Nyt Tinderiä jo jonkin aikaa käyttäneenä tuloksetta ja pahasta yksinäisyydestä kärsineenä en oikein tiedä mitä minun tulisi tehdä, tai mikä minussa on vikana. Ikää on "jo" 30, korkeakoulut käytynä, salilla aktiivisesti useita kertoja viikossa, mutta joka ilta tulee tunne, etten kelpaa, tai olen liian erilainen.
Juominen ja biletys ei ole minun juttu, eikä koskaan ole ollut. Ei edes haittaisi, jos kumppani tätä harrastaisi, mutta kohtuudella tietenkin. Jotenkin tämä ominaisuus kuitenkin nähdään outona.
Tähän vielä lisäksi hiljainen/ujo persoona, niin alkaa jo huolestuttamaan oma tilanne. Onko minun oltava spontaani ekstrovertti, jotta minulla olisi edes mahdollisuuksia?
Vai pitäisiköhän vain hankkia lemmikki seuraksi? En tiedä.
Ujo, raitis mies - mitä tehdä?
3
409
Vastaukset
Valitettavan yleistä nykypäivänä tämä keski-ikäisten miesten yksinäisyys. Eipä siihen oikein mitään viisastenkiveä ole. Pitäisi vaan mennä jonnekin missä on ihmisiä. Mielellään saman henkisiä kuin itse on. Näin ohjeistetaan. Mutta se meneminen on ekstroverttien harrastus. Aina niissä jää toiseksi niille menevimmille ja puheliaimmille tyypeille niissä paikoissakin. Harrastukset yms. Jos olet poikkeava yksilö, niin samanlaista syrjimistä kokee joka paikassa missä on ihmisiä. Ihan kokemuksesta puhun.
- Anonyymi
Tusikin sinussa mitään muuta vikaa kuin se : Etsit seuraa netistä. Miksi et menen ulos elämän kerhoihin asukastalot ymm.Kirjastot, On apahtumat ilmaisa on ainakin kesät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812