Mä en tajuu ku suomalaiset räppärit ei tee nopeet räppii. Aina sitä samaa paskaa hidasta samantahtista höpötystä. Mä oon pikkasen kyllästyny siihe.. sanokaa jos tiedätte enemmän ku minä.
Jotku haluu seksii ja jotku suojella metsii, mut mitä ihmiset oikeesti etsii. Ne etsii jumalaa jota palvoo, jotain jonka takii yöt valvoo. Jotain perustaa elämälle eikä vaan haurasta kalvoo. Mikä se jumala on? Mun sielu on levoton, ku se ei tiedä. Ei ihmiset epätietoisuutta siedä.
Ehkä mulle on kerrottu jo vastaus, mut mä en sitä usko. Millon mulle koittaa taas aamu ja sen rusko. Ihmiset muuttaa totuutta et ne siit jotain hyötyis ja heikot niiden juoniin myöntyis. Mistä mä tiedän kuka kertoo totuuden. Kuka sanoo miten saa elämän uuden.
- mä
nopee räppi
7
2006
Vastaukset
- emmi
kuunteles kneebroa ni kuulet nopeet räppii
- Eleblunt
Ainakin Ceebrolisticsissä ja Serkkupojissa vaikuttavan Pijallin/Hysän tyyli on koko ajan kehittyny nopeempaan suuntaan. Myös Ruudolf räppäsi ainakin joissain vanhemmissa julkaisuissaan nopealla ysäriwestcoasttyylillä. Samoin Karri Koira.
Maailmalla artistit ovat viimeisen kymmenen vuoden aikana pikemminkin hidastaneet tyyliään. Kuuntele isoista nimistä vaikka vanhaa Outkastia, niin huomaat. - meigäpeka
kuuntele nitlangia, taitaa olla suomen nopein.
- gegs
Suomen nopein räppäri on tietääkseni Skandaali ja kyllä se joissain biiseissä todellakin räppää aika nopeeta tahtia. :)
Kuuntelepa biisi Edorf- EI EI EI.
Lopussa tuleva on aika nopeeta, en saanut siitä edes hyvin selvää ennenkuin näin lyriksit:
ku jäbä tää komentaa, äpärä lopeta äläkä koeta räpätä nopeeta
tänään mä opetan tavaamaan lavalla tavalla jolla saa räjähtään komeetat
suomikonepistooli laulaa, ku näppärin räppäri räppää nii säkkärit
spitataan taidolla, kitataan raivolla, meil on aina häppäri bäkkäril
mul on bissee, naisii ja uzi
tyrkyl tissei, paistii ja pussyy
tyttö haluuks sie maistaa penistä?
oon ku käki, muna vieraissa pesissä- DUK
Busta Rhymesin Break Ya Neck, siinä ainakin on nopeaa riimitystä.
- Benitzakura
Joo tottahan tuo...huonompaan suuntaanhan tässä mennään. Heh tänä päivänä kuka vaan voi oppia räbäyttään parissa viikossa eikä heitä huonommin kuin muut. mut joo... noi tuli mieleen jotka eroo....
http://www.mikseri.net/artists/?id=35415
http://www.mikseri.net/artists/?id=22092 - hoppi90
kattokaapa tää nit_lang_peflettia_komeampi_mies siinä jätkä joka menee kaikenmaailman skandaalien ohi nopeudes *nauraa* (en tarkottanu tätä riidan kans)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232