Pitäisikö minun pukeutua arkena juhlapukuun koska kuulen(?) seinän läpi naapurin rouvan arvostelevan vaatteitani ja sanovan, että nyt minun täytyy pukeutua ihmisille? Onko tuo elämä vain naapurin rouvan päässä vai laajemmallekin levinnyt vaatekatselmus? Mua häiritsee! Mielestäni pukeudun arkena välillä juhlallisestikin, mutta en oikein jaksa kun hämmennyn tuollaisesta puuttumisesta asioihini. Kai sitä pitää sitten mennä oikein tälläytyneenä teatteriin. Mutta kun siellä ei välttämättä ole yhtään tuttua.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091733Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272898- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö108661- 32591
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520