Tinder-vitutus

Anonyymi-ap

Olen kuullut mm. exäni suusta että "sieltä saa seuraa parhaimmillaan heti samana iltana", toki hän oli nainen ja itse olen mies. Menin kokeilemaan koska olen yleensä kaiken suhteen avoimin mielin. Toivoin muutakin kuin seksiseuraa, olisi ollut mukava löytää esim. toimiva parisuhde pitkästä aikaa.

No miettikää vähän... miehet tietää tämän ketkä lukee. Olen 28-vuotias, panostin kuitenkin kuviini ja voisin väittää että olen väh. peruskomea ikäisekseni, laitoin esittelytekstin ja sain jopa matchejakin ihan hyvään tahtiin. (aivan uskomatonta, monille ei tule edes niitä).

Mutta ei jumalauta! Kaikki pitäisi ilmeisesti tehdä oikein. Kun yrittää tutustua naiseen niin tulee aina ghostatuksi. Olen liian tylsä, liian pervo, liian vähän pervo, liian flirtti, liian vähän flirtti, kysyn treffeille ja annan numeroni liian nopeasti - tai sitten kaikki on muuten hyvin mutta joku toinen osaa vielä paremmin. Ja itketään että miehet haluavat PELKKÄÄ SEKSIÄ. Tottakai kun mies haluaa ainoastaan pelkkää seksiä, niin hän osaa silloin vietellä sinut pelkkien viestien kautta parhaimmalla mahdollisella tavalla juuri siksi kun ei ole sinusta kiinnostunut!

Enkä nyt sitä sano ettei omassa käytöksessä olisi ollut kertaakaan vikaa, varmasti on tullut säikytettyä moni nainen pois kun olen ehdottanut suoraan treffejä, mutta aikeet oli sentään hyvät. Yhteensä n. 30-40 matchia laskeskelin, 0 lähteny yhtään mihinkään. Naisten sovellus. Solidaarisuutta toisilta miehiltä jotka ovat kokeneet tätä ja lopettakaa se chad alfauros sigmauros sonta, tiedän nuo typerät jutut ja olen lukenut biologiaa. Ei tarvitse olla sentään niin täydellinen että saa naista. On kyllä onnistanut kasvotusten mutta ei ikinä netin kautta.

129

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinderin algoritmin tarkoitus on pitää ihmiset siellä. Jos ne alkaa oikeasti seurustella niin kaksi käyttäjää menetettiin.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta, siksi poistin lopulta oman tilini. Kuulemma hinge on parempi jos haluaa kokeilla mahdollisuuksiaan löytää jotain todellista. Harmi että se ei toimi tietokoneella, pitäisi olla älypuhelin.


      • Anonyymi

        Voi olla etenkin jos olit niin hölmö että olet maksava asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta, siksi poistin lopulta oman tilini. Kuulemma hinge on parempi jos haluaa kokeilla mahdollisuuksiaan löytää jotain todellista. Harmi että se ei toimi tietokoneella, pitäisi olla älypuhelin.

        Eiköhän tuo ole lopputuloksena ihan samanlainen lopulta kun tinderi


    • Anonyymi

      Ne kiltit ja kunnolliset miehet eivät halua seksiä niin usein kuin ne komeat mallimiehet joita naiset himoitsevat parisuhteisiin, mutta kiltit ja kunnolliset miehet ovat ulkonäöltään taviksia, niin sen takia naiset eivät kiinnostu heistä.

      Koska naiset tavoittelevat komeita mallimiehiä parisuhteisiin, niin he sanovat kaikkien miesten etsivän seksiä. Eivät tietenkään kerro sitä, että tykkäävät itse siitä pienestä miesjoukosta.

      Eräskin nainen intti tällä palstalla, että naiset voivat kulkea ulkonäkö edellä, koska miehiä on tinderissä enemmän kuin naisia eli naiset elävät siinä uskossa, että se super komea mallimies etsii tulevaa vaimoaan vain ja ainoastaan tinderistä. Noh, eiköhän ne komeat mallimiehet etsi kumppania myös oikeasta elämästä. Ei tinder ole heille ainoa väylä, eikä komeat miehet ole valmiita pariutumaan paljon, paljon alempitasoisen naisen kanssa.

      Ja vaikka komea mallimies on seksitykkäyksen naiselle antanutkin, niin kyllä sillä komealla miehellä on vaatimuksia tulevalle kumppanilleen. Tykkäys/seksitykkäys ei tarkoita sitä, että komea mies haluaa parisuhteen.

      • Anonyymi

        Kuinka moni lopulta edes etsii Tinderistä mitään pysyvää? Itse en ole koskaan IRL kuullut kenenkään olevan Tinderissä tosissaan seuraa hakemassa.


      • Anonyymi

        Muuten ... miksi Tinder olisi K&K miehelle ainoa väylä etsiä seuraa. Miksi K&K mies pitää ainoana väylänään Tinderiä, joka on tiedetysti alusta, jolla ulkokuori vain entisestään korostuu?


      • Anonyymi

        En miellä itseäni kovin kiltiksi muuta kuin omia vanhempia ja sukulaisia kohtaan, muuten kyllä ymmärrän täysin vertauksen, noin se pitkälti menee elämässä eikä siinä ole mitään väärää, monesti mies joka mielistelee aivan jokaista ei osaa pitää puoliaan, ei fyysisesti eikä edes puheiden tasolla. Se tuo paljon ongelmia jos haluaa koskaan saada edes yhden yön juttua. Kunnollinen olen kyllä, mutta aika ylimielistä tosin ilmoittaa niin täällä, joten sanotaan että välimallia ja paljon on vielä tehtävä töitä itsensä eteen. Nainen olkoon se kiltti ja hyväsydäminen, itse voisin antaa hyvää myös takaisin jos ei katsoisi kuin halpaa makkaraa?

        Eli ei tarvitse olla kiltti, mutta voi olla oletusasetuksella hyväntahtoinen naista kohtaan ja haluta parisuhdetta. Kiltteys on mielestäni lähinnä sitä että ollaan mieliksi ja ystävällisiä, jopa silloinkin kun ei ole edes tarve.


      • Anonyymi

        Älä läpätä! Alkuperäinen juuri kertoi olevansa komea (minkä lisäksi hän on ilmiselvästi myös fiksu, mitä SI osta ei voi sanoa) eikä silti löydä Tinderistä ketään. Sinä jaksat jatkaa tuota iänikuista lätinää siitä miten komea mies saa tuhansia mätsejä ja saa muka kenet vain. Naiset muka suorastaan taistelevat hänestä

        Juttu on näin:

        Komea FIKSU mies ei välttämättä löydä Tinderistä kivaa, viehättävää fiksua naista. Aloittaja ei ole päässyt edes treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä läpätä! Alkuperäinen juuri kertoi olevansa komea (minkä lisäksi hän on ilmiselvästi myös fiksu, mitä SI osta ei voi sanoa) eikä silti löydä Tinderistä ketään. Sinä jaksat jatkaa tuota iänikuista lätinää siitä miten komea mies saa tuhansia mätsejä ja saa muka kenet vain. Naiset muka suorastaan taistelevat hänestä

        Juttu on näin:

        Komea FIKSU mies ei välttämättä löydä Tinderistä kivaa, viehättävää fiksua naista. Aloittaja ei ole päässyt edes treffeille.

        Ja kohta se palstaprinssi alkaa selittää miten hän sai feikkiprofiililla naisia seksiiviestittelyyn komean miehen kanssa. Kyllä kyllä, niitä typeriä naisia joihin palstaprinssit käyvät kuumina. Aloittaja haluaa FIKSUN naisen eikä jotain idioottia. Palstaprinssit tykkäävät tyhmistä naisista.


      • Anonyymi

        Komeissa mallimiehistä on ihan yhtä paljon kilttejä ja kunnollisia miehiä kuin ns. taviksissakin. Palstaprinssit eivät ole kilttejä taviksia vaan kaunaisia, katkeria ja pahantahtoista taviksia. Kun teidän juttuja lukee niin käy selväksi ettei teitä naisessa kiinnosta kuin seksi ja mahdollisuus kytkeä nainen hellan ja nyrkin väliin. Te ette ole kilttiä nähneetkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni lopulta edes etsii Tinderistä mitään pysyvää? Itse en ole koskaan IRL kuullut kenenkään olevan Tinderissä tosissaan seuraa hakemassa.

        Minä tunnen monta pariskuntaa joka on tutustuneet Tinderissä.


      • Anonyymi

        Kuka muka täällä on kertonut haluavansa komean miehen vaimoksi? Kuka on sanonut haluavansa vaimoksi ollenkaan?


      • Anonyymi

        ”Eräskin nainen intti tällä palstalla, että naiset voivat kulkea ulkonäkö edellä, koska miehiä on tinderissä enemmän kuin naisia eli naiset elävät siinä uskossa, että se super komea mallimies etsii tulevaa vaimoaan vain ja ainoastaan tinderistä.”

        Anteeksi mitä? Nuo kaksi asiaa eivät liity toisiinsa ollenkaan.

        Naiset voivat todella olla valikoivimpia kuin miehet koska miehiä on niin paljon enemmän valittavana. Se että on valikoiva EI tarkoita että kulkee ulkonäkö edellä. Valintakriteerit kohdistuvat muuhunkin kuin ulkonäköön. Vai miksi naisille on tärkeää saada lukea miehen profiiliteksti? Jos vain miehen ulkonäkö merkitsisi jotain niin silloin pelkkä valokuva riittäisi.

        Siellä taas joku neropatti tekee päätelmään,. Kun sanon sen faktan että naisilla on enemmän valinnanvaraa, niin tämä neropatti väittää minun sillä perusteella kuvittelevan että komistukset etsivät vaimoa vain ja ainoastaan Tinderistä eivätkä mitään muualta. Missä kohtaaminä sellaista sanoin? En missään kohtaa. En voisi sanoa mitään noin tyhmää koska en ole tyhmä.
        Se että nainen voi olla valikoiva ja vaativa, ei mitenkään liity siihen mitä komeat miehet etsivät.

        Kuka nainen on väittänyt että komeat miehet etsivät vaimoa vain Tinderistä???? Missään ei kukaan ole esittänyt tuollaista väitettä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eräskin nainen intti tällä palstalla, että naiset voivat kulkea ulkonäkö edellä, koska miehiä on tinderissä enemmän kuin naisia eli naiset elävät siinä uskossa, että se super komea mallimies etsii tulevaa vaimoaan vain ja ainoastaan tinderistä.”

        Anteeksi mitä? Nuo kaksi asiaa eivät liity toisiinsa ollenkaan.

        Naiset voivat todella olla valikoivimpia kuin miehet koska miehiä on niin paljon enemmän valittavana. Se että on valikoiva EI tarkoita että kulkee ulkonäkö edellä. Valintakriteerit kohdistuvat muuhunkin kuin ulkonäköön. Vai miksi naisille on tärkeää saada lukea miehen profiiliteksti? Jos vain miehen ulkonäkö merkitsisi jotain niin silloin pelkkä valokuva riittäisi.

        Siellä taas joku neropatti tekee päätelmään,. Kun sanon sen faktan että naisilla on enemmän valinnanvaraa, niin tämä neropatti väittää minun sillä perusteella kuvittelevan että komistukset etsivät vaimoa vain ja ainoastaan Tinderistä eivätkä mitään muualta. Missä kohtaaminä sellaista sanoin? En missään kohtaa. En voisi sanoa mitään noin tyhmää koska en ole tyhmä.
        Se että nainen voi olla valikoiva ja vaativa, ei mitenkään liity siihen mitä komeat miehet etsivät.

        Kuka nainen on väittänyt että komeat miehet etsivät vaimoa vain Tinderistä???? Missään ei kukaan ole esittänyt tuollaista väitettä!

        Jatkuva lässytys komeista miehistä ja mallimiehistä joiden vaihtoehtona on muka kiltti kunnollinen tavismies.

        Ensinnäkin komeista löytyy kilttejä. Taviksissa löytyy ilkeitä.

        Toiseksi. Onhan niitä kilttejä tyhmiä taviksia tarjolla, mutta mitä sellaisella tekee? Siinä se tyhmyritavis olla möllöttää, ei tajua mistään mitään mutta on kiltti eli ei tee pahaa. Harmiton ja hyödytön kuin puupökkelö Miksi koulutettu älykäs nainen sellaisen huolisi? Äijän joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanojen yhteen eikä ole käynyt kuin yhdeksän luokkaa huonolla keskiarvolla. Älykkyysosamäärä ehkä 60.

        Kiltti kunnollinen älykäs keskustelutaitoinen tavis kyllä kelpaisi. Tyhmää miestä ei jaksa, oli kuinka kiltti tahansa. Palstaprinssit ovat ilkeitä ja tyhmiä. He eivät kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen monta pariskuntaa joka on tutustuneet Tinderissä.

        Sehän on hyvä. Tosi hyvä, jos edes joku tuntee Tinderissä pariutuneita. Itse olen nähnyt vain jokusen lehtijutun sellaisista pareista. Todellisessa elämässä en ole kuitenkaan ole kuullut yhdestäkään ihmisestä, joka olisi edes yrittänyt sielä mitään todellista suhdetta hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä. Tosi hyvä, jos edes joku tuntee Tinderissä pariutuneita. Itse olen nähnyt vain jokusen lehtijutun sellaisista pareista. Todellisessa elämässä en ole kuitenkaan ole kuullut yhdestäkään ihmisestä, joka olisi edes yrittänyt sielä mitään todellista suhdetta hakea.

        Heti kättelyssä tulee mieleen neljä pariskuntaa, joiden yhteiselämä alkoi kuin että tutustuivat Tinderissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kättelyssä tulee mieleen neljä pariskuntaa, joiden yhteiselämä alkoi kuin että tutustuivat Tinderissä.

        Kuten sanoin, niin hyvä, että edes joku tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni lopulta edes etsii Tinderistä mitään pysyvää? Itse en ole koskaan IRL kuullut kenenkään olevan Tinderissä tosissaan seuraa hakemassa.

        On siellä niitäkin mu mitä komeampi sitä suuremmalla todennäköisyydellä etsii vain panoa kun on niin laiska ettei jaksa sitä lähtä baarista enään etsiin tai si on oppinu jo ettei saa kännissä edes seisoon mistä noista naisten naurattajista tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En miellä itseäni kovin kiltiksi muuta kuin omia vanhempia ja sukulaisia kohtaan, muuten kyllä ymmärrän täysin vertauksen, noin se pitkälti menee elämässä eikä siinä ole mitään väärää, monesti mies joka mielistelee aivan jokaista ei osaa pitää puoliaan, ei fyysisesti eikä edes puheiden tasolla. Se tuo paljon ongelmia jos haluaa koskaan saada edes yhden yön juttua. Kunnollinen olen kyllä, mutta aika ylimielistä tosin ilmoittaa niin täällä, joten sanotaan että välimallia ja paljon on vielä tehtävä töitä itsensä eteen. Nainen olkoon se kiltti ja hyväsydäminen, itse voisin antaa hyvää myös takaisin jos ei katsoisi kuin halpaa makkaraa?

        Eli ei tarvitse olla kiltti, mutta voi olla oletusasetuksella hyväntahtoinen naista kohtaan ja haluta parisuhdetta. Kiltteys on mielestäni lähinnä sitä että ollaan mieliksi ja ystävällisiä, jopa silloinkin kun ei ole edes tarve.

        Mua ei ole kukaan muu koskaan kattonu kui halpaa makkaraa kun canonbalin kakarat hämeensaaren nesteellä itte kattoin suoraan kohti ja mietin et olenko vittu syöny sun eväät saatana ja jos haluat kokeilla kumpi tipahtaa ensin ni mennään mittarikentälle kokeileen jos uksallat yksin tulla edes ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä läpätä! Alkuperäinen juuri kertoi olevansa komea (minkä lisäksi hän on ilmiselvästi myös fiksu, mitä SI osta ei voi sanoa) eikä silti löydä Tinderistä ketään. Sinä jaksat jatkaa tuota iänikuista lätinää siitä miten komea mies saa tuhansia mätsejä ja saa muka kenet vain. Naiset muka suorastaan taistelevat hänestä

        Juttu on näin:

        Komea FIKSU mies ei välttämättä löydä Tinderistä kivaa, viehättävää fiksua naista. Aloittaja ei ole päässyt edes treffeille.

        Mä en tykkää käydä treffeillä jos haluan teatteria katsoa osaan kyllä mennä teatteriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva lässytys komeista miehistä ja mallimiehistä joiden vaihtoehtona on muka kiltti kunnollinen tavismies.

        Ensinnäkin komeista löytyy kilttejä. Taviksissa löytyy ilkeitä.

        Toiseksi. Onhan niitä kilttejä tyhmiä taviksia tarjolla, mutta mitä sellaisella tekee? Siinä se tyhmyritavis olla möllöttää, ei tajua mistään mitään mutta on kiltti eli ei tee pahaa. Harmiton ja hyödytön kuin puupökkelö Miksi koulutettu älykäs nainen sellaisen huolisi? Äijän joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanojen yhteen eikä ole käynyt kuin yhdeksän luokkaa huonolla keskiarvolla. Älykkyysosamäärä ehkä 60.

        Kiltti kunnollinen älykäs keskustelutaitoinen tavis kyllä kelpaisi. Tyhmää miestä ei jaksa, oli kuinka kiltti tahansa. Palstaprinssit ovat ilkeitä ja tyhmiä. He eivät kelpaa.

        Mitä sä teet keskustelutaitoisella miehellä jos et ole itse keskustelutaitoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei ole kukaan muu koskaan kattonu kui halpaa makkaraa kun canonbalin kakarat hämeensaaren nesteellä itte kattoin suoraan kohti ja mietin et olenko vittu syöny sun eväät saatana ja jos haluat kokeilla kumpi tipahtaa ensin ni mennään mittarikentälle kokeileen jos uksallat yksin tulla edes ulos

        Cannonpalli on lopetettu jo jokin aika sitten, samoin Hämeensaaren Neste. Siellä on pelkkä Mäkkäri ja automaattikenttä.

        On teillä hämeenlinnalaisilla perkele jutut. Et sitten itse UKSALTANUT tehdä mitään.
        Miten joku fuckin' Hämeenlinna liittyy Tinderiin mitenkään?

        Yksikään hämäläinen ei Tinderistä seuraa ole saanut, eikä tule saamaan. Vetävät vain toisiaan perseeseen Karanojalla ja kolmostien levähdyspaikalla.

        Joko teillä on Euroopan suurin autokauppa, toriparkki, mökkikylä Aulangolla, jäähalli Vanajaveden rannassa, Hämeensaaressa veden päälle rakennettuja taloja ja Assi-sairaala?

        Sitten vielä haaveilette Tinderistä. Kasvukolmiosta kohkaatte, mutta te ette ole edes karvakolmiossa....

        Uhoatte koko ajan vetävänne ties ketä turpaan ja kuinka penkiltä nousee sitä ja tätä.
        Mihinkään muuhun ette lopulta pysty kuin uhoamaan alaikäisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen monta pariskuntaa joka on tutustuneet Tinderissä.

        Ehkä useampi vuosi sitten. Mutta ei enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei ole kukaan muu koskaan kattonu kui halpaa makkaraa kun canonbalin kakarat hämeensaaren nesteellä itte kattoin suoraan kohti ja mietin et olenko vittu syöny sun eväät saatana ja jos haluat kokeilla kumpi tipahtaa ensin ni mennään mittarikentälle kokeileen jos uksallat yksin tulla edes ulos

        Jees, ite tyytyisin paikkaani ja en lähtisi haastamaan heille yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, niin hyvä, että edes joku tuntee.

        Pitäs vähän kommentoida että koska tämä on tapahtunut.

        Nykyään tinderissä naiset hakevat pääosin rahakasta miestä joka maksaa heidän laskunsa.

        Etenkin keski-ikäisissä naisissa joilla lapsia on useamman miehen kanssa, taloudellisia ongelmia ja useita lyhyitä riitaan päättyneitä suhteita.

        Näitä naisia pitää välttää.

        Toki voitte ottaa riskin mutta lopputulos tulee olemaan sama kaaos johon mies ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen monta pariskuntaa joka on tutustuneet Tinderissä.

        Ihmettelin myös tuota kommenttia kun tuntuu että nykyään "kaikki" on tavanneet Tinderissä. Tunnen sitä kautta tavanneita pareja jotka ovat naimisissa ja saaneet lapsia.


    • Anonyymi

      Tinder ei tarjoa tavismiehelle oikein yhtään mitään.

      • Anonyymi

        No tuskin se suurelta osin kenellekään mitään panoa ihmeempää tarjoaa


    • Anonyymi

      Perusongelma nettijutuissa on se että aasit tai mitkä ihmeotukset siellä nyt laiduntavatkaan, katselevat koko ajan niitä vihreämpiä niittyjä siellä aidan toisella puolen eivätkä keskity siihen mitä on oikeasti saavutettavissa juuri nyt ja sillä hetkellä. Perusteena pari kuvaa ja jokunen viesti mitä sitten pahimmassa tapauksessa ylitulkitaan ja tuomitaan roskikseen meneväksi materiaaliksi varsin kevein perustein. "Tuntuu ettei minuun panosteta" tms. Realiteetit hukassa suurella osalla.

      • Anonyymi

        Jep. Voin muuten sanoa että pahin virhe minkä voi tavismiehenä tehdä tuolla on se että panostaa niihin. Kuluttaa aikaa, laittaa useamman viestin, nainen vastailee ja vaikuttaa kiinnostuneelta, satelee vähän emojeitakin ja pitempiäkin viestejä. Mutta silti kun antaa numeronsa, niin aivan sama lopputulos. Ei mitään, keskustelu tyssää siihen.

        Pitäisikö olla oikea tapa kysyä naista treffeille? Samaan aikaan toitotetaan että ole oma ittes joka on ihan täyttä sontaa nykyään treffimaailmassa - miksi muuten olisi tehty kaikkia ohjevideoita youtubeen jotka kertovat: "näin puhut onnistuneesti naisten kanssa ja viettelet tinderin kautta katsokaa itse saan toosaa näin lipevillä ja pinnallisilla jutuilla olen tyhmä oletko sinäkin".

        Lopulta aloin heittelemään heti puhelinnumeroa tai kysymään naiselta omaansa ja treffi-ideat kylkeen. Ei siitäkään mitään tullut, mutta aattelin että mitä väliä? Kasvotusten näkee miten tulee juttuun, viestit ei kerro persoonasta paljoa mitään.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kuvaus tyhmän tavismiehen toimintatavoista Tinderissä! Pyyhitään kaunottaret oikealle vaikkei ole mitään mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kuvaus tyhmän tavismiehen toimintatavoista Tinderissä! Pyyhitään kaunottaret oikealle vaikkei ole mitään mahdollisuuksia.

        En muista et tinderissä olisi tullut vastaan muuta kuin pantavan näköisiä naisia, toki osa näyttää joltain korkean statuksen omaavilta malleilta jotka saa isokokoisten bodattujen rikkaiden tummaihoisten rap-muusikoiden kikkeliä joka päivä. Mutta kuitenkin, moni nainen tullut vastaan joita varmaan korkean statuksen omaavat miehet eivät nussisi paitsi todella humalassa. Itselle kelpaisi sellainenkin nainen muuten, olen pyyhkäissyt nekin oikealle ja jutellut. En ole kovin ulkonäkökeskeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista et tinderissä olisi tullut vastaan muuta kuin pantavan näköisiä naisia, toki osa näyttää joltain korkean statuksen omaavilta malleilta jotka saa isokokoisten bodattujen rikkaiden tummaihoisten rap-muusikoiden kikkeliä joka päivä. Mutta kuitenkin, moni nainen tullut vastaan joita varmaan korkean statuksen omaavat miehet eivät nussisi paitsi todella humalassa. Itselle kelpaisi sellainenkin nainen muuten, olen pyyhkäissyt nekin oikealle ja jutellut. En ole kovin ulkonäkökeskeinen.

        Et ole ulkonäkökeskeinen = sinulle riittää että naisella on pimppi. Ylpeydenaihe sekin. Mitta taviksethan ovat pelkän seksin perään, ja silloin naisessa kiinnostaa pelkkä haaroväli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ulkonäkökeskeinen = sinulle riittää että naisella on pimppi. Ylpeydenaihe sekin. Mitta taviksethan ovat pelkän seksin perään, ja silloin naisessa kiinnostaa pelkkä haaroväli.

        Ihan yhtälailla sinä ja kaverisi olette vain sen jalkovälin perässä et turhaan iniset yhtään siin


    • Anonyymi

      Jos sä yrität sitä naista jota havittelee joku viissataa muutaki miestä, niin hiukan heikot mahikset voi olla. Ja helpompi sen naisen on viestein tutustua niihin viiteensataan mieheen kuin käydä treffeillä jokaisen kanssa. Etenkin kun nykyään miehet eivät tarjoa treffeillä, niin tuo olisi kamalaa ajan ja rahan haaskausta.

      • Anonyymi

        Vieköön joku niistä viidestä sadasta muusta joku sen veis kuitenkin jos jo pellästä huomiosta tarvii taistella


    • Anonyymi

      Onko komea mies kiltti vai ei. Ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä, koska koko jutun ydin on kuitenkin se, että naiset taistelevat pienestä miesjoukosta.

      Tuon takia niitä parisuhteita ei synny, koska komeita mallimiehiä ei riitä jokaiselle naiselle, eikä silloin synny myöskään lapsia. Heikkoon syntyvyyteen on syynä myös meneillään oleva homosaatio. Luin juuri uutisen, jossa kerrottiin, että jenkeissä homojen määrä on tuplaantunut. Sama on tapahtunut varmasti myös suomessa.

      Esim. tinderissä joillain naisilla saattaa olla mätsihaaremissa 50 mätsiä, mutta jokaisella naisen komealla mätsillä on vähintään satoja, todennäköisesti jopa tuhansia ja toinen toistaan kauniimpia naisia mätsihaaremissa, niin väittääkö joku pokkana, että naisella on hyvät mahdollisuudet saada mies?

      • Anonyymi

        Naiset EIVÄT taistele komeista miehistä. Aloittaja on komea eikä ole päässyt edes treffeille.


      • Anonyymi

        Palstaprinsdithän itse tuota jargonin hokevat että naisen on helppo löytää seuraa Tinderistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaprinsdithän itse tuota jargonin hokevat että naisen on helppo löytää seuraa Tinderistä.

        Niin on. Naisilla on tinderin kaltaisissa sovelluksissa tuhansia tykkäyksiä, mutta vain pieni miesjoukko operoidaan mätsihaaremiin, jonka jälkeen myös naisen mahdollisuudet ovat huonot, koska nainen on miehelle vain yksi sadoista tai tuhansista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset EIVÄT taistele komeista miehistä. Aloittaja on komea eikä ole päässyt edes treffeille.

        Millä näet aloittajan komeuden? Kenties sillä kuuluisalla kristallipallolla?

        Mutta sinun on mahdoton käsittää, että peruskomeilla miehillä on vaikeuksia päästä treffeille. Tottakai on, koska se samantasoinen nainen saa tuhansia tykkäyksiä ja pääsee sitten helposti treffeille vaikka kymmenen miehen kanssa saman päivän aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä näet aloittajan komeuden? Kenties sillä kuuluisalla kristallipallolla?

        Mutta sinun on mahdoton käsittää, että peruskomeilla miehillä on vaikeuksia päästä treffeille. Tottakai on, koska se samantasoinen nainen saa tuhansia tykkäyksiä ja pääsee sitten helposti treffeille vaikka kymmenen miehen kanssa saman päivän aikana.

        Aloittaja sanoi olevansa komea. Minä uskon häntä. Mitä hyötyä hänelle olisi valehtelemisesta?

        Te palstaprinssit väitätte että komeat miehet saavat naisen tuosta vain. Unohditte että kaikki komeat miehet eivät ole samanlaisia ääliöitä kuin te, jotka haluatte aivottoman irtiripsipimun. Aloittaja haluaa parisuhteen älykkään ja viehättävän naiset kanssa. Hän ei etsi tyhmää kana-aivoa, jollainen on sinun ihannenaisesi. Mitä tyhmempi, sitä kiihottavan, siis sinun mielestäsi.

        Kana-aivoblondille riittää kun mies on komea. Fiksulle naiselle ei riitä. Fiksu kaunis nainen haluaa fiksun komean miehen. Fiksu komea mies haluaa fiksun kauniin naisen. Aloittaja ei löydä Tinderistä etsimäänsä eli fiksua kaunista naista.

        Te palstaprinssit puhutte koko ajan ristiin, teille on tärkeää vain väittää vastaan.

        Jos nainen sanoo pääsevänsä helposti treffeille, te vastaatte: ei ole totta, sinähän taistelet samasta miehestä satojen muiden naisten kanssa, et sinä mihinkään pääse.

        Jos nainen valittaa ettei pääse treffeille, vastaat: älä valehtele, naiset pääsevät tosi helposti treffeille ja sen takia te ette ollenkaan ymmärrä miten vaikeaa se on miehille.


    • Anonyymi

      Sitä se on kun pää on täynnä päähänpinttymiä. Aloittaja kirjoittikin, että hänen exänsä oli sanonut "sieltä saa seuraa parhaimmillaan heti samana iltana."

      Naiset varmasti saavatkin seuraa samana iltana ja monet naiset olettavat, että peli on samanlainen miehille. Ei ole. Jos kuulut siihen komeimpaan 5% miesjoukkoon, niin kyllä oven takana on silloin jonoa ja naiset ovat valmiita ottamaan taksia alleen komean miehen kämpille, mutta eivät nuo naiset tietenkään ole tulossa harrastamaan seksiä vaan he haluavat vain kolistella viinilaseja ja katsella kivaa elokuvaa. Pusun se komea alfauros korkeintaan saa, ei muuta. Näin meille palstalla ainakin uskotellaan, mutta totuus voi olla toinen.

      • Anonyymi

        Ahaa, ja nyt joku palstaprinssi julistaa vaihteen vuoksi että naiset saavat Tinderistä helposti seuraa. Mutta heti jos joku nainen vahvistaa tuon ja toteaa että näin todella on, kyllä minä sieltä seuraa löydän, silloin sama palstaprinssi suuttuu ja sanookin päinvastoin: ei ei, naiset eivät saa Tinderistä seuraa.

        Mielipide vaihtuu monta kertaa päivässä aina sen mukaan mitä joku nainen kertoo: on tärkeä kertoa naiselle että tämä on aina väärässä, sanoipa hän mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, ja nyt joku palstaprinssi julistaa vaihteen vuoksi että naiset saavat Tinderistä helposti seuraa. Mutta heti jos joku nainen vahvistaa tuon ja toteaa että näin todella on, kyllä minä sieltä seuraa löydän, silloin sama palstaprinssi suuttuu ja sanookin päinvastoin: ei ei, naiset eivät saa Tinderistä seuraa.

        Mielipide vaihtuu monta kertaa päivässä aina sen mukaan mitä joku nainen kertoo: on tärkeä kertoa naiselle että tämä on aina väärässä, sanoipa hän mitä tahansa.

        Täällä on tarkoitettu että naisen on vaikea saada toimivaa parisuhdetta tinderistä, seksiä sieltä saa kyllä ja voi valita aina kaikista parhaimman mikä on luonnollista. Tekisin itsekin niin jos olisin nainen. Uskon että kaikki nämä palstaprinssit ovat samaa mieltä.

        Tinder on seksisovellus naisille ja pienelle osalle miehistä. Pitää olla todella onnekas jos sieltä kukaan saa mitään muuta.


    • Anonyymi

      ""Aloittaja sanoi olevansa komea. Minä uskon häntä.""

      Aloittaja sanoi olevansa peruskomea ja laskeskeli mätsejä olevan 30-40. Nillä super komeilla panoalfoilla on tinderin kaltaisissa sovelluksissa useita tuhansia mätsejä ja voin kertoa, että super komeilla panoalfoilla ei ole vaikeuksia päästä treffeille kun naiset suorastaan tarjoavat itseänsä. Aloittajahan kertoi, että ei ole päässyt edes treffeille.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedätkuinka paljon mätsejä sipetkomeilla miehillä on? Oletko hakkeroinnin heidän tilinsä? Lisäksi ilmeisesti oletat että kaikki superkomeat miehet ovat täysiä ääliöitä eli mätsikatalogin kerääjiä. Jotta saa tuhansia mätsejä, täytyy pyyhkiä tuhansia ihmisiä oikealle. Siis käytännössä kaikki. Kukaan, jolla on mahdollisuus valita kenet haluaa, ei pyyhi kaikkia oikealle. Vain ressukkamiehet joita kukaan ei huoli toimivat niin. Kukaan, on tuhansia mätsejä, ei tosissaan halua tavata ketään, ei edes seksimielessä.


    • Anonyymi

      30 mätsin miehillä on vaikeuksia päästä treffeille, koska samantasoisilla tai alempitasoisilla naisilla on enemmän mätsejä kuin 30 mätsin miehellä tai sitten naisten mätsihaaremit koostuvat paljon tasokkaammista miehistä kuin 30 mätsin mies on, joten naiset iskevät kyntensä mielummin heihin.

      Mutta tuolla tavalla naiset ajavat itsensä tilanteeseen, jossa iso naisjoukko taistelee pienestä miesjoukosta, joten myös naisten mahdollisuudet saada mies on huonot.

      Naiset ovat tilanteessa, jossa heillä on 50 toinen toistaan komeampia miehiä, mutta jokaisella 50:llä miehellä on useita satoja tai useita tuhansia naisia mätsihaaremissa, niin ei siinä naisen mahdollisuudet ole kovinkaan hyvät.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei puhunut mätsiensä alempitasoisuudesta mitään. Hän kertoi että ne naiset eivät suostu lähtemään hänen kanssaan treffeille.

        Alempitasoisista naisista puhuvat miehet ovat niitä joiden oma taso on maan pinnan tasolla tai maakuopassa.


      • Anonyymi

        Edelleen kysyn, mistä sinä muka tiedät kuinka monta mätsiä superkomealla miehellä on. Sinulla se kristallipallo tuntuu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kysyn, mistä sinä muka tiedät kuinka monta mätsiä superkomealla miehellä on. Sinulla se kristallipallo tuntuu olevan.

        RISTIRIITA: aloittaja kertoo olevansa peruskomea, mutta ei pääse treffeille.

        Katsos kun komeilla miehillä ei ole vaikeuksia päästä treffeille.

        Kot, kot, kot..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei puhunut mätsiensä alempitasoisuudesta mitään. Hän kertoi että ne naiset eivät suostu lähtemään hänen kanssaan treffeille.

        Alempitasoisista naisista puhuvat miehet ovat niitä joiden oma taso on maan pinnan tasolla tai maakuopassa.

        Eli et ymmärtänyt hölkäsen pöläystä tuosta tekstistä. Lue kot, kot uudestaan..

        Lue, sisäistä, kirjoita..

        Ei näin: kirjoita, lue, sisäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RISTIRIITA: aloittaja kertoo olevansa peruskomea, mutta ei pääse treffeille.

        Katsos kun komeilla miehillä ei ole vaikeuksia päästä treffeille.

        Kot, kot, kot..

        Olen vahvasti eri mieltä. Ensinnäkin tinderissä harva nainen suostuu ihan samantien lähtemään treffeille. Monilla on huonoja kokemuksia. Yleensä halutaan muodon vuoksi vaihtaa edes jokunen sana ja oletusasetuksella mies tekee aloitteen. Jää miehen vastuulle luoda yhteys ja riittävä mielenkiinto viestitse jotta treffit olisivat mahdolliset, vaikka mies olisikin komea. Jos mies ei olisi komea, niin ei nainen takuuvarmasti swaippaisi oikealle ja matchia ei syntyisi? Vai mitä hittoa, luuletko tosiaan että nainen haluaisi vaikuttaa niin helpolta että lähtee aivan heti ilman mitään ennakko-oletuksia treffeille random häiskän kanssa jonka on tavannut tinderissä, vaikka olisikin kuinka komea? En usko että kovin usein. Siinä pitää olla sosiaalisia taitoja ja sopivasti flirttiä, ensivaikutelma täytyy tehdä viestitse.


    • Anonyymi

      Mä en oo koskaan käyttänyt Tinderiä. En tässä pikkukaupungissa viitsi, kun liikaa mahdollisuuksia et joku tuttu tulis vastaan ja sitä en halua 😂 Mut en itsekään tykkää nettideittailusta, mitä nyt oon sitä testaillut. Miehetkin ghostaa vaikka juttu olis luistanut hyvin. En vaan tykkää että nettideittailussa olisi mukamas lupa olla törpömpi kuin in real life. Käytöstavat pitää olla kaikkialla :)
      N31

      • Anonyymi

        Miehet luultavasti ghostaa siksi että pillun saanti meni turhan vaikeaksi ja joku toinen kenenkä kanssa kirjottelivat samaan aikaan väläytti vihreää valoa et ois ehkä mahdollista saada pillua noi se mitä luultavammin menee yhdelle työkaverille joskus aikoinaan sanoin et jos sä ny oikeasti muka jotain muuta noista etit kun pillua pitäs keskittyä johonkin muuhun kun ulkonäköön


      • Anonyymi

        Jep, sua ghostaa miehet siks ku olet vaan liian hankala = ajanhukkaa. Olisit edes vähän helpompi.


    • Anonyymi

      ""Mistä sinä tiedät kuinka paljon mätsejä super komeilla miehillä on?""

      Olen testannut feikkiprofiililla ja on minulla komeita kavereita vaikka et usko.

      Ei kaikilla komeilla panoalfoilla välttämättä ole satoja tai tuhansia mätsejä (tykkäyksiä kyllä on), mutta aikamoinen ristiriita tuossa kun aloittaja kertoo olevansa peruskomea ja heti perään kertoo, että ei pääse edes treffeille.

      Jos mies on oikeasti komea, niin ei miehellä silloin ole minkäänlaisia vaikeuksia päästä treffeille, mutta kotkota nyt ihmeessä lisää..

      • Anonyymi

        Miksi uskoisin sinua enkä tuota aloittajaa? Hän kirjoittaa kymmenen kertaa fiksummin kuin sinä. Sinä olet pelkkä pelleilijä ja feikkiprofiilien laatija. Sellainen mies joka perustaa ”tietämyksensä” feikkiprofiileja ja omiin kuvitelmiinsa ei ole yhtään mikään. Sellainen mies ei ole mies ollenkaan. Minulla ei ole mitään syytä ottaa sinua vakavasti. Se että aloittajan kokemus poikkeaa sinun uskomuksistasi, osoittaa vain miten harhaisia ja vääriä nuo uskomuksiesi ovat.


      • Anonyymi

        Olet testannut feikkiprofiililla, ja pannut sen feikkimiehesi toimimaan tavalla jolla aidosti komeat miehet eivät toimi: pyyhit kaikki naiset oikealle. Totta helkkarissa sillä tavalla saa tuhat mätsiä jos kelpuuttaa kaikki kassialmat ja pyyhkii tonnikeijutkin oikealle. Komea mies, joka aidosti etsi seuraa, EI tee niin. Feikkiprofiililla tekemäsi kokeet ovat merkityksettömiä.


    • Anonyymi

      ""Edelleen kysyn, mistä sinä muka tiedät kuinka monta mätsiä superkomealla miehellä on.""

      Eli sinä siis kiistät super komeiden miesten tuhannet mätsit, kuten kiistät myös naisten tuhannet mätsit. Harmittaako noin vietävän paljon kun et itse saa tuhansia mätsiä?

      • Anonyymi

        Naisella on tuhansia mätsejä vain JOS, hän on itse pyyhkinyt tuhansia oikealle. Jos nainen pyyhkii tuhansia miehiä oikealle, niin kuinka tosissaan luulet sellaisne naisen etsivän vakiseuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on tuhansia mätsejä vain JOS, hän on itse pyyhkinyt tuhansia oikealle. Jos nainen pyyhkii tuhansia miehiä oikealle, niin kuinka tosissaan luulet sellaisne naisen etsivän vakiseuraa?

        Mitä tarkoitat vakiseuralla? Parisuhdettako? Missä olen kirjoittanut naisten etsivän vakiseuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on tuhansia mätsejä vain JOS, hän on itse pyyhkinyt tuhansia oikealle. Jos nainen pyyhkii tuhansia miehiä oikealle, niin kuinka tosissaan luulet sellaisne naisen etsivän vakiseuraa?

        Näin on. Ja sama koskee miehiä. Se jolla on tuhat mätsiä on pelkkä mätsikatalogin kerääjä eli täysi pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat vakiseuralla? Parisuhdettako? Missä olen kirjoittanut naisten etsivän vakiseuraa?

        Se jolla on tuhat mätsiä ei etsi MINKÄÄNLAISTA seuraa, oli hän mies tai nainen. Hän ei etsi tilapäistä eikä vakinaista, ei parisuhdetta eikä seksiseuraa. Hän vain kerää katalogia itsetuntonsa kohottamiseksi.


      • Anonyymi

        Ei. En kiistä. En kiellä en myönnä koska kyse on asiasta jota en tiedä. Minä en väitä tietävöni sellaista mitä en tiedä. Tiedän täsmälleen kuinka monta mätsiä minulla itselläni on, kenenkään muun mätsimääröä en tiedä.

        Sinä sen sijaan väität tietäväsi. Joten vastaa: miten voit tietää kuinka monta mätsiä jollain komealla miehellä on? Puhuuko jostain tietystä tuntemastani komeasta miehestä vai tarkoitatko että väitteesi koskee kaikkia komeita miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on tuhansia mätsejä vain JOS, hän on itse pyyhkinyt tuhansia oikealle. Jos nainen pyyhkii tuhansia miehiä oikealle, niin kuinka tosissaan luulet sellaisne naisen etsivän vakiseuraa?

        Sattaa etsiä mu ei koskaan löydä kun ei edes tiedä mitä etsii jos kerran ulkonäön mukaan seuloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat vakiseuralla? Parisuhdettako? Missä olen kirjoittanut naisten etsivän vakiseuraa?

        Vakiseura lienee kauniimpi nimi vakipanolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat vakiseuralla? Parisuhdettako? Missä olen kirjoittanut naisten etsivän vakiseuraa?

        Miksi hitossa niitä naisia sitten kiinnostaisi nuo sinun mallimiehistä jauhamasi ongelmat, jos he kerta eivät itsekään etsi vakiseuraa? Mitä hittoa sellaista, joka etsii panoa, kiinnostaa nuo sun ulvomasi "ongelmat"? Koeta nyt päättää etsivätkö ne naiset panoa vai mallimiestä parisuhteeseen.


    • Anonyymi

      ""Aloittaja ei puhunut mätsiensä alempitasoisuudesta mitään. Hän kertoi että ne naiset eivät suostu lähtemään hänen kanssaan treffeille""

      Ja sinä loit kuvaa, että aloittaja on super komea mallimies. Miten näet sen? Käytätkö kristallipalloa apuna? Aloittaja kertoi, että ei pääse treffeille.

      Mutta kun super komeat miehet pääsevät treffeille vaikka joka päivä ja saavat seksiä todella helposti kun naiset ovat välittömästi ottamassa taksia alleen.

      Ai niin, mutta kun kukaan ei ole ikkunan takana pikkutonttuna todistamassa tapahtumaa, niin naiset pitelevät super komeita mallimiehiä vain kädestä, juovat viiniä ja katsovat kivaa elokuvaa, vai mitä?

      • Anonyymi

        Kun nainen laittaa komealle mallimiehelle kiimaviestejä ja lupaa seksiä, niin ei siellä treffeillä miehen kotona mitään seksiä harrasteta. Ei tietenkään. Kukapa sitä nyt seksiä harrastaisi ja vielä mallimiehen kanssa. Nainen ihan vain lämpimikseen kirjoittelee tuhmia ja harhauttaa komeaa mallimiestä. Just joo..

        Jos seksiä kuitenkin harrastetaan, niin palstaätmin tulee olla ikkunan takana pikkutonttuna ottamassa kuvaa itse aktista ja tämä kuva tulee lähettää palstamuorin sähköpostiin, mutta kun komea mies on naisen päällä alasti, niin senkin jälkeen hän vielä tivaa onko kalu varmasti sisällä.

        Hyi, hyi mikä pervo tämä meidän palstamuori!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nainen laittaa komealle mallimiehelle kiimaviestejä ja lupaa seksiä, niin ei siellä treffeillä miehen kotona mitään seksiä harrasteta. Ei tietenkään. Kukapa sitä nyt seksiä harrastaisi ja vielä mallimiehen kanssa. Nainen ihan vain lämpimikseen kirjoittelee tuhmia ja harhauttaa komeaa mallimiestä. Just joo..

        Jos seksiä kuitenkin harrastetaan, niin palstaätmin tulee olla ikkunan takana pikkutonttuna ottamassa kuvaa itse aktista ja tämä kuva tulee lähettää palstamuorin sähköpostiin, mutta kun komea mies on naisen päällä alasti, niin senkin jälkeen hän vielä tivaa onko kalu varmasti sisällä.

        Hyi, hyi mikä pervo tämä meidän palstamuori!

        Idiootti. Aloittaja ei ollut etsimässä bimbonaisia tilapäisseksiin vaan täysipäistä fiksua naisseuraa. Kyllä bimboja löytyy jos niitä haluaa. Jopa sinä saat bimboja.


      • Anonyymi

        En käyttänyt sanoja superkomea enkä mallimies. Mallimies tarkoittaa miesmallin. Missään ei lue että se olisi aloittajan ammatti. Hän kertoo itse olevansa komea. Sinun mielestäsi se ei voi pitää paikkaansa koska hän ei pääse treffeille niiden naisten kanssa joista on kiinnostunut. Uskontosi kertoo että komea pääsee treffeille kenen kanssa vain, ja sinähän et iskonnostasi luovu. Sinä tiedät komean miehen elämästä muka enemmän kuin komea mies itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti. Aloittaja ei ollut etsimässä bimbonaisia tilapäisseksiin vaan täysipäistä fiksua naisseuraa. Kyllä bimboja löytyy jos niitä haluaa. Jopa sinä saat bimboja.

        Olisi ne "bimbotkin" kelvannut paremman puutteessa, eihän sitä kukaan seurustelemaan ennen kuin on harrastettu seksiä? Ja katsottu kohtaako arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat, osaako nainen yhä kunnioittaa minua, esim. 2-3kk tapailun jälkeen? Ei ole yleensä tapana vetää tinderissä kenestäkään johtopäätöstä ennen kun tapaan hänet kasvotusten. Myönnän että feminismi ja tietoisuus mielenterveysasioista ovat isot miinukset profiilissa jotka aiheuttavat monesti vasemmalle pyyhkäisyn, mutta ei voi silti tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ne "bimbotkin" kelvannut paremman puutteessa, eihän sitä kukaan seurustelemaan ennen kuin on harrastettu seksiä? Ja katsottu kohtaako arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat, osaako nainen yhä kunnioittaa minua, esim. 2-3kk tapailun jälkeen? Ei ole yleensä tapana vetää tinderissä kenestäkään johtopäätöstä ennen kun tapaan hänet kasvotusten. Myönnän että feminismi ja tietoisuus mielenterveysasioista ovat isot miinukset profiilissa jotka aiheuttavat monesti vasemmalle pyyhkäisyn, mutta ei voi silti tietää.

        Ai ettei kukaan rupea seurustelemaan ennen kuin on harrastettu seksiä? Oho. Melkoinen väite. Minulla se on just päinvastoin. Minä en harrasta seksiä ennen kuin seurustellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettei kukaan rupea seurustelemaan ennen kuin on harrastettu seksiä? Oho. Melkoinen väite. Minulla se on just päinvastoin. Minä en harrasta seksiä ennen kuin seurustellaan.

        Selvä. Harva lähtee vakavaan parisuhteeseen ennen kuin on harrastettu seksiä, poislukien osa uskonnollisesti vakaamuksellisista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Harva lähtee vakavaan parisuhteeseen ennen kuin on harrastettu seksiä, poislukien osa uskonnollisesti vakaamuksellisista ihmisistä.

        Harva? Jokainen mies jonka kanssa olen seurustellut on ollut samaa mieltä kanssani: seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Sitä ei etukäteen harrasteta kokeilumielessä.


    • Anonyymi

      ""Naisella on tuhansia mätsejä vain JOS, hän on itse pyyhkinyt tuhansia oikealle.""

      Aivan loistavaa! Omaat kerrassaan aivan loistavan päättelykyvyn. Kukaan muu ei olisi tajunnut, ellet olisi kertonut.

      Pitäisikö meidän palstalaisten nyt kerätä kolehti tälle Einsteinille? Itse kallistun kyllä enemmän kultamitalin suuntaan, jonka voisimme ripustaa hänen kaulaaan.

      • Anonyymi

        Kuitenkin jankkaat että kaikilla komeilla miehillä on tuhansia mätsejä. Eli väität että kaikki komeat miehet ovat ääliöitä jotka keräävät mätsikatalogia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin jankkaat että kaikilla komeilla miehillä on tuhansia mätsejä. Eli väität että kaikki komeat miehet ovat ääliöitä jotka keräävät mätsikatalogia.

        Öyh! Se on just niinku sinä sanot! Ja perään kot, kot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin jankkaat että kaikilla komeilla miehillä on tuhansia mätsejä. Eli väität että kaikki komeat miehet ovat ääliöitä jotka keräävät mätsikatalogia.

        Jalisäksi väität että kaikki komeat miehet itse pyyhkivät tuhansia naisia oikealle. Eihän heillä muuten voi olla tuhansia mätsejä. Eli väität etteivät komeat miehet etsi naisseuraa vaan keräävät mätsikatalogia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalisäksi väität että kaikki komeat miehet itse pyyhkivät tuhansia naisia oikealle. Eihän heillä muuten voi olla tuhansia mätsejä. Eli väität etteivät komeat miehet etsi naisseuraa vaan keräävät mätsikatalogia.

        Öyh! Sinun sana on laki! Perään kotkoti, kot, kot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyh! Se on just niinku sinä sanot! Ja perään kot, kot!

        Voi ressua kun et keksi muuta sanottavaa kuin öyh ja kot kot. Muistutat naapurin 10-vuotiasta tyttöä joka jäädessään alakynteen huutaa että ”Sä oot tyhmä!” Tuo koti kot ja öyh on samaa älyllistä tasoa. Naapurin tyttö on kuitenkin vasta kymmenvuotias. Oletan että sinä olet aika paljon vanhempi. Ikävää että olet jämähtänyt kymmenvuotiaan tasolle.


      • Anonyymi

        Sinä näköjään et ole tajunnut, kun jauhat tuota. Kenelläkään naisella, joka EI pyyhi tunaksi oikealla, EI ole tuhansia mätsejä. Sellainen nainen ei tiedä mitään niistä tuhansista miehistä, eikä hän ole hitustakaan kiinnostunut niistä miehistä. Jos hän olisi ollut, hän olisi pyyhkinyt heidät oikealle. Sen sijaan tämä yksi urpo täällä vinkku naisten tuhansista mätseistä. Ei naisilla ole mitään tuhansia mätsejä. Yhdelläkään korvienvälistään normaalilla naisella, joka etsii oikeasti parisuhdetta, ei ole tuhansia mätsejä, ei satoja, eikä edes kymmeniä mätsejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ressua kun et keksi muuta sanottavaa kuin öyh ja kot kot. Muistutat naapurin 10-vuotiasta tyttöä joka jäädessään alakynteen huutaa että ”Sä oot tyhmä!” Tuo koti kot ja öyh on samaa älyllistä tasoa. Naapurin tyttö on kuitenkin vasta kymmenvuotias. Oletan että sinä olet aika paljon vanhempi. Ikävää että olet jämähtänyt kymmenvuotiaan tasolle.

        Amen. Onhan sinun sana laki ja kaikkien on kumarrettava edessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen. Onhan sinun sana laki ja kaikkien on kumarrettava edessäsi.

        ”Kot kot sinun sana on laki öyh”.

        Siinä kaikki mitä osaat sanoa. Mahtaisit olla treffeillä kiinnostavaa seuraa. Naiset varmaan viihtyvät seurassasi kun vastaat kaikkeen

        Kot kot kot

        Sinun sana on laki

        Öyh.

        Epäilen ettei sinulla ole myöskään miespuolisia kavereita. Kuka tuollaista kirjottajat jaksaa. Syytä ihan vain itseäsi siitä olet yksinäinen ja ystävätön. Olet tylsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näköjään et ole tajunnut, kun jauhat tuota. Kenelläkään naisella, joka EI pyyhi tunaksi oikealla, EI ole tuhansia mätsejä. Sellainen nainen ei tiedä mitään niistä tuhansista miehistä, eikä hän ole hitustakaan kiinnostunut niistä miehistä. Jos hän olisi ollut, hän olisi pyyhkinyt heidät oikealle. Sen sijaan tämä yksi urpo täällä vinkku naisten tuhansista mätseistä. Ei naisilla ole mitään tuhansia mätsejä. Yhdelläkään korvienvälistään normaalilla naisella, joka etsii oikeasti parisuhdetta, ei ole tuhansia mätsejä, ei satoja, eikä edes kymmeniä mätsejä.

        Nimenomaan. Yhdelläkään korvien välistä normaalilla miehellä tai naisella ei ole tuhat mätsiä. Se jolla on tuhat mätsiä ei ole korvien välistä normaali vaan hänellä päässä viiraa ja pahasti . Eräs palstaprinssi tuntee naisen jolla on tuhat mätsiä, eli hänen tuttavapiiriinsä kuuluu nimenomaan niitä tärähtäneitä.


    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen tinderi ole mihinkään muuhun soveltuva kun seksiseuran ettimiseen pitää olla jo vitun hyvä tuuri jos jotsin vuotta kestävämpää sieltä luulee löytävänsä sillä erolla että ne miehet tai naiset siellä harvemmin kehtaavat myöntää pelkkää panoa sieltä ettivänsä itse en sitä käytä kun oppinu jo ettimällä löytää korkeintaan seuraavan pettymyksensä mu onnea heille ketkä ei panoa muutoin löydä kun valehtelemalla mitenkä luulitte että elämänne päättyy tai millaista elämänne on mä elän mielummin yksin kun valheessa

      • Anonyymi

        Ei, vaan miehet ja naiset eivät kehtaa myöntävänsä että etsivät parisuhdetta. On noloa myöntää olevansa yksinäinen ja kaipaavansa elämäänsä omaa läheistä ihmissuhdetta. On helpompi väittää etsivänsä seksiseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan miehet ja naiset eivät kehtaa myöntävänsä että etsivät parisuhdetta. On noloa myöntää olevansa yksinäinen ja kaipaavansa elämäänsä omaa läheistä ihmissuhdetta. On helpompi väittää etsivänsä seksiseuraa.

        Ei, vaan miehillä ja naisilla on kohtaanto-ongelma, jossa kumpikaan ei saa haluamaansa. Okei, pieni miesjoukko saa haluamaansa seksiä tuutin täydeltä.

        Naisilla on liian kovat vaatimukset, jonka takia löytyy sitä seksiseuraa. Matemaattisesti mahdotonta, että jokaiselle naiselle löytyisi oma alfauros siitä pienestä 5% miesjoukosta.

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan miehillä ja naisilla on kohtaanto-ongelma, jossa kumpikaan ei saa haluamaansa. Okei, pieni miesjoukko saa haluamaansa seksiä tuutin täydeltä.

        Naisilla on liian kovat vaatimukset, jonka takia löytyy sitä seksiseuraa. Matemaattisesti mahdotonta, että jokaiselle naiselle löytyisi oma alfauros siitä pienestä 5% miesjoukosta.

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia.

        Kyllä seksiä etsivät naisetkin saavat sitä tuutin täydeltä. Sinun tuntuu olevan mahdoton uskoa että jotkut nauset etsivät vain seksiä eivätkä parisuhdetta ollenkaan. Kyllä niitäkin on. Tosin vähemmän kuun pelkkää seksiä etsiviä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan miehillä ja naisilla on kohtaanto-ongelma, jossa kumpikaan ei saa haluamaansa. Okei, pieni miesjoukko saa haluamaansa seksiä tuutin täydeltä.

        Naisilla on liian kovat vaatimukset, jonka takia löytyy sitä seksiseuraa. Matemaattisesti mahdotonta, että jokaiselle naiselle löytyisi oma alfauros siitä pienestä 5% miesjoukosta.

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia.

        Parisuhteita syntyy mutta pariskunnat eivät halua lapsia. Hankkivat mieluummin koiran. Jokaisella pariskunnalla on koira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seksiä etsivät naisetkin saavat sitä tuutin täydeltä. Sinun tuntuu olevan mahdoton uskoa että jotkut nauset etsivät vain seksiä eivätkä parisuhdetta ollenkaan. Kyllä niitäkin on. Tosin vähemmän kuun pelkkää seksiä etsiviä miehiä.

        Jep, juurihan tuossa niin todettiin? Naiset saavat tinderistä seksiä. Varmaan ylempänä oleva kommentti tarkoitti että naisen on vaikea löytää sieltä mitään muuta kuin seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seksiä etsivät naisetkin saavat sitä tuutin täydeltä. Sinun tuntuu olevan mahdoton uskoa että jotkut nauset etsivät vain seksiä eivätkä parisuhdetta ollenkaan. Kyllä niitäkin on. Tosin vähemmän kuun pelkkää seksiä etsiviä miehiä.

        Juups ei sun väite poikkea millään tavalla ylemmästä johon olet argumentoinut. Naiset pettyvät monesti tinderiin koska sieltä ei saa muuta kuin seksiä. Ja myös pieni osa miehistä saisi halutessaan seksiä ja parisuhteen. Heistä valtaosa haluaa pelkkää seksiä. Ja reipas enemmistö miehistä ei saa yhtikäs mitään. Aloittaja on hakenut varmaan samaistumista tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juups ei sun väite poikkea millään tavalla ylemmästä johon olet argumentoinut. Naiset pettyvät monesti tinderiin koska sieltä ei saa muuta kuin seksiä. Ja myös pieni osa miehistä saisi halutessaan seksiä ja parisuhteen. Heistä valtaosa haluaa pelkkää seksiä. Ja reipas enemmistö miehistä ei saa yhtikäs mitään. Aloittaja on hakenut varmaan samaistumista tähän?

        Miten niin naiset eivät saa Tinderistä muuta kuin seksiä? Kyllä sieltä parisuhteetkin saa, jos tyytyy ruimaan misogyyniin. Palstaprinssien kaltaisia on tarjolla. Mutta kuka haluaa ilkeän miehen? Niitä kilttejä tyhmiäkin on tarjolla. Ei kelpaa. Pitää olla kiltti ja fiksu.


    • Anonyymi

      Heittäkää se puhelin äänettömälle ja panette sen taskuun tai pöydälle.
      Sitten pukeudutte ja menette ULOS näkemään niitä ihmisiä.

      Niitä oikeita parisuhteita löytyy kauppakeskuksista, uimahalleista, harrastuksista, lenkkipoluilta, koirapuistoista jne.

      Nykyaikana kuljetaan naama siinä luurissa ja valitetaan masennusta ja sitä, ettei seuraa löydy.
      Heittäkää nyt ne sovellukset helvettiin ja menkää juttelemaan oikeille ihmisille vaikka bussipysäkillä tai jossain ulkoilureitillä.

      Saa valita vapaasti, kenen kanssa keskustelun aloittaa ja jos vastapuolta ei innosta, sekin tulee selväksi heti eikä siitä sen enempää.

      Yllättävän moni vastakkaisen sukupuolen edustaja vastaa ensin hymyyn ja sitten johonkin arkiseen kysymykseen.
      Siitä se lähtee, eivät ihmiset mitään ummikkoja ole, jonkun pitää vain tehdä aloite!

    • Anonyymi

      "" Ei naisilla ole mitään tuhansia mätsejä.""

      Ensin kirjoitat, että naisilla ei ole tuhansia mätsejä, kunnes jatkat "yhdelläkään korvienvälistään normaalilla naisella, joka etsii oikeasti parisuhdetta, ei ole tuhansia mätsejä, ei satoja, eikä edes kymmeniä mätsejä."

      Eli miten se nyt on? Onko naisilla tuhansia mätsejä, vai eikö niitä ole? Ensin kirjoitat ei ole, kunnes avaatkin mahdollisuuden, että joillain korvienvälistään epänormaaleilla naisilla saattaa olla tuhansia mätsejä.

      Mutta kyllä: naisillakin on tuhansia mätsejä. Olen nähnyt omin silmin. Sitä en tiedä mitä nämä naiset hakivat ja olivatko korvienvälistään normaaleita vai ei, mutta tuhansia mätsejä naisilla oli.

      • Anonyymi

        Jaaha, olet omin silmin nähnyt erään naisen Tinderin ja mätsejä oli tuhat. Kyse oli mätsien kerääjästä. Se nainen ei etsinyt seuraa. Hän keräsi mätsikatalogia ja sai siitä juustoa omalle itsetunnolleen. Ja hänkö siis näytti sinulle Tinder-tilinsä? Ja sinua kiinnosti katsoa? No, kai ymmärsit ihailla ja vaikuttua?

        Aika säälittävää,

        ” Kato hei, mulla on tuhat mätsiä, eiks oo siistiä, siis tajuut sä mä oon näin suosittu! Nää kaikki miehet halusi mut. Siis kokonaisen pienen kaupungin verran miehiä jotka kaikki halusi mut. Esimerkiks tää tässä on yksi bodari näet sä mitkä lihakset? Tää koka ei ole niin hyvännäköinen on rikas, se on yks toimitusjohtaja ja tää komea on yks rikas ulkomaalainen . Ja katos tätä, tää on muuten julkkis, tää on yks näyttelijä, se näyttelijä yhdessä telkkarielikuvassa, ja sekin haluis mut.”

        Kysynpä tältä mätsien kerääjästä onko hän käynyt treffeillä;

        ”No en ole ehtinyt, kato kun viime viikolla piti siivota ja sit mä oon ollu töissä ja olen hengaillut kaverien kanssa ja ensi viikolla on mummon syntymäpäivät. Että en ole ehtinyt. En halua ruveta kasvotusten juttelemaan miesten kanssa, se ei oikein innosta. Miehet on vähän inhottavia livenä, mä tykkään niistä enemmän puhelimen näytöllä.Ja sit. Jos ne ei treffeillä tykkääkään minusta? Mä en ota torjutuksi tulemisen riskiä..,”

        Voi tyttöressu.

        Kuten sanoin; täyspäiseltä miehellä tai naisella, joka tosissaan etsii seuraa, EI ole tuhatta mätsiä. Jos mies tai nainen etsii seuraa - olkoon kyse parisuhteesta tai irtoseksistö, mutta jos hän haluaa tavata jonkun - , niin hänellä EI ole tuhat mätsiä. Se jolla on tuhat ötsiä on katalogin kerääjä ja pelle.

        Väität että jokaisella komealla miehellä on tuhat mätsiä. Naurettavaa. Silloinhan jokainen komea mies on pelkkä katalogin kerääjä. Kukaan komea mies ei tosissaan siis tapaa yhtäkään naista, ei ikinä.

        Ja silloinhan palstaprinssit pääsevät treffeille! Mutta tehän valitatte koko ajan että ette pääse.

        Mikä osoittaa että komeat miehet todella käyvät treffeillä teidän sijassanbe. Mikä osoittaa että komeilla miehillä ei ole tuhat mätsiä.

        Moni nainen saisi HALUTESSAAN tuhat mätsiä. Minäkin saisin jos alkaisin pyyhkiä kaikki miehet oikealle. Tuhat tulisi täyteen nopeasti. Mitä iloa siitä olisi? Mutta harva haluaa tuhat mätsiä. Koska suurin osa Tinderin naisista etsii seuraa eikä kerää katalogia.


      • Anonyymi

        Onko naisilla tuhansia mätsejä, vai eikö niitä ole? Ensin kirjoitat ei ole, kunnes avaatkin mahdollisuuden, että joillain korvienvälistään epänormaaleilla naisilla saattaa olla tuhansia mätsejä.”

        Nimenomaan näin. Täyspäisellä naisilla ei ole tuhat mätsiä. Jollain sekopäällä voi olla.

        Suurin osa naisista jotka ovat Tinderissä on tarkoituksena etsiä seuraa, ja silloin heillä ei ole tuhat mätsiä. He eivät tahdo tuhatta. Sellaisesta määrästä ei löydä ketään. Naiset ovat valikoivia ja pyyhkivät miehiä oikealle rankalla kädellä. Mätsimäörä pidetään järkevissä rajoissa. Mätsejä myös poistetaan surutta jos ei synny kiinnostavaa keskustelua. Parikymmentä mätsiä on maksimi. Tarkoitus on tosissaan käydä treffeillä.

        Jollain sekopäällä voi olla tuhat, onhan se mahdollista sillä onhan naisissakin pipipäitä. En tunne yhtään naista jolla olisi tuhat, mutta minun ystäväpiiriini ei kuulukaan niitä pipipäitä.

        Sinä tunnet yhden naisen jolla on tuhat mätsiä. Ok. Mitä se kertoo sinusta että tuttavapiirisi kuuluva nainen on höyrähtänyt? Sekö on naismakusi? Viihdyt pipipäänaisten seurassa?

        Siinä ehkä syy että et löydä Tinderistä naista. Etsit pipipäisiä naisia.

        Mutta kun se pipipää ei lähde treffeille. Ei sinun eikä kenenkään muunkaan kanssa. Se kerää katalogia. Olet hänelle yksi postimerkki hänen kansiossaan.


    • Anonyymi

      Aijon vastata vaikka olenkin nainen
      Sillä myös minä olin nuorena eli joskus 10 vuotta sitten tinderissä...
      Matseja tuli ... Oli miehillä kivoja tekstei ja kuvia mut
      Ei jumalauta joko eivät tehneet aloitetta tai jos tekivät niin tuli just tuota olin liian paljon tai liian vähän jotakin aina .
      Tai sitte etsittiin kavereita tai seksiä..
      Lopulta kun olin potatanut tuhansia ja tuhansia matceseja palvelusta tuli kiitos viesti siitä että olen pahin sydäntensärkijä koskaan kun kukaan ei kelpaa minulle.
      Mitä tein minä poistin tinderin enkö ole palannut sinne takasin
      Joo kuvat sais tykkäyksiä mutta silti en löytänyt sitä mitä etsin vaan törmäsin muita teitä pitkin häneen .
      Tosin Suomen parhainmankasn miehen kanssa ei onni pitkään kestänyt...
      Nyt oon ja pysyn yksin .
      Tämän maan vaihtoehdot on nähty.

      AP Mieti ny eka ottaako kukaan enää tideriä vakavasti.
      Se alkaa olla menneellä sesongilla ja nyt pitäis luoda uutta tapaa deittailla...
      AP toivotan sulle onnea sen rakkauden ja suhteen etsintään tulevaisuuteen .
      Älä luovuta ... Meidän kaltaisillavaativolla ja upeilla tyypeilla on vaikeuksia löytää se jokin .
      Ja inceleille terveisiä.
      Kyllä myös naisilla voi olla vaikeaa löytää rakasta
      Naiselta .

      • Anonyymi

        Miksi joku on incel jos uskaltaa rikkoa tabun ja sanoa miten jotkut asiat ovat, vaikka joillain kirjoitustapa on hieman lapsellinen? Nykyään on niin paljon feminististä jauhantaa jossa solvataan miehiä, että voisiko saada vähän vastapainoa putkiaivologiikalla mietittynä, tiedäthän - miten miehet näkisivät negatiivisia asioita vastakkaisesta sukupuolesta? Platonin mukaan ketään ei vihata enemmän kuin sitä joka puhuu totuuden.

        Tuossa kaunis versio mikäli sinua etoo että joillain miehillä (miespuolisilla ihmisillä jotka ovat varmaan todella ihania mutta ei kunnioituksen arvoisia) on mennyt tunteisiin.


    • Anonyymi

      ""Täyspäisellä naisilla ei ole tuhat mätsiä. Jollain sekopäällä voi olla.""

      No niin. Tulihan se sieltä!

      • Anonyymi

        Naiset ovat lähes poikkeuksetta melko kaoottisia. Joku naispuolinen rekkakuski jolla on asperger, tykkää katsella animea sekä vähän nuolla mattoa saattaa puolestaan olla hyvin looginen.


    • Anonyymi

      Naisilla on tinderissä kuitenkin tuhansia tykkäyksiä, niin kuullostaa jotenkin uskomattomalta, että muka ihan kaikki miehet etsisivät seksiä.

      Noh, naiset iskevät kyntensä juuri sellaisiin miehiin. Eiköhän niissä tuhansissa tykkäyksissä ole kunnollisiakin miehiä, mutta ne ei vaan naisia jostain syystä kiinnosta. Onko syynä sitten ulkonäkö tai miehen tavismiesmäisyys?

      Naiset suorittavat operoinnin siten, että vain parhaimmisto eli siis komeimmisto otetaan mätsihaaremiin ja kun mies ilmoittaa etsivänsä seksiä, niin sitten naiset sanovat kaikkien miesten etsivän seksiä, vaikka naiset itse tykkäävät vain pienen pienestä miesjoukosta ja niillä miehillä on valinnanvaraa.

      • Anonyymi

        Jep, yleensä tämä mies ilmoittaa siinä vaiheessa kun on jo muutama kerta työnnytty naisen sisään. Silloin kun ehtii ja ei kiinnosta ihmeemmin. Ihan tervettä. Jos itellä olisi paljon vaihtoehtoja niin toimisin samalla tavalla. Harmi että kuulun tuohon n. 95% joukkoon, pitää vaan ottaa se hupakko joka tulee joskus vastaan, hyvä jos edes kerran vuodessa. Valtaosan ajasta voikin muuten munata itsensä ja kuunnella kun lässytetään kuin pienelle lapselle. Ei kannata alkaa seurustelemaan sen hupakon kanssa, minusta tulisi vaan aisuri josta en itse tietäisi, nainen puhuisi rakkaudesta mutta ei kunnioittaisi pätkän vertaa. Perushommaa.


      • Anonyymi

        En taatusti iske kynsiäni mieheen joka etsii pelkkää seksiä. En harrasta seksiä ollenkaan muuten kuin parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, yleensä tämä mies ilmoittaa siinä vaiheessa kun on jo muutama kerta työnnytty naisen sisään. Silloin kun ehtii ja ei kiinnosta ihmeemmin. Ihan tervettä. Jos itellä olisi paljon vaihtoehtoja niin toimisin samalla tavalla. Harmi että kuulun tuohon n. 95% joukkoon, pitää vaan ottaa se hupakko joka tulee joskus vastaan, hyvä jos edes kerran vuodessa. Valtaosan ajasta voikin muuten munata itsensä ja kuunnella kun lässytetään kuin pienelle lapselle. Ei kannata alkaa seurustelemaan sen hupakon kanssa, minusta tulisi vaan aisuri josta en itse tietäisi, nainen puhuisi rakkaudesta mutta ei kunnioittaisi pätkän vertaa. Perushommaa.

        ” yleensä tämä mies ilmoittaa ”

        Kuka on ”tämä mies” josta kerrot? Joku tuttu? Ilmeisesti tunnet hänet hyvin kun tiedät noin tarkkaan?

        ”Silloin kun ehtii ja ei kiinnosta ihmeemmin. Ihan tervettä. Jos itellä olisi paljon vaihtoehtoja niin toimisin samalla tavalla”

        Kerrankin rehellistä puhetta joltain palstaprinssiltä! Kerrankin! Tätä ei ole tapahtunut ainakaan kymmeneen vuoteen! Löytyi palstaprinssi joka ei ole tekopyhä. Rasti seinään!

        En yhtään epäile etteikö tuollainen toimintatapa ole se jota sinä ihailet ja jota itse noudattaisit jos voisit. Hyvä kun lopultakin löytyi rehellinen palstaprinssi. Olen koko ajan sanonut, että teidän höpinänne siitä miten komeat miehet muka yleisesti toimivat, kertoo vain siitä miten te itse haluaisitte toimia. ”Jos minä olisin komea ja haluttu ja himoittu, tekisin näin” - ja luulette että siitä muka suoraan seuraa että ne jotka ovat komeita ja haluttuja ja himoittuja toimivat noin. Unohdatte ettei jokaisella miehellä ole yhtä alkeellinen ajattelutapa ja olematon moraali kuin teillä.

        Tätä olen sanonut täällä koko ajan. Lopultakin joku myöntää että se on totuus. Te palstaprinssit olette mahdollisimman kaukana kilteistä kunnon taviksista. Juuri te itse olette niitä sikoja jotka haluavat vain seksiä ja ovat valmiita valehtelemaan saadakseen sitä. Pelkän seksin e halaamisessa ei ole mitään väärää. Vääräksi se muuttuu jos valehtelee ja halveksii sitä naista jonka kanssa sitä harjoittaa.

        Sinun kirjoituksesi oli avoimesti naista vihaava ja halveksiva. Sinusta on tervettä valehdella naisille seksin vuoksi. Tunnet jonkun joka käyttää ulkonäköään noin törkeästi väärin, inhoaa ja halveksii naisia ja valehtelee heille.

        (Toinen vaihtoehto: et tunne ketään noin toimivaa vaan keksit omasta päästäsi. Kuvauksessasi on nimittäin yksi epäuskottava yksityiskohta: se että tuo sydämetön naisia halveksuva komistus muka huolii ätmin ystäväkseen. Yleensä komeat panokarjut halveksivat naisten lisäksi myös ressukkamiehiä., jopa vielä enemmän kuin naisia.

        Tiedän tasan yhden tuolla tavalla nuoruudessaan toimineen komean miehen. Hän tosiaan oli nuorena aika sika. Mutta sitten hän avioitui ja sai neljä lasta ja elää säntillistä kunnon miehen elämää. Nuorena hän oli täysi paska ja myöntää sen nykyään itsekin, häpeää silloista käytöstään eikä ole sitä mieltä että se on ”tervettä”.

        Palatakseni asiaan. Lopultakin löytyi palstaprinssi joka myöntää sen mitä omen sanonut koko ajan: Te olette halpaa ja halpamaista porukkaa, moraalisesti alamittaissia. Sen lisäksi olette tekopyhä: muka paheksutte sitä olettamaanne toimintaa jota kuvittelette komeuden miesten harjoittavan ja jota salaa kadehditte.

        Joukostanne löytyy lopulta sentään yksi joka ei ole tekopyhä hurskastelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” yleensä tämä mies ilmoittaa ”

        Kuka on ”tämä mies” josta kerrot? Joku tuttu? Ilmeisesti tunnet hänet hyvin kun tiedät noin tarkkaan?

        ”Silloin kun ehtii ja ei kiinnosta ihmeemmin. Ihan tervettä. Jos itellä olisi paljon vaihtoehtoja niin toimisin samalla tavalla”

        Kerrankin rehellistä puhetta joltain palstaprinssiltä! Kerrankin! Tätä ei ole tapahtunut ainakaan kymmeneen vuoteen! Löytyi palstaprinssi joka ei ole tekopyhä. Rasti seinään!

        En yhtään epäile etteikö tuollainen toimintatapa ole se jota sinä ihailet ja jota itse noudattaisit jos voisit. Hyvä kun lopultakin löytyi rehellinen palstaprinssi. Olen koko ajan sanonut, että teidän höpinänne siitä miten komeat miehet muka yleisesti toimivat, kertoo vain siitä miten te itse haluaisitte toimia. ”Jos minä olisin komea ja haluttu ja himoittu, tekisin näin” - ja luulette että siitä muka suoraan seuraa että ne jotka ovat komeita ja haluttuja ja himoittuja toimivat noin. Unohdatte ettei jokaisella miehellä ole yhtä alkeellinen ajattelutapa ja olematon moraali kuin teillä.

        Tätä olen sanonut täällä koko ajan. Lopultakin joku myöntää että se on totuus. Te palstaprinssit olette mahdollisimman kaukana kilteistä kunnon taviksista. Juuri te itse olette niitä sikoja jotka haluavat vain seksiä ja ovat valmiita valehtelemaan saadakseen sitä. Pelkän seksin e halaamisessa ei ole mitään väärää. Vääräksi se muuttuu jos valehtelee ja halveksii sitä naista jonka kanssa sitä harjoittaa.

        Sinun kirjoituksesi oli avoimesti naista vihaava ja halveksiva. Sinusta on tervettä valehdella naisille seksin vuoksi. Tunnet jonkun joka käyttää ulkonäköään noin törkeästi väärin, inhoaa ja halveksii naisia ja valehtelee heille.

        (Toinen vaihtoehto: et tunne ketään noin toimivaa vaan keksit omasta päästäsi. Kuvauksessasi on nimittäin yksi epäuskottava yksityiskohta: se että tuo sydämetön naisia halveksuva komistus muka huolii ätmin ystäväkseen. Yleensä komeat panokarjut halveksivat naisten lisäksi myös ressukkamiehiä., jopa vielä enemmän kuin naisia.

        Tiedän tasan yhden tuolla tavalla nuoruudessaan toimineen komean miehen. Hän tosiaan oli nuorena aika sika. Mutta sitten hän avioitui ja sai neljä lasta ja elää säntillistä kunnon miehen elämää. Nuorena hän oli täysi paska ja myöntää sen nykyään itsekin, häpeää silloista käytöstään eikä ole sitä mieltä että se on ”tervettä”.

        Palatakseni asiaan. Lopultakin löytyi palstaprinssi joka myöntää sen mitä omen sanonut koko ajan: Te olette halpaa ja halpamaista porukkaa, moraalisesti alamittaissia. Sen lisäksi olette tekopyhä: muka paheksutte sitä olettamaanne toimintaa jota kuvittelette komeuden miesten harjoittavan ja jota salaa kadehditte.

        Joukostanne löytyy lopulta sentään yksi joka ei ole tekopyhä hurskastelija.

        Musta tuntuu että valtaosa miehistä joista olet ollu kiinnostunut niin on toiminu sua kohtaan juuri noin? Mieti vähän. Perus-ilmiö jos nainen haluaa tinderistä muutakin kuin seksiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu että valtaosa miehistä joista olet ollu kiinnostunut niin on toiminu sua kohtaan juuri noin? Mieti vähän. Perus-ilmiö jos nainen haluaa tinderistä muutakin kuin seksiä...

        Ja en ole sama henkilö joka on kirjoittanut aiemmat, katsos kaikki on täällä anonyymejä. Joku on voinut kommentoida useammin, toiset vain kerran.


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät miten naiset toimivat kun en tunne muita naisia kuin äidin ja lähikaupan kassan - ja näistä kahdestakin vain se ensin mainittu välittää sinusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu että valtaosa miehistä joista olet ollu kiinnostunut niin on toiminu sua kohtaan juuri noin? Mieti vähän. Perus-ilmiö jos nainen haluaa tinderistä muutakin kuin seksiä...

        Et taida tajuta että tuon kuvauksen komistusten käyttäytymisestä kirjoitti joku mies. Eikä suinkaan minkään tiedon pohjalta vaan sen pohjalta kuten hän kateuksissaan kuvittelee vähänkin paremman näköisten miesten toimivan.

        Mutta ok. Olen nainen ja kerron itsestäni.

        Kukaan mies ei ole kohdellut minua noin. Olen joskus hurjassa nuoruudessani harrastanut irtosuhteita, mutta se oli aina molemmin puolin reilua ja avointa toimintaa, kumpikaan ei väittänyt etsivänsä muuta kuin seksiä. Keski-ikään tullessa olin jo kyllästynyt irtoseksiin, ja siitä lähtien olen ollut pitemmissä ja lyhyemmissä parisuhteissa.

        Olen nuoruusvuosien harharetkien jälkeen harrastanut seksiä vain parisuhteessa koska irtoseksi ei houkuttele minua yhtään. Pärjään mainiosti kokonaan ilman seksiä.

        Kukaan mies ei ole saanut minua seksiin lupaamalla solmia kanssani jälkeenpäin parisuhteen. En ymmärrä miten sellaista voisi tapahtua. Kun joskus olen erehtynyt treffeille niin typerän miehen kanssa että hänen voisi olettaa sellaista yrittävän, ko. mies on taatusti niin vastenmielinen ettei kävisi pienessä mielessäkään antaa hänen koskea minuun tikullakaan. Inhoan seksiriipouvaisia miehiä ja tunnistan heidät heti, teen täyskäännöksen ja poistun paikalta. Vonkaavat heitän huitsin nevadaan.

        Sellainen ”mennään panemaan ja sen jälkeen huolin sinut tyttöystävälleni” -touhu ei voisi onnistua, koska minä purskahtausin räkänauruun. Sanoisin : ”Ja mikä saa sinut luulemaan että haluan parisuhteen sinun kanssasi? Mikä saa sinut luulemaan että haluan sinusta yhtään mitään, edes tilapäisseuraa? ”

        Yksi palstaprinssien päähänpinttymä on että naisilla on aivan kauhea hinku saada parisuhde!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu että valtaosa miehistä joista olet ollu kiinnostunut niin on toiminu sua kohtaan juuri noin? Mieti vähän. Perus-ilmiö jos nainen haluaa tinderistä muutakin kuin seksiä...

        En tiedä kenelle osoitit sanasi. Mutta vakuutan ettei kukaan mies ole kohdellut minua noin. Ikinä. En tuhlaa aikaa huonoihin miehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, yleensä tämä mies ilmoittaa siinä vaiheessa kun on jo muutama kerta työnnytty naisen sisään. Silloin kun ehtii ja ei kiinnosta ihmeemmin. Ihan tervettä. Jos itellä olisi paljon vaihtoehtoja niin toimisin samalla tavalla. Harmi että kuulun tuohon n. 95% joukkoon, pitää vaan ottaa se hupakko joka tulee joskus vastaan, hyvä jos edes kerran vuodessa. Valtaosan ajasta voikin muuten munata itsensä ja kuunnella kun lässytetään kuin pienelle lapselle. Ei kannata alkaa seurustelemaan sen hupakon kanssa, minusta tulisi vaan aisuri josta en itse tietäisi, nainen puhuisi rakkaudesta mutta ei kunnioittaisi pätkän vertaa. Perushommaa.

        Naisen siis pitäisi kunnioittaa sinua? Miksi? Mitä sellaista sinussa on, jonka vuoksi sinua pitäisi kunnioittaa? Et itse kunnioita ketään. Ihailet valehtelua, vallankäyttöä ja hyväksikäyttöä. Kerrot että mielelläsi huiputtausut naisia jos olisi edellytyksiä. Seuraavaksi valitat että naiset eivät kunnioita sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät miten naiset toimivat kun en tunne muita naisia kuin äidin ja lähikaupan kassan - ja näistä kahdestakin vain se ensin mainittu välittää sinusta?

        Mistä sinä tiedät tunteeko joku edes omaa äitiään? Ja mistä tiedät että äiti välittää lapsestaan? Luuletko että äiti on aina rakastava ja huolehtiva? Voi olla että miehillä jotka kirjoittavat naisia halveksuvaa tekstiä on epäterve suhde äitiinsä ja saaneet huonoa mallia lapsesta pitäen. Joku roikkuu liikaa kiinni äidissään tai sitten toisilla ei ole mitään välejä sinne suuntaan koskaan ollutkaan. Ihan vaan vinkkinä.


    • Anonyymi

      ""Ja inceleille terveisiä.""

      Tulihan se sieltä. Onko nazeja näkynyt? Mikset lähettänyt terveisiä nazeille?

    • Anonyymi

      Mä tutustun yleensä kunnolla ajan kanssa ja sitten jätänkin nopeasti ja siirryn seuraavaan naiseen , se on vaan niin palkitsevaa ja kiva kokeilla erimuotoisia petikavereita .

      • Anonyymi

        Kiva joulusatu. Vielä kun saat jonkun uskomaan.


      • Anonyymi

        Äsken väitit että hyvä komea kaverisi toimii noin, ja nyt yhtäkkiä se oletkin sinä. Samastuttavia noin vahvasti ihailemaksi bestikseen että unohdat kumpi teistä on kumpi?


      • Anonyymi

        Mikäs siinä jos kumpikaan ei edes halua muuta kuin hetken hupia. Miehet vain tuppaavat luulemaan itsestään liikoja, he olettavat että jokainen nainen joka kelpuuttaa heidät tilapäisseksiin, haluaa vakinaistaa suhteen. Toivottavasti sinä et kuuluu noihin omahyväisiä tuhmyreihin.


      • Anonyymi

        Jos haluat vain kokeilla pelikavereita, niin mikset mene suoraan sänkyyn? Löytyy paljon naisia jotka haluavat vain seksiä. Mitä suotta tutustut ensin?


    • Anonyymi

      Mitä vanhemmasta ikäluokasta on kyse, sitä enemmän löytyy miehiä jotka haluavat vakituisen parisuhteen ja sitä enemmän naisia jotka haluavat pysyä sinkkuina. Syy; parisuhde on naisille epäedullinen. Se on todettu tutkimuksissakin, ja lisäksi moni nainen tietää sen omasta kokemuksestaan.

    • Anonyymi

      Komeat mallimiehet miehistä mitä parhaimpia. Asia selvä. Parisuhteet ne ei vaan kestä kun nuoret naiset valitsevat miehet ulkonäkö edellä ja ovat jopa antamaan asioita anteeksi jos mies on tasoa malli.

      • Anonyymi

        Mitä sinä siitä muka tiedät? Kuinka monen pariskunnan yhteiselämää olet seurannut lähietäisyydeltä?


    • Anonyymi

      Nyt tämä keskustelu on räjähtänyt käsistä, asiallisten kommenttien määrä ei olekaan enää niin suuri. Täällä on sukupuolten välinen taistelu joka vaikuttaa melko toivottomalta. Hassua, kun oletin että tulisi enemmän vaikka vastaavanlaisia konkreettisia kokemuksia muilta miehiltä tinderistä että ei löydy ketään naista ylipäätään mihinkään - vaikka aikeet olisivat hyvät ja laittautunut, kohtelias ja komea (edelleen ei malli.). Otan asiallisesti kantaa tuohon väittelyyn:

      Ensinnäkin nuo "palstaprinssit" kuten joku on täällä tituleerannut, itse en tykkää termistä joten sanotaan vaikka "toiset naisrintamalla ja ylipäätään elämässä katkeroituneet miehet", näköjään paljon enemmän kun minä:

      Olette ihan oikeilla jäljillä alkuun ja olen perusajatuksella samaa mieltä teidän kaikkien kanssa. Mutta sitten vedätte ihan äärirajoille nuo oletukset ja ne eivät lopulta kuulosta yhtään järkeviltä. Eli tottakai nainen - oli melkein millainen tahansa, löytää tinderistä seuraa paljon helpommin kuin mies. Se mitä nainen hakee on eri asia, nainen voi hakea mitä vaan: pelkkää seksiä, kevyttä tapailua, vakavaa suhdetta tai suht pieni osa varmaan kavereita (melko hassua mut mikäs siinä en tuomitse, toki paikka etsiä on epätavallinen).

      Minusta on itsestäänselvyys että nainen saa keskimäärin paljon helpommin seuraa, ja kyllä tietenkin myös seksiseuraa. Ei varmaan joka kerta mutta yleisesti ottaen. Nainen on selektiivisempi kumppanin suhteen, niin irtosuhteissa kun vakavammissakin. Se on normaalia että valitaan paras mies mitä on saatavilla, vaikka nainen ei tuskin olisi aikeissa tehdä lasta jonkun yhden yön jutun kanssa. Juontaa juurensa esihistoriallisilta ajoilta, luonnonlaki. Niin menee myös tinderissä ja varmaan nopeutettuna koska vaihtoehtoja on hyvinkin paljon suhteutettuna siihen mitä huomiota saa omassa elämässä internetin ulkopuolella. Ja ajatelkaa jos ei menisi näin, niin nainenhan panisi about jokaista vastaantulevaa miestä, laadusta riippumatta? Sitten haukkuisitte lutkaksi ja jakorasiaksi? Parempi näin että on nirso.

      "1000 matchia, valitsee parhaimman, pettyy kun saikin pelkkää seksiä, vain ja ainoastaan huippukomea mallimies saa seksiä ja koko suomen naiset lypsää yhden alfauroksen siemennestettä salaisessa seksilaboratoriossa jossa siitetään mahdollisimman puhtaita ja täydellisiä lapsia vain valitun naisjoukon kanssa ja naiset valittaa että mies haluaa vain että spermaa lypsetään mutta ei hedelmöittzzs" Joojoo, idea karkasi jo käsistä. Eli tuolla logiikalla miehistä on varmaan sitten 95% ainakin neitsyt ja valtaosa heistä on tapettu koska eivät ole alfaurokselle hyödyksi, sigma on poikkeus kun alfa pelkää sitä. Ja rakasteleekin salaa naisia kun alfa on puhki ja muualla? Mä olen saletisti tau-uros. Se on exotic.

      Mut sitten naisille täällä: älkää jaksako inistä hanttiin, te tiedätte varmaan että osa jutuista pitää kyllä paikkansa, ennen kun tää keskustelu meni pelleilyksi. Antakaa sen pienen miesjoukon olla katkera. Ihan sama kuinka reppanoita ja säälittäviä, epämiellyttäviä teidän mielestä onkaan. Olkaa kiitollisia että on sellaisia jotka ovat äärimmäisen epämiellyttäviä, ette muuten onnistuisi niin helposti erottamaan huonoa miestä hyvästä, kuten eräs kommentoija viittasi? No offense. Eli saatte ainakin kontrastia.

      Tuo että haukutte porukkaa palstaprinsseiksi ja lähette väittelyyn mukaan niin olette lopulta vaan samalla tasolla. Muilla palstoilla törmää katkeriin naisiin jotka puhuvat miehistä todella rumaan äänensävyyn, heitä on varmaan todella kohdeltu huonosti ja he kohtelevat vastavuoroisesti miehiä huonosti, heissä on vikaa, ovat reppanoita ja epämiellyttäviä kun kehtaavat moralisoida miksi miehet toimii kuten toimivat ja välillä esittävät ihan absurdeja väitteitä. Ovatko he sitten palstaprinsessoja? Antakaa näiden miesten valittaa rauhassa.

      Voisin toimia sutenöörinä niin deittailisivat toisiaan keskenään, toki ongelmana siinä olisi se että:

      Kaikista alfoin mallinkomein palstaprinssi, josta tulee kuningas - vain ja ainoastaan, poikkeuksetta rakastelisi kaikkia palstaprinsessoja ja alkaisi vain yhden kanssa parisuhteeseen, särkien kaikkien muiden palstaprinsessojen sydämen jotka ovat jo särkeneet beta, gamma, delta, sekä omega palstaprinssien sydämet. "Oih miten ihana kuningas kun valitsit juuri minut oih oih aaaaahhhh oi kun olet niin.. aaah...niin iso ja vahva mmmhhhh" voihki palstaprinsessa aivan haltioissaan, hikisenä ja märkänä, samalla kun otti sisäänsä kuninkaan raudanlujaa ja sykkivää valtikkaa - näin vaan jotenkin tapahtui, hän ei voinut lopulta kuin antautua ja alistua palstakuninkaan tahtoon. Ja niin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.

      Älkää jaksako riidellä, syökää jotain hyvää. T: aloittaja

      • Anonyymi

        Olet hyvin pitkälle oikeassa: katkerien todellisuuspakoisten miesten kanssa väitteleminen ei johda mihinkään. Puolustukseksi on sanottava etten todellakaan ole alunperin tullut tälle palstalle riitelemään enkä haukkumaan. Halusin ihan oikeasti vain jutella. Mutta tyrmistyksekseni sain kuulla ventovieraiden miesten esittämiä aivan käsittämättömiä syytöksiä tyyliin ”olet nainen, joten olet pintapuolinen omahyväinen ulkonäkökeskeinen parasiitti”. Vaikea sellaiseen on olla reagoimatta. En tiedä ainuttakaan foorumia jossa nettideittailusta voisi keskustella asialliseen sävyyn. Ts. siitä aiheesta ei pidä keskustella netissä ollenkaan.

        Väite että alennun samalle tasolle kuin nuo ”pyyhit oikealle vain komeimmistoa”. -hölynpölyn kirjoittajat, on kylläkin epäoikeudenmukainen. Jos alkaisin raivota ja haukkua toisia kirjoittajia ilman mitään syytä ja kohdistamisen sen henkilöön joka kirjoitta asialliseen sävyyn, niin SILLOIN alentuisin samalle tasolle. Sellaista en ole koskaan tehnyt. En ole koskaan vastannut ilkeästi asialliseen sävyyn kirjoitettuun viestiin. Ei tulisi mieleenikään ruveta haukkumaan esim. sinua, joka kirjoitat asiallisesti - vaikka en ole kaikesta samaa mieltä kanssasi.

        Ei muuta kuin hyvää joulua ja onnea sinulle etsintöihisi! Toivottavasti löydät kivan viehättävän naisen, jonka seurassa viihdyt ja jonka kuuluminen elämääsi rikastuttaa arkeesi! .Jos ei löydy Tinderistä niin lähde vaikka joulun välipäivinä tansseihin.

        Minä poistun nyt tältä palstalta kokonaan. En tuhlaa enää aikaani ilkeiden ihmisten kanssa väittelemiseen. Elämä on liian lyhyt sellaiseen mikä vain lisää vihaa ihmisten välille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvin pitkälle oikeassa: katkerien todellisuuspakoisten miesten kanssa väitteleminen ei johda mihinkään. Puolustukseksi on sanottava etten todellakaan ole alunperin tullut tälle palstalle riitelemään enkä haukkumaan. Halusin ihan oikeasti vain jutella. Mutta tyrmistyksekseni sain kuulla ventovieraiden miesten esittämiä aivan käsittämättömiä syytöksiä tyyliin ”olet nainen, joten olet pintapuolinen omahyväinen ulkonäkökeskeinen parasiitti”. Vaikea sellaiseen on olla reagoimatta. En tiedä ainuttakaan foorumia jossa nettideittailusta voisi keskustella asialliseen sävyyn. Ts. siitä aiheesta ei pidä keskustella netissä ollenkaan.

        Väite että alennun samalle tasolle kuin nuo ”pyyhit oikealle vain komeimmistoa”. -hölynpölyn kirjoittajat, on kylläkin epäoikeudenmukainen. Jos alkaisin raivota ja haukkua toisia kirjoittajia ilman mitään syytä ja kohdistamisen sen henkilöön joka kirjoitta asialliseen sävyyn, niin SILLOIN alentuisin samalle tasolle. Sellaista en ole koskaan tehnyt. En ole koskaan vastannut ilkeästi asialliseen sävyyn kirjoitettuun viestiin. Ei tulisi mieleenikään ruveta haukkumaan esim. sinua, joka kirjoitat asiallisesti - vaikka en ole kaikesta samaa mieltä kanssasi.

        Ei muuta kuin hyvää joulua ja onnea sinulle etsintöihisi! Toivottavasti löydät kivan viehättävän naisen, jonka seurassa viihdyt ja jonka kuuluminen elämääsi rikastuttaa arkeesi! .Jos ei löydy Tinderistä niin lähde vaikka joulun välipäivinä tansseihin.

        Minä poistun nyt tältä palstalta kokonaan. En tuhlaa enää aikaani ilkeiden ihmisten kanssa väittelemiseen. Elämä on liian lyhyt sellaiseen mikä vain lisää vihaa ihmisten välille.

        "" Puolustukseksi on sanottava etten todellakaan ole alunperin tullut tälle palstalle riitelemään enkä haukkumaan.""

        Etpä niin. Tulet vain tarkistamaan yhtyvätkö kaikki sinun mielipiteisiisi. On vain yksi ja ainoa oikea mielipide ja se on sinun mielipide, jos joku kehtaakin olla eri mieltä, niin teet olettamuksia miehistä ja tuttuun tapaasi haukut perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "" Puolustukseksi on sanottava etten todellakaan ole alunperin tullut tälle palstalle riitelemään enkä haukkumaan.""

        Etpä niin. Tulet vain tarkistamaan yhtyvätkö kaikki sinun mielipiteisiisi. On vain yksi ja ainoa oikea mielipide ja se on sinun mielipide, jos joku kehtaakin olla eri mieltä, niin teet olettamuksia miehistä ja tuttuun tapaasi haukut perään.

        Palstalla ei saa paljastaa naisten, eikä komeiden miesten mätsimääriä, jos kirjoitat tuhansista tykkäyksistä, niin joku tuntee viiltävän piston sydämessään. Ottaahan se varmasti koville kun itse ei saa samaa määrää tykkäyksiä mikä jo on mahdotonta kun kyse on mitä ilmeisemmin vanhemmasta palstanaisesta. Tinderin käyttäjistä 95% on edelleen alle 45-vuotiaita.

        Ei saa myöskään kertoa naisten toimintatavoista kun ovat lähdössä harrastamaan seksiä komean feikkiprofiilin kanssa. Soo, soo! Kukapa sitä nyt seksiä harrastaisi ja vielä komean miehen kanssa. Ei kukaan!


    • Anonyymi

      Poskisolisti on kovis kun hän nimittää miehiä ätmeiksi ja palstaprinsseiksi. Poskisolisti tuntee silloin suurta mielihyvää. Poskisolisti ei kestä minkäänlaista kritiikkiä. Poskisolisti on pelkkä tuhnu.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe