Jos vielä nostatte veroprosenttia

Anonyymi-ap

niin meikäläinen häipyy näiltä leveysasteilta. Siinä on selkeä viesti kunnan johdolle. Laitatte rahaa kaikkeen hömpötykseen vaikka kirkkomaa täyttyy vainajista ja veronmaksajat vähenee vuosi vuodelta. En ole nähnyt viime vuosina ensimmäistäkään esitystä, mikä lisäisi kunnan tuloja järkevästi. Jääkarusellia ja saunatonttuja tuetaan mutta nämä rahat ovat valuneet hukkaan, minun verorahani. Oletteko unohtaneet kokonaan mistä kunnan rahat tulevat?

39

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla suurikin veronmaksaja? 20 000 e / vuosi?
      Sinunlaisesi vain työllistävät järjestelmää. Että Terve, saa poistua

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No,mistä ne rahat tulevat Suurin osa tulee valtiolta,että sillai

    • Anonyymi

      Meillä verot ja maksut kohtuullisia vimpeliin verrattuna.

    • Anonyymi

      Justiin näin! Viime vuonna päätettiin ettei tänä vuonna tehdä verotettavaa tulosta yrityksessä!

      • Anonyymi

        Kyllä verokapina on jo 2 viimeistä vuotta nostanut päätään! Syitä on holtiton rahan käyttö veron saajan taholta, sekä ylempien toimihenkilöitten verojen maksaminen muualle kuin Lappajärvelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä verokapina on jo 2 viimeistä vuotta nostanut päätään! Syitä on holtiton rahan käyttö veron saajan taholta, sekä ylempien toimihenkilöitten verojen maksaminen muualle kuin Lappajärvelle.

        Kunnan johtavien virkamiesten pitäisi asua itse Lappajärvellä.


    • Anonyymi

      Maksathan veroja siltikin ehkä kuukausittain jos on joku yritys?
      Päätettiin että ei tehdä tulosta. Hah!

      Luulenpa että jos sulla on edes joku yritys, on se kykenemätön kommenttiesi perusteella tekemään mitään. Lähinnä tappiota ja konkurssin.

      Onnittelut;)

      • Anonyymi

        30 vuotta paikkakunnalla toiminut yritys! 😊


    • Anonyymi

      Näin on. Kunnon maalaistollo

    • Anonyymi

      Varmaan helvetin kova yritys. Pitäisikö antaa kunniamerkki kuusenoksa briljantein.

      Se, että et revi joka pennosta siellä perseenreiässä (Lappajärvellä) tulee olemaan hidas ja varma tuhosi.

      • Anonyymi

        Ken on hän, joka on entinen Lappajärveläinen ja jostakin syystä katkera Lappajärveläisille!


    • Anonyymi

      Aimo Surakka? E Presley?

    • Anonyymi

      lappajärveläinen kirjoitetaan pienellä

    • Anonyymi

      Aasialaisia ja saunatonttukirjan ostajia vaan ehtitään. Oma väki jää vain maksumieheksi. Tällaista saa kun etelän miehet visioi kunnan suuntaa vailla tolkkua tavallisen ihmisen elämästä.

      • Anonyymi

        Jos asuu muualla, niin näkee Lappajärven vain turistikohteena ja kuntaliitoskohteena sekä helposti unohtaa paikkakunnan asukkaat.


    • Anonyymi

      Tyhmät päättäjät esti tuulivoimalat, nyt olisi veroprosentti lähes nollassa.

      • Anonyymi

        Tosi on!


    • Anonyymi

      Lienee kuitenkin fakta, että Lappajärvi on kussut omiin muroihinsa jostakin 85-vuodesta lähtien.

      Jos siellä joku etelän mies häärää on se voi voi. Tyhmiltä rullataan rahat. Aina rullattu ja tullaan rullaamaan.

      Eikö kunnanvaltuusto valitse osittain virkamiehet kunnalle? Mitä täällä itkette? Toimintaa vai ollaanko sitä niin velttoja että asioihin ei pystytä vaikuttamaan. Varmaan...

      • Anonyymi

        Kunnanvaltuusto nauttii kunnan korkeinta päätäntävaltaa ja voi tehdä halutessaan päätöksiä eroittaa virkamiehiä . Hyvin todennäköistä on , että tällaiset tapaukset menisivät äänestykseen. Mikäeli yli 50% valtuutetuista on sitä mieltä , jotta potkut persuksille niin sitten pystyy vapauttamaan tehtävistä . Erottamis prosessissa täytyy löytyä kuitenkin painavat perusteet , huvikseen kenellekkään ei potkuja jaeta.


    • Anonyymi

      Varhaiskasvaus maksaa paljon enemmän alajärvi vetoisena kuin kauhava vetoisena. Katso asia kunnan päätöksistä.

      • Anonyymi

        no asioita voi tulkita monella tavalla , varsinki jos on fanaattinen kauhavan kannattaja


    • Anonyymi

      Mihin tarvitaan varhaiskasvatusta kun ei ole mitä kasvattaa?

    • Anonyymi

      Taitaa kunnanhallitus olla varsin aikaansaava Lappajärvellä?

      • Anonyymi

        minulla pyyhkii hyvin. en ole päivääkään ollut palkkatyössä, ainoastaan kortti linjalla, nyt eläkkeeni on noin 900 euroa kuussa, josta ei mene veroa, olen terve olen vältellyt aina ruumiini rasittamista, pyrkinyt hyviin harrastuksiin eipä minulla ole juuri huolia koska pieni vuokra jossa runsas asuntotuki ei ole huolta pesukoneen tai lieden rikkoutumisesta kyllä yhteiskunta korjaa.voisin nyt lopuksi sanoa kyllä suomi on hyvä maa.


    • Anonyymi

      Jos johtavat viranhaltiat maksaisi veronsa Lappajärvelle, sillä veromäärällä saatais monenlaista hyvää paikkakunnalle.

      • Anonyymi

        hullu paljon tekee työtä, viisas pääsee paljon helpommalla.


    • Anonyymi

      Tämä on totta. Täällä touhotetaan monenlaista joutavaa mutta yrityksiin ja perheisiin ei investoida. Tästä on tullut hupikunta jääkaruselleineen ja saunatonttuineen. Monta vuotta tämä meno ei voi jatkua, eikä minullakaan ole intressejä maksella kovapalkkaisten johtajien palkkoja, jotka eivät viitsi viettää edes puolta viikkoa työpaikallaan. Vimpelin kunnanjohtajaa näkee useammin Lappajärvellä, kuin meidän omaa. Sille voisi antaa vaikka molemmat kunnat johdettavaksi, tuskin se ainakaan huonommaksi menisi.

      • Anonyymi

        Vaihetaan saunatonttu saunamajuriin


      • Anonyymi

        Justiin näin!


    • Anonyymi

      Meillä skp:ssä ei nosteta lahtareiden veroja!

    • Anonyymi

      Minä en taho mitään siltoja ja/ tai aasilaisia tänne jos verot nousisi,. maksakoon ite se kuka niitä tänne tahtoo

    • Anonyymi

      Ei Eeron jälkeen ole kunnan homissa ollut itään tolkkua.

      • Anonyymi

        Justiin näin!


      • Anonyymi

        kuinkahan vaan oli oikeasti tuokin


    • Anonyymi

      Kenen Lappajärvisen sukulainen kunnanjohtaja on, sukulaisuus pätevöittää lappiksella hommaan kuin hommaan.

      • Anonyymi

        Sorjosen sukulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorjosen sukulainen.

        Sorjonen on kuulemma huonolla hapella.


    • Anonyymi

      Hei. Olen paikallinen. Älkää valittako. Minullakin, kuten 95% lappajärveläisistä on vain yksi synnynnäinen vaiva: puhdas idiotismi.

      Joten ystävät mennään eteenpäin kuten Juti aikanaan. Persvako Nississä vilkkuen, läskin massun kanssa jopon sarviin nojaten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe