Olisi hienoa

Anonyymi-ap

Olisi todella hienoa jos koulut yksityistettäisiin. Jokainen saisi sitten omilla rahoillaan valita sellaisen koulun lapselleen kuin haluaisi, mutta tämähän ei sateenkaariväelle ja päättäjille käy, sillä jokaisen suomalaislapsen halutaan käyvän läpi sama valtion aivopesutehtaan liukuhihna, jossa lapsiin tuutataan surutta trans sukupuoli-ideologiaa.

”Se joka hallitsee pieniä lapsia, hallitsee tulevaisuutta”, on muuan sanonut..

Kertovat jo kouluissa lapsille satuja miten on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi vaikka on syntymässä määritelty pojaksi. Hyi, hyi sanon minä ja en ihmettele minkä takia nuoret voivat huonosti!

74

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluavat tehdä pienistä lapsista sekopäitä. 6-vuotias lapsi saattaa kuvitella, että sukupuolenvaihto olisi kiva asia ja vieläpä uskoa siihen, että sukupuoli vaihtuu kun aikuiset sitä ideaa täysillä myyvät. Tosiasiassa sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta sen voi tärvellä..

      He haluavat jallittaa lapset, jotka eivät ymmärrä mitä se sukupuolen vaihto on, eikä heillä ole mitään käsitystä seksuaalisuudesta, tekemään päätöksiä sukupuolenvaihdoksista. Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja näille huijareille ja sitähän tuo on. Lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa tuosta vaan. Nämä ihmiset ovat pahuuden asialla..

      Sitä vain ihmettelen, että miksi vasemmistolaiset ovat aina joko yksinkertaisia, seonneita, kusipäitä, tai jokin kombinaatio näistä?

    • Anonyymi

      Valinnanvapautta voisi tietysti lisätä, mutta ei ole mitään tarvetta muuttaa kaikkia kouluja. Valtaosa vanhemmista on tyytyväisiä nykyisiin kouluihin. Laittakoon he lapsensa jonnekin muualle, jotka ovat eri mieltä.

      • Anonyymi

        Jokaisella on oikeus perustaa yksityinen koulu. Mikään ei estä. Niitä on itse asiassa jo perustettakin ja toiminnassa jonkin verran. Mutta eivät ne ole kovin suosittuja. Siitä vain perustamaan sitä ihan itse, eli mitäpä jos valittamisen sijasta ryhtyisit toimeen. Jos vain odotat että joku muu tarjoilee sen unelmiesi koulun sinulle valmiina niin sitten saat valittaa ihan vapaasti, etkä voi syyttää kuin itseäsi. Suurin osa vanhemmista on tosiaan tyytyväisiä nykyiseen ilmaiseen koulusysteemiin. Jolle se ei kelpaa, se voi perustaa itse uuden koulun. Helppo homma: laadi opetussuunnitelma joka kelpaa sinulle, palkkaa opettajat, hanki koulurakennus, hanki oppikirjat ja oppimateriaali (kirjoita ne oppikirja itse, eihän nämä jo olemassa olevat sinulle kuitenkaan kelpaa) , järjestä kouluruokailu. Sitten ala mainostaa koulua ja odota ryntäystä oppilaiksi. Anna palaa! Mitä vielä odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus perustaa yksityinen koulu. Mikään ei estä. Niitä on itse asiassa jo perustettakin ja toiminnassa jonkin verran. Mutta eivät ne ole kovin suosittuja. Siitä vain perustamaan sitä ihan itse, eli mitäpä jos valittamisen sijasta ryhtyisit toimeen. Jos vain odotat että joku muu tarjoilee sen unelmiesi koulun sinulle valmiina niin sitten saat valittaa ihan vapaasti, etkä voi syyttää kuin itseäsi. Suurin osa vanhemmista on tosiaan tyytyväisiä nykyiseen ilmaiseen koulusysteemiin. Jolle se ei kelpaa, se voi perustaa itse uuden koulun. Helppo homma: laadi opetussuunnitelma joka kelpaa sinulle, palkkaa opettajat, hanki koulurakennus, hanki oppikirjat ja oppimateriaali (kirjoita ne oppikirja itse, eihän nämä jo olemassa olevat sinulle kuitenkaan kelpaa) , järjestä kouluruokailu. Sitten ala mainostaa koulua ja odota ryntäystä oppilaiksi. Anna palaa! Mitä vielä odotat?

        On myös ihan luvallista järjestää lapselleen opetusta kotona, Mikään ei estä. No? Mitä odotat? Joko otit lapsesi pois koulusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös ihan luvallista järjestää lapselleen opetusta kotona, Mikään ei estä. No? Mitä odotat? Joko otit lapsesi pois koulusta?

        Ei tuolla ätmilla taida mitään lapsia olla. Ei se ole niin lähelle naista päässy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla ätmilla taida mitään lapsia olla. Ei se ole niin lähelle naista päässy.

        Mahtaako aloittaja tajuta että yksityistäminen tarkoittaisi että koulu on maksullinen. Onko hän valmis maksamaan lukukausimaksuja? Entä onko hän valmis ostamaan lapselle koulukirjat, koulutarvikkeet, urheiluvälineet ja maksamaan kouluruoasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus perustaa yksityinen koulu. Mikään ei estä. Niitä on itse asiassa jo perustettakin ja toiminnassa jonkin verran. Mutta eivät ne ole kovin suosittuja. Siitä vain perustamaan sitä ihan itse, eli mitäpä jos valittamisen sijasta ryhtyisit toimeen. Jos vain odotat että joku muu tarjoilee sen unelmiesi koulun sinulle valmiina niin sitten saat valittaa ihan vapaasti, etkä voi syyttää kuin itseäsi. Suurin osa vanhemmista on tosiaan tyytyväisiä nykyiseen ilmaiseen koulusysteemiin. Jolle se ei kelpaa, se voi perustaa itse uuden koulun. Helppo homma: laadi opetussuunnitelma joka kelpaa sinulle, palkkaa opettajat, hanki koulurakennus, hanki oppikirjat ja oppimateriaali (kirjoita ne oppikirja itse, eihän nämä jo olemassa olevat sinulle kuitenkaan kelpaa) , järjestä kouluruokailu. Sitten ala mainostaa koulua ja odota ryntäystä oppilaiksi. Anna palaa! Mitä vielä odotat?

        Mistä ihmeestä sait käsityksen, että MINÄ kaipaisin jotain yksityiskouluja? Luitko ollenkaan mitä kirjoitin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös ihan luvallista järjestää lapselleen opetusta kotona, Mikään ei estä. No? Mitä odotat? Joko otit lapsesi pois koulusta?

        Uudestaan, mistä ihmeestä sait sen käsityksen, että MINÄ olisin jotenkin epätyytyväinen nykysysteemiin? Kannattaisko sun itsesi palata hetkeksi koulunpenkille, kun luetunymmärtämisesi on noin heikolla tasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla ätmilla taida mitään lapsia olla. Ei se ole niin lähelle naista päässy.

        Minulla, joka siis tämän langan aloitin, on lapsia ja olen naispuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla ätmilla taida mitään lapsia olla. Ei se ole niin lähelle naista päässy.

        Sulla ainakaan mitään lapsia ole. Mitä täällä patsastelet rinta rottingilla? Mikä kuvittelet olevasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla ätmilla taida mitään lapsia olla. Ei se ole niin lähelle naista päässy.

        Mitä räävit sitä turpaasi jatkuvasti? Aikuinen ihminen! Soo, soo!

        Joulupukki laittaa tuollaisille vätyksille m0l0n suuhun ja kysyy sitten: mites nyt suu pannaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä räävit sitä turpaasi jatkuvasti? Aikuinen ihminen! Soo, soo!

        Joulupukki laittaa tuollaisille vätyksille m0l0n suuhun ja kysyy sitten: mites nyt suu pannaan!

        Oi miten ätmiin kolahti. Ihan sarjatulella naisprofiloituneita viestejä tykittää. Transuile rauhassa, se on ihan sallittua Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi miten ätmiin kolahti. Ihan sarjatulella naisprofiloituneita viestejä tykittää. Transuile rauhassa, se on ihan sallittua Suomessa.

        Naisprofiloituneita? No jo on taas psykoosit tulilla! Rauhotu nyt kun pian on joulu. Ota vaikka olut. Tosin ei varmaan kannata sekakäyttää kun sulla melko varmasti jokin l*äkitys päällä.

        Ja mitä tulee koulujen aivopesuun, niin tulen vastustamaan viimeiseen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi miten ätmiin kolahti. Ihan sarjatulella naisprofiloituneita viestejä tykittää. Transuile rauhassa, se on ihan sallittua Suomessa.

        Transuile? Minä vastustan transtuputusta kaikin tavoin jos ei viesteistä vielä sinulle käynyt selväksi. Sinähän olet sekaisin kuin seinäkello!

        Mitkä muuten ovat motiivisi kun paukutat päätäsi palstalla? Oletko itse ätmi tai ätni? Kuvitteletko oikeasti, että saat minut hermostumaan tyhmillä provoillasi? Käyttäisit edes mielikuvitusta jos tarkoitus on provoilla. Toinen mahdollisuus tietysti, että olet niin saakelin tyhmä ja joidenkin päihteiden vaikutuksen alaisena, mutta nähtävästi saat kiksejä ja alapää koztuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transuile? Minä vastustan transtuputusta kaikin tavoin jos ei viesteistä vielä sinulle käynyt selväksi. Sinähän olet sekaisin kuin seinäkello!

        Mitkä muuten ovat motiivisi kun paukutat päätäsi palstalla? Oletko itse ätmi tai ätni? Kuvitteletko oikeasti, että saat minut hermostumaan tyhmillä provoillasi? Käyttäisit edes mielikuvitusta jos tarkoitus on provoilla. Toinen mahdollisuus tietysti, että olet niin saakelin tyhmä ja joidenkin päihteiden vaikutuksen alaisena, mutta nähtävästi saat kiksejä ja alapää koztuu.

        Ja ah kuinka helposti sainkaan sinut hermostumaan, ransu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ah kuinka helposti sainkaan sinut hermostumaan, ransu.

        Huutista:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ah kuinka helposti sainkaan sinut hermostumaan, ransu.

        Oi mikä kovis:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ah kuinka helposti sainkaan sinut hermostumaan, ransu.

        Mikäs mätizäkki se siellä urputtaa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sait käsityksen, että MINÄ kaipaisin jotain yksityiskouluja? Luitko ollenkaan mitä kirjoitin?

        Etkö ole aloittaja? Aloittaja hyvin yksiselitteisesti kannattaa Suomen ilmaisen koulujärjestelmän purkamista ja ehdottaa tilalle kalliita yksityiskouluja. Sehän tarkoittaisi käytännössä että köyhien lapset eivät enää pääse kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole aloittaja? Aloittaja hyvin yksiselitteisesti kannattaa Suomen ilmaisen koulujärjestelmän purkamista ja ehdottaa tilalle kalliita yksityiskouluja. Sehän tarkoittaisi käytännössä että köyhien lapset eivät enää pääse kouluun.

        Osaatko sä ollenkaan lukea? Vaikuttaako tämä "Valinnanvapautta voisi tietysti lisätä, mutta ei ole mitään tarvetta muuttaa kaikkia kouluja. Valtaosa vanhemmista on tyytyväisiä nykyisiin kouluihin. Laittakoon he lapsensa jonnekin muualle, jotka ovat eri mieltä."sisältävän samanlaisia ajatuksia kuin aloittajan viesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sä ollenkaan lukea? Vaikuttaako tämä "Valinnanvapautta voisi tietysti lisätä, mutta ei ole mitään tarvetta muuttaa kaikkia kouluja. Valtaosa vanhemmista on tyytyväisiä nykyisiin kouluihin. Laittakoon he lapsensa jonnekin muualle, jotka ovat eri mieltä."sisältävän samanlaisia ajatuksia kuin aloittajan viesti?

        Minun kirjoitukseni oli tarkoitettu vastaukseksi aloittajalle, ei sinulle. Aloittaja hyvin selkeästi oli purkamassa nykyistä ilmaista ja tasaveroista koulujärjestelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kirjoitukseni oli tarkoitettu vastaukseksi aloittajalle, ei sinulle. Aloittaja hyvin selkeästi oli purkamassa nykyistä ilmaista ja tasaveroista koulujärjestelmää.

        Moraalinen kompassisi on hukassa, mutta sinusta on hienoa esiintyä hyväntekijänä ja patsastella sitten ylpeänä tasa-arvon edistäjänä, saada taputuksia vähemmistöiltä ja kuulla kuinka hieno ja mahtava olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kirjoitukseni oli tarkoitettu vastaukseksi aloittajalle, ei sinulle. Aloittaja hyvin selkeästi oli purkamassa nykyistä ilmaista ja tasaveroista koulujärjestelmää.

        Minkä ihmeen takia sinä sitten tulet skitsoamaan minulle ja vielä täysin kaiken kirjoittamani vierestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia sinä sitten tulet skitsoamaan minulle ja vielä täysin kaiken kirjoittamani vierestä?

        Miten niin tulin skitsoilemasn SINULLE? Kuten sanoin, en vastannut alun perin sinulle ollenkaan. Vastasin aloittajalle. Se tarkoittaa et mitä ikinä kirjoitinkin - skitsoilua tai ei - sitä ei ollut kohdistettu sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moraalinen kompassisi on hukassa, mutta sinusta on hienoa esiintyä hyväntekijänä ja patsastella sitten ylpeänä tasa-arvon edistäjänä, saada taputuksia vähemmistöiltä ja kuulla kuinka hieno ja mahtava olet.

        Aivan mahtavaa kun joku, joka ei edes tunne minua, tietää niin tarkkaan mikä on minusta hienoa ja mihin kirjoituksillani perimmältäni pyrin. Eläköön ajatustenlukijat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tulin skitsoilemasn SINULLE? Kuten sanoin, en vastannut alun perin sinulle ollenkaan. Vastasin aloittajalle. Se tarkoittaa et mitä ikinä kirjoitinkin - skitsoilua tai ei - sitä ei ollut kohdistettu sinuun.

        Minulle sinä nimenomaan vastasit, jos olet hän, joka kirjoitti tuon 2023-12-22 08:13:46 viestin ja siitä seuraavia samanmoisia. Vastasit tuon minun viestiini, kuten itsekin näet. Jos juttelet aloittajalle, niin vingu sitten hänelle, älä minulle.


    • Anonyymi

      ""Oi miten ätmiin kolahti. Ihan sarjatulella naisprofiloituneita viestejä tykittää. Transuile rauhassa, se on ihan sallittua Suomessa.""

      Kiinnostaa vain millaiset kiksit sait tästä ja kovettuiko arvon poskisolistilla galu, vai koztuiko pipari?

      • Anonyymi

        Älä vedä peruukkia niin kireälle, ettei loppukin aivotoiminta lakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vedä peruukkia niin kireälle, ettei loppukin aivotoiminta lakkaa.

        Poskisolistilla aivotoiminta ei ainakaan lakkaa kun kirjoitusten perusteella hän vetää mutkat suoriksi ja tekee olettamuksia muista:D

        Milloin joku on ätmi, milloin joku ei saa naista, milloin joku ei harrasta seksiä mallimiehen kanssa jne..

        Sellainen on poskisolisti! Pitäisikö arvon poskisolisti nyt palkita vaikka pride pinssillä? Poskisolisti olisi varmasti otettu ja ylpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poskisolistilla aivotoiminta ei ainakaan lakkaa kun kirjoitusten perusteella hän vetää mutkat suoriksi ja tekee olettamuksia muista:D

        Milloin joku on ätmi, milloin joku ei saa naista, milloin joku ei harrasta seksiä mallimiehen kanssa jne..

        Sellainen on poskisolisti! Pitäisikö arvon poskisolisti nyt palkita vaikka pride pinssillä? Poskisolisti olisi varmasti otettu ja ylpeä!

        Ja hanki ätmi isommat korkkarit niin johan helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hanki ätmi isommat korkkarit niin johan helpottaa.

        Poskisolisti ei osaa lopettaa hyvän sään aikana. Poskisolisti haluaa soittaa poskea jopa jouluna. Posken soitto on poskisolistilla veressä. Poskisolisti haluaa sanoa viimeisen sanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poskisolisti ei osaa lopettaa hyvän sään aikana. Poskisolisti haluaa soittaa poskea jopa jouluna. Posken soitto on poskisolistilla veressä. Poskisolisti haluaa sanoa viimeisen sanan.

        Poskisolistilla on paha olla. Poskisolisti haluaa purkaa pahaa oloaan muihin. Yrittäkää ymmärtää poskisolistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poskisolistilla on paha olla. Poskisolisti haluaa purkaa pahaa oloaan muihin. Yrittäkää ymmärtää poskisolistia.

        Kuka on poskisolisti? Mistä tiedät
        mikä julkaisu on kenenkin kirjoittama?


    • Anonyymi

      ""Aloittaja hyvin selkeästi oli purkamassa nykyistä ilmaista ja tasaveroista koulujärjestelmää.""

      Sinulle nykyinen koulujärjestelmä on tasaveroinen kun siellä lapsille kerrotaan jo uskomattomia satuja "on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi vaikka on syntymässä määritelty pojaksi."

      Monet järki-ihmiset minä mukaan lukien rinnastavat tuon lapsiin vaikuttamisen p€d0juttuihin ja ruumiinvamman tuottamiseen eli sellainen sonta tulee lopettaa välittömästi, mutta patsastele sinä nyt hyväntekijänä ja tasa-arvon kannattajana kun olet vauhtiin päässyt.

    • Anonyymi

      Järjettömintä on se että ihmiset sallivat tällaisen woke paskan syöttämisen lapsillemme ja nuorisollemme ja vielä opetushallituksen määräyksellä.

      Veronmaksajana ja huolestuneena kansalaisena peräänkuulutan mielenterveyspalveluiden saatavuuden helpottamista ko. virastoihin, koska selvästi tarvetta siihen on.

    • Anonyymi

      ""Aloittaja hyvin selkeästi oli purkamassa nykyistä ilmaista ja tasaveroista koulujärjestelmää.""

      Sinusta on siis hienoa puskea lapsiin trans-ideologiaa ja esiintyä sitten tasa-arvon kannattajana, fanfaarien soidessa sinusta on hienoa kuulla taputuksia ja hurraa huutoja ja huutoja miten hieno ihminen olet. Pieni vähemmistö kumartaa edessäsi. Se jos mikä on sinusta hienoa.

      • Anonyymi

        Sinulla on oikeus ottaa lapsesi koulusta pois ja opettaa häntä kotona. Luulet tietäväsi miten minä ajattelen. Mitä siitä välität? Et tiedä siitä mitään eikä sen pitäisi sinun elämääsi vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät mikä on jonkun toisen ihmisen mielestä hienoa? Onko sinulla suora näköyhteys toisen
        pääkoppaan? Mitä jos antaisit muiden itse kertoa mikä on heidän mielestään hienoa ja tavoittelemisen arvoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät mikä on jonkun toisen ihmisen mielestä hienoa? Onko sinulla suora näköyhteys toisen
        pääkoppaan? Mitä jos antaisit muiden itse kertoa mikä on heidän mielestään hienoa ja tavoittelemisen arvoista?

        Jos et älyä, niin aloitus on minun tekemä, jossa minä kerron mikä on minun mielestä hienoa.

        Taidat olla niitä hyödyllisiä idiootteja, jotka kannattavat koulujen trans-ideologiaa tasa-arvon nimissä.

        Sitten rinta rottingilla patsastelet kaupungilla pride pinssi rinnassa ja pride lippu liehuen ja olet niin hyväntekijää, niin hyväntekijää..

        Vai, että hyväntekijä:D Kaikkea sitä kuulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et älyä, niin aloitus on minun tekemä, jossa minä kerron mikä on minun mielestä hienoa.

        Taidat olla niitä hyödyllisiä idiootteja, jotka kannattavat koulujen trans-ideologiaa tasa-arvon nimissä.

        Sitten rinta rottingilla patsastelet kaupungilla pride pinssi rinnassa ja pride lippu liehuen ja olet niin hyväntekijää, niin hyväntekijää..

        Vai, että hyväntekijä:D Kaikkea sitä kuulee!

        Minua tuntematta tiedät mitä pidän rinnassani, pinssiä vai pelkkää kaulakorua vai en yhtään mitään ja miten kaupungilla liikun. Tiedät senkin että ylipäänsä liikun kaupungilla eli tiedät sen missä asun. Olet varma että asun kaupungissa. En voi asua maalla, en mitenkään. Sillä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et älyä, niin aloitus on minun tekemä, jossa minä kerron mikä on minun mielestä hienoa.

        Taidat olla niitä hyödyllisiä idiootteja, jotka kannattavat koulujen trans-ideologiaa tasa-arvon nimissä.

        Sitten rinta rottingilla patsastelet kaupungilla pride pinssi rinnassa ja pride lippu liehuen ja olet niin hyväntekijää, niin hyväntekijää..

        Vai, että hyväntekijä:D Kaikkea sitä kuulee!

        Koeta nyt ensin saattaa maailmaan yksi lapsi ja ala sitten vaahdota siitä miten lapset pitää kouluttaa. Omasi saat kouluttaa miten itse tahdot. Mutta ensin sen lapsen pitää olla olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et älyä, niin aloitus on minun tekemä, jossa minä kerron mikä on minun mielestä hienoa.

        Taidat olla niitä hyödyllisiä idiootteja, jotka kannattavat koulujen trans-ideologiaa tasa-arvon nimissä.

        Sitten rinta rottingilla patsastelet kaupungilla pride pinssi rinnassa ja pride lippu liehuen ja olet niin hyväntekijää, niin hyväntekijää..

        Vai, että hyväntekijä:D Kaikkea sitä kuulee!

        Onko joku väittänyt olevansa hyväntekijä?


    • Anonyymi

      ""Omasi saat kouluttaa miten itse tahdot.""

      Ai nyt saankin kouluttaa omat lapseni miten tahdon kun äsken kirjoitit "mitä jos antaisit muiden itse kertoa mikä on heidän mielestään hienoa ja tavoittelemisen arvoista" eli loit kuvaa, että en saa kouluttaa omia lapsiani miten tahdon kun muut kertovat sen minun puolestani. Niin se mieli muuttuu:D

      • Anonyymi

        Niin. Sinähän kerroit miten sinä kouluttaisit lapsesi. Sitten joku vaahtoaa mitä jos antaisit muiden kertoa miten kasvattavat lapsensa. Sinähän kerroit vain miten sinä kasvattaisit lapsesi ja siihen sinulla on täysi oikeus, jos et halua istuttaa lapsiisi homopropagandaa, niin et halua ja sillä sipuli.

        Ihan turha näiden ns. "hyviksien" ja hyödyllisten idioottien on täällä paukuttaa suutansa. He ovat valtaeliitin ja pahuuden asialla vaikka eivät sitä itse ymmärrä. He ovat olevinaan hyviksiä vaikka ovat kaikkea muuta kuin hyviksiä. Itse he eivät sitä tajua, koska he ovat niin ihmisoikeuksien pauloissa. On hienoa esiintyä hyviksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sinähän kerroit miten sinä kouluttaisit lapsesi. Sitten joku vaahtoaa mitä jos antaisit muiden kertoa miten kasvattavat lapsensa. Sinähän kerroit vain miten sinä kasvattaisit lapsesi ja siihen sinulla on täysi oikeus, jos et halua istuttaa lapsiisi homopropagandaa, niin et halua ja sillä sipuli.

        Ihan turha näiden ns. "hyviksien" ja hyödyllisten idioottien on täällä paukuttaa suutansa. He ovat valtaeliitin ja pahuuden asialla vaikka eivät sitä itse ymmärrä. He ovat olevinaan hyviksiä vaikka ovat kaikkea muuta kuin hyviksiä. Itse he eivät sitä tajua, koska he ovat niin ihmisoikeuksien pauloissa. On hienoa esiintyä hyviksenä.

        Sinähän se esiinnyt hyviksenä. Olet olevinani lasten oikeuksien puolustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se esiinnyt hyviksenä. Olet olevinani lasten oikeuksien puolustaja.

        Meinaatko, että sinäkin olet lasten oikeuksien puolustaja kun ihmisoikeuksien ja tasa-arvon nimissä haluat syöttää kouluissa alaikäisille lapsille transjuttuja? Tehän syötätte lapset suden suuhun ja olette pahuuden asialla, ettekä minkään muun asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että sinäkin olet lasten oikeuksien puolustaja kun ihmisoikeuksien ja tasa-arvon nimissä haluat syöttää kouluissa alaikäisille lapsille transjuttuja? Tehän syötätte lapset suden suuhun ja olette pahuuden asialla, ettekä minkään muun asialla.

        Vastustan koulujen yksityistämistä koska yksityiset koulut ovat maksullisia. Kaikilla ei ole varaa maksaa koulumaksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että sinäkin olet lasten oikeuksien puolustaja kun ihmisoikeuksien ja tasa-arvon nimissä haluat syöttää kouluissa alaikäisille lapsille transjuttuja? Tehän syötätte lapset suden suuhun ja olette pahuuden asialla, ettekä minkään muun asialla.

        Meinaatko, että sinäkin olet lasten oikeuksien puolustaja kun haluat yksityistää koulut jolloin kouluista tulisi maksullisia eivätkä köyhien lapset eivät pääse kouluun ollenkaan? Uni Cygnaeus kehitti ilmaisen kansakoulujärjestelmän joka toimi vuosikymmenien ajan. 1970-luvulla se muuttui ilmaiseksi peruskouluksi.

        ” ja tasa-arvon nimissä haluat syöttää kouluissa alaikäisille lapsille transjuttuja?”

        Missä kohtaa olen puhunut transjutuista yhtään mitään? Sinähän niistä vaahtoat.


        ” Tehän syötätte lapset suden suuhun ja olette pahuuden asialla, ettekä minkään muun asialla.”

        Ketkä te? Minä ja….???

        Hanki ensin itse niitä lapsia ja puhu vasta sitten. Lapsettomilla ei ole puheoikeutta kun on kyse lasten asioista.


    • Anonyymi

      Oliko jollekin suurikin yllätys, että koko mätä läntinen maailma kääntyy Venäjää vastaan? Venäjällä ei maahantunkeutujille levitetä punaista mattoa, eivätkä ABCDEFGHIW-sekopäät marssi keskellä katua itseään lapsille paljastaen poliisin suojeluksessa. Kiinaan ja Intiaan ei NWO uskalla koskea, mutta Venäjän jälkeen seuraavana ovat vuorossa Filippiinit tai Kambodza. Venäjä ei tosin luovuta, eikä taivu eli laittaa hanttiin NWO:lle kuten Pohjois-Korea, Kuuba, Syyria ja Iran. NWO ei luovuta ennen kuin jokaisessa maassa on presidenttinä & pääministerinä p€d0fili, mies mekossa, rotumuukalainen jne..

    • Anonyymi

      Nämä transjuttuja tuputtavat ovat olevinaan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden asialla kun heidän aivot ei pysty ymmärtämään sitä ja heidät on valtaeliitin toimesta valjastettu myrkyttämään lasten päät. Kaikki tapahtuu tietysti tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden nimissä, jolloin he voivat esiintyä hyviksinä, mutta ovat täysin pahuuden asialla.

      • Anonyymi

        On hienoa patsastella pridekulkueen keskellä hyviksenä ja saada niskaan taputuksia kuinka hyvä ja hieno ihminen on kyseessä. Ei niin väliä vaikka heidän ansiostaan joku lapsi menee sukupuolenkorjausleikkaukseen eli he omalla toiminnallaan tuottavat lapsille ruumiinvammoja, mutta esiintyvät samaan aikaan hyviksinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hienoa patsastella pridekulkueen keskellä hyviksenä ja saada niskaan taputuksia kuinka hyvä ja hieno ihminen on kyseessä. Ei niin väliä vaikka heidän ansiostaan joku lapsi menee sukupuolenkorjausleikkaukseen eli he omalla toiminnallaan tuottavat lapsille ruumiinvammoja, mutta esiintyvät samaan aikaan hyviksinä.

        Itse hurskastelet ja esität hyvistä vaikka mielessäsi ei ole mitään muuta kuin että voi mistä mä saisin pillua.,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse hurskastelet ja esität hyvistä vaikka mielessäsi ei ole mitään muuta kuin että voi mistä mä saisin pillua.,,,

        Se on ihan luonnollista ja normaalia tykkää pillusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan luonnollista ja normaalia tykkää pillusta.

        Kyse onkin siitä ettet sinä välitä mistään muusta kuin siitä. Et pidä edes naisista, pidät vain pillusta. Kunhan hurskastelet. Lasten oikeudet eivät kiinnosta yhtään, eihän sinulla lapsia edes ole. Eikä tule. Ja hyvä niin. Totaalisen itsekäs ihminen ei sovi vanhemmaksi. Eikä parisuhteeseen. Tekopyhyys vielä pahentaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse onkin siitä ettet sinä välitä mistään muusta kuin siitä. Et pidä edes naisista, pidät vain pillusta. Kunhan hurskastelet. Lasten oikeudet eivät kiinnosta yhtään, eihän sinulla lapsia edes ole. Eikä tule. Ja hyvä niin. Totaalisen itsekäs ihminen ei sovi vanhemmaksi. Eikä parisuhteeseen. Tekopyhyys vielä pahentaa asiaa.

        Tottakai normaali ja terve mies pitää pillusta ja sellainen minä olen.

        Se täytyy kyllä sanoa, että lasten oikeuksien puolesta tulen taistelemaan ja sinunlaisten puolesta en kyllä menisi rintamalle taistelemaan. Sanon sen minkä aikaisemminkin eli suomen kansalla on vihollinen ihan omasta takaa ja se on nämä pridettäjät. Ei tästä lammaskansasta ole laittamaan vastaan, mutta eiköhän matut nouse jossain vaiheessa vastustamaan teidän hulluuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse onkin siitä ettet sinä välitä mistään muusta kuin siitä. Et pidä edes naisista, pidät vain pillusta. Kunhan hurskastelet. Lasten oikeudet eivät kiinnosta yhtään, eihän sinulla lapsia edes ole. Eikä tule. Ja hyvä niin. Totaalisen itsekäs ihminen ei sovi vanhemmaksi. Eikä parisuhteeseen. Tekopyhyys vielä pahentaa asiaa.

        On hienoa patsastella sateenkaariväen keskellä hyviksenä rinta rottingilla pride pinssi rinnassa ja olla niin hyvistä, niin hyvistä että! Onko mukava tunne kun selkääntaputtelijoita riittää? Eikö isä ja äiti koskaan kehuneet ja taputelleet selkään? Noh, mene kaltaistesi joukkoon ja ota nyt takaisin se mikä on jäänyt kokematta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hienoa patsastella sateenkaariväen keskellä hyviksenä rinta rottingilla pride pinssi rinnassa ja olla niin hyvistä, niin hyvistä että! Onko mukava tunne kun selkääntaputtelijoita riittää? Eikö isä ja äiti koskaan kehuneet ja taputelleet selkään? Noh, mene kaltaistesi joukkoon ja ota nyt takaisin se mikä on jäänyt kokematta!

        Miehillä muka menkat ja pikkulapset voi päättää ovatko tyttöjä vai poikia ennenko karvat edes kasvaa. Kyllä on mieletöntä miten suurin osa ihmisistä suomessakin kulkee eduskunnan talutushihnassa mitään kyseenalaistamatta. Tämä on systemaattista suomen romuttamista. Ihan v*tun sairasta touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai normaali ja terve mies pitää pillusta ja sellainen minä olen.

        Se täytyy kyllä sanoa, että lasten oikeuksien puolesta tulen taistelemaan ja sinunlaisten puolesta en kyllä menisi rintamalle taistelemaan. Sanon sen minkä aikaisemminkin eli suomen kansalla on vihollinen ihan omasta takaa ja se on nämä pridettäjät. Ei tästä lammaskansasta ole laittamaan vastaan, mutta eiköhän matut nouse jossain vaiheessa vastustamaan teidän hulluuksia!

        Sinulla ei edes ole lapsia joten mitä vouhotat. Ja hyvä kun ei ole. Et välitä kuin itsestäsi ja omasta pillun saamisestasi. Ei sinusta ole isäksi eikä parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai normaali ja terve mies pitää pillusta ja sellainen minä olen.

        Se täytyy kyllä sanoa, että lasten oikeuksien puolesta tulen taistelemaan ja sinunlaisten puolesta en kyllä menisi rintamalle taistelemaan. Sanon sen minkä aikaisemminkin eli suomen kansalla on vihollinen ihan omasta takaa ja se on nämä pridettäjät. Ei tästä lammaskansasta ole laittamaan vastaan, mutta eiköhän matut nouse jossain vaiheessa vastustamaan teidän hulluuksia!

        Normaali terve mies pitää naisista, seksistä ja rakastelusta. Normaali mies pitää naisen persoonasta ja vartalosta. Normaali terve mies pitää erotiikasta ja rakkaudesta. Normaali mies voi pitää myös parisuhteesta, perhe-elämästä ja vanhemmuudesta.

        Normaalille terveelle miehelle nainen on ihminen ja kokonaisuus, ei pelkkä pillu. Jos pidät nimenomaan pillusta ja jos nainen on sinulle pelkkä pillu, et ole normaali terve mies. Olet luonnevikainen, tunnevammainen ja seksuaalisesti sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei edes ole lapsia joten mitä vouhotat. Ja hyvä kun ei ole. Et välitä kuin itsestäsi ja omasta pillun saamisestasi. Ei sinusta ole isäksi eikä parisuhteeseen.

        Ai että lapset vaikka suden suuhun kun itsellä ei ole lapsia? Älä unta näe! Kun matut alkavat laittamaan hanttiin, niin te mädättäjät pyydätte armeijaa paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali terve mies pitää naisista, seksistä ja rakastelusta. Normaali mies pitää naisen persoonasta ja vartalosta. Normaali terve mies pitää erotiikasta ja rakkaudesta. Normaali mies voi pitää myös parisuhteesta, perhe-elämästä ja vanhemmuudesta.

        Normaalille terveelle miehelle nainen on ihminen ja kokonaisuus, ei pelkkä pillu. Jos pidät nimenomaan pillusta ja jos nainen on sinulle pelkkä pillu, et ole normaali terve mies. Olet luonnevikainen, tunnevammainen ja seksuaalisesti sairas.

        Ja sinä olet mielestäsi seksuaalisesti normaali kun marssit sateenkaariväen kanssa pridelippu liehuen ja huutelet vielä törkeyksiä vastaantuleville heteropariskunnille! Olet niin hyvistä, niin hyvistä! Hyi, hyi sanon minä!

        Sitten haluatte mullistaa koulun seksuaalikasvatuksen täysin ja kertoilla lapsille satuja miten "on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi" ja tuon jälkeen te kutsutte itseänne normaaleiksi. On teillä otsaa. Kehtaattekin leikkiä yhdenvertaisuuden nimissä jotain hyväntekijää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että lapset vaikka suden suuhun kun itsellä ei ole lapsia? Älä unta näe! Kun matut alkavat laittamaan hanttiin, niin te mädättäjät pyydätte armeijaa paikalle.

        Ketkä te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet mielestäsi seksuaalisesti normaali kun marssit sateenkaariväen kanssa pridelippu liehuen ja huutelet vielä törkeyksiä vastaantuleville heteropariskunnille! Olet niin hyvistä, niin hyvistä! Hyi, hyi sanon minä!

        Sitten haluatte mullistaa koulun seksuaalikasvatuksen täysin ja kertoilla lapsille satuja miten "on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi" ja tuon jälkeen te kutsutte itseänne normaaleiksi. On teillä otsaa. Kehtaattekin leikkiä yhdenvertaisuuden nimissä jotain hyväntekijää!

        En ole osallistunut prideen. Tuo pride on sinulle pakkomielle. Minulle ei. Ei kiinnosta. En ole puhunut siitä sanaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole osallistunut prideen. Tuo pride on sinulle pakkomielle. Minulle ei. Ei kiinnosta. En ole puhunut siitä sanaakaan.

        Jos kerta pride ei sinua kiinnosta, niin mitä ihmettä teet tässä ketjussa?

        Vai onko arvon poskisolistin vain tarkoitus soittaa poskea eri ketjuissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole osallistunut prideen. Tuo pride on sinulle pakkomielle. Minulle ei. Ei kiinnosta. En ole puhunut siitä sanaakaan.

        Poskisolisti on olevinaan hyvis. Poskisolisti odottaa vierailevien kirjoittajien kääntävän toisenkin posken. Poskisolisti ei uskalla soittaa poskea livenä. Niinpä poskisolisti urputtaa palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä te?

        Poskisolisti on KINGI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali terve mies pitää naisista, seksistä ja rakastelusta. Normaali mies pitää naisen persoonasta ja vartalosta. Normaali terve mies pitää erotiikasta ja rakkaudesta. Normaali mies voi pitää myös parisuhteesta, perhe-elämästä ja vanhemmuudesta.

        Normaalille terveelle miehelle nainen on ihminen ja kokonaisuus, ei pelkkä pillu. Jos pidät nimenomaan pillusta ja jos nainen on sinulle pelkkä pillu, et ole normaali terve mies. Olet luonnevikainen, tunnevammainen ja seksuaalisesti sairas.

        Sinä et pidä mistään muusta kuin posken soittamisesta. Se on sinulla veressä. Olet poskisolisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et pidä mistään muusta kuin posken soittamisesta. Se on sinulla veressä. Olet poskisolisti.

        Kun täällä jotkut miehet kertovat faktoja naisten ja vähemmistöjen toimintatavoista ja vähemmistöjen ideologiasta joka ei todellakaan aja yhteistä etua kun se pskoo syntyvyyden ja sitä kautta kansantalouden, niin nämä totuuden puhujat tulee leimata vaarallisina haastajina, koska se ei edistä naisten ja vähemmistöjen omaa etua.


    • Anonyymi

      Lapsiin kohdistuvaan perversiopropagandaan täytyy puuttua nyt, sillä se ei ole enää narsistista leikkiä vaan hyökkäys meitä kaikkia vastaan: avoimesti ja häpeää tuntematta, pienimpien, heikoimpien ja haavoittuvaisimpien kautta.

    • Anonyymi

      Tarhaikäisillekin toitotetaan että pojillakin voi olla pimppi. Oksettaa. Murrosikäiset ovat ahdistuneet tästä homolesbosekoilusta. Kysytään , miksi nuoriso voi pahoin. Juuri tuosta syystä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe