Kumppanin puolien pitäminen

Anonyymi-ap

Heippa!


Kumppanin puolien valitseminen mietityttää.

Oltiin eilen mieheni kanssa yhden parhaan ystäväni juhlissa, jota en ole nähnyt aikoihin.
Juomapelin aikana mieheni ajautuu pieneen riitaan ystäväni ystävän kanssa. Yhden naisen kanssa siis.
No ei siinä, he sopivat asian ja jatkettiin iltaa.
Myöhemmin kuitenkin mun mies ja tää nainen juttelivat ja mä liityin keskusteluun.
Tää nainen kysyi meiltä että kuinka tosissaan ollaan yhdessä, ja mä vastasin että todellakin ollaan mun puolelta loppuelämä tyyliin yhdessä.
Mies sanoi että joo, johon sanoin vähän vitsillä heittäen että aijaa, vaikka oot sanonut etten oo erityinen sulle ja kenen tahansa kanssa olisit niin oisi sama( hän on siis oikeasti sanonut näin mulle).
No tää nainen sitten pöyristyi että herranen aika miten mun mies voi sanoa näin, joka on kyllä totta.
Mun mies sitten tulistu tästä, ja sanoi aika rumasti tälle naiselle että ”kuka vittu luulet olevasi” josta ymmärrettävästi tää nainen loukkaantuu.
Pahoittelin naista miehen sanoista.
Ajattelin että no mennään eteenpäin ja nainen lähtikin sitten kotiin myös.
No tästä sitten alkaakin show.

Mun mies halusi myös lähteä kotiin, mikä on ymmärrettävää, mutta ehtona oli, että mä valitsen mun miehen puolen eli sanon tälle naiselle, että mies ei tehnyt mitään väärää. Tää ois pitänyt tehdä kaikkien mun ystävien edessä ja koska mun ystävät näki tän tilanteen niin tuntui vähän oudollen puolustaa mun miehen huonoa käytöstä, tai mies jättää mut.
No nyt mies on niin verisesti loukkaantunut kun en lähtenyt, vaan ehdotin että jos hän lähtisi itse kotiin ja tulen perässä sitten.
Mä itse ajattelin tilanteen niin, että kun tämä nainen jo kerta lähti niin voisimme/voisin jäädä juhliiin sillä näen ystäviäni todella harvoin ja välikohtausya lukuunottamatta meillä oli todella hauskaa, eikä siitä tilanteesta tarvitsisi tehdä niin isoa juttua kun kaikki sanoi että jääkää vaan, kaikki on okei ja asia sovittu.

No kotiin päästyä sitten meillä tuli miehen kanssa aikamoinen riita tästä asiasta, ja hän jättää ehkä mut tän takia kun en kuuntele häntä ja osoita kunnioitusta ja arvostusta tällä tavalla että otan hänen puolen viimeiseen asti.


Mies heitti mut hänen luotaan uloskin mun kaikkien tavaroiden kanssa ja odotin hänen rapussa tunnin ystävältä kyytiä kotiin, ei siis asuta yhdessä.
Mies myös toivoi että kuolen, ja vielä tuskallisesti, ja sylki päälle lisäksi.
Tämän pöyristyttävän käytöksen takia peruin sen, kun meidän piti mennä päivälliselle miehen äidille.

Olen silti koko päivän pahoitellut eilistä tilannetta, ja osaani siihen ja sitä miten hän kokee asian ja miten minä, ja kertonut miten rakastan häntä ja en halua menettää tätä suhdetta ja että valitsen kyllä aina hänet ja pidän kyllä tarvittaessa hänen puolia, mutta en niin että olisin kuitenkaan kenellekkään ilkeä syyttä suotta, ja tämäkään ei auta miestä pääsemään verisestä loukkaantumisestaan yli.

Mieskään ei kyllä muakaan valinnut sillon, kun hän jäi kiinni exänsä kanssa viestittelystä kun hän tapaili jo mua, teki selväksi että exänsä valitsee, eikä mua kun laitoin ehdot, että jos vielä exän perään haikailee ja antaa hänen luulla että he voivat palata yhteen ja näkee exää, niin ei ole ok että he puhuvat tai sitten en voi jatkaa tapailua ja sitten laitto mun kanssa poikki kunnes tuli takaisin, joten sinänsä ei hänellä ole varaa mulle tästä sanoa jos kokee etten pidä hänen puoliaan.

Joten mitä olette mieltä, pitääkö miehen käytöstä puolustaa vaikka hän oisi todellakin ollut asiaton, ja valita hänen puoli, joka on ehkä vähän musta lapsellista, sillä hän itse kyllä käyttäyty asiattomasti.

14

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sun tarvi pitää idooottimaisesti käyttäytyvän miehen puolia. Ensinnäkin miehen kuuluisi pyytää sinulta anteeksi että käytäytyy asiattomasti. Jätä tommonen kun vielä voit.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ukkohan on ihan seko. Lähde vielä kun voit.

    • Anonyymi

      Tuo mieshän kohtelee sinua todella huonosti. Ei tee hyvää sinulle olla hänen seurassaan. Vaikka kuinka myötäilisit, niin käytöksensä vaan pahenee. Kannattaa tarkkaan miettiä, mitä suhde antaa sinulle itsellesi.

    • Anonyymi

      No ... Ei tuossa nyt voi sanoa kenenkään mitenkään täydellisen hyvin käyttäytyneen. Ei siinä mitään, en mäkään näe mitään syytä miksi pitäisi pitää kumppanin puolia, jos tämä käyttäytyy kuin totaali-idiootti. Toisaalta herää kysymys, että miksi ihmeessä sinäkään alat jotain tuollaista vetämään esiin julkisesti jossain ja vielä keskustelussa jonkun puolitutun kanssa. Eikö tuollaiset pitäisi osata hoitaa keskenään, ilman että siitä tarvitsee luoda tollasta showta ja draamaa? Jos kyse on jostain mitä mies on sanonut joskus jossain aikaisemmin, niin eikö se asia olis kuulunut selvittää silloin? Miten se asia ylipäänsä kuului tuohon tilanteeseen? Jos sä olet sen joskus anteeksi antanut, kuten oletettavasti olet, kun kerta edelleen sen miehen kanssa olet ollut, niin mikä järki? Miehesi on ääliö, mutta et sä nyt kyllä itsekään ole juuri sen fiksumpi, mitä tuota tarinaa lukee. 🙄

    • Anonyymi

      Osoita kunnioitusta ja arvostusta miestä kohtaan..kun et ollut hänen puolellaan..?
      Toivoi että kuolet tuskallisesti ja sylki vielä päälle..
      Just joo..siinä on sulla "ihannemies" jota rakastaa myötä- ja vastamäessä kuolemaan asti?
      Voi olla että vielä kuoletkin jos suhdetta jatkat tuollsisen Kuuma Kalle kanssa?
      Miten luulet miten mies kestää mitkään muutkaan erimielisyydet ja " puolen valinnat"?

      Saat varautua siihen että olet aina samaa mieltä hänen kanssaan- jos suhdetta jatkat ja siihen että mies ottaaa aina puheeksi " sen kerran kun vastustit häntä"

      No jokainen valitsee vankilan ja avovankilan ja vielä elinkautisen sen päälle jonka pituuden mies määrittelee tai valitsee vapauden ja itsemääräämisoikeuden. Tai on- off- suhteen, välilä yhdessä ja taas erilllään, yhdessä ja erillään...
      Suosittelen fyysistä, henkistä, emotionaalista vapautta ja itsemääräämisoikeutta ja mielipidevapautta.
      Noiden arvon tajuaa kun nitä ei enää ole.

    • Anonyymi

      No voi hitsi kun on melkoinen tilanne.

    • Anonyymi

      Voisin veikata, että tuo ei tuosta kummemmaksi muutu. Jos haluat olla kynnysmatto, niin jatka ihmeessä. Mies ei välitä sinusta, on ymmärtämätön pahvi, itsekäs ja epäkypsä. Mitä muka saat tuosta suhteesta muuta kuin pahaa mieltä.

    • Anonyymi

      No ensimmäinen kohta oli tietenkin jo tuo, että miksi haluat olla sellaisen miehen kanssa, jolle et ole mitenkään erityinen? Ihan aiheesta tämä nainen pöyristyi.

      Hirveää käytöstä mieheltäsi kaikin puolin. Jos olisin sinä, niin se ei olisi mies, joka ehtisi erota, vaan minä olisin lähtenyt etsimään merkityksellisempää suhdetta ja käytöstavat osaavan miehen jo sen kuultuani, etten ole tälle miehelle erityinen. Miksi hänkään sitten on ryhtynyt suhteeseen kanssasi, ihan vain että pääsisi äkkiä suhteeseen?

    • Anonyymi

      Sinun ajatuksenjuoksua on hyvin vaikea ymmärtää.
      Miksi maailmassa sinä liimaudut noin ala-arvoiseen ihmiseen?! Miksi?!
      Jos viitsisit nähdä vaivaa etsiä ystäviä paljon korkeammalta tasolta, sinun ei tarvitsisi epäröidä omaa käytöstäsi.

      Mutta, laadukkaampien ystävien etsiminenhän vaatii vähän vaivaa.
      Ja sitähän sinä et halua tehdä.

      Joten jatka vaan pohjamudassa ryömimistä kertomasi laisten miesten kanssa. Mutta älä sitten valita!

      • Anonyymi

        Jonkun mielestä on kivaa keksiä aina vaan oudompia tarinoita. Tai sitten ei ole, mutta ei mahda itselleen mitään.


    • Anonyymi

      En kyl tiiä ootteko oikeesti jopa ansainnut toisenne.toinen haukkuu ja toinen pyytää anteeksi koko ajan.Kumpikaan ei ymmärrä muuttua ja sama jatkuu.Jos mies toivoi kuolemaasi ja sylki niin mitä puolustamista tuollaisessa miehessä on.Ota ero ennenkö sattuu mitään.

    • Anonyymi

      Vaatii kunnioitusta naiseltaan ja sylkee tämän päälle. Ei taida ns. kantis? :) Ja jos on, niin äkkiä vaihtoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe