Miten suhtaudutte jos teillä on edunvalvoja ja te seurustelette toisen kanssa ja välillä haluaa antaa rahaa kumppanille tai ostaa lahjoja tai jopa käydä kahvilassa mua jännittää jos löydän elämäni kumppani ja hän siitä ja jättää. :(
Vastaukset 5
- Anonyymi
Et ees osaa omia asioitas hoitaa 😂
- Anonyymi
Niin mutta hän antaa rahaa aina kun tarvii :)
- Anonyymi
No enpä osaa sanoa. Olen ihan kykenevä hoitamaan omast asiani, eli mulla ei ole edunvalvojaa.
- Anonyymi
Mulla oli edunvalvoja kun aloitin nykyisen parisuhteen. Mua nolotti kertoa ja vähän korvat punasena kerroin asian. Sitten mun silloinen edunvalvoja jäi eläkkeelle ja siirryin ison toimiston alaisuuteen ja kaikki alkoi mennä perseelleen, kunnes edunvalvoja kysyi tarvitsenko vielä edunvalvontaa. Se lakkautettiin.
- Anonyymi
Jos nainen on hyvä ja oikea sulle, ei homma kaadu edunvalvojaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435