Mikä sovellus kuusikymppisellä miehelle?

Anonyymi-ap

Mikä seuranhakusovellus toimii iäkkäämmälle miehelle? Tinderistä ei löydy vuosien kokemuksella. Vaikka olen raitis, urheilullinen, normaali koulutettu mies. Vai etsivätkö naiset sittenkin jotakin räväkämpää kun ei seuraa löydy? Kuvat ammattikuvaaja, teksti asiallinen. Ei yhtään matchia!

15

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No unohda alustat oikeasti! Ja vähemmän itsekehuja!

• Anonyymi

Olen ihan eri mieltä. Tärkeintä on että kirjoitat kunnollisen profiilitekstin. Ihan sama vaikka kehuisit itseäsi maasta taivaaseen, kunhan kerrot itsestäsi jotain. Kunhan vaivaudut kirjoittamaan tekstiä etkä jätä kuvausta itsestäsi pelkkien emojien varaa. Tympii kun kuusikymppiset miehet eivät osaa/viitsi kirjoittaa profiilitekstiä. Panosta siihen tekstiin, kerro millainen olet ja mitä olet etsimässä. Vinkki: älä laita itsestäsi sellaista valokuvaa jossa roikotat kalaa. paitsi jo etsit naisesta ehdottomasti nimenomaan kalastusseuraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan eri mieltä. Tärkeintä on että kirjoitat kunnollisen profiilitekstin. Ihan sama vaikka kehuisit itseäsi maasta taivaaseen, kunhan kerrot itsestäsi jotain. Kunhan vaivaudut kirjoittamaan tekstiä etkä jätä kuvausta itsestäsi pelkkien emojien varaa. Tympii kun kuusikymppiset miehet eivät osaa/viitsi kirjoittaa profiilitekstiä. Panosta siihen tekstiin, kerro millainen olet ja mitä olet etsimässä. Vinkki: älä laita itsestäsi sellaista valokuvaa jossa roikotat kalaa. paitsi jo etsit naisesta ehdottomasti nimenomaan kalastusseuraa..

Juuri noin olen tehnyt ja kirjoittanut. Aiemmin minulla oli huonohkoja bodykuva ilman paitaa ja sain matcheja. Kuukausi ollut asiallisia ammattikuvia ja ei ainuttakaan matchia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin olen tehnyt ja kirjoittanut. Aiemmin minulla oli huonohkoja bodykuva ilman paitaa ja sain matcheja. Kuukausi ollut asiallisia ammattikuvia ja ei ainuttakaan matchia!

Jos se toimii, älä korjaa sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun on minunkin mielestäni vähän mauttomia pullistelukuvia. Toki kuvaavat habitustani, mutta on miehessä/minussa muutakin kuin lihakset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin eilen kaksi vanhaa paidatonta kuvaa profiiliini ja heti kuukauden jälkeen sain matchin! Naiset eivät varmaan ole olenkin kiinnostuneita harmaasta tauno tasalakista. Pitää olla jotain särmää, että kiinnostus herää. Vai mitä olet naisena mieltä?

• Anonyymi kirjoitti:

Laitoin eilen kaksi vanhaa paidatonta kuvaa profiiliini ja heti kuukauden jälkeen sain matchin! Naiset eivät varmaan ole olenkin kiinnostuneita harmaasta tauno tasalakista. Pitää olla jotain särmää, että kiinnostus herää. Vai mitä olet naisena mieltä?

😂, olet käsittänyt ihan väärin, kyse on nimenomaan henkisten arvojen herättämisestä ja niinkuin huomaat naisilla on oma tapansa tulkita näitä henkisiä arvojaan ja miten niitä kuuluu herätellä. 💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se sellainen matchi mitä etsit? Selvinnee kyllä vasta jonkun ajan päästä. Laatunaisia saattaa olla haastavampi saada koukkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se sellainen matchi mitä etsit? Selvinnee kyllä vasta jonkun ajan päästä. Laatunaisia saattaa olla haastavampi saada koukkuun.

Tuskinpa on, koska on Tallinnasta eikä etsi mitään turistia. Täytyy jatkaa tätä toivotonta hakua. Ehkäpä sitten 22 tunnin risteilyillä ensi viikolla🙂

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Naiset vaistoaa kuvasta jos joku mättää

• Anonyymi

Höpön löpön , ei me mitään vaistota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpön löpön , ei me mitään vaistota!

No mutta eikö se ole huono asia jos ei vaistoa? Nyt hieman tarkkaivaisuutta jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin ainakin siihen kannattaa kiinnittää huomiota!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kannattaa laittaa ikähaarukkaa ylemmäksi oman ikäisiä senioreita. Ehkä sitten matchaa paremmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe