En olekaan ainoa anopista kiinnostunut

Anonyymi-ap

Tämä on hyvä aihepiiri ainakin minulle. Kävin nyt ensikertalaista tällä sivustolla ja hiukan morkkis laimeni.
Olen aina ollut kiinnostunut ja kiihottunut erityisesti vanhemmista pyöreämmistä naisista ja anoppini on juuri tuollainen ihanuus.
Olen vuosia tuntenut morkkista ja pitänyt itseäni outona, niiden ajatusten ja fantasioiden takia, mitä tunnen anoppiani kohtaan, ei kai kukaan nyt näin voi omaa anoppia kohtaan tuntea ajatuksin.
Helpotus on näitä kirjoituksia lukiessa, että en ainakaan ole ainoa anopista fantasioiva.

3

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole ainoa, on meitä ainakin kourallinen, kun näitä palstojen kirjoituksia lukee.
      Itse olen tullut siihen tulokseen, että voin aivan hyvin myöntää itselleni olevani normaali. Onhan anoppi nainen ja minä mies, kiinnostus on siis aivan normaali tunne, jos toinen on omaa silmää viehättävä ja yhteinen sävelkin vielä tuntuu hyvältä.
      Ainoa ongelma on, että toinen on anoppi ja toinen vävy. Mies voi olla naisesta kiinnostunut ja nainen miehestä, mutta tämä tekee asiasta tabun.
      En ole enää edes miettinyt muiden mielipiteitä asiasta, ymmärrän sen ettei valtaosa hyväksy ajatusta siitä, että vävy haikailee anopin perään. Pääasia on mitä itse tunnen, vain sillä on merkitystä.
      Toivoisin tietysti, että anoppi tuntisi samoin, mutta siihenhän ei voi toisen puolesta vaikuttaa.
      Toivoa ja haaveillahan aina saa, sitä ei voi kukaan kieltää eikä ottaa pois.

• Anonyymi

Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!

Lopeta toi toisena esiintyminen ja ihmisten kiusaami en!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3530
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3433
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2013
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1655
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      93
      1616
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe