taas tänäkin viikonloppuna naiset ovat antaneet itseään pahoille ateisti-pakana miehille kun kiltit uskovat miehet joutuvat halaamaan tyynyä. huoh
sama meno jatkuu
27
358
Vastaukset
- Anonyymi
Ateisti ei ole pakana, koska ei lähtökohtaisesti harjoita uskontoa. Ja minä ainakin olen erittäin kiltti ateisti.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Seksinuket on keksitty.
- Anonyymi
??? kuka puhui seksistä, onko tyynyn halaus seksiä
- Anonyymi
Kaikki uskovaisuutensa esiin tuoneet ketä olen tavannut on ollut latvastaan lahoja.
- Anonyymi
saatana tykkää uskotella niin..
Miksi ateisti muka olisi paha?
- Anonyymi
koska harjoittaa haureutta esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis haluat itse harrastaa seksiä vasta aviossa? Aika vanhan aikaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis haluat itse harrastaa seksiä vasta aviossa? Aika vanhan aikaista.
Haluat ja haluat. Kyllä minäkin tunsin aiemmin kateutta pahoja ateisteja kohtaan mutta kärsimyksieni kautta saavutin voiton enkä sortunut haureuteen kuin kerran vuosia sitten. Nyt olen melko tasapainossa.
Anonyymi kirjoitti:
Sana haureus on vastenmielinen, koska se antaa ymmärtää, että ihminen on jollain tavalla heikko, jos kokee aivan luonnollisia ja tavallisia seksuaalisia haluja.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Sana haureus on vastenmielinen, koska se antaa ymmärtää, että ihminen on jollain tavalla heikko, jos kokee aivan luonnollisia ja tavallisia seksuaalisia haluja.
irtosuhteet on kuvottavia haureuden muotoja
Anonyymi kirjoitti:
irtosuhteet on kuvottavia haureuden muotoja
Oletko miettinyt, miksi ihmisten välinen seksuaalinen kanssakäyminen tuntui sinusta kuvottavalta? Liitätkö seksiin kenties jotain saastaisia ajatuksia? Aiheuttaako seksi sinussa häpeää?
Aletheias kirjoitti:
Oletko miettinyt, miksi ihmisten välinen seksuaalinen kanssakäyminen tuntui sinusta kuvottavalta? Liitätkö seksiin kenties jotain saastaisia ajatuksia? Aiheuttaako seksi sinussa häpeää?
Voi harmi, tästä hävisi minua kurpitteleva viesti niin en osaa nyt vastata siihen sen tarkemmin.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Voi harmi, tästä hävisi minua kurpitteleva viesti niin en osaa nyt vastata siihen sen tarkemmin.
Siinä oli jotain sellaista että saahan (tai saathan) olla sitä mieltä että yhden yön panot on parasta kaikesta.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli jotain sellaista että saahan (tai saathan) olla sitä mieltä että yhden yön panot on parasta kaikesta.
Ok, kiitos. Ja kyllä, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Kannattaa tietenkin vain tiedostaa satunnaiseksiin liittyvät riskit.
- Anonyymi
Tai monien käyttämä huumeruisku ei kukaan halua sitä käyttää täytyy olla aika sairas kuka semmosii käyttää
Kannattaa käsitellä tunteitaan seksiin liittyen, jos tunnet noin vahvaa vastenmielisyyttä sitä kohtaan. Ja muistutan, että kondomi vaihdetaan poikkeuksetta jokaisen käyttökerran jälkeen.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Kannattaa käsitellä tunteitaan seksiin liittyen, jos tunnet noin vahvaa vastenmielisyyttä sitä kohtaan. Ja muistutan, että kondomi vaihdetaan poikkeuksetta jokaisen käyttökerran jälkeen.
Monien käyttämä sama käytetty kortsu sama kuin tinderityttö oikeasti kuka semmosii käyttää ei edes huumehörhöt käytä
Mihin sä uskot. Kuulun mäkin kirkkoon ja oon ollu seurakunnalla töissä. Mutta usko on vähän koetuksella, kun ei ne vastaa mun puheluihin. Kun en mä muuta haluais, kun päästä sisään tonne vanhaan homeiseen seurakuntataloon. Ja toisekseen, mitä vikaa on halata tyynyä, mä tykkään halata tyynyä.
- Anonyymi
Ei tarvitse sinutella. En tee palsta kavereita. Olen "laatikon" ulkona oleva entiteetti ja te pahat pakanat olette laatikon sisällä. Minä tarkastelen haureuden tekojanne ulkoa käsin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse sinutella. En tee palsta kavereita. Olen "laatikon" ulkona oleva entiteetti ja te pahat pakanat olette laatikon sisällä. Minä tarkastelen haureuden tekojanne ulkoa käsin.
Mä oon silti siltä osin puhdas
- Anonyymi
Tehköön kukin mitä lystää. Ei vaikuta minuun mitenkään. Ei sinuunkaan, kun et mieti muitten tekemisiä, vaan keskityt omiisi.
Jasu- Anonyymi
Kyllä se vaikuttaa jos rehellisiä ollaan, ne naitset mitkä menee pilalle on pois minulta.
- Anonyymi
Seksi kuuluu parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092586- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,301037Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131011Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920