Nyt Tinderiä jo jonkin aikaa käyttäneenä tuloksetta ja pahasta yksinäisyydestä kärsineenä en oikein tiedä mitä minun tulisi tehdä, tai mikä minussa on vikana. Ikää on "jo" 30, korkeakoulut käytynä, salilla aktiivisesti useita kertoja viikossa, mutta joka ilta tulee tunne, etten kelpaa, tai olen liian erilainen.
Juominen ja biletys ei ole minun juttu, eikä koskaan ole ollut. Ei edes haittaisi, jos kumppani tätä harrastaisi, mutta kohtuudella tietenkin. Jotenkin tämä ominaisuus kuitenkin nähdään outona.
Tähän vielä lisäksi hiljainen/ujo persoona, niin alkaa jo huolestuttamaan oma tilanne. Onko minun oltava spontaani ekstrovertti, jotta minulla olisi edes mahdollisuuksia?
Vai pitäisiköhän vain hankkia lemmikki seuraksi? En tiedä.
Ujo, raitis mies - mitä tehdä?
Anonyymi-ap
1
562
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tusikin sinussa mitään muuta vikaa kuin se : Etsit seuraa netistä. Miksi et menen ulos elämän kerhoihin asukastalot ymm.Kirjastot, On apahtumat ilmaisa on ainakin kesät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361942
- 41610
- 31526
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne59452- 37435
- 54411
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14403T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6397- 40391
- 32381