En olekaan ainoa anopista kiinnostunut

Anonyymi-ap

Tämä on hyvä aihepiiri ainakin minulle. Kävin nyt ensikertalaista tällä sivustolla ja hiukan morkkis laimeni.
Olen aina ollut kiinnostunut ja kiihottunut erityisesti vanhemmista pyöreämmistä naisista ja anoppini on juuri tuollainen ihanuus.
Olen vuosia tuntenut morkkista ja pitänyt itseäni outona, niiden ajatusten ja fantasioiden takia, mitä tunnen anoppiani kohtaan, ei kai kukaan nyt näin voi omaa anoppia kohtaan tuntea ajatuksin.
Helpotus on näitä kirjoituksia lukiessa, että en ainakaan ole ainoa anopista fantasioiva.

3

1437

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole ainoa, on meitä ainakin kourallinen, kun näitä palstojen kirjoituksia lukee.
      Itse olen tullut siihen tulokseen, että voin aivan hyvin myöntää itselleni olevani normaali. Onhan anoppi nainen ja minä mies, kiinnostus on siis aivan normaali tunne, jos toinen on omaa silmää viehättävä ja yhteinen sävelkin vielä tuntuu hyvältä.
      Ainoa ongelma on, että toinen on anoppi ja toinen vävy. Mies voi olla naisesta kiinnostunut ja nainen miehestä, mutta tämä tekee asiasta tabun.
      En ole enää edes miettinyt muiden mielipiteitä asiasta, ymmärrän sen ettei valtaosa hyväksy ajatusta siitä, että vävy haikailee anopin perään. Pääasia on mitä itse tunnen, vain sillä on merkitystä.
      Toivoisin tietysti, että anoppi tuntisi samoin, mutta siihenhän ei voi toisen puolesta vaikuttaa.
      Toivoa ja haaveillahan aina saa, sitä ei voi kukaan kieltää eikä ottaa pois.

• Anonyymi

Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida sunkaan anoppi ap olla enää elossa!

Lopeta toi toisena esiintyminen ja ihmisten kiusaami en!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1535
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      92
      879
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe