Verottaja sählää

Laskussa on eri päivämäärä numeroilla kuin viivakoodissa.
Tietenkään kukaan ei ole tuosta vastuussa, sillä niin on tapana.

20

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niille on turha valittaa mistään päivämääristä, kunhan maksat sen laskun eräpäivään mennessä. Säästä itseäsi turhautumiselta.

      • Päätin, että numeroina näkyvä päivämäärä on oikea ja viivakoodi on väärässä.
        Muistelen, että ennenkin ovat olleet nuo samat numeroina olevat päivät.

        Erään kaverini isä teki periaatteen vuoksi aina verovalituksen, vaikkei siitä ollut koskaan mitään hyötyä. Hän vain halusi antaa niille lisää töitä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Päätin, että numeroina näkyvä päivämäärä on oikea ja viivakoodi on väärässä.
        Muistelen, että ennenkin ovat olleet nuo samat numeroina olevat päivät.

        Erään kaverini isä teki periaatteen vuoksi aina verovalituksen, vaikkei siitä ollut koskaan mitään hyötyä. Hän vain halusi antaa niille lisää töitä.

        Itseään se niillä verovalituksilla eniten rasitti. Oman kokemuksen kautta tiedän, ettei pienistä asioista kannata valittaa. Isommat asiat on sitten erikseen.

        Hyvä päätös. Toimi sen mukaan. :))


      • tosi.typy kirjoitti:

        Itseään se niillä verovalituksilla eniten rasitti. Oman kokemuksen kautta tiedän, ettei pienistä asioista kannata valittaa. Isommat asiat on sitten erikseen.

        Hyvä päätös. Toimi sen mukaan. :))

        Mutta sille tuli valittamisesta hyvä mieli ja varmaan ajatteli, että siitäs saivat.
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        Mutta sille tuli valittamisesta hyvä mieli ja varmaan ajatteli, että siitäs saivat.
        :)

        Vanhemmat miehet osaavat olla jääräpäitä. Pääasia, että hän sai itselleen hyvän mielen.

        Poistun salaisiin paketoimistehtäviin ja taistelemaan itsepäisen teippirullan kanssa.

        öitä!


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Vanhemmat miehet osaavat olla jääräpäitä. Pääasia, että hän sai itselleen hyvän mielen.

        Poistun salaisiin paketoimistehtäviin ja taistelemaan itsepäisen teippirullan kanssa.

        öitä!

        Nuo teippirullat ovat itse paholaisesta. Yleensä tulee sellainen pikku suiru, mitä ei voi käyttää mihinkään.

        >simiti<


      • tosi.typy kirjoitti:

        Vanhemmat miehet osaavat olla jääräpäitä. Pääasia, että hän sai itselleen hyvän mielen.

        Poistun salaisiin paketoimistehtäviin ja taistelemaan itsepäisen teippirullan kanssa.

        öitä!

        Höh, öytoivotteluni on poistettu sopimattomana.
        Sensuurin mielekkyys on muuttumassa mielettömäksi.


      • buddy-love kirjoitti:

        Höh, öytoivotteluni on poistettu sopimattomana.
        Sensuurin mielekkyys on muuttumassa mielettömäksi.

        Siis yö. ei öy.
        (miksen oikolue)


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18160813c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kantsii jäädä eläkkeelle. Aina tulee palautuksia. Kyllä ne eläkeyhtiössä osaavat.

      • En ole aikeissa ennen kuin valtio tekee sen väkisin.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        En ole aikeissa ennen kuin valtio tekee sen väkisin.

        Oletkos sinä siis pitkällä, mutta kapealla leivissä? Itse olin yksityiselllä koboltinjalostajalla ja ½ eläkkeenikin on huomattava.

        Sori siitä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos sinä siis pitkällä, mutta kapealla leivissä? Itse olin yksityiselllä koboltinjalostajalla ja ½ eläkkeenikin on huomattava.

        Sori siitä.

        >simiti<

        Pituus ja muukin mitta on itse aiheutettua, eli omissa hommissani olen aina ollut.
        Paitsi että muutama harjoittelujakso on pitänyt tehdä valtiolle.
        Isänikin siirtyi oikeaksi eläkeläiseksi vasta kun liikuntakyky meni liian niukaksi ja minulle käynee samoin.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Pituus ja muukin mitta on itse aiheutettua, eli omissa hommissani olen aina ollut.
        Paitsi että muutama harjoittelujakso on pitänyt tehdä valtiolle.
        Isänikin siirtyi oikeaksi eläkeläiseksi vasta kun liikuntakyky meni liian niukaksi ja minulle käynee samoin.

        Nooh. Eipä minullekkaan ole hyvin käynyt. Syytän siitä aavistuksen viritettyä mönkkäriä. Emmehän toki kerro sitä poliiseille, jotka lätkäisivät minulle melkein tonnin sakot ja ½ vuotta ehdonalaista 3:n vuoden koeajalla.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nooh. Eipä minullekkaan ole hyvin käynyt. Syytän siitä aavistuksen viritettyä mönkkäriä. Emmehän toki kerro sitä poliiseille, jotka lätkäisivät minulle melkein tonnin sakot ja ½ vuotta ehdonalaista 3:n vuoden koeajalla.

        >simiti<

        Noilla tulee helposti vahinkoja. Aikanaanhan niitä oli kolmipyöräisiäkin, mutta jopa amerikkalaiset kielsivät ne kun vakuutusyhtiöt hermostuivat korvausmääriin.

        Kaverini poika puolestaa sähläsi moponsa kanssa kolarin ja sillä tuloksella, että syyksi päätettiin autoilijan toiminta (ei ollut) ja vakuutusyhtiö maksoi moposta enemmän kuin se oli maksanut. Pojalle ei käynyt mitenkään. Sanoin, että ei kannata luottaa että seuraavassa haaverissa ja korvauksessa on yhtä hyvä tuuri. On se ihan kiltisti ajellut sen jälkeen.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Noilla tulee helposti vahinkoja. Aikanaanhan niitä oli kolmipyöräisiäkin, mutta jopa amerikkalaiset kielsivät ne kun vakuutusyhtiöt hermostuivat korvausmääriin.

        Kaverini poika puolestaa sähläsi moponsa kanssa kolarin ja sillä tuloksella, että syyksi päätettiin autoilijan toiminta (ei ollut) ja vakuutusyhtiö maksoi moposta enemmän kuin se oli maksanut. Pojalle ei käynyt mitenkään. Sanoin, että ei kannata luottaa että seuraavassa haaverissa ja korvauksessa on yhtä hyvä tuuri. On se ihan kiltisti ajellut sen jälkeen.

        Noh joo sattuuhan sitä joskus hyvinkin. Muistan ne 3 rattaiset. Olivat aika hauskoja. Hieman ehkä epävakaita.

        Mutta minä syytän vain itseäni. Lähdinhän humaloituneena ajamaan 47hv/200kg mönkijää.

        Se vauhdin hurma sitten loppui lähimetsässä ja konstaapelit kovasti toruivat minua sairaalassa.

        Nooh, kuitenkin pyysin tuomaria ottavan huomioon myös vammautumiseni. Sen takia sain lievähkön tuomion.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Nykyisin siellä on puhelimeen vastaamassa helpdesk tyyppisesti nuoria naisia, jotka yrittää neovoa step by step, mitä seuraavaksi klikata, vaikka ohjekirja on eri kuin nettiversio. Lisäksi emme keskustelleen itse aiheesta, mutta sai auttavasti eteenpäin apua. Kiitos hänelle siitä:)

      • Hoidin muutama päivä sitten isäni kanssa pankkiasioita ja se Nordean vanhusten palvelunumero toimi oikeasti hyvin. Nopeasti laittoivat siellä asiat kuntoon ja isäni ei ärhentänyt puhelimessa kuin aivan vähän.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Hoidin muutama päivä sitten isäni kanssa pankkiasioita ja se Nordean vanhusten palvelunumero toimi oikeasti hyvin. Nopeasti laittoivat siellä asiat kuntoon ja isäni ei ärhentänyt puhelimessa kuin aivan vähän.

        Hyvin onnistuitte. Osuuspankki edellytti aivan lopuksi meidät molemmat paikalle. Ihan kaikkia asioita ei voi hoitaa edelleenkään netissä. Taisin kirjoittaa siitä joskus tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin onnistuitte. Osuuspankki edellytti aivan lopuksi meidät molemmat paikalle. Ihan kaikkia asioita ei voi hoitaa edelleenkään netissä. Taisin kirjoittaa siitä joskus tänne.

        Osuuspankista on täälläkin joskus vuosien takaa huonoja kokemuksia.
        Isälläni oli suurehko ostos tekeillä, mutta tiskillä ilmoittivat, että heillä on nostorajoitus.
        Ongelma kuitenkin poistui, sillä isäni ilmoitti lopettavansa tilinsä ja nosti sen tyhjäksi.
        On siellä edelleen yksi tili, jolla on hiukan rahaa, mutta senkin voisi oikeastaan lopettaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe