Tänään Me Naiset-lehden lukijakerho testaa olemmeko oikealla palstalla vai olisiko vaikkapa london24.uk osuvampi.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010045833.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=mn_tf&utm_source=www.hs.fi
13/13 Laittakaa paremmaksi.
Visainen kielikoe
6
155
Vastaukset
Melkein vedin paremmaksi 😂 Kämmi tuli siinä yhdessä kysymyksessä, jossa kysyttiinkin "mikä EI..." ja arvaa luinko kysymyksen kunnolla ennen vastaamistani 😁
Tuloksesi: 12 / 13
Eeppinen suoritus!Sinua paremmaksi on vähän mahdotonta laittaa. Sinulla on täydellinen osuma. 💯🎯
Itsellä sattui muutama huti. Kiitos haastavasta visasta. 😊
"Tuloksesi: 11 / 13
Eeppinen suoritus!
...tai siis mahtava suoritus! Olet todellinen suomen kielen taitaja, sillä tunnistit englannista peräisin olevat ilmaisut erinomaisesti. Tästä on hyvä jatkaa. "- Anonyymi
Tuloksesi: 12 / 13
Eeppinen suoritus!
...tai siis mahtava suoritus! Olet todellinen suomen kielen taitaja, sillä tunnistit englannista peräisin olevat ilmaisut erinomaisesti. Tästä on hyvä jatkaa.
Melkein. - Anonyymi
Melkein laitoin paremmaksi, mutta lopulta kämmäsin ja sain vain 13/13.
En laittanut paremmaksi, mutta kerrankin sentään yhtä hyväksi:
13/13
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268