
Minä yhdyn mekaaniseen kelloon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934317
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711078Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779