Miehen moukkamainen toiminta....

Anonyymi-ap

Mitä ajatella? Olen hetken aikaa kirjoitellut erään miehen kanssa. Mies vaikuttaa sellaiselta, että kirjoittelee, kun hänelle sattuu sopimaan. Viikonloppuna mies lähetti usean kivan kuvan itsestään. Kommentoin niihin ainakin sydämellä tai kirjoittamalla jotain. Laitoin myös itsestäni kuvan. Mies ei kommentoinut yhtään mitään ei edes sydäntä laittanut. Jestas, mikä moukka.....

Nyt ei siis ollut kyse mistään ekoista kuvista, vaan ollaan nähty monta kuvaa toisistamme jo aiemmin. Eli kyse ei voi olla siitä, että mies olisi säikähtänyt. Ollaan kumpikin näissä viikonlopun kuvissa erään yhteisen harrastuksen parissa. En sitten tiedä, oliko miehelle liikaa, kun itsekin olen hyvä samassa asiassa kuin hänkin on.... Mene ja tiedä....

15

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha yrittää. Emme mene halpaan. Et varmasti ole yhtä hyvä ja voita miestä siinä lajissa. Miehet voittavat naiset joka lajissa 100-0.

      Eräs nainen kehui minulle kuinka hyvä autonkuljettaja hän on, mutta kun odotin treffipaikalla, niin oli ajaa ensimmäisen kolarin jo siinä. Seuraava kolari oli lähellä kun tuli kolmion takaa katsomatta sivuilleen.

      Toinen nainen kertoi miten hyvä on rullaluistelussa, mutta puuskutti koko ajan perässä vaikka en rullaluistellut läheskään täysillä. Oma vauhti yksin rullaluistellessa on 30-45km/h.

      Viimeisin nainen kesällä uhkasi voittaa minut tenniksessä, mutta ei hänellä ollut mitään palaa kun pesin hänet 6-0, 6-0. Oli nainen ottelun jälkeen nolona. Ei varmasti uhkaile voittavansa enää yhtäkään miestä. Sen verran juoksutin häntä, että oli hiestä märkänä. Syytti tottakai mailaansa ja miten aurinko muka häikäsi.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­y­­m­f­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­y­­­m­f­o­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181593345

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No voi hellanlettas! Oletpa herkkänahkainen. Pärjäät jo palstaprinsseille tuossa loukkaantumiskisassa.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen moukkamainen toiminta? Mikä on se toiminta johon mies ryhtyi? Hän nimenomaan ei tehnyt mitään. Jos hän olisi kommentoinut kuviasi ilkeästi niin se olisi moukkamaista. Se ei ole moukkamaista ettei hän kommentoinut niitä mitenkään. Entä jos hän ei pitänyt kuvistasi mutta ei halunnut loukata sinua sanomalla sitä suoraan, ja kun hän ei toisaalta halunnut teeskennelläkään tykkäävänsä niistä, hän valitsi vaikenemisen. Mitä moukkamaista siinä on?

    • Anonyymi

      Olen itse nainen mutta minua tympäisee se naisten keskinäinen kirjoittamaton laki, että toisen kuvia pitää esim. Facebookissa aina kommentoida kehumalla että oletpa kaunis. Pistin kerran piruuksissani itsestäni faceen aivan kamalan kuvan jossa tukka oli takussa ja rasvainen ja irvistin suu ammollaan. Kirjoitin kuvatekstin että hei, eikö kukaan kommentoi sanomalla että oletpa kaunis.

    • Anonyymi

      En ymmärtänyt mitään. Onko mies siis mielestäsi moukka, jos kommentoinut edes sydämellä kuvaasi? Kuka voi olla noin lapsellisen huomionkipeä?

    • Anonyymi

      Eihän tuossa ole mitään moukkamaista. Mies ei vaan pidä sinusta, vaikka itse rakastatkin häntä. Voiko asiaa enää selkeämmin ilmaista. Fiksuna jätät nyt miehen ja etsit miehen, joka sinusta tykkää.

    • Anonyymi

      Kyllä on hyvin moukkamaista. Miehen kuuluu laittaa vähintään sydän tai kommentoida kauniiksi tms. Kaikki muut miehet tekee niin. Tosiaan ei olla tavattu vielä, kuvia on vaihdettu paljon. En aio tuollaiselle sivistymättömälle miehelle vastata enää mitään.....Pisteet tippui kerralla...

      • Anonyymi

        Tervemenoa. Eipä tainnut mies sinussa paljon menettää.


      • Anonyymi

        Kuinka mies onnistui saamaan kuvan?


    • Anonyymi

      Ei ehkä moukkamaista, mutta onhan se kiva ele huomioida toinen jotenkin. Ei niitä kuvia huvikseen tuntemattomille jaeta....

      • Anonyymi

        Ei ole koskaan käynyt mielessäkään että jos lähetän mätsille valokuvani niin hänen pitäisi laittaa sydänhymiöitä kuin teinipoika ja kehua minua ihanaksi ja kauniiksi. Pikemminkin ärsyttäisi saada sellaista mielistelyä. Tulisi sellainen olo että mies joko pitää minua ääliönä tai on itse ääliö. Ajattelisin myös että onko tuo äijä seksiä vailla vai mistä on kyse. Aikuiset eivät lässytä.


      • Anonyymi

        Aloittaja on nimenomaan sitä mieltä että mies on moukka kun ei kehu ja lirkuttele. Hohhoijaa! Ei kuulosta aikuiselta naiselta vaan 14-vuotiaalta hemmotellulta pikkutytöltä jolla on huono itsetunto.


    • Anonyymi

      Olisi se minustakin tympeetä, jos vastapuoli ei sanoisi mitään kuvista. Kuitenkin aika henkilökohtaista laittaa kuvia, niin kyllä minusta toinen on moukka, jos ei sano niistä mitään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe