Löytäisitte sitten kunnon miehen vaikka sinkut palstalta eikä teidän tarttis roikkua täällä enää. Ihan teidän parasta tässä ajattelen.
Miten olis naiset rimaa alas ja paljon.
44
482
Vastaukset
En aio laskea rimaa. En näe mitään syytä sille, että pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa elämäänsä.
- Anonyymi
Ei ollut kyse riman poistamisesta vaan pudottamisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kyse riman poistamisesta vaan pudottamisesta.
Riman pudottamiseen juuri viittasin. En aio pudottaa rimaa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18163009T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kunnollista ei löydä laittamalla rimaa alaspäin. Korkeintaan sitä on syytä korottaa.
- Anonyymi
Tajuatko ongelman? Jos on haluttava, niin silloin on halukkaita. Jos ei ole, niin ei niitä tule. Lopuksi se rima tipahtaa ja aika on vienyt parhaansa.
- Anonyymi
Silti täällä ätmeille annetaan aina vinkkejä, että "laskekaa rimaa". Ne kaksoisstandartit.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko ongelman? Jos on haluttava, niin silloin on halukkaita. Jos ei ole, niin ei niitä tule. Lopuksi se rima tipahtaa ja aika on vienyt parhaansa.
Mistä sait kuvitelman, että halukkaita ei olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti täällä ätmeille annetaan aina vinkkejä, että "laskekaa rimaa". Ne kaksoisstandartit.🤣
Jo sama ihminen antaisi naisille eri ohjeen, niin se olisi kaksoisstandardi. Minä en kuitenkaan ole toiminut noin, minulla on vain yksi standardi. Olen aina sanonut täällä ihan kaikille miesoletetuille, että nostaisivat rimaa. Se, että joku on nainen, ei kerro mitään ja naista, ilman mitään muuta kriteeriä, on turhaa hakea. Miettikää mitä oikeasti tahdotte ja millä on teille väliä ja ilmaiskaa se. Rimaa ylös ukkelit. Yksikään täysijärkinen ihminen ei huoli sellaista, joka etsii pelkkää sukupuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo sama ihminen antaisi naisille eri ohjeen, niin se olisi kaksoisstandardi. Minä en kuitenkaan ole toiminut noin, minulla on vain yksi standardi. Olen aina sanonut täällä ihan kaikille miesoletetuille, että nostaisivat rimaa. Se, että joku on nainen, ei kerro mitään ja naista, ilman mitään muuta kriteeriä, on turhaa hakea. Miettikää mitä oikeasti tahdotte ja millä on teille väliä ja ilmaiskaa se. Rimaa ylös ukkelit. Yksikään täysijärkinen ihminen ei huoli sellaista, joka etsii pelkkää sukupuolta.
Ei minua ohjeistaa tarvi sillä olen jo suhteessa. En vain hyväksy tällä palstalla vellovaa tapaa jossa ätmien käsketään laskea rimaa, mutta naisille kyllä ohjeistetaan että rima ylös. Silloin kyse on kaksoisstandarteista ja varsinkin palstalle tyypillisestä miesvihasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua ohjeistaa tarvi sillä olen jo suhteessa. En vain hyväksy tällä palstalla vellovaa tapaa jossa ätmien käsketään laskea rimaa, mutta naisille kyllä ohjeistetaan että rima ylös. Silloin kyse on kaksoisstandarteista ja varsinkin palstalle tyypillisestä miesvihasta.
Sinähän se aloit sekoilla jostain kaksoisstandardeista, vaikka en tiedä lainkaan mitä ajattelen ja kirjoitan. Syytön minä sinun sekoiluihisi olen ja tietenkin oikeiasen niitä itseäni koskien. Jos olisit parisuhteessa, niin tuskinpa olisit täällä sekoilemassa kaksoistandadeista.
Ihan huviksenihan mää täällä roikun🤔
Minäkin täällä pyörin ihan huvikseni, ei ole tarkoituskaan täältä miestä löytää. Eikä mun kriteerit edes ole mitkään huippukorkeat kumppanin suhteen.
- Anonyymi
Tämä on aikalailla viimeinen paikka, josta olisin edes miestä etsimässä. Kuten huomaat, niin en ole edes vaivautunut tekemään itsestäni tunnistettavaa.
Ei sellaisella suhteella ole mitään tulevaisuutta, jos otetaan vaan joku ihan siksi vaan, että pitää olla joku. Ilman että on molemmin puolisia tunteita.
Tämä ei ole minulle oikea paikka kumppanin etsimiseen. - Haluan tutustua ihmiseen hänen oikeilla kasvoilla ja nimellään, ennen kuin voin alkaa muodostaa hänestä oikein mitään käsitystä. - Toki täällä on paljon kivoja kirjoittajia, joiden kanssa on hauska vaihtaa ajatuksia, mutta... ei. - Ei sittenkään.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤪😋😎😀😀☀️🤣🤣🤣🤣🤣
Hulvatonta! Menkää tonne koti ja rakentaminen, pääsette rakentaa miehen kanssa taloo. Mun pomo on kieltäny, että mä en saa mennä sille palstalle.
- Anonyymi
Talon rakentaminen miehen kanssa, on vihonviimeinen heIvetti, johon enää ikinä suostun.
Eikös tuo ole jotenkin ristiriitaista? Rimaa laskemalla saisi paremman?
- Anonyymi
Voihan se noinkin olla, jos se rima on jossain oudommassa kohdassa. Sitten voilla, että jos sitä laskee tai siirtää, niin lopputulos olis parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se noinkin olla, jos se rima on jossain oudommassa kohdassa. Sitten voilla, että jos sitä laskee tai siirtää, niin lopputulos olis parempi.
Aika mielenkiintoinen teoria. Esimerkiksi oma rimani on ja pysyy samassa kohdassa vuosikymmenestä toiseen. Miehen esimerkiksi ei pidä käyttää alkoholia, ei viihtyä baareissa, pitää olla työtä, myös vapaaehtoistyö on työtä, hallita sosiaaliset taidot, olla ystävällinen, ei ruikuttaa ja syyttää yhteiskuntaa/naisia ym ym. Ei ole ikinä tarvinnut tinkiä näistä, mutta toisaalta en olisi tinkinytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen teoria. Esimerkiksi oma rimani on ja pysyy samassa kohdassa vuosikymmenestä toiseen. Miehen esimerkiksi ei pidä käyttää alkoholia, ei viihtyä baareissa, pitää olla työtä, myös vapaaehtoistyö on työtä, hallita sosiaaliset taidot, olla ystävällinen, ei ruikuttaa ja syyttää yhteiskuntaa/naisia ym ym. Ei ole ikinä tarvinnut tinkiä näistä, mutta toisaalta en olisi tinkinytkään.
Kaikilla ei ole tuollaiset kriteerit. Osalla ihmisistä on ihan päättömiä kriteerejä.
- Anonyymi
Nyt olisi monella naisella mahdollisuus pelastaa kunnolliset ja kiltit miehet yksinäiseltä, seksisttömältä sekä rakkaudettomalta joululta. Kokeilkaa edes tänä jouluna rakastaa kunnollista ja kilttiä miestä eikä sitä ähkivää jännäpaskaa joka raivopsykooseissaan heittää kinkun lattialle ja vetää teitä turpaan.
Jouluinen onnellisuus kuuluu myös kilteille ja kunnollisille miehille!Mä oon ihan tyytyväinen näihin muutamiin vapaapäiviin mitä nyt tässä jouluna saa. Ettei tässä jaksaisi edes mitään parisuhteita. Aika hurjaa vauhtia tässä on saanu painaa, ja silti nää on vihasia mulle, kun en anna sairaulle rahaa. No totta kai antasin mutta kun ei voimat riitä. Miten voi ajaa autookaan lujempaa, jos kaasu on pohjassa. Selittäis nää sen.
- Anonyymi
En ole kenenkään ritari valkoisella ratsulla, ryntäämässä pelastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kenenkään ritari valkoisella ratsulla, ryntäämässä pelastamaan.
Sama. Enkä ole myöskään kiinnnostunut miehistä, jotka leikkivät neitoa pulassa, odotellen pelastajaa.
- Anonyymi
Ihan sairas käsitys sinulla miehistä, samoin naisista.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä oon ihan tyytyväinen näihin muutamiin vapaapäiviin mitä nyt tässä jouluna saa. Ettei tässä jaksaisi edes mitään parisuhteita. Aika hurjaa vauhtia tässä on saanu painaa, ja silti nää on vihasia mulle, kun en anna sairaulle rahaa. No totta kai antasin mutta kun ei voimat riitä. Miten voi ajaa autookaan lujempaa, jos kaasu on pohjassa. Selittäis nää sen.
Sairaille rahaa? Miksi sinun pitäisi antaa rahaa sairaille ja millaisille sairaille?
- Anonyymi
Silloin kiltin ja kunnollisen miehen pitää myös olla oikeassa elämässä kiltti ja etsiä itselleen kiltti ja kunnollinen nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sairaille rahaa? Miksi sinun pitäisi antaa rahaa sairaille ja millaisille sairaille?
No kait verojen välityksellä tarkoitti, mutta pikkusen tässä itekin huilia tarttis. Siis pitäisin omalla kustannuksella vapaata, mutta se taas pienentää verokertymää, eikä käy. Ja eikä noi verorahat ei siis kaikki hoitoon mene. Meillä tehtiin hienot asuntolat kehareille. Ja hyvähän se, mutta se että sinne tehtiin jokaiselle oma keittiö, eikä mikään halpa vaan oikein iskun kestävä. No eihän ne niitä pystyneet käyttää ja purettiin kaikki pois. Sama juttu monessa vanhusten talossa. Kyllä mä terveydenhoitoo arvesta, mutta turhuuteen ei pidä laittaa ja etenkin hallinto on paisunut. Meillä päin muutettiin yksi vanhusten talon osasto kokonaan hallinnon toimistoiksi.
- Anonyymi
Riman pitää olla samalla tasolla kuin Glory hole.
Se, millainen nainen seinän toisella puolella on, ei ole tärkeää. - Anonyymi
Ai että pitäisi niinkö rimaa laskea? Älä unta näe.😄
- Anonyymi
Mä olen täällä ihan vain huvin ja ajankulun vuoksi. En ole kiinnostunut käymään täällä (tai oikeastaan missään julkisesti kirjoittaen) sellaista keskustelua,että siinä olisi mitään mahdollisuutta seuloa esiin miehen kunnollisuutta.
- Anonyymi
Ei kai sitä pidä maahankaan haudata?
- Anonyymi
Ei noin päin vaan miten jos miehet olisivat kivempia.
- Anonyymi
Rimaa alas ja menette baariin juomaan viinaa ja tapaamaan miehiä tai naisia. Vain viinaa juomalla löytyy kumppani.
T: viinamies- Anonyymi
Juuri noinhan niitä altarivan " miehiä" läytyy..😳
- Anonyymi
Jätä viina pois tai ainakin vähemmälle niin löydät itsellesi kumppanin.
- Anonyymi
Ja mitenköhän se tapahtuisi , niinku tosielämässä ?
Minä olen siitä erikoinen ettei minulla juurikaan ole sitä rimaa.. eli kohtaan ihmisen sellaisenaan ja hän joko miellyttää tai sitten ei miellytä. En aseta ennakkovaatimuksia ihmiselle.
Minun itseni arvo ei ole mitattavissa sillä minkälaisia ominaisuuksia kumppaniehdokkaalla on. Minun arvoni tulee minun omasta elämästäni ja se ei ole sidonnainen muihin ihmisiin.
Suurin osa ihmisistä pitävät rimaa siksi, kun ajattelevat olevansa sen riman arvoisia. He siis arvottavat itsensä johonkin pisteeseen ja laskelmoivasti asettavat itselleen rajan jota eivät suostu "alittamaan".
Mielestäni riman pitäminen on kovin .. hmm.. itserakasta.
Olen tavannut elämässäni ihan huikeita ihmisiä ja en ole menettänyt mitään sillä, että en pidä rimaa. Tiedän yleensä hyvin nopeasti tykkäänkö, vaiko en. Joten en tarvitse ennakkokarsintaa. Ja niin paljon ei ole ihmisiä elämääni tyrkyllä, että heitä pitäisi jonkun riman takia potkia pois.
Kumppania en hae, minulla on mainio rakastaja ja olen häneen erittäin tyytyväinen. Ja enemmänkin.
Hänestä huolimatta elämääni mahtuu ihmisiä, jos he kykenevät sietämään minua. Olen aina mielestäni avoin uusille ihmisille, vaikka en heitä tarvitsekaan elämääni.
Ei minua kiinnosta mitä he tekevät työkseen, miltä he näyttävät tai juovatko viinaa. Ihminen joka osaa olla aito, oma itsensä.. sellaisista tykkään.
Että juu.. en siis voi laskea rimaa, kun minulla ei ole sellaista.- Anonyymi
On sinulla rima. Sä et puhu tuossa rimasta, vaan ennakkovalikoinnista, joka taas on aivan eri asia. Minä en käytä mitään deittiäppejä tmv. Mä tapaan ihmisiä tuolla irl, eikä mulla ole mitään ongelmaa jutella kenen tahansa kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ikinä tulisin ajattelemaan heistä seksuaalisesti. Se "rima" on sisäänrakennettu, niin minuun kuin sinuunkin. Joku ihminen kiinnostaa ja toinen taas ei ala koskaan kiinnostaa, vaikka mitä tekisi.
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla rima. Sä et puhu tuossa rimasta, vaan ennakkovalikoinnista, joka taas on aivan eri asia. Minä en käytä mitään deittiäppejä tmv. Mä tapaan ihmisiä tuolla irl, eikä mulla ole mitään ongelmaa jutella kenen tahansa kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ikinä tulisin ajattelemaan heistä seksuaalisesti. Se "rima" on sisäänrakennettu, niin minuun kuin sinuunkin. Joku ihminen kiinnostaa ja toinen taas ei ala koskaan kiinnostaa, vaikka mitä tekisi.
Totta. Se on se, mikä joko alkaa kiinnostamaan tai ei ala. Noinhan se menee.
En kuitenkaan pysty luokittelemaan rimaani, sillä se tosiaan on jotakin mistä toisessa vaan kiinnostuu. Minulla on elämässäni ihmisiä jotka ovat hyvinkin rakkaita, mutta en tunne minkäänlaista romanttista kiinnostusta heitä kohtaan.
En minäkään käytä deittiäppejä tai edes koe tarvitsevani kumppania.
- Anonyymi
Täällä netissä rima on naisilla korkealla mutta kun juo viinaa baareissa niin olen ainakin nähnyt että se rima tulee alas äkkiä koska nainen huomaa miten mukavia miehet on.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493222Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071312- 161039
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29963Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106961Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40961