Moips!
Onko normaalia vai meneekö äkkipikaisuuden piikkiin, jos kumppanin kans riidellään esim. siitä että oon kertonut hänelle että joku hänen sana/teko tuntuu tältä ja tältä ja hän suuttuu siitä niin hän heittää mut ulos asunnostaan.
Asun n. 30km päässä hänen luotan, ja usein joudunkin tavaroideni kanssa odottaa tunninkin hänen rapussa kyytiä kotiin.
En ole riidellessä ikinä huutanut, nimitellyt tai käyttäytynyt uhkaavasti häntä kohtaan, toisinkun kumppanini mua kohtaan joten siitäkään syystä hän ei kyllä varmaan mua ulos heitä.
Mua loukkaa syvästi, että hän heittää mut usein ulos luotaan, ja tuntuu etten voi jatkaa tämän takia hänen kanssa.
Ikinä hän ei pahoittele että on heittänyt mut ulos, kuten ei mitään huonoa käytöstään koskaan pahoittele niinkun esim mulle huutamista, haukkumista yms.
Kumppani heittää ulos
Anonyymi-ap
5
386
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole normaalia käytöstä tuollainen.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole normaalia. Taas saan ihmetellä naisten sietokykyä, missä se raja oikein tulee vastaan? Miksi tuollaista kohtelua siedetään ja katsotaan ties kunka kauan ennen kuin erotaan lopullisesti?
- Anonyymi
Ei ole normaalia. Kuulostat pahasti läheisriippuvaiselta. Nyt mars psykoterapeutin juttusille.
- Anonyymi
Olet liian hyvä hänelle,kukaan järkevä ei nimittele ja uhkaile rakastaan.Tyyppi taitaa olla narsisti joka ei kadu koskaan mitään.Älä pidä moiseen enää yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1116188Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400