Mites työlliset nyt torstai päivä

Anonyymi-ap

kun lakkoilette ettekä ookkaan töissä???? Luuseriksi ja sohvalla makoilijoiksiko ryhdytte??? heheee... nyt omat haukut osuu omaan nilkkaan!!! Miksette mee töihin??? Pian kuntouttavaan jos ette mee töihin!!! Ei kukaan haluu teille maksaa makaamisesta laiskoina!!!!

25

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on keskiviikko

      • Anonyymi

        Työttömänä menee päivät sekaisin, kun ei ole varaa ostaa kalenteria.


      • Anonyymi

        Tänään on torstai. Mitä se työllinen oikein sekoilee???? Niin on orjallista että päivät menee sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömänä menee päivät sekaisin, kun ei ole varaa ostaa kalenteria.

        Siinä toinen sekoilija. Tänään on torstai. heheeee,, työ sekoiluttaa ja masentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä toinen sekoilija. Tänään on torstai. heheeee,, työ sekoiluttaa ja masentaa.

        Aloituskommentti kirjoitettu "2023-12-13". Se oli kyllä keskiviikko...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituskommentti kirjoitettu "2023-12-13". Se oli kyllä keskiviikko...

        Niin 22.22.47 kello aikaan, se jäi sulta laittamatta!!! Hehe... kirjoittaaja kiroitti sen aamuksi monet ovat jo tuohon aikaa nukkumassa. Minkin oli jo klo 21.00 punkassa nukkumassa ja ljuon vasa tänään aamulla ja oli torstai.

        LAITA KELLO AIKA MYÖS ÄLÄ PÄIVÄMÄÄRÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin 22.22.47 kello aikaan, se jäi sulta laittamatta!!! Hehe... kirjoittaaja kiroitti sen aamuksi monet ovat jo tuohon aikaa nukkumassa. Minkin oli jo klo 21.00 punkassa nukkumassa ja ljuon vasa tänään aamulla ja oli torstai.

        LAITA KELLO AIKA MYÖS ÄLÄ PÄIVÄMÄÄRÄÄ.

        Viikonpäivä on kyllä ihan sama koko vuorokauden kellonajasta riippumatta.... Työttömien ajantajun puute on kyllä aika surkuhupaisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömänä menee päivät sekaisin, kun ei ole varaa ostaa kalenteria.

        Ei ilmaisröillä,elä sentietää soyejohtajakin 15 ooo e. JA työt tekemättömiä jom10 vuotta


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hehhhaah. Itse olen "lakkoillut" jo useita vuosia. Taitaa olla vielä useita "lakkovuosia" edessäkin.

      • Anonyymi

        En ole lakkoillut en aio palkata työelämään. Olen lomaillut ja vietänyt omaehtoista oloa monet vuodet. Mahtavaa. On on, en aio siis mennä orjatöihin koskaan, nyt on joululoma kohta alkaa tavliloma ja sitten kesäloma jne...

        Työ on syvältä ei fiksut orjaile koskaan....
        Joululoma alkoi lokakuussa ja loppuu helmikuussa ja sitten se kesäloma alkaa.... minä vaan olen kotona ja se on parasta.


    • Anonyymi

      Suomi-neito
      Ennen niin hyvinvoiva, valkoinen.
      Nyt neitoa uhkaa köyhyys.
      Maa ja talvet vähemmän valkoisia.
      Kansa kadottanut työmoraalin.
      Suomi-neito ei saa rahaa edes OnlyFans:sta.

    • Anonyymi

      Sais kela lakkoilla että luusereiden hakemukset viivästyis vaikka puoli vuotta heh heh tulis ryhtiä.

      • Anonyymi

        Niin sais, turhia noi lapsilisät, jokainen elättäkööt pentunsa itse, ja turhia sairapäivärahat, eläkkeet, sotilasavustukset, vammasituet, asumistuet, kela kortti.... mitään avustuksia ei kenellekkään.

        Palkat pitää puolittaa, turha maksaa palkkaa kelleen, olkoot ilosia kun on töitä, palkka ei tarpeellinen.

        Asunnot pitää antaa ilmaseksi valitolle, joka realisoi ne pakolaislle.


      • Anonyymi

        Se tekis loisille oikein hyvää !


    • Anonyymi

      Olen töissä,kävelin tänne.

    • Anonyymi

      Huomenna todennäköisesti sairaspäivä monella, kun korkkia saatiin auki jo eilisillalla.

    • Anonyymi

      Ihanaa olla työtön, kuka hullu menisi lumeen rämpii ja ettii autoo siletä??? En viittis. Oma auto on tallissa ja sinne päsen sisäkautta. Ei tarvi talvikenkiä lumessa sotkea.

      • Anonyymi

        Juu, se on helppoa, kun asuu autotallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, se on helppoa, kun asuu autotallissa.

        No ei me sulla hyvin, voi että... käyppä sossusta kysyyn asuntoa, sieltä pakolaisetkin saa asuntoja, jospa sinäkin. Oispa sulla ystäviä joiden luo voisit mennä. Onko autotalli kylmä vai lämmin???


    • Anonyymi

      Töissä olin kuten ennenkin, 9 tunnin työpäivän tein.

    • Anonyymi

      Oon työttömyyslakossa. Ei ole työläiset pyytäneet töihin.

    • Anonyymi

      OLin torstaina töissä, perjantaina töissä ja vielä lauantainakin töissä.
      Saatan pitää vapaapäivän jopa sunnuntaina, mutta maanantaina menen
      taas kilvan töihin vaikka olen ollut eläkkeellä jo 13 vuotta.

    • Anonyymi

      Kömmin uunipankolta koneen ääreen. Hikeä pukkaa.

    • Anonyymi

      Kun olin töissä, olin aina sairaana, kaikki flunssat iski jos oli yksikin tyyppi kipeenä, sitten mua aina väsytti, ei meinannu jaksaa olla töissä kun piti herätä, äksyilin perheelle, en nähnyt lapsia kun tunnin päivässä joskus en sitäkään, en jaksanut syödä, en harrastaa mitään, en puhua, en nähdä ystäviä, en lomailla missään, en mitään.

      Nyt kun olen ollut työtön, olen kuin eri ihminen, harrastan 4 harrastusta viikossa, syön hyvin, näen kvavereita, jaksan olla lasten kanssa vaikka missä, en ole ollut sairas, ja elämä on ihanaa. Kylläs e vapaus orjailusta tekee ihmeitä.

      Rahaakin on enempi kuin orjatöissä ollessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2115
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1534
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1209
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe