Kitkarenkaat alla-Jäätkö kotiin?
18
240
Vastaukset
- Anonyymi
liukuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Kuvitteletko, että nastarengas on jotenkin parempi lumisateessa kuin kitkarengas?
- Anonyymi
Ei tarvitse välittää enää keleistä kun on Nokian Hkpl 10-nastarenkaat. Ei ole liukasta eikä lumi haittaa!👌
- Anonyymi
Ja hankook nastarenkaat-samaa pitoa puoleen hintaa kuin Nokian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hankook nastarenkaat-samaa pitoa puoleen hintaa kuin Nokian
kateellinen inisee...
- Anonyymi
Ei tarvitