Hyvää seksiä jo 8 vuotta.....

Anonyymi-ap

Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen viettänyt ihania iltoja erään miehen kanssa jo lähes kymmenen vuotta. Ei siis seurustella, vaan pannaan aina, kun nähdään. Toki vietetään aina muutenkin kiva ilta, syödään ja juodaan jotain, jutellaan ja katsotaan telkkaria.

Itse halusin jossain vaiheessa enemmänkin, mies tietää tämän. Mies haluaa vaan hauskanpitoa. Mutta miten voi olla mahdollista, ettei miehellä ole tunteita, kun suhde on kestänyt näin kauan. Ja miten seksuaalista vetovoimaa riittää, jos ei tunteita ole. Eli miten se heppi heilahtaa kerta toisensa jälkeen. Pystyisittekö palstan jännämiehet ja mallimiehet samaan?

43

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehellä ei ole tunteita, niin miehellä ei ole tunteita. Sinä vain tuot miehelle seksiä ja sitä mies haluaakin, ei muuta.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jälleen nainen joka ajattelee asioita vain omasta naisnäkökulmastaan. Jos siis naisella on tunteita, niin miehelläkin pitää olla tunteita?

      Miehet kun eivät ajattele noin. Miehet voivat harrastaa seksiä naisten kanssa vaikka he eivät tunne naista kohtaan mitään.

      Naisilla taas on tunteita aina vaikka naiset pyrkivätkin kieltämään sen, koska ovat niin epävarmoja tai ei ollenkaan varmoja, että saavat miehen. Naiset paneskelevat hyvännäköisiä miehiä joita kohtaan he tuntevat vetoa.

      • Anonyymi

        Sinä selität naiselle ettei tämä tajua miten mies asian kokee. Perustelet sen sillä ettei nainen voi tätä tietää koska hän ei ole mies. Tähän asti ok. Mutta sen jälkeen kerrot naiselle miten nainen tämän kokee. Senkin sinä tiedät paremmin kuin nainen itse. Mihin suurempi tietämyksesi perustuu tässä jälkimmäisessä tapauksessa?


      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi. Kaikki miehet eivät ajattele, koe tai toimi noin. Sinä kyllä ja varmaan mini muukin mies. Mutta eivät kaikki. Tunnen miehiä joilla seksi onnistuu vain jos he rakastavat naista. Muuten ei kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi

        Eiköhän naisilla ole enemmän kokemusta siitä miten heteromiehet yleensä ja kaiken kaikkiaan toimivat seksissä ja parisuhteessa. Jos nimittäin olet heteromies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän naisilla ole enemmän kokemusta siitä miten heteromiehet yleensä ja kaiken kaikkiaan toimivat seksissä ja parisuhteessa. Jos nimittäin olet heteromies.

        Huvittavaa kun miehet selittävät naisille miten miehillä on tapana toimia naisten kanssa. Teillä ei ole tietoa kuin omista toimintatavoistanne, Kokemusta teillä ei siitä ole, Naisilla sen sijaan on. Oletteko ollut vieressä seuraamassa miten muut miehet toimivat?


      • Anonyymi

        Naisilla taas on tunteita aina vaikka naiset pyrkivätkin kieltämään sen, koska ovat niin epävarmoja”

        Mitä sinä tästä muka tiedät? Nainen voi harrastaa seksiä piittaamatta miehestä tuon taivaallista ja täysin välinpitämättömänä ja jopa pitkästyneenä toivoen että se jyystäminen loppuisi. Hyvin usein seksi on surkeaa eikä anna naiselle mitään nautintoa. Surkea seksi tappaa naisen tunteet, jos niitä on aluksi hieman ollutkin.

        Aloittajalla on onnellinen ja harvinainen tilanne: mies jolta saa nautinnollista seksiä. Harva mies pystyy antamaan naiselle nautintoa. Huonot rajadtajat puhuvat pihtaamisesta naisista. Epäilen että palstaprinsseistä ei yksikään osaa sängyssä mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä nainenkin voi seksiä harrastaa ilman tunteita, ihan ilman miehen nimeäkin. Seksi on seksiä.

      • Anonyymi

        Nainen voi harrastaa seksiä jopa ilman minkäänlaista halua tai himoa. Mies ei voi. Jos miestä ei haluta yhtään niin miehellä ei seiso. Jos naista ei haluta yhtään niin onnistuu se ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi harrastaa seksiä jopa ilman minkäänlaista halua tai himoa. Mies ei voi. Jos miestä ei haluta yhtään niin miehellä ei seiso. Jos naista ei haluta yhtään niin onnistuu se ilmankin.

        Aivan oikein. Mies on enempi tunneihminenseksissä. Siksi naiset käyttävät miehiä jopa hyväkseen tai ainakin yrittävät. Luulen tietäväni jotain jopamhyväksi käytetty


    • Anonyymi

      No mulla ja mun vakipanolla tää homma on jatkunut 20 vuotta. 😂 olemme ystäviä, ei muuta. Välillä on ollut taukoja, kun olen ollut suhteessa.

      • Anonyymi

        Ootkin pettäjä


    • Anonyymi

      Deittisovelluksissa on tullut vastaan naisia jotka on suoraan kertoneet vakipanoistaan.

      On siinä miesten kyllä hieno lähteä rakentamaan suhdetta naiseen kun vakipano käy siellä polkemassa kuin tulpatonta mopoa.

      Onko tuo naisilta jonkinlainen testi, jossa testataan onko miehestä alistuvaksi aisuriksi eli sietämään myös naisen muita miehiä?

      • Anonyymi

        Ja sinun käy kateeksi kun et ole saanut hankituksi itsellesi vakipanoa? Sinun moralisointia on huonosti peiteltyä kateutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun käy kateeksi kun et ole saanut hankituksi itsellesi vakipanoa? Sinun moralisointia on huonosti peiteltyä kateutta.

        Eli minun on otettava vakipano, koska sinä niin sanot?

        Eihän sellaista mahdollisuutta voi olla, että haluan vakipanon sijasta parisuhteen kunnollisen ja lapsettoman naisen kanssa, eihän? Sinä sanot mitä minä haen ja haluan, onhan sinun sana laki ja sitä ei saa kyseenalaistaa missään vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli minun on otettava vakipano, koska sinä niin sanot?

        Eihän sellaista mahdollisuutta voi olla, että haluan vakipanon sijasta parisuhteen kunnollisen ja lapsettoman naisen kanssa, eihän? Sinä sanot mitä minä haen ja haluan, onhan sinun sana laki ja sitä ei saa kyseenalaistaa missään vaiheessa.

        Luehan tarkemmin. En sanonut että sinun täytyy ottaa vakipano. Sanoin nimenomaan että sinä et voi ottaa vakipanoa kun et sellaista saa.

        Sanot ettet edes haluaisi. No sittenhän kaikki on hyvin. Mitä ihmettä sinä muiden vakipanoilla päätäsi vaivaat? Minulla ei ole koskaan ollut ns. vakipanoa kun ei ole kiinnostanut sellainen, mutta en ole miettinyt muiden, minulle tuntemattomien seksitapoja ja -taipumuksia, saati paheksunut niitä.

        Kukin taaplaa tyylillään.


      • Anonyymi

        Jos nainen kertoo aiemmista vakipanoistaan, niin eihän se nyt sitä tarkoita että hän aikoo jatkaa sitä parisuhteessakin! Totta kai sellainen touhu loppuu kun ollaan parisuhteessa. Sinusta siitä ei siis pidä kertoa toiselle yhtään mitään? On siis parempi kun nainen ei kerroi vaan salaai sen asian?

        Tuskin siitä kertominen mikään testi on. Jos siinä jotain testataan niin ehkä sitä, onko mies sellainen ääliö joka on mustasukkainen toisen menneisyydelle. Toisen menneisyydelle mustasukkaisena oleminen on idioottimaisuuden huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen kertoo aiemmista vakipanoistaan, niin eihän se nyt sitä tarkoita että hän aikoo jatkaa sitä parisuhteessakin! Totta kai sellainen touhu loppuu kun ollaan parisuhteessa. Sinusta siitä ei siis pidä kertoa toiselle yhtään mitään? On siis parempi kun nainen ei kerroi vaan salaai sen asian?

