Festarikaadot

Tiedustelija

No niin olen lähdössä festareille kaatamaan naisia, kuuntelemaan musaa ja juomaan olutta. Oi te gurut, te festareiden kiertäjät, te legendaariset naisten kaatajat, avatkaa sanallinen arkkunne ja kertokaa toimistohiirelle että miten parantaa mahdollisuuksia saantiin festareilla.

Oman teltan ainakin otan! Mitäköhän tavaraa siellä ois hyvä olla mikä auttais tekemään vaikutusta naarasiin, juotavaa tietysti voi tarjota...

Rahaa löytyy, ikää 25, vaatteita vähän, asennetta vähän, supliikkia, ei juurikaan.

8

3567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sir Mickey

      Ei siellä festareilla pillua saa. Ei ainakaan laatua. Ja anaalista tuskin kannattaa haaveilla villeimmissäkään mielikuvissa. Festarit on vaan tapa ottaa rahat pois köyhiltä.

    • ville.22

      tuhlata aikaa naisten iskemisiin yms. paskaan. Naisia on niin paljon että valinnanvaraa riitää puolin ja toisin. Pidät hauskaa ja seuraat bändejä. Kiinnostuneet tulevat vaikka halaamaan melkosen nopeaan :) Niin ja tuskin kannattaa olla kovin pöhnässä...

    • jaromir

      Ei muuta kun kyselet, kiinnostaako raha. Jos kiinnostaa, niin kerro, että nyt olisi mahdollisuus ansaita. Jos typyä vielä kiinnostaa, ilmoita että tarvitset pientä palvelusta. Anna rivien välistä ymmärtää, millaisesta palvelusta on kysymys. Ellei tyttö ihan aivoton ole, niin tajuaa mistä hommassa on kyse.

      • ?????

        täällä oikein on?? Voi tziisus, ei kai sen seksin harrastamiseen nyt oikeesti rahaa tarvitse, ellei sitten ole ihan riihen seinästä reväisty! Tosi kummallisia vastauksia, lähimmäs "normaalia toiminta- mallia" pääsi kenties nimim.ville.22. Festareille mennään nauttimaan kesästä ja elämästä,lyhyesti sanottuna hengailemaan.Kyllä ne kiinnostuneet tulee sitten ihan kuin itestään tykö, ja tsäänssiä seksin saamiseenki luulis olevan isoilla festareilla suuren ihmis- määrän ansiosta loistavasti.Jos yks torjuu, niin seuraava ehkä ei niinkään.;) Sen neuvon kyllä mäkin haluaisin alkuperäiselle kirjottajalle antaa, että liian soosissa ei kannata olla, jos haluaa naista saada.Ja pitää osata jutella muustakin, kuin itsestään.


    • Nainen

      Mä voisin festareilla lähteäkin miehen mukaan vain seksin takia, jos mies EI ole kaatokännissä, pieni sievä ei haittaa, mut on pystyttävä keskustelemaan, naimaan ja pysymään pystyssä ja hereillä! Pieni kohteliaisuus naisen asusta, ulkonäöstä tmv. toimii kyllä ainakin mulle, kuten myös järkevä jutustelu musiikista, leffoista jne...

      Tässä muutama vinkki näin naisnäkökulmasta.

    • Anonyymi

      Nyt ei tarvi iskeä mitään. Koronaepidemia.

    • Anonyymi

      Kaik Festarit peruttu voit tumputtaa peilin eessä koko kesän.

    • tämän vuoden festarit on peruttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe