Ostin 114 tkm ajetun vm 2016 mallisen Ssangyang Rexton W maastoauton. auto on 2,2 l Diesel automaatti. Vähän äijäutoa.
Koska ostin auton keväällä ja ajoin kesän pelkällä takavedolla.
Syksyn liukkailla huomasin että auto on yksipyörävetonen.
Etuveto kytketään alipineella toimivilla napalukoilla.
Myyjä korjautti kuskinpuolen alipainekytkimen, mutta ei kauan kun myös hanttarin puoli rikkoontui.
Autosta myös puuttuu lukkoperä, joten liukkaalla vai toinen takapyöristä pyörii.
Alkuperä varosana ostettu alipainekytkin maksaa 340€ ja rahdit ja vaihtoon menee n. 1/2 tuntia.
Olen saanut selville ettei tämä alipainekytkin muissakaan merkeissä ikuinen ole vaan ikä on 100...120 tkm.
Tarvikkeena on saatavana sekä alipaine-, manuaali- tai kiinteän kytkennän napalukkoja.
Pohdiskelen nyt eri vaihtoehtoja, kevytperäisellä yksivetoisella autolla talviajo on haastavaa (vittumaisen vaarallista).
Vielä lukkoperän asennus ja metsästysauto olisi mitä oivallisin.
Napalukot Rexton W
Anonyymi-ap
0
436
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947793- 374117
- 483670
- 2533318
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1462650
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599