Mitä tiedät urheilusta. Vastaa 50 kysymykseen ja katso tulos.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010024887.html
Oma tulos 25/50
Suuri urheiluvisa
23
293
Vastaukset
- Anonyymi
Sain 34 oikein. Hiton surkea tulos mielestäni koska kaikkia kysymyksiä en miettinyt loppuun ja vastasin noopeasti.
35/50 no joo ehkä se sit meni kuitenkin ihan ok.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos!
No juu olihan tuo vaikka parantamisen varaakin vielä jäi hiukan.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No juu olihan tuo vaikka parantamisen varaakin vielä jäi hiukan.🙂.
Mulla meni vaan puolet oikein eli mulla sitä parantamisen varaa vasta onkin.
Norppa83 kirjoitti:
Mulla meni vaan puolet oikein eli mulla sitä parantamisen varaa vasta onkin.
No mutta aihekin oli kyllä vähän sellanen että se ei ehkä sua niin suosinu ja ihan hyvin se siihen nähden meni kuitenkin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No mutta aihekin oli kyllä vähän sellanen että se ei ehkä sua niin suosinu ja ihan hyvin se siihen nähden meni kuitenkin.🙂.
Joo, urheilu ei oo mun vahvin alue, mutta jotain kyllä tiiän siitäkin, esim. Nykäsen Matin =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Joo, urheilu ei oo mun vahvin alue, mutta jotain kyllä tiiän siitäkin, esim. Nykäsen Matin =D =D
Kyllä ja se se vasta jotain onkin kun vielä voi ylpeenä sanoo että saman kylän poikii oli Nykäs Masa vainaakin.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä ja se se vasta jotain onkin kun vielä voi ylpeenä sanoo että saman kylän poikii oli Nykäs Masa vainaakin.😀.
Jep, Masa oli samoilta kyliltä.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ja niinpä on Harri Rovanperä ja poikansa Kalle Rovanperä ja Tommi Mäkinen myöskin (Puuppolasta, mutta nykyisin Puuppola kai kuuluu Jyväskylään). Juha Kankkunen on Laukaasta.
Norppa83 kirjoitti:
Ja niinpä on Harri Rovanperä ja poikansa Kalle Rovanperä ja Tommi Mäkinen myöskin (Puuppolasta, mutta nykyisin Puuppola kai kuuluu Jyväskylään). Juha Kankkunen on Laukaasta.
Joo kyllä näitä mestareita riittää samalta synnyinkylältä.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä näitä mestareita riittää samalta synnyinkylältä.😀.
Jep. Jkylää ei turhaan sanota Suomen urheilupääkaupungiksi.
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Jkylää ei turhaan sanota Suomen urheilupääkaupungiksi.
Joo kyllä niin se on että ei todellakaan suotta niin kehuta.😊.
Vastaamalla kaikkiin alimmaisen, sain tulokseksi 16.
Miksi urheilutietämys on aina tuloksia, nimiä ja vuosia (jotka eivät ole lainkaan mielenkiintoisia).
Ei ainuttakaan kysymystä urheilulääketieteestä tai -fysiikasta.36/50 eli ei ollut paljoa tietoa, jos olisi ollut niin olisi mennyt paremmin. Paljon vaikeita kysymyksiä.
Yksi kysymys otti tuoreeltaan aivoon, sillä katsoin telkusta edellisen maailmanmestaruusottelun Dartsissa. Olisin muistanut vähän mietittyä maailmanmestarin, mutta hätäilen menin arvailemaan väärin.
Uh! Olipa pitkä visa, jossa oikeasti tiesin tai edes hämärästi muistin alle 10 vastausta.. 😄
Urheilutietämyksesi on sangen hyvää tasoa!
Vastasit oikein 23 kysymykseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202893Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371814Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3381669- 151578
- 301193
- 291161
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai661108- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57931- 39874