Tämä on hyvä aihepiiri ainakin minulle. Kävin nyt ensikertalaista tällä sivustolla ja hiukan morkkis laimeni.
Olen aina ollut kiinnostunut ja kiihottunut erityisesti vanhemmista pyöreämmistä naisista ja anoppini on juuri tuollainen ihanuus.
Olen vuosia tuntenut morkkista ja pitänyt itseäni outona, niiden ajatusten ja fantasioiden takia, mitä tunnen anoppiani kohtaan, ei kai kukaan nyt näin voi omaa anoppia kohtaan tuntea ajatuksin.
Helpotus on näitä kirjoituksia lukiessa, että en ainakaan ole ainoa anopista fantasioiva.
En olekaan ainoa anopista kiinnostunut
3
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa, on meitä ainakin kourallinen, kun näitä palstojen kirjoituksia lukee.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että voin aivan hyvin myöntää itselleni olevani normaali. Onhan anoppi nainen ja minä mies, kiinnostus on siis aivan normaali tunne, jos toinen on omaa silmää viehättävä ja yhteinen sävelkin vielä tuntuu hyvältä.
Ainoa ongelma on, että toinen on anoppi ja toinen vävy. Mies voi olla naisesta kiinnostunut ja nainen miehestä, mutta tämä tekee asiasta tabun.
En ole enää edes miettinyt muiden mielipiteitä asiasta, ymmärrän sen ettei valtaosa hyväksy ajatusta siitä, että vävy haikailee anopin perään. Pääasia on mitä itse tunnen, vain sillä on merkitystä.
Toivoisin tietysti, että anoppi tuntisi samoin, mutta siihenhän ei voi toisen puolesta vaikuttaa.
Toivoa ja haaveillahan aina saa, sitä ei voi kukaan kieltää eikä ottaa pois.- Anonyymi
Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!
Lopeta toi toisena esiintyminen ja ihmisten kiusaami en!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906