Tämä on hyvä aihepiiri ainakin minulle. Kävin nyt ensikertalaista tällä sivustolla ja hiukan morkkis laimeni.
Olen aina ollut kiinnostunut ja kiihottunut erityisesti vanhemmista pyöreämmistä naisista ja anoppini on juuri tuollainen ihanuus.
Olen vuosia tuntenut morkkista ja pitänyt itseäni outona, niiden ajatusten ja fantasioiden takia, mitä tunnen anoppiani kohtaan, ei kai kukaan nyt näin voi omaa anoppia kohtaan tuntea ajatuksin.
Helpotus on näitä kirjoituksia lukiessa, että en ainakaan ole ainoa anopista fantasioiva.
En olekaan ainoa anopista kiinnostunut
3
970
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa, on meitä ainakin kourallinen, kun näitä palstojen kirjoituksia lukee.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että voin aivan hyvin myöntää itselleni olevani normaali. Onhan anoppi nainen ja minä mies, kiinnostus on siis aivan normaali tunne, jos toinen on omaa silmää viehättävä ja yhteinen sävelkin vielä tuntuu hyvältä.
Ainoa ongelma on, että toinen on anoppi ja toinen vävy. Mies voi olla naisesta kiinnostunut ja nainen miehestä, mutta tämä tekee asiasta tabun.
En ole enää edes miettinyt muiden mielipiteitä asiasta, ymmärrän sen ettei valtaosa hyväksy ajatusta siitä, että vävy haikailee anopin perään. Pääasia on mitä itse tunnen, vain sillä on merkitystä.
Toivoisin tietysti, että anoppi tuntisi samoin, mutta siihenhän ei voi toisen puolesta vaikuttaa.
Toivoa ja haaveillahan aina saa, sitä ei voi kukaan kieltää eikä ottaa pois.- Anonyymi
Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!
Lopeta toi toisena esiintyminen ja ihmisten kiusaami en!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812