        Tuskin siitä kertominen mikään testi on. Jos siinä jotain testataan niin ehkä sitä, onko mies sellainen ääliö joka on mustasukkainen toisen menneisyydelle. Toisen menneisyydelle mustasukkaisena oleminen on idioottimaisuuden huippu.

        Ei se vakipano välttämättä lopu tai voi loppuakin. Miksi naimisissa olevat naiset hakee toista miestä salaiseksi panoksi ? Miksi hakevat ? Tiedänettä hakevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli minun on otettava vakipano, koska sinä niin sanot?

        Eihän sellaista mahdollisuutta voi olla, että haluan vakipanon sijasta parisuhteen kunnollisen ja lapsettoman naisen kanssa, eihän? Sinä sanot mitä minä haen ja haluan, onhan sinun sana laki ja sitä ei saa kyseenalaistaa missään vaiheessa.

        Tuo ”sinun sana on laki” on supernaurettavaa tekstiä, Yksi palstaprinssi sanoo niin aina kun joku on eri mieltä. Tämä palstaprinssi luulee että eri mieltä oleminen on määräilyä ja hänen puheoikeutensa rajoittamista. Hän uhriutuu ja heittäytyy marttyyriksi: niin niin, sinä tietysti tiedät kaiken ja minä en tiedä mitään, sinun sana on laki. Kakaramaista käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vakipano välttämättä lopu tai voi loppuakin. Miksi naimisissa olevat naiset hakee toista miestä salaiseksi panoksi ? Miksi hakevat ? Tiedänettä hakevat

        Jos nainen etsii parisuhdetta ja treffeillä kertoo vakipanoistaan, niin mies ehkä saa suunsa auki ja tilanteesta riippuen vastaa joko että
        1) hän ei halua kuulla mitään naisen seksielämästä, ei kiinnosta yhtään, eikä se kuulu hänelle koska nainen ei ole hänen tyttöystävänsä vaan vieras ihminen eikä intiimejä juttuja puhuta vieraille
        Tai
        2) tämä tieto valitettavasti lopettaa hänen mielenkiintonsa tutustua naiseen lähemmin. Hänen maailmassaan seksi kuuluu vakituiseen parisuhteeseen ja hän etsii naista joka jakaa hänen arvomaailmansa. Mies voi myös kertoa arvostavansa naisen rehellisyyttä kun tämä kertoi hänelle asiasta. Sekä lisätä ettei hän tuomitse toisten ratkaisuja, mutta hän tekee itse omat ratkaisunsa sen perusteella minkä kokee itselleen sopivaksi ja oikeaksi. Tässä tapaukseesa arvot eivät kohtaa joten se siitä.

        Tai:
        3) Asia ok, mutta hän etsii parisuhdetta, ja parisuhde tarkoittaa että seksiä harrastetaan vain sen oman kumppanin kanssa, joten hän haluaa varmistua siitä ettei nainen arvele voivansa jatkaa vakipanonsa tapaamista vielä parisuhteessakin. Jos tästä ei ole takeita niin he eivät ole oikeat ihmiset toisilleen.

        Kumpikin näistä on ihan ok, ja fiksu nainen kunnioittaa ja ymmärtää .

        Sitä en tajua että palstaprinssit täällä kauhistelevat sitä että nainen puhuu vakipanoistaan. Eli tarkoitatteko että niitä saa naisella toki olla mutta niistä ei saa puhua vaan ne pitää salata tai jopa valehdella? Vai että niitä saa olla miehellä mutta ei naisella?

        Ääliömäisyyden huippu oli kysyä, että luuleeko nainen edistävänsä parisuhteen saamista puhumalla vakipanoistaan. Tuskin kukaan nainen niistä sen takia kertoo.

        Minä en kysy treffeillä miehen seksielämästä mitään. Enkä kerro omastani. Jos tuntuu että tämä mies on niin kiinnostava että haluan tavata uudestaan, teen ehkä jossain vaiheessa selväksi että minun maailmassani seksi kuuluu vain vakituiseen suhteeseen . Eli jos ollaan parisuhteessa niin en hyväksy syrjähyppyjä.


    • Anonyymi

      "Mitä ihmettä sinä muiden vakipanoilla päätäsi vaivaat?"

      Olet varsinainen järjen jättiläinen!

      Minäkin tajusin, että tuo mies ihmetteli minkä takia naiset kertovat vakipanoistaan jos heidän tarkoituksenaan on saada parisuhde. Luulevatko naiset, että kertominen vakipanoista edistää heidän mahdollisuuksiaan?

      • Anonyymi

        Jos tarkoitus on solmia parisuhde niin lähtökohtana on rehellisyys. Siihen kuuluu mm. seksielämästään kertominen. Tuskin kukaan luulee että vakipanosta kertominen edistää parisuhteen saamista, eikä siitä siinä mielessä kerrota että se edistäisi vaan siksi että rehellisyys voittaa valehtelun. Joku mies voi tosiaan menettää mielenkiintonsa kun kuulee että nainen on ollut seksuaalisesti aktiivinen. Sellaisesta miehestä ei ole väliksikään. Mikään ei ole naurettavampaa kuin että on mustasukkainen toisen menneisyydelle. Mies joka ei kestä sitä että naisella on seksielämää joutaa mennä.

        Ja muuten, mitä pahaa vakipanossa on? Miksei sinkulla saa olla vakipanoa? Kuka siitä kärsii? Onko paremmin vaihtaa seksikumppaneita joka viikonloppu?

        Haluatteko parisuhteeseen naisen kanssa joka ei pidä seksistä?


    • Anonyymi

      Kyllä pystyy ja olen pistänyt jopa paremmaksi. En suostunut ottamaan eroa, koska seksi toimi, kuten vastapuolikin sanoi että hänelle parasta seksiä ja väitti hänellä on kokemusta arvioda.

    • Anonyymi

      Tuohon vaikuttaa kovasti myös se, että millaista se "hyvä seksi" on. Ei tarvitse kuvailla, vaan tarkoitan sitä, että seksissä voi olla mukana enemmän tai vähemmän tunteita. Lisäksi kannattaa ymmärtää myös se, että kaikki ihmiset eivät ylipäätään halua sen syvempää parisuhdetta. He eivät halua sitä kenenkään kanssa, mutta ei se silti tarkoita, etteikö siitä vakiseksikumppanista voisi aidosti välittää. Jos toisen kanssa viettää aikaansa muutenkin kuin vain pannen, niin selvästi sen toisen seurassa viihtyy muutenkin kuin vain seksin takia. En suosittele lähtemään painostamaan, mutta sekin kannattaa kuitenkin tiedostaa, että monen mielestä toimivaa on turha lähteä muuttamaan. Jos teillä on toimiva systeemi noin, niin ehkä toinen ei vain näe mitään syyttä muuttaa sitä, mutta ei sen tarvitse tarkoittaa, etteikö hän välittäisi. Ehkä hänestänoin on hyvä ja jopa optimaalinen tilanne. Sitä ei osaa sanoa, miten hän kokisi, jos sanoisit haluavasi joko vakiinnuttaa tuon suhteen tai erota. Sitten hänen olisi se tilanne pakko miettiä uudestaan. Silti kuten sanottu, niin en suosittele painostamaan, kiristämään ja yrittämään pakottaa. Siitä ei synny mitään kestävää.

      • Anonyymi

        Mun mielestä tuo mitä ap kertoo, on jo jonkinmoinen suhde. Ehkä toista ahdistaa ajatus, että olisi tai joutuisi suhteeseen ja hänelle on helpompi ajatella, että vaan tapaillaan ym. Huonoa tuossa on se, että jos toinen eli ap haluaisi enemmän ja että asioista puhuttaisiin oikeilla nimillä ja toinen ei sitä halua, niin tulevaisuutta tuossa ei kovinkaan hyvin ole, jotta kumpainenkin olisi onnellinen. Jos eroon päätyvät niin itse näen kyllä enemmänkin niin, että ap:n partneri (seksi tai miksi nyt sitä kutsutaankin) saattaa tajuta liian myöhään, että menettikin ihmisen johon on kiintynyt ja jota rakastaa vain koska pelkää asioita. Ylipäätäänkin en ymmärrä miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita, ihme säätämistä.


      • Anonyymi

        Miehegt täs keskenään juttelevat ns. Panoistaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tuo mitä ap kertoo, on jo jonkinmoinen suhde. Ehkä toista ahdistaa ajatus, että olisi tai joutuisi suhteeseen ja hänelle on helpompi ajatella, että vaan tapaillaan ym. Huonoa tuossa on se, että jos toinen eli ap haluaisi enemmän ja että asioista puhuttaisiin oikeilla nimillä ja toinen ei sitä halua, niin tulevaisuutta tuossa ei kovinkaan hyvin ole, jotta kumpainenkin olisi onnellinen. Jos eroon päätyvät niin itse näen kyllä enemmänkin niin, että ap:n partneri (seksi tai miksi nyt sitä kutsutaankin) saattaa tajuta liian myöhään, että menettikin ihmisen johon on kiintynyt ja jota rakastaa vain koska pelkää asioita. Ylipäätäänkin en ymmärrä miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita, ihme säätämistä.

        Suhde tietenkin. Panosuhdekin on suhde, vaikkakaan tuo ei kuulosta pelkältä panosuhteelta, mutta määritelmäthän nyt venyvät ja paukkuvat ja jokainen miettii ne omalla tavallaan. Parisuhteeksi en itse lähtisi tuollaista määrittämään, mutta prisuhteitakin on monenmoisia. Oleellista on kuitenkin se, että toinen voi hyvin kokea, ettei toimivaa kannata lähteä muuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tuo mitä ap kertoo, on jo jonkinmoinen suhde. Ehkä toista ahdistaa ajatus, että olisi tai joutuisi suhteeseen ja hänelle on helpompi ajatella, että vaan tapaillaan ym. Huonoa tuossa on se, että jos toinen eli ap haluaisi enemmän ja että asioista puhuttaisiin oikeilla nimillä ja toinen ei sitä halua, niin tulevaisuutta tuossa ei kovinkaan hyvin ole, jotta kumpainenkin olisi onnellinen. Jos eroon päätyvät niin itse näen kyllä enemmänkin niin, että ap:n partneri (seksi tai miksi nyt sitä kutsutaankin) saattaa tajuta liian myöhään, että menettikin ihmisen johon on kiintynyt ja jota rakastaa vain koska pelkää asioita. Ylipäätäänkin en ymmärrä miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita, ihme säätämistä.

        "Ehkä toista ahdistaa ajatus, että olisi tai joutuisi suhteeseen ja hänelle on helpompi ajatella, että vaan tapaillaan ym."

        Tästä kohdasta totena kuitenkin, että ehkä, ehkä ja ehkä. Ihmistä ei tarvitse lainkaan ahdistaa, jos hän ei vain jotain halua. Kaikki nyt eivät vain halua parisuhteita, eikä siihen liity mitään sen kummempaa ahdistusta. En tajua minäkään miksi asioita pitää tehdä vaikeiksi. Jos jokin on ap:lle tärkeää, niin avaisi suunsa ja puhuisi suoraan. Joo, se suhde voi hyvin loppua siihen, mutta eikö ole parempi lopettaa kuin toivoa turhia? Ja jos taas tuo on lopulta ap:kin hyvä noin, niin antaisi sitten olla noin.

        Ja miksi tehdä asioista noin hiton vaikeita, että pohtii toisen yksilön puolesta, että ahdistaako häntä tai katuisiko hän jälkeenpäin tai mitään muutakaan yhtä typerää. Voi olla joo, mutta aivan yhtä hyvin voi olla, että ei. Meistä ihmisistä on niin monee junaan, että tuollaiset pohdinnat ovat täysin turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehegt täs keskenään juttelevat ns. Panoistaan!

        Olen nainen, eikä mulla ole panoja. Painu johonkin muuhun kohtaan onanoimaan.


    • Anonyymi

      ""Mikään ei ole naurettavampaa kuin että on mustasukkainen toisen menneisyydelle.""

      Vai menneisyydelle. Ei kyse kyllä ole menneisyydestä kun nainen uusiin miehiin tutustuessa paneskelee vakipanoaan.

      Suomimiehet on nykyään niin alisteisessa asemassa tässä maassa. Naiset normalisoivat vapaata seksiä ja homoutta. Suomimiehistä ei ole suojelemaan edes lapsiaan tältä myrkyttämiseltä jota jo kouluissa lapsille tuputetaan. Kun naiset pääsivät politiikkaan, niin touhu on mennyt koko ajan vain hurjemmaksi ja hurjemmaksi. Naiset motkottavat tasa-arvosta, mutta suurinta osaa ei kiinnosta tasa-arvo tuon taivaallista vaan pelkästään omat edut.

      Jos suomi olisi tasa-arvoinen maa, niin myös naisia koskisi asevelvollisuus.

      • Anonyymi

        Ai naiset yksinään normalisoivat vapaata seksiä? Eikö siinä ole toisena osapuolena yleensä mies normalisoimassa ihan samalla lailla?


      • Anonyymi

        Sinä itse haluaisit olla mukana siinä seksin normalisoinnissa. Voi kun pääsisit harrastamaan vapaata seksiä, kyllä niin mielelläsi sitä normalisoisit.


      • Anonyymi

        Kuka sinua mukaalistaa ja miten? Olet lellipoika.


    • Anonyymi

      Mitenniin miehellä ei ole tunteita? Onhan hän jaksanut katsella sinua jo näin pitkään.

      Ehkä häntä yksinkertaisesti ei kiinnosta se versio seurustelusta jossa nainen pilaa miehen elämän.

      • Anonyymi

        Toisekseen, mihin sinä tuossa miehessä olet niin tykästynyt? Jos hän ei vastaa siihen mitä sinä haluat ei sinulla ole mitään syitä tunteisiin, kyseessä on MYÖS SINULLE kevyt huvittelu, johon koitat nyt sovitella jotain suhdemuotoa jota et ylläripylläri ole kuitenkaan vuosiin oikeasti tarvinnut tai ajanut.

        Sinä et osaa olla onnellinen siitä mitä on, mies osaa. Juuri tälläisen paskan takia naiset pilaavat kaiken hyvän.


    • Anonyymi

      Panon jälkeen nainen ei enää kiinnosta, ei sitten yhtään.

      Kun pussit on jälleen täynnä niin nainen alkaa taas kiinnostaa.

      Kun pussit ovat tyhjät tai lähes tyhjät niin nainen ei kiinnosta enää yhtään.

      Tämän enempää tunteita miehellä ei ole.

    • Anonyymi

      Veijo

    • Anonyymi

      Terttu

    • Anonyymi

      Katsokaa videoita vaikka Israelista, jossa naisillakin on asevelvollisuus. Siellä on todella vahva yhteishenki ja kaikki puhaltavat yhteen hiileen. Israelissa osataan iloita isänmaallisuudesta.

      Suomessa taas tuntuu, että vain harva nainen on ylpeä suomalaisuudesta ja miehet ja naiset ovat jatkuvasti toisiaan vastaan. Naiset höpöttävät pridesta ja naiset ovat olevinaan hyviksiä kun nostavat jatkuvasti ihmisoikeudet ja vähemmistöt jalustalle. Viis naiset veisaavat oman maan turvallisuudesta ja jatkuvuudesta.

    • Anonyymi

      Miks ei tuohon ny halutessaan pystyis jos sulla on oikeasti tuon mittainen pelkkä seksisuhde jonkun kanssa ni kyseinen mies on luultavasti seksistä riippuvainen ja luulen että et ole hänen ainoa panonsa mu voihan toki ol et erehdyn

    • Anonyymi

      Seksiaddikti. Pitää muitakin naisia hyvänä. Käy suihkussa ennen tuloasi kun on ollut toisen naisen kanssa sinua ennen.

      Lepertelee mukavia ja olet myyty. Hallitsee sinun mieltä ja ajatuksiasi kun olet rakastunut.

    • Anonyymi

      Erittäin valaisevaa❤️‍🔥kiitos tästä
      Nyt tiedän ettei minun mies ollut koskaan tosissaan
      Eihän me edes seurusteltu.
      Fine🫡

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe