Festarikaadot

Tiedustelija

No niin olen lähdössä festareille kaatamaan naisia, kuuntelemaan musaa ja juomaan olutta. Oi te gurut, te festareiden kiertäjät, te legendaariset naisten kaatajat, avatkaa sanallinen arkkunne ja kertokaa toimistohiirelle että miten parantaa mahdollisuuksia saantiin festareilla.

Oman teltan ainakin otan! Mitäköhän tavaraa siellä ois hyvä olla mikä auttais tekemään vaikutusta naarasiin, juotavaa tietysti voi tarjota...

Rahaa löytyy, ikää 25, vaatteita vähän, asennetta vähän, supliikkia, ei juurikaan.

8

3822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sir Mickey

Ei siellä festareilla pillua saa. Ei ainakaan laatua. Ja anaalista tuskin kannattaa haaveilla villeimmissäkään mielikuvissa. Festarit on vaan tapa ottaa rahat pois köyhiltä.

• ville.22

tuhlata aikaa naisten iskemisiin yms. paskaan. Naisia on niin paljon että valinnanvaraa riitää puolin ja toisin. Pidät hauskaa ja seuraat bändejä. Kiinnostuneet tulevat vaikka halaamaan melkosen nopeaan :) Niin ja tuskin kannattaa olla kovin pöhnässä...

• jaromir

Ei muuta kun kyselet, kiinnostaako raha. Jos kiinnostaa, niin kerro, että nyt olisi mahdollisuus ansaita. Jos typyä vielä kiinnostaa, ilmoita että tarvitset pientä palvelusta. Anna rivien välistä ymmärtää, millaisesta palvelusta on kysymys. Ellei tyttö ihan aivoton ole, niin tajuaa mistä hommassa on kyse.

• ?????

täällä oikein on?? Voi tziisus, ei kai sen seksin harrastamiseen nyt oikeesti rahaa tarvitse, ellei sitten ole ihan riihen seinästä reväisty! Tosi kummallisia vastauksia, lähimmäs "normaalia toiminta- mallia" pääsi kenties nimim.ville.22. Festareille mennään nauttimaan kesästä ja elämästä,lyhyesti sanottuna hengailemaan.Kyllä ne kiinnostuneet tulee sitten ihan kuin itestään tykö, ja tsäänssiä seksin saamiseenki luulis olevan isoilla festareilla suuren ihmis- määrän ansiosta loistavasti.Jos yks torjuu, niin seuraava ehkä ei niinkään.;) Sen neuvon kyllä mäkin haluaisin alkuperäiselle kirjottajalle antaa, että liian soosissa ei kannata olla, jos haluaa naista saada.Ja pitää osata jutella muustakin, kuin itsestään.

• Nainen

Mä voisin festareilla lähteäkin miehen mukaan vain seksin takia, jos mies EI ole kaatokännissä, pieni sievä ei haittaa, mut on pystyttävä keskustelemaan, naimaan ja pysymään pystyssä ja hereillä! Pieni kohteliaisuus naisen asusta, ulkonäöstä tmv. toimii kyllä ainakin mulle, kuten myös järkevä jutustelu musiikista, leffoista jne...

Tässä muutama vinkki näin naisnäkökulmasta.

• Anonyymi

Nyt ei tarvi iskeä mitään. Koronaepidemia.

• Anonyymi

Kaik Festarit peruttu voit tumputtaa peilin eessä koko kesän.

• tämän vuoden festarit on peruttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe