Hei, kirjoitin tuolla aiemmin kumppanini alkoholiongelmasta etsien tukea ja apua vaikeaan ratkaisuuni (jonka ei kai kuitenkaan pitäisi olla niin vaikea...). Eli todellakin ainakin viimeiset pari vuotta suhdettamme on varjostanut miehen aivan liian usein toistuvat retkahdukset ryyppäämään.
Nyt olemme ottaneet pienen aikalisän suhteeseemme eli päätimme pitää pienen "miettimisbreikin". Nyt minua "vaivaa" ihan mieletön halu yhteen toiseen mieheen. Siis nimenomaan seksuaalinen halu. Meillä on ollut säpinää joskus aikaisemminkin jo ennen nykyistä suhdettani... Olen vain aina tuntenut mieletöntä vetoa tähän mieheen. Kuitenkin silloin, kun uskoa omaan parisuhteeseen vielä riitti eikä miehen ryyppyreissuista aiheutunut mielipaha ollut vielä sumentanut kaikkea hyvää, pystyin hyvin unohtamaan tämän "hurmurini" mielestäni ja jopa pitämään näppini erossa hänestä kun sattumalta törmättiin.
MUTTA nyt kun tilanne on mikä on ja olen uupunut kaikesta, ja etsin epätoivoisesti ratkaisua, luultavasti ulospääsyä parisuhteestani, minun tekisi hirveästi mieli mennä sänkyyn tämän toisen miehen kanssa... Olenko "sika", jos tämän breikkimme aikana toteutan haluni? Mies puolestaan viettää omaa taukoaan luultavasti kaljaa baareissa lipittäen...
KIELLETTY HEDELMÄ HOUKUTTELEE...
7
1507
Vastaukset
- nainen
niin eikös silloin ole vapaa. Mutta jos himojesi kohde on varattu, älä tee sitä, koska luultavasti rakastut häneen ja silloin vain rikkoisit itsesi.
- Nainen30
On vähän sen sorttinen mies, että taitaa sopia paremmin hauskanpitoseuraksi kuin aviomieheksi tai lasten isäksi... Sopisi tällä hetkellä loistavasti mun tarpeisiin! (:
- Alli
No ei tartte olla kovin viisas tajutakseen ettei se vieraan miehen kanssa hässiminen ainakaan helpota sua palaamaan takaisin rakkaussuhteeseen nykyisen miehesi kanssa. Eikä se pahemmin nosta itsetuntoakaan kun liekki on poltettu loppuun.
Yksinkertaistettuna: jos kaipaat unohdusta, niin pork away, pal! Jumalainen seksisuhde kolmannen kanssa on pakotie siinä missä alkoholinkin kittaaminen.
Tai jos haluat pysähtyä ja todella keskittyä miettimään nykyisen parisuhteesi trimmauskeinoja, niin opettele ensin tulemaan toimeen yksin itsesi kanssa, ihan ilman pikaruokaa ja muita kainalosauvoja.- jälkeen
Ei suhde palaa enää ennalleen , kun on ottanut munaa jotain toiselta mieheltä.
Mikä se tauko on? Mikset lähe kokonaan käppäseen.
Jos se ukko kerran juo, etkä sinä sitä halua, niin miksi sinä sitä kiusaat.
Anna se juo rauhassa, jos on kerran juodakseen.
Itse se juominen pitää lopettaa, jos se ei pelota että vaimo jättää, vaan se silti juo, niin ei se millään tauoillakaan lopeta.
Ja, sun pitää päättää että rakastatko vai et.
Sillä jos rakastaa, niin silloin ei nussi muita, vaan taistelee omiensa puolella elämässä.
- ihmeessä..
Minä olen eläny ryyppärin kanssa 12 vuotta. Tyhmä kun olen ollut ja vieläkin olen, kun jatkan. Teillä on breikki menossa..niin mene ihmeessä hakemaan uusia kokemuksia, jos se auttaisi vaikka sinua ja silmäsi avautuisivat uuden elämän alkuun..Tsemiä!!!
- pettt
jos makaat toisen kanssa, et kanna kortta kekoon.
olet alhainen jos menet sänkyyn toisen kanssa, vaikkain olisi breikki..
kaikki vetoaa aina johonkin breikkiin tms. - Nainen30
Sori nyt vaan kaikki "moralistit", mutta minä aion pitkästä aikaa alkaa nauttimaan elämästäni, johon kuuluu myös seksuaalisuus! Minä olen viimeiset kaksi-kolme vuotta saanut niin monta kertaa paskaa niskaani ja väsynyt tähän lupausten ja pettymysten vuoristorataan, etten minä enää jaksa yrittää itse pysyä enkelinä. Eikä minulla ole enää tarkoitusta jatkaa avoliittoani. Minä näen breikkimme pehmeänä laskuna lopulliseen eroon. Se että käyn saamassa hyvää seksiä, voi auttaa minua entistä paremmin irtautumaan epätyydyttävästä, voimavaroja vievästä suhteestani ja kirkaammin tajuamaan, että ihanampaakin elämää on tarjolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291