Eli jos yksityislekuri laittaa lähetteen labraan niin voinko mennä julkiselle otattamaan näytteen vai pitääkö maksaa mehiläisen labran kiskurihinnat?Pieneläkeläisenä rahaa ei ole liiemmin tuo olisi hyvä tietää ennen lekurille menoa ihan budjetoinnin kannalta.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Jos yksityisellamkäy niin eikö ne muutkin siihen kuuluvat asiat ole yhåksityisellä sektorilla.
Minä en tiedä joten ehkä joku toinen tietää jolla on kokemusta.äusein ne yksityislääkärit tekee kuolinpäivä työtä yksityisesti ja aitten ovat terveyskeskuksessa toisen puolen.miksi et mennyt tavalliseen terveyskeskukseen niin olisi ehkä tullut halvemmaksi.- Anonyymi
En ole vielä mennyt mihinkään mutta julkiselle puolelle ei pääse alle kuukaudessa, yksityiselle päivässä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18162866h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Voit mennä julkiselle puolelle labraan mutta sä saat siitä laskun. Se ei ole sulle ilmaista kun meet mehiläisen lähetteellä julkisen puolen labraan.
- Anonyymi
Kiitos, se on ihan ok. Julkisen puolen taksat ovat varsin inhimillisiä vrt 90€ mitä oli yksityislabra viimeksi ja nykypäivänä varmasti jo toista sataa.
- Anonyymi
Kyllä sama lähete käy julkisellekin. Sinne vaan hirmu jonot. Yksityiselle pääsee heti. Maksaa 80€. Voihan sen laskun jättää maksamatta. Menee seuraavalla kerralla toiselle yksityiselle jne...
- Anonyymi
Aina kun olen käynyt yksityislabrassa, siinä ilmoittautuessa pitää maksaa ennen kuin pääsee näytteenottoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun olen käynyt yksityislabrassa, siinä ilmoittautuessa pitää maksaa ennen kuin pääsee näytteenottoon.
mutta aloittajahan on menossa julkiselle puolelle labraan ja saa laskun postissa kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62808
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35499- 18484
- 72476
- 40457
- 24439