Eli miehen hiukset olis tarkoitus leikata. Osaisko joku suositella stadista tai helsingistä yleensä jotain laadukasta mutta ehkä myös ok hintaista parturi/kampaamoa. Tahtois jonkun suht trendikään lyhyen fledan. Naps esim. ois varmasti varsin hyvä mut siel maksaa vaan pitkälti liikeen nimi. Kiitos.
Hyvä parturi/kampaamo HKI
3
3383
Vastaukset
- On hyvä
Mene Sohoon joka on tosi jees mesta..ihan ok hinnat ja kaikki ovat tosi mukavia työntekijät ja on LAATU paikka sen näkee jo kun astuu sisään liikkeseen. http://www.soho.fi/main.html
- Tyytyväinen
Hieman kauempaa keskustasta, Lehtisaaresta (Lehtisaarentie 1), löytyy Parturi-Kampaamo Tanza. Tosi kiva, pienehkö paikka, mutta aina asiantuntevaa ja iloista palvelua!
- :o)
Annankadulla sijaitseva Hair Club on vertaansa vailla. Jos oot opiskelija, niin ainakin vielä jokin aikaa sitten sieltä sai 25% alennusta opiskelijakortilla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983802Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373275- 613241
- 683049
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682904Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672829On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632534Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802341- 452172
- 692168