Jos olette käyneet Astro.fin foorumilla temmellyskentällä ja vaihtoehtohoidoissa, niin siellä kirjoittava "Raa" on sama tyyppi kuin "Kansanparantaja" ja "Oraakkeli".
Astrologiakeskus
5
2542
Vastaukset
Niin mitä siitä jos jonkun nimimerkki on Astro.fin palstalla Raa ja jollain toisella aivan joku muu!
Ei paljoa hetkauta eikä kiinnosta!Toiset saa käyttää sellaista nimimerkkiä kuin haluaa..- ja vastaa sitten
Eihän kysymys ollut eri keskustelupalstoilla esiintymisestä vaan siitä, että sama tyyppi esiintyy samassa foorumissa monella (Raa= sama tyyppi kuin Oraakkeli ja kansanparantaja) eri nimellä.
Tiedän, että sun nimimerkki kyseisellä foorumilla on Athene ;) - Kulkija*
ja vastaa sitten kirjoitti:
Eihän kysymys ollut eri keskustelupalstoilla esiintymisestä vaan siitä, että sama tyyppi esiintyy samassa foorumissa monella (Raa= sama tyyppi kuin Oraakkeli ja kansanparantaja) eri nimellä.
Tiedän, että sun nimimerkki kyseisellä foorumilla on Athene ;)Keskustelufoorumeille voi rekisteröityä kuka tahansa monilla eri nimimerkeillä ja sähköpostiosoitteilla, eihän sen pitäisi olla kenellekään netinkäyttäjälle mikään uutinen. Kuka tietää, paljonko näitä "multi-nimimerkkejä" on milläkin foorumilla? Astro.fi -foorumissakin on satoja rekisteröityneitä, ihmettelen vähän miksi sieltä halutaan nostaa joku tietty nimimerkki esiin ja vielä täällä toisella sivustolla? Varsinkaan, kun kyseinen nimimerkki ei edes ole osallistunut astrologia-aiheisiin keskusteluihin.
Jokainen tätä ja Astro.fi -foorumia tarkkaan seurannut tietää esim. Leenan ja minun nimimerkit siellä ja hyvä niin. Itse ainakin arvostan kovasti sen sortin rehellisyyttä ja rohkeutta, että rekisteröitymistä vaativalle foorumille kirjoitetaan vain yhden nimimerkin takaa ja ilmoitetaan, jos aiotaan vaihtaa nimimerkkiä. Näin tekee suurin osa Astro.fi -fooruminkin vakikirjoittajista.
- tylsä huomio
Ei tarvitse kovin kauaa foorumeille kirjoitella kun alkaa kertyä vihamiehiä jotka ovat jatkuvasti ronkkimassa aina kun näkevät tietyn nikin monitorissaan. Jotkut eivät kestä sitä painetta, ja jakavat osan viesteistään toiselle nimelle.
Mitä taas tulee siihen että pitää eri foorumeilla eri nimimerkkejä, niin sitähän vaatii jo tietoturvallisuuskin. Jos kaikkialla on yksi ja sama, on kuulema hyvin helppo selvittää kuka oikeasti on. Maailma on hulluja täynnä, joten kuka nyt haluaisi oikeassa elämässä jonkun psykopaatin hampaisiin? - urpana
entäpäs keho-kaarina-illuusia-matti-jne... joka keskustelee sekopäisiä yhdellä ja samalla palstalla jopa itsekseen... saa mieluisia vastauksia ja antaa käsityksen, että joku ymmärtää niitä sienihouruja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814