Kadun loppuun asti

Anonyymi-ap

Jätin mieheni toisen miehen takia. Selviteltiin raha-asiat hyvissä väleissä ja jostain syystä hän halusi pois meidän kodista, hänen itse rakentamastaan talosta. Hän sai talon myytyä ja lähdettiin eri suuntiin. Suhteemme loppuvaiheessa mies oli todella apaattinen, teki vain töitä, kotitöitä, oli mökillä korjaamassa ja urheili. En jaksanut enää sitä tasapainoisuutta ja itsekeskeisyyttä! Kävi vain salilla ja vain pari kertaa vuodessa käytiin ulkomailla..

Uuden mieheni kanssa kaikki tuntui niin ihanalta siinä hetkessä mutta tämä uusi mieheni paljastui patologiseksi valehtelijaksi joka petti minua usean toisen naisen kanssa.

Ajattelin, että olisimme voineet olla ex-mieheni kanssa jonkinlaisissa tekemisissä vielä eron jälkeen mutta..?!?

Hän on estänyt minut facebookissa, whatsapissa, instagramissa ja aivan kaikkialla. En saa minkäänlaista kontaktia häneen, vaikka haluaisin. Tekstiviesteihin ei vastaa, puhelinsoitto menee vastaajaan.

Kaverin instagramin puolelta olen hänen menojaan saanut seurata joissakin määrin, ja hän näyttää voivan niin hyvin. Minun kanssani hän eli todella vaatimattomasti, ei ostanut ikinä itsellensä mitään. Nyt eron jälkeen hänellä on hienot vaatteet päällä, on matkustellut ympäri maailmaa ja ilmeisesti koronarajoitusten poistuttua hän ei ole kauaakaan suomessa ollut, koska hän on matkustanut ympäriinsä. Rahaa näyttää olevan ja mietin että mistä?? onkohan saanut ison perinnön

Itse elän niukasti vuokralla ja olen matalapalkkatyössä. En olisi ikinä voinut aavistaa, että kahdestaan isossa omakotitalossa asuminen olisi halvempaa kuin yksin vuokralla! Toki tuolloin yhdessä asuessa minulla ei ollut kuluja, sähkö ja vesilaskun maksoin..

Tämä oli elämäni suurin virhe ja haluan mieheni takaisin. Vaikka hän oli arjessa tylsä, oli hän ihana ja huomioon ottava. Toi minulle kukkia ja välillä tuntui, että hän laittoi minun hyvinvointini omansa eteen.

Nyt minulla on sellainen fiilis kuin olisin hävinnyt lottovoiton kivi-sakset-paperi pelillä, koska nyt olen yksin ja miestä ei enää ole. Pahempaa tästä tekee se, että hän vaikuttaa nauttivan elämästään toisinkuin minä!

Älkää ikinä jättäkö miestänne jos se on hyvä. Vaikka välillä suhde tuntuisi tylsältä, niin älkää tehkö sitä jos teillä on kunnollinen mies. Itse kadun tätä varmasti lopun elämääni..

14

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap hyvä, olittekohan varmasti eksäsi kanssa oikeat toisillenne? Kerroit millainen miehesi on nyt eron jälkeen ja että hän on aktiivisen ja onnellisen oloinen. Kerroit myös, että liitossanne hän oli apaattinen ja vetäytyvä. Teillä oli selkeästi ongelmia, joista olisi pitänyt puhua ja hakea apua. En toki syyllistä tästä sinua, sillä ihan yhtä lailla miehesi olisi voinut puhua ja hän olisi voinut yrittää ratkoa solmujanne. Jos palaisitte yhteen, niin todennäköisesti samat asiat olisivat edessänne. Voisit myös miettiä sitä, mikä sinulle onnea tuo. Onko se vain ulkokultaisuus ja raha. Toivotan sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteen.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä trolli mutta tuo "pari kertaa vuodessa käytiin ulkomailla" oli jo liikaa

      • Anonyymi

        Minua taas hymyilytti miehen provoilu naisen nykyisestä matalapalkasts


      • Anonyymi

        Samaa tuumin mutta tuo matalapalkka-vuokraporu rupes jo ääneen naurattamaan. :)


    • Anonyymi

      Lopeta tuo vitullinen itsekkyys, eikö riittänyt että paskoit miehen sydämeen kerran? Hän on kuitannut tappionsa, tehnyt itsensä uudelleen ja nyt sinulla on otsaa vielä itsekkyyttäsi tunkea takaisin?

      Ymmärrätkö että tuo vitullinen itsekeskeisyys on ongelmiesi lähde? Katso vittu peiliin ja jos olet oppinut jotain, etsi joku muu jolle voit yrittää olla oikeasti parempi ihminen.

      Minä näin miehenä en ikimaailmassa koskisi kaltaiseesi naiseen, en etenkään koska haikailet takaisin. Se että kusit homman ja opit läksysi olisi EHKÄ siedettävää, mutta se että haluat mennä uudestaan tuon miehen elämään - kun hän kerran on päässyt sinusta yli - on aivan käsittämättömän paskamaisen kusipäistä. Sinä olet aivan selvästi ONGELMAJÄTETTÄ.

    • Anonyymi

      Mitä kukakin elämässään arvostaa mu ehkäpä osaat arvostaa seuraavalla kerralla tosin epäilen ettäkö onnistusit häntä parempaa ainakaan löytämään kenties voi ol jot joudut niihin pettäviin naistenhakkaajiin tyytymään

    • Anonyymi

      Sellaista sattuu. Rahan perässä ei kannata olla.

    • Anonyymi

      Hyvin menee äijät trollin provoon. Tuohan se on jokaisen jätetyn miehen märkä päiväuni, että sillä entisellä menisi mahdollisimman huonosti, kun tosiasiassa hän elää upeaa uutta elämää kauniimpana kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Näinpä ja muutenkin mitä tulee näihin surrealistisiin tarinoihin, niin millaiset ihmiset uskoo kaiken mitä netistä lukee tai vaihtoehtoisesti kuvittelee jonkun tietyn henkilön tuottavan tätä informaatiota, ko oravanpyörä lie selittävä tekijä useimmiten


    • Anonyymi

      Eli sinut aapee on joku urhea mimmi jättänyt ja nyt näet näitä märkiä päiväunia?

    • Anonyymi

      Mun vaimolle tulee käymään samoin. Seurasi kavereiden esimerkkiä ja rupesi pettämään. Nyt on yrittänyt peitellä niitä. Olen sanonut vanhemmalle pojalleni, että en voi olla esimerkki miehestä, joka hyväksyy paljon pettämistä. Olisin halunnut antaa esimerkin kestävästä avioliitosta, jossa ongelmat ratkotaan. Tämä ei onnistu, kun vaimo ongelmanratkaisukyky on lähinnä paeta ongelmia jonkun toisen miehen syliin, kertomatta ongelmista minulle.
      Nyt vaimo yrittää vasta ihan viime tipassa hyvittää asioita, mutta minä en pysty enää. Vaimo ei kuitenkaan pyydä anteeksi mitään, eikä ole katuva.

      Hänen olisi pitänyt silloin lopettaa pettäminen, kun riitelimme ekan kerran pettämisestä. Ilmeisesti vaimo uskoi siihen, että pystyi salaamaan pettämisen ja jatkoi touhujaan. Vaimo rikkoi niin paljon hyvää.

      Meiltä menee talo järven rannalta, vaimon ihannoimat kukkapellot , maailman paras hiekkaranta, lapsilta harrastukset, koska erotessa rahat ei riitä, Merkkivaatteisiin ei ole enää varaa (ei oikein ollut aikaisemminkaan). Minä menetän työni. Yritykseni menee konkurssiin. Loputa kummallekin jää vain velkaa.
      Minua vituttaa vaan kokoajan. Tein kaikkeni perheen hyvinvoinnin eteen, mutta vaimolle ei sekään riittänyt. Vierasta miestä piti saada.

      Minä pystyn elämään hyvin arkisesti, mutta minullakin oli haave elää, elää ja nauttia elämästä rakastamani naisen kanssa. En vain enää löydä sitä rakkautta sydämestäni vaimoa kohtaan. En saa sitä rakkautta enää nousemaan mitä tunsin kolme vuosikymmentä.

      • Anonyymi

        Mitä matkusteluun tulee, mikäkin suunnittelen matkustavani eron jälkeen haluan elää ja nähdä eri paikkoja. Vaimolle oli tärkeämpää juoda kavereiden kanssa ja pettää, kuin lähteä kansansi ulos tai matkalle. Hän käytti ne matkarahat siihen. Kyllä hän nyt unelmoi matkustamisesta kanssani, minä en vaan pysty nauttimaan hänen seurasta enää, kun tiedän mitä kaikkea hän on tehnyt.


    • Anonyymi

      Niin, kyllähän se menojen suuruus yllättää varmasti jos on tottunut aina olemaan hyvässä huomassa. Vaihtamalla se ei parane koskaan, nyt taisit saada entistä huonompaa tilalle. Kannattaa ajatella positiivisesti, tulet omillaan toimeentulevaksi ja jatkossa osaa arvostaa asioita eritavalla :)

    • Anonyymi

      Niin makaa kuin petaa........................

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe