mielipidettä?

Anonyymi-ap

Tulin raskaaksi suunitellusti ja sen jälkeen puolisoni alkoi käyttäytyä kummallisesti, haastoi riitaa ja kiusasi tahalleen loukatakseen minua ja aamulla hän löi minua.
Mitä teen? Eron ja abortin?

9

332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ero.

    • Anonyymi

      Abortti ja ero! Ei voi suositella edes huoltajuus asioita. Jos olet nuori ja alussa. Mutta jos pystyt lapsen kanssa elämään haliat sen ja tuleva ex rikas niin pidä lapsi ja lähde ettei tee pahaa että menetät lapsen ja oman terveyden.
      Kerran lyö aina lyö. sata varma se

    • Anonyymi

      Lyöminen, fyysinen väkivalta on aina erittäin huono merkki.
      Varsinkin kun mies on tietoinen raskaudesta ja siitä huolimatta.
      Ehdottomasti abortti ja miehestä ero.
      Mikään ei takaa etteikö mies kohdistaisi väkivaltaa myös pieneen lapseen joten en voisi edes kuvitella avutonta lasta tuollaisen seurassa ja isänä, miehen mallina tytölle tai pojalle. Ei ikinä.
      Jos itsellesi tapahtuu jotain on isä automaattisesti holhooja ja puistattaa pelkkä ajatuskin lapsen huoltajana pahoinpitelevää äijää joka mahdollisesti huutaa ja karjuu ja kohtelee muutoinkin kaltoin avutonta lasta.

      Etkä ole eron jälkeen missään tekemisissä.
      Uusi kumppani löytyy varmasti ja toisenlainen. Uusi suunniteltu raskauskin on vielä mahdollinen mutta sellaisen miehen kanssa johon voi oikeasti luottaa ja joka ei ole väkivaltainen.
      Tuo suhde, jos ja kun se jatkuu, tulee aiheuttamaan vakavia ongelmia ilman lastakin.

      Itse en voisi kuvitellakaan ryhtyväni parisuhteeseenkaan ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Sen verran arvostan omaa elämääni.

    • Anonyymi

      Ero ja lapsi adoptoitavaksi.

      • Anonyymi

        Adoptio on raskas toimenpide, ensin kantaa lasta 9 kuukautta, synnyttää se n ja sitten luopuu, en suosittele . Lapselle itselleen on jälkikäteen vaikea selittää mikdi hänestä lyåuovuttiin. Solulimalle ei tarvitse selittää mitään. Ei ole olemassa mitään lasta vielä.
        Sekään ei ole mikään takuu vaika mies lupailee ettei enää lyö, koska 99,9% lyövä mies toistaa tekonsa jossain vaiheessa. Jos ei ei ensi viikolla, niiin suhteen aikana joka tapauksessa jossin vaiheessa. Tämä on ihan todistettu asia.
        Näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon. Ja aina nälle on tyypillistä valehtelu, asioitten kaunistelu , peittely, salailu, kumppanin manipulointi jamyös rauhalliset , tasaiset, väkivallattomat kaudet ja taas väkivallan aloittaminen uudestaan.
        Se on hidasta toisen nujertamiseen tähtäävään prosessimaista toimintaa jonka päätarkoitus on aina nimenomaan pyrkiä hallitsemaan toista täysin , viemään hänen itsemääräämisoikeutensa, itsevarmuutensa, murtaa koko identitettii ja lopulta kontrolloida toista täysin 100% :sti. Siihen kuvioon joskus sopii myös lapsen hankinta koska lapsen hyvinvoinnilla voidaan kiristää ja myös sitoa toinen itseensä jotta voitaisiin jatkaa suhdetta.
        .


    • Anonyymi

      Ero riittää :). Yksinkin voi olla vanhempi, ja monessa mielessä vanhemmuus on kivempaanin niin.

    • Anonyymi

      Abortoi molemmat.

    • Anonyymi

      Yksinäsikö olit suunnitellut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe