kka tietää

hapa

boppersien ,ville wallen ,lasse westerberg,peter ,ovatko he musikissa viellä mukana,kertokaa joku,

5

830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Infoa
      • harkki39

mihin kuoli haluun tietää kerro

• Kertoo

• boppers fani hapa
        Kertoo kirjoitti:

Tsekkaa tuolta:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,397243,00.html

Toivottavasti et lintsannut ruotsintunneilta :-)

mun lempi bänddi ollut monta vuotta,toi tuli yllätyksenä villen kuolin ilmoitus ,kiitos sulle kun näytit ton sivun ,boppers on edeleen suosikki bänddi hyvää kesää sulle harri

• uusi levy tullut!
        boppers fani hapa kirjoitti:

mun lempi bänddi ollut monta vuotta,toi tuli yllätyksenä villen kuolin ilmoitus ,kiitos sulle kun näytit ton sivun ,boppers on edeleen suosikki bänddi hyvää kesää sulle harri

Boppersien uusi cd on vast´ikään ilmestynyt ja sen nimi on Surfin´ Bird(sis. mm ko biisin, I´m lover again,jne...)Heiltä onnistui nappiin viime vuotinen Happy Birthday of 50th rock´n´roll kiertue...Bändin ex-basistilla Peter Jezewskylla on Chiefs niminen bändi,joka esiintyi Helsingin On The Rocks klubilla viime kesäkuussa.Ville Wallen kuoli sydän kohtaukseen(oli Boppersin jälkeen The Breakers nimisessä bändissä toisen veljensä Kjell Wallénin kanssa, mukana myös Lasse Westerberg joka lähti Boppersista koska siirtyi klassisen musiikin pariin ja teki soolo levyn sen tiimoilta),mutta Ingmar Wallen on yhä Boppersin riveissä.Ovat esiintyneet suomessa melko aktiivisesti,vaikka niistä aiheista on luettava länsi rannikon sanomalehdistä kutka ilmestyvät akselilla Pietarsaari-Vaasa-Kokkola.Boppers esiintyi 95-96 Helsingissä Roadhouse kuppilassa ja vuotta myöhemmin kiihdytys ajoissa jossain keski Suomessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe