Naiset tuntuvat ivallisilta

Anonyymi-ap

Toivon ettei kukaan vastaisi Suomi24-hengessä tahallisesti loukaten. Itsetunto on tarpeeksi huonona nyt muutenkin.

Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin, mutta jotenkin kaipaan niin paljon naista, että heitä tulee pälyiltyä. Ikävintä on kuitenkin vastaanotto, joka on usein vähän tyly ja ivallinen katse, jonka saan takaisin. Miksi naiset ovat niin ilkeitä, julmia ja ivallisia, huomaan kysyväni.

Tiedän, että vain harva ihminen on paha ihminen ja haluaa tahallisesti satuttaa toista, joten en usko että nämä naiset haluavat satuttaa minua. Sattuu kuitenkin suunnattomasti.

Ehkä naiset saavat niin paljon katseita ja jopa häirintää, että heidän on torjuttava tylyydellä tällaiset eleet, ja jos joku satunnainen partasuinen heppu tuijottaa, niin naisilla ei juuri liikene sympatiaa tätä kohtaan. Ymmärrän senkin. Ei ole helppoa olla nainen, mutta ei ole todellakaan myöskään helppoa olla mies. Onneksi olen seurustellut, joten katkeruus ei ole niin syvää.

7

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voimia

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

        up.


    • Ehkä olet lihava? Naiset suhtautuvat ivallisesti sen takia.
      Mutta oletko ihan varma että vastakatse on ivallinen ja tyly, eivätkö he hymyile yhtään tai virnistä yhtään? Ehkä se on niin kun sanot.

      Mutta miksi katselet niitä silmiin, se on outoa, itse katsoisin vaan tissit, reidet ja p*rseen, en välittäisi silmistä mitään. Sitten vasta huomaisin sen terävän tuijottavan katseen joka sillä on... ja vilkaisisin ja virnistäisin sille, ehkä se hymyilisi takaisin minulle tai sitten ei, en välittäisi pätkääkään mitä mieltä se olisi.
      Ole mies, tee mitä haluat, äläkä välitä naisten kotkotuksista tuon taivaallista.

    • Anonyymi

      "Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin,"

      Tyttöjen piirittelemisessä ja flirttailemisessa ei ole yhtään mitään väärää, se on luonnollisin asia ja tehtävä, koko maailmankaikkeudessa.

    • Anonyymi

      Tuossa parista edelläolleesta miesoletetun kommentista taisit jo saadakin käsityksen siitä syystä. Tosin ne katseet tuskin ovat ivallisia, mutta tylyjä hyvinkin voivat olla. Tylyys johtuu noista edelläni kirjoitelleiden kaltaisista miehistä ja heidän asenteistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe