Onko (malli)maailma muuttumassa? Hontelot klopit alkavat olla huudossa.
https://yle.fi/a/74-20063095
"Naisilla saa olla ryppyjä, miehet ovat nuorentuneet"
24
386
Vastaukset
- Anonyymi
Back to the sixties. Söpöjä poikia.
Ainahan hontelot klopit ovat kelvanneet, et ole vain huomioinut
- Anonyymi
Ei ainakaan tuon jutun mukaan.
- Anonyymi
Onko tuossa oikeasti muka tapahtunut joku muutos noiden miesten suhteen? Mun nähdäkseni nuo mallipojat on aina olleet hyvin hoikkia ja nuoren oloisia, juuri tuollaisia, joita kutsut "honteloiksi klopeiksi". Sellaisia ne ovat aina olleet. Mä ole koskaan minkään muunlaisia nähnytkään. Ihan sama se on miesten muodissakin, että ne vaatteet nyt vaan istuvat tuon mallisen päällä paremmin.
- Anonyymi
On tapahtunut muutos ainakin tuossa jutussa haastateltujen asiantuntijoiden mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tapahtunut muutos ainakin tuossa jutussa haastateltujen asiantuntijoiden mukaan.
Jos menet ja katsot kuvianoista catwalkien miesmalleista, niin ei ole. Sitä en osaa sanoa onko muutosta sitten tullut katalogien puolella, mutta suurten muotitalojen malleissa ei ole. Sen voi tosiaan jokainen nähdä, kun katsoo niitä näytöksiä ja kuvia niistä. Tuossa mainittu mm. LV, jonka miesmallit on aina olleet kropaltaan juuri tuollaisia, mutta se voi hyvin olla, että nuo jutun haastatellut ovat nuorimmasta päästä.
Jos katalogeissa on tapahtunut muutosta, niin sitten sielläkin on palattu normiin, 2010-luvun lihasbuumin jälkeen. Sillä puolella on ollut selkeästi aiempaa isompia miehiä nyt viimeisen reilun kymmenen vuoden aikana. Ehkä tuo on siiten se "muutos" josta tuossa on yritetty luoda uutista. Anonyymi kirjoitti:
Jos menet ja katsot kuvianoista catwalkien miesmalleista, niin ei ole. Sitä en osaa sanoa onko muutosta sitten tullut katalogien puolella, mutta suurten muotitalojen malleissa ei ole. Sen voi tosiaan jokainen nähdä, kun katsoo niitä näytöksiä ja kuvia niistä. Tuossa mainittu mm. LV, jonka miesmallit on aina olleet kropaltaan juuri tuollaisia, mutta se voi hyvin olla, että nuo jutun haastatellut ovat nuorimmasta päästä.
Jos katalogeissa on tapahtunut muutosta, niin sitten sielläkin on palattu normiin, 2010-luvun lihasbuumin jälkeen. Sillä puolella on ollut selkeästi aiempaa isompia miehiä nyt viimeisen reilun kymmenen vuoden aikana. Ehkä tuo on siiten se "muutos" josta tuossa on yritetty luoda uutista.Kuten sanottu. Itse en tunne mallimaailmaa eikä oikeastaan kiinnostakaan.
Viittaan kuitenkin jutussa haastateltuihin alan ammattilaisiin. Jos olet sitä mieltä, että tunnet alan paremmin, niin ok.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Kuten sanottu. Itse en tunne mallimaailmaa eikä oikeastaan kiinnostakaan.
Viittaan kuitenkin jutussa haastateltuihin alan ammattilaisiin. Jos olet sitä mieltä, että tunnet alan paremmin, niin ok.Mulla on silmät ja kävin tuon luettuani vahvistamassa käsitykseni katselemalla juurikin LV:n miesmalleja catwalkilla. Jäin miettimään tuon luettuani, että onko mulla todella niin väärä muistikuva. Ei ollut. Tuollaisia samanlaisia siellä pääosin käveli tänä vuonna, viime vuonna, toissa vuonna, vuonna 2018, 2016, 2015 ja myös vuonna 2000. Kaikkia vuosia en alkanut vilkaista, kun tuossa oli jo tuota aikaa melko paljon katettuna.
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Kuten sanottu. Itse en tunne mallimaailmaa eikä oikeastaan kiinnostakaan.
Viittaan kuitenkin jutussa haastateltuihin alan ammattilaisiin. Jos olet sitä mieltä, että tunnet alan paremmin, niin ok.Ai niin ja mä luulen, että se oleellinen utossa jutussa oli nostettu jo otsikkoon. Miesmallit ovat nuorentuneet ja se kyllä oli ihan huomattavissa, kun niitä kuvia katseni. Tuo hontelous, kuten sä sen ilmaisit, sen sijaan on aina ollut. Kun niitä kuvia katseli, niin joukossa oli muutama lihaksikkaampi poikkeustapaus, ihan samalla tavalla kun siellä naismallien seassa on jokunen kookkaampi poikkeustapaus.
Mä olen aina tykännyt eniten laihoista pojista.
- Anonyymi
Sama täällä. Nuo ovat juuri sitä tyyppiä, josta mä olen aina pitäny. Ainoa mutta on, että mä pidän vähän lyhyemmistä miehistä, joita ei malleiksi huolittaisi. Ai niin ja ovathan nuo nyt aivan liian nuoria. 😀
- Anonyymi
Täytyy myöntää että olen siirtynyt Ridge Forrester-luokkaan.
Olemus on kuin spurgulla, "huoleton" sänki ja tukka sekasin. Mielestäni miesmallit ovat aina olleet todella hoikkia (kuten toki naismallitkin, vaikka viime vuosina onkin tullut enemmän vaihtelua). Olisin luullut, ettei siitä hoikemmaksi enää pääse muutoin kuin olemalla alipainoinen. Minun silmääni nuo jutun nuoret miehet näyttävät jopa turhan hoikilta, mutta jos ovat terveitä ja kokevat olonsa hyväksi, niin sehän on tärkeintä. Toivottavasti he laittavat oman terveytensä etusijalle eivätkä näännytä itseään mallimaailman vaatimusten takia.
- Anonyymi
Ei kai sua nyt vaan taas ahdista, että nuoria pitkiä miehiä pidetään komeina?
No ei varsinaisesti. Harmittaa, kun olin itse nuorena pitkä ja laiha. Taisin 16-17 vuotiaana olla jo n. 190 cm ja jotain 80 kg paikkeilla, eikä suosioni ollut hääppöinen.
Sitten vaihto-oppilaana rupesin käymään kuntosalilla ja suosiokin nousi niin, että päädyin avoliittoon jo 19 vuotiaana.
Parasta suosiota nautin 44 vuotiaana eronneena, lihaksikkaana, mutta myös hivenen ylipainoisena.
Taitaa olla niin, kuten ns soppaluu naismallit eivät laihat miesmallitkaan ole elävässä elämässä kuitenkaan niitä himotuimpia.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
No ei varsinaisesti. Harmittaa, kun olin itse nuorena pitkä ja laiha. Taisin 16-17 vuotiaana olla jo n. 190 cm ja jotain 80 kg paikkeilla, eikä suosioni ollut hääppöinen.
Sitten vaihto-oppilaana rupesin käymään kuntosalilla ja suosiokin nousi niin, että päädyin avoliittoon jo 19 vuotiaana.
Parasta suosiota nautin 44 vuotiaana eronneena, lihaksikkaana, mutta myös hivenen ylipainoisena.
Taitaa olla niin, kuten ns soppaluu naismallit eivät laihat miesmallitkaan ole elävässä elämässä kuitenkaan niitä himotuimpia."Taitaa olla niin, kuten ns soppaluu naismallit eivät laihat miesmallitkaan ole elävässä elämässä kuitenkaan niitä himotuimpia."
Tuokin on niin kulttuurista kiinni. Jos menee tuonne Aasian suuntaan niin siellä monin paikoin juuri tuollainen hyvin hoikka mies on kovassa huudossa. Vaikka kyseessä olisi huippu-urheilija, niin hekin ovat pääosin hyvin malitillisesti lihaksikkaita, jänteviä ja kiinteitä, mutta ei tolkutonta lihasmassaa. Toisessa ääripäässä on sitten se, että osa ihmisistä pitää lihavuutta arvossaan. Anonyymi kirjoitti:
"Taitaa olla niin, kuten ns soppaluu naismallit eivät laihat miesmallitkaan ole elävässä elämässä kuitenkaan niitä himotuimpia."
Tuokin on niin kulttuurista kiinni. Jos menee tuonne Aasian suuntaan niin siellä monin paikoin juuri tuollainen hyvin hoikka mies on kovassa huudossa. Vaikka kyseessä olisi huippu-urheilija, niin hekin ovat pääosin hyvin malitillisesti lihaksikkaita, jänteviä ja kiinteitä, mutta ei tolkutonta lihasmassaa. Toisessa ääripäässä on sitten se, että osa ihmisistä pitää lihavuutta arvossaan.No kannattaakin ottaa Aasiassa asuvien miesmaku puheeksi, kun kokoajan puhutaan Suomen kontekstista.
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
No kannattaakin ottaa Aasiassa asuvien miesmaku puheeksi, kun kokoajan puhutaan Suomen kontekstista.
Mistä lähtien kansainvälisten muotitalojen malleista puhuminen on vain Suomen kontekstissa puhumista? Luitko sä sitten lopulta ollenkaan tuota linkittämääsi juttua? Siinähän yksi noista miehistä jopa suunnitteli, että lähtisi myöhimmin ehkä Japanin suuntaan mallinhommiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taitaa olla niin, kuten ns soppaluu naismallit eivät laihat miesmallitkaan ole elävässä elämässä kuitenkaan niitä himotuimpia."
Tuokin on niin kulttuurista kiinni. Jos menee tuonne Aasian suuntaan niin siellä monin paikoin juuri tuollainen hyvin hoikka mies on kovassa huudossa. Vaikka kyseessä olisi huippu-urheilija, niin hekin ovat pääosin hyvin malitillisesti lihaksikkaita, jänteviä ja kiinteitä, mutta ei tolkutonta lihasmassaa. Toisessa ääripäässä on sitten se, että osa ihmisistä pitää lihavuutta arvossaan.Aasialaiset ovat sirompia kropaltaan kuin oikeastaan minkään muun maalaiset.
- Anonyymi
Look:psykopaattihipsteri😅
Kyllähän on aina ollut myös androgyynimpiä miesmalleja, välillä oli niitä perinteisellä tavalla maskuliinisempia, esim partaa ja jonkin verran hauista, mutta varmaan he tavallisen silmään näyttävät yhtä hoikilta kun nämä pojat.
Itse pidän sekä miehissä, että naisissa tämän tyyppisistä malleista; hieman androgyyni henkari, jolla kuitenkin viehättävän mielenkiintoiset kasvot ja olemus. Heidän päällään mikä tahansa näyttää hyvältä eikä kuitenkaan vie huomiota vaatteelta.
Itse en halua nähdä runwaylla lihavia malleja enkä ikäihmisiä, sori vaan. He pilaavat muodin estetiikan olemalla liian jokapäiväisiä. Britti Voguekin on täynnä uusfenimismiä ja politiikkaa, en osta sitä enää yhtä usein kuin ennen.
Eriasia jos brändi on kohdistettu nimenomaan vanhoille tai lihaville.- Anonyymi
Niin ja p.s olen itse vanha ja lihava. Minulle muodista nauttiminen on kuitenkin vaikutteita ja estetiikkaa eikä joku lapsellinen tarve kyetä samaistumaan runway-malleihin..
- Anonyymi
Aika rock eli hyvännäköisiä nuo nuoret miehet. Yleensä en tykkää mallimiehistä.
- Sheena - Anonyymi
Riittä se yksi ryppy kunhan istuvat sen päällä.
- Anonyymi
Olisiko aika herätä. Ulkonäkö sitä ulkönäkö tätä. Hankkikaa nyt jumalauta elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876