lumenen valokynä

liisa

Oletteko kokeilleet tuota lumenen valokynää? toimiko se ja kannattaako ostaa?

10

16899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maijaleena.

Ostin itse valokynän ja ei ollut tarpeeksi peittävä ja kaiken lisäksi jotenkin niin lelu että mekanismi hajosi kahden käyttökerran jälkeen. Kandee ostaa YSL:n valokynä vaikkakin maksaa enempi mutta on todella hyvä ja kestävä. Jos pääset käymään laivalla niin sieltä kandee ostaa on meinaan kympin halvempi kuin maissa..

• mustaslmä

Valokynäähän ei ole tarkoitettukaan peittämiseen joten laitan sitä silmien alle peitevoiteen päälle häivyttämään tummuutta. Kynän mekanismi on kyllä hankala.

• Ei hyvä

Itselläni ei ole vielä juonteita tai ryppyjä joita pitäisi peitellä, mutta ostin kokeilu mielessä. Ajattelin käyttää sitä pienten näppylöiden ja finnien jättämien punaisten arpien peittämiseen sekä tummiin silmänalusiin.
      Oli vikaostos, ei peitä mitään, aivan turha!

• Sanna

Valokynän tehtävä ei ole piilottaa näppylöitä tai arpia. Käytit siis tuotetta "väärään" tarkoitukseen, eli ei ihme, jos ei tehonnut. Sinun toivoamaan tarkoitukseen jokin peitepuikko tai peiteväri sopisi paremmin.

• meikkaajanainen

huom!valokynä ei ole peittämistä varten sitä varten on peitevärit!!!

• moonchild

ko kynä on toiminut ihan hyvin..

en käytä peittämiseen vaan korostamiseen..esim kulmaluun päälle, amorin kaarta huulissa..

• apua

miten ja mihin kohtiin valo kynää käytetään?? voisko joku plliis neuvvoo??

• Nelli

Minusta Lumenen kynä on ihan OK, tosin itse käytän sitä vain parin "tummemman kohdan" häivyttämiseen. YSL:n kynää en ole kokeillut koska en viitsi maksaa niin paljoa tuotteesta, josta on mulle aika rajallinen hyoty.

Kynää voi käyttää esim. silmien alla (peitevoiteen päälle ja vain vähän), poskipäillä, kulmaluilla, kaikkiin kohtiin joita haluaa tuoda esille. Minusta Lumenen kynä ei ole tarpeeksi "yty" tähän tarkoitukseen eli korostus ei juuri näy! Itse käyttäisin ehkä jotai highlight puuteria ennemmin.

• fitfuli

Minulla on itellä tuo lumenen kynä, kun on suhteellisen edullinen. Sattuupa vaan olemaan niin, että ihan oma väri on jo niin vaalea, että vaikka tuo "mukautuu" ihon väriin sopivaks, niin minulla ei ainakaan vaalenna yhtään.. eli siis itellä toimii lähinnä tummien silmänalusten tasottamiseen, mutta eipä sillä mitään valoefektiä aikaan saa näin vaalealla iholla. varmaan toimii vähän paremmin sit jos on omassa ihossa jotain väriä.

• serafiiin

Mulla on Lorealin valokynä, ja tykkään kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe