Auton öljynvaihdon hintavertailusivusto.
Täältä voit katsoa mitä maksaa autojen öljynvaihto, mitä maksaa renkaiden vaihto. Mitä maksaa autohuolto?
Hinnoissa on paljonkin eroja. Mitä maksaa öljynvaihto paikkakunnallasi?
https://pyykki.info/oljynvaihto-hintavertailu
Mitä maksaa auton öljynvaihto?
7
281
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti kestää vielä hetken, että löytää kaikkien paikkakuntien hinnat..
Palvelun idea on kuitenkin loistava. - Anonyymi
Öljynvaihto maksaa kannullisen öljyä ja suodattimen, renkaanvaihto maksaa 20 minuuttia omaa aikaa...
Mihin tollasta hinnastoa tarvitaan.- Anonyymi
Niin, mihin hinnastoja ylipäätänsä tarvitsee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mihin hinnastoja ylipäätänsä tarvitsee...
Nii, seuraavaksi hinnasto hampaidenpesemisestä, hiusten harjaamisesta ja valojen sammuttamisesta.
- Anonyymi
Vain vanhat pojjaat metsän laitamilla vaihtelee itse öljyjä ja suodattimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vanhat pojjaat metsän laitamilla vaihtelee itse öljyjä ja suodattimia.
Jaa, asun Suomen varakkaimmalla seudulla ja vaihtelen itse öljyjä ja suodattimia.
- Anonyymi
Olihan surkea sivu ja kaikki tuo oman palvelun mainostamiseen, ei ihme jos turkulaisia pidetään omituisina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835- 95827
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825