Moips!
Onko normaalia vai meneekö äkkipikaisuuden piikkiin, jos kumppanin kans riidellään esim. siitä että oon kertonut hänelle että joku hänen sana/teko tuntuu tältä ja tältä ja hän suuttuu siitä niin hän heittää mut ulos asunnostaan.
Asun n. 30km päässä hänen luotan, ja usein joudunkin tavaroideni kanssa odottaa tunninkin hänen rapussa kyytiä kotiin.
En ole riidellessä ikinä huutanut, nimitellyt tai käyttäytynyt uhkaavasti häntä kohtaan, toisinkun kumppanini mua kohtaan joten siitäkään syystä hän ei kyllä varmaan mua ulos heitä.
Mua loukkaa syvästi, että hän heittää mut usein ulos luotaan, ja tuntuu etten voi jatkaa tämän takia hänen kanssa.
Ikinä hän ei pahoittele että on heittänyt mut ulos, kuten ei mitään huonoa käytöstään koskaan pahoittele niinkun esim mulle huutamista, haukkumista yms.
Kumppani heittää ulos
Anonyymi-ap
5
320
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole normaalia käytöstä tuollainen.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole normaalia. Taas saan ihmetellä naisten sietokykyä, missä se raja oikein tulee vastaan? Miksi tuollaista kohtelua siedetään ja katsotaan ties kunka kauan ennen kuin erotaan lopullisesti?
- Anonyymi
Ei ole normaalia. Kuulostat pahasti läheisriippuvaiselta. Nyt mars psykoterapeutin juttusille.
- Anonyymi
Olet liian hyvä hänelle,kukaan järkevä ei nimittele ja uhkaile rakastaan.Tyyppi taitaa olla narsisti joka ei kadu koskaan mitään.Älä pidä moiseen enää yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667