Naiset tuntuvat ivallisilta

Anonyymi-ap

Toivon ettei kukaan vastaisi Suomi24-hengessä tahallisesti loukaten. Itsetunto on tarpeeksi huonona nyt muutenkin.

Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin, mutta jotenkin kaipaan niin paljon naista, että heitä tulee pälyiltyä. Ikävintä on kuitenkin vastaanotto, joka on usein vähän tyly ja ivallinen katse, jonka saan takaisin. Miksi naiset ovat niin ilkeitä, julmia ja ivallisia, huomaan kysyväni.

Tiedän, että vain harva ihminen on paha ihminen ja haluaa tahallisesti satuttaa toista, joten en usko että nämä naiset haluavat satuttaa minua. Sattuu kuitenkin suunnattomasti.

Ehkä naiset saavat niin paljon katseita ja jopa häirintää, että heidän on torjuttava tylyydellä tällaiset eleet, ja jos joku satunnainen partasuinen heppu tuijottaa, niin naisilla ei juuri liikene sympatiaa tätä kohtaan. Ymmärrän senkin. Ei ole helppoa olla nainen, mutta ei ole todellakaan myöskään helppoa olla mies. Onneksi olen seurustellut, joten katkeruus ei ole niin syvää.

5

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voimia

• Anonyymi

up.

• Ehkä olet lihava? Naiset suhtautuvat ivallisesti sen takia.
      Mutta oletko ihan varma että vastakatse on ivallinen ja tyly, eivätkö he hymyile yhtään tai virnistä yhtään? Ehkä se on niin kun sanot.

Mutta miksi katselet niitä silmiin, se on outoa, itse katsoisin vaan tissit, reidet ja p*rseen, en välittäisi silmistä mitään. Sitten vasta huomaisin sen terävän tuijottavan katseen joka sillä on... ja vilkaisisin ja virnistäisin sille, ehkä se hymyilisi takaisin minulle tai sitten ei, en välittäisi pätkääkään mitä mieltä se olisi.
      Ole mies, tee mitä haluat, äläkä välitä naisten kotkotuksista tuon taivaallista.

• Anonyymi

"Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin,"

Tyttöjen piirittelemisessä ja flirttailemisessa ei ole yhtään mitään väärää, se on luonnollisin asia ja tehtävä, koko maailmankaikkeudessa.

• Anonyymi

Tuossa parista edelläolleesta miesoletetun kommentista taisit jo saadakin käsityksen siitä syystä. Tosin ne katseet tuskin ovat ivallisia, mutta tylyjä hyvinkin voivat olla. Tylyys johtuu noista edelläni kirjoitelleiden kaltaisista miehistä ja heidän asenteistaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      187
      1294
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      832
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      701
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      604
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      52
      552
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    Aihe