Auton öljynvaihdon hintavertailusivusto.
Täältä voit katsoa mitä maksaa autojen öljynvaihto, mitä maksaa renkaiden vaihto. Mitä maksaa autohuolto?
Hinnoissa on paljonkin eroja. Mitä maksaa öljynvaihto paikkakunnallasi?
https://pyykki.info/oljynvaihto-hintavertailu
Mitä maksaa auton öljynvaihto?
7
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti kestää vielä hetken, että löytää kaikkien paikkakuntien hinnat..
Palvelun idea on kuitenkin loistava. - Anonyymi
Öljynvaihto maksaa kannullisen öljyä ja suodattimen, renkaanvaihto maksaa 20 minuuttia omaa aikaa...
Mihin tollasta hinnastoa tarvitaan.- Anonyymi
Niin, mihin hinnastoja ylipäätänsä tarvitsee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mihin hinnastoja ylipäätänsä tarvitsee...
Nii, seuraavaksi hinnasto hampaidenpesemisestä, hiusten harjaamisesta ja valojen sammuttamisesta.
- Anonyymi
Vain vanhat pojjaat metsän laitamilla vaihtelee itse öljyjä ja suodattimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vanhat pojjaat metsän laitamilla vaihtelee itse öljyjä ja suodattimia.
Jaa, asun Suomen varakkaimmalla seudulla ja vaihtelen itse öljyjä ja suodattimia.
- Anonyymi
Olihan surkea sivu ja kaikki tuo oman palvelun mainostamiseen, ei ihme jos turkulaisia pidetään omituisina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145