Oletko ottanut koronaruttorokotteita?
Jos vastaat kyllä niin kuinka monta ruttorokotetta olet käynyt ottamassa?
Pelottaako koronaan kuoleminen sinua rokotteen ottanutta?
Ovatko muut huomanneet olemuksessasi pelkuruuden?
Oletko sairaana nyt?
4
135
Vastaukset
Huomenna käyn ottamassa 4.koronarokotteen.silloin pelotti kun minulla oli se.ei kuumetta ja nyt vaa pelottaa että seuraava on kuumetauti. Toivon että ei ole. Siksi rokote Huomenna. Olenko mielestäsi pelkuri.ei ole kiva olla se.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18155631S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En ole ottanut koronarokotteita enkä ole pelännyt kuolevani. Minä en kuole koskaan, minä elän ikuisesti. Jos minulla ei olisi Herraa Jeesusta syvänmesjäni niin sitten pelkäisin kuolemaa kuin ruttoa, koska ikuisuuteni ei olisi elämisen arvoinen, mutta silti olisi ikuisuus Helvetissä oltava.
Hyvä näin mulle ja kaltaisilleni, mutta voi heitä, joille rajan takana vasta silmät avautuvat ja ynmärjys käy liian myöhään kaaliin, joljoin on myöhäistä muuttaa enää ikuista osoitettaan esim:
saatanan saalis Pekka
Tulimerentie 666
00666
Helvetti
Selef Urge - Anonyymi
En ole ottanut rokotteita, mutta on tässä aika kärvisteleminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815