Toivon ettei kukaan vastaisi Suomi24-hengessä tahallisesti loukaten. Itsetunto on tarpeeksi huonona nyt muutenkin.
Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin, mutta jotenkin kaipaan niin paljon naista, että heitä tulee pälyiltyä. Ikävintä on kuitenkin vastaanotto, joka on usein vähän tyly ja ivallinen katse, jonka saan takaisin. Miksi naiset ovat niin ilkeitä, julmia ja ivallisia, huomaan kysyväni.
Tiedän, että vain harva ihminen on paha ihminen ja haluaa tahallisesti satuttaa toista, joten en usko että nämä naiset haluavat satuttaa minua. Sattuu kuitenkin suunnattomasti.
Ehkä naiset saavat niin paljon katseita ja jopa häirintää, että heidän on torjuttava tylyydellä tällaiset eleet, ja jos joku satunnainen partasuinen heppu tuijottaa, niin naisilla ei juuri liikene sympatiaa tätä kohtaan. Ymmärrän senkin. Ei ole helppoa olla nainen, mutta ei ole todellakaan myöskään helppoa olla mies. Onneksi olen seurustellut, joten katkeruus ei ole niin syvää.
Naiset tuntuvat ivallisilta
7
287
Vastaukset
- Anonyymi
Voimia
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞up.
Ehkä olet lihava? Naiset suhtautuvat ivallisesti sen takia.
Mutta oletko ihan varma että vastakatse on ivallinen ja tyly, eivätkö he hymyile yhtään tai virnistä yhtään? Ehkä se on niin kun sanot.
Mutta miksi katselet niitä silmiin, se on outoa, itse katsoisin vaan tissit, reidet ja p*rseen, en välittäisi silmistä mitään. Sitten vasta huomaisin sen terävän tuijottavan katseen joka sillä on... ja vilkaisisin ja virnistäisin sille, ehkä se hymyilisi takaisin minulle tai sitten ei, en välittäisi pätkääkään mitä mieltä se olisi.
Ole mies, tee mitä haluat, äläkä välitä naisten kotkotuksista tuon taivaallista.- Anonyymi
"Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin,"
Tyttöjen piirittelemisessä ja flirttailemisessa ei ole yhtään mitään väärää, se on luonnollisin asia ja tehtävä, koko maailmankaikkeudessa. - Anonyymi
Tuossa parista edelläolleesta miesoletetun kommentista taisit jo saadakin käsityksen siitä syystä. Tosin ne katseet tuskin ovat ivallisia, mutta tylyjä hyvinkin voivat olla. Tylyys johtuu noista edelläni kirjoitelleiden kaltaisista miehistä ja heidän asenteistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569