Ostin 114 tkm ajetun vm 2016 mallisen Ssangyang Rexton W maastoauton. auto on 2,2 l Diesel automaatti. Vähän äijäutoa.
Koska ostin auton keväällä ja ajoin kesän pelkällä takavedolla.
Syksyn liukkailla huomasin että auto on yksipyörävetonen.
Etuveto kytketään alipineella toimivilla napalukoilla.
Myyjä korjautti kuskinpuolen alipainekytkimen, mutta ei kauan kun myös hanttarin puoli rikkoontui.
Autosta myös puuttuu lukkoperä, joten liukkaalla vai toinen takapyöristä pyörii.
Alkuperä varosana ostettu alipainekytkin maksaa 340€ ja rahdit ja vaihtoon menee n. 1/2 tuntia.
Olen saanut selville ettei tämä alipainekytkin muissakaan merkeissä ikuinen ole vaan ikä on 100...120 tkm.
Tarvikkeena on saatavana sekä alipaine-, manuaali- tai kiinteän kytkennän napalukkoja.
Pohdiskelen nyt eri vaihtoehtoja, kevytperäisellä yksivetoisella autolla talviajo on haastavaa (vittumaisen vaarallista).
Vielä lukkoperän asennus ja metsästysauto olisi mitä oivallisin.
Napalukot Rexton W
Anonyymi-ap
0
424
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264