hteys kuolleisiin

uskovainenihminen

Benny Hinn kertoo usein, kuinka hän on yhteydessä kuolleisiin. Hän kertoo tavanneensa mm. Elian. Hän kommunikoi usein kuolleitten kanssa ja käy etsimässä lisää voimaa ja voitelua heidän haudoiltaan. Hän vierailee Aimee Semple McPherson :in ja Kathryn Kuhlman :in haudoilla. Hinn kertoo: "Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten, kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla, se on lähellä Aimeen hautaa... en koskaan unohda, mitä näin. Se oli uskomattoman dramaattista" . "Tunsin valtavan voitelun, kun olin siellä... Jumalan voima tuli ylleni... uskon voiman lähteneen Aimeen ruumiista... te, te, teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin, se on valtavaa. Olen kuullut ihmisten parantuvan, kun he ovat käyneet haudalla" (Hinnin saarnasta "Double Portion Annointing", "Kaksinkertainen voitelu", osa 3, 7.4.1991).

http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/pyykkonen.html

10

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HALLELUJA!

      Haudalta saa VOIMAA! Kokeilkaa joskus, millainen voimalataus tulee esim. Yli-vainion haudasta!

      • fri

        ja halvin tapa on sit mennä lähimmän hautuu maan kappeliin, jos sellasen uskon omaa, ettei Jeesus anna voimaa, vaikka on ylös noussut ja elää!!!


      • YKX
        fri kirjoitti:

        ja halvin tapa on sit mennä lähimmän hautuu maan kappeliin, jos sellasen uskon omaa, ettei Jeesus anna voimaa, vaikka on ylös noussut ja elää!!!

        Kyllä se on varmaa että Hinnin tapaiset "todelliset hihhulit", ovat häpeäksi Kristuksen ilosanomalle. Miten ihmiset voivat olla sokeita tuollaisille kultapossuille?

        Pitää palata alkuperäiseen sanaan; "ei ylitse sen mitä olemme puhuneet".


      • valvominen uskossa
        YKX kirjoitti:

        Kyllä se on varmaa että Hinnin tapaiset "todelliset hihhulit", ovat häpeäksi Kristuksen ilosanomalle. Miten ihmiset voivat olla sokeita tuollaisille kultapossuille?

        Pitää palata alkuperäiseen sanaan; "ei ylitse sen mitä olemme puhuneet".

        Tähän täytynee sanoa, että Hinn liikkuu sellaisella uskon tasolla johon sinä et unissasikaan voi päästä, korkeintaan painajaisen päätteeksi pissit housuun.


      • YKX
        valvominen uskossa kirjoitti:

        Tähän täytynee sanoa, että Hinn liikkuu sellaisella uskon tasolla johon sinä et unissasikaan voi päästä, korkeintaan painajaisen päätteeksi pissit housuun.

        Valitettavasti et tiedä minun hengellisyyteni sfääriä, mutta tiedän jotain mikä on täysin ristiriidassa lähi-idän uskonnon (Kristinuskon),
        kanssa. Varmaan tiedät että itä on etäällä lännestä, niin opeissa kuin elämässäkin (teoria / käytäntö). Todelliset hengen jättiläiset eivät istu savijaloilla, eikä heidän sieluaan ole käsillä tehty. Suuret eivät pidä itsestään ääntä; moukka tuo julki itseään, sillä moukille se on tunnusmerkki. Etsi todellista syvyyttä ja korkeutta, sitä et löydä mainostamistasi miehistä.


      • JEESUSTA!
        YKX kirjoitti:

        Valitettavasti et tiedä minun hengellisyyteni sfääriä, mutta tiedän jotain mikä on täysin ristiriidassa lähi-idän uskonnon (Kristinuskon),
        kanssa. Varmaan tiedät että itä on etäällä lännestä, niin opeissa kuin elämässäkin (teoria / käytäntö). Todelliset hengen jättiläiset eivät istu savijaloilla, eikä heidän sieluaan ole käsillä tehty. Suuret eivät pidä itsestään ääntä; moukka tuo julki itseään, sillä moukille se on tunnusmerkki. Etsi todellista syvyyttä ja korkeutta, sitä et löydä mainostamistasi miehistä.

        Hinnillä on VALTA ja VOIMA nousta TAIVAISIIN koskettamaan Jeesusta ja hakemaan hänet alas!!! Kuka on Hinnin vertainen?!? HALLELUJA!!!


      • fri
        YKX kirjoitti:

        Kyllä se on varmaa että Hinnin tapaiset "todelliset hihhulit", ovat häpeäksi Kristuksen ilosanomalle. Miten ihmiset voivat olla sokeita tuollaisille kultapossuille?

        Pitää palata alkuperäiseen sanaan; "ei ylitse sen mitä olemme puhuneet".

        puheita kuullut joten hänestä en voi "arvosanoja" antaa.

        AATOKSENI KOSKI LÄHINNÄ EDELLISEN KIRJOITTAJAN MIETTEITÄ.


      • kirjailija
        YKX kirjoitti:

        Valitettavasti et tiedä minun hengellisyyteni sfääriä, mutta tiedän jotain mikä on täysin ristiriidassa lähi-idän uskonnon (Kristinuskon),
        kanssa. Varmaan tiedät että itä on etäällä lännestä, niin opeissa kuin elämässäkin (teoria / käytäntö). Todelliset hengen jättiläiset eivät istu savijaloilla, eikä heidän sieluaan ole käsillä tehty. Suuret eivät pidä itsestään ääntä; moukka tuo julki itseään, sillä moukille se on tunnusmerkki. Etsi todellista syvyyttä ja korkeutta, sitä et löydä mainostamistasi miehistä.

        Mutta eikö ollut hauskasti kirjoitettu "pissit housuun" khi hi hihhii


    • Miten tuo nyt poikkeaa vanhan ajan roomalaiskatolisesta pyhäinjäännösten palvonnasta?

      • lumpsis

        poikkeavan hyvinkin paljon. On eri asia olla yhteydessä kuolleisiin, muka tavata heitä, jutella heidän kanssaan jne. (Sitä Hinn näyttää harrastavan, mikäli aloittaja on oikein tulkinnut) kuin pitää arvossa edesmenneitten pyhien jäännöksiä.
        Arvostammehan edesmenneitä esim. kunnioittavalla hautaamisella. Maallisia jäännöksiä (kuollutta ruumista) hautaamme.

        Minusta tuo katolinen tapa reliikkien säilyttämisessä on jokseenkin outo.

        Vainajiin yhteydessä oleminen on Raamatun mukaan Jumalan tahdon vastaista. Muistakaamme Saul.
        Ei ne vainajat, joihin ollaan yhteydessä, edes ole oikeita vainajia, vaan saaastaisia vainajahenkiä, jotka puijaavat ihmisiä. Ei Samuel ilmestynyt Saulille eikä vainajiin voi olla yhteydessä nykyäänkään muutoin kuin muistelemalla heitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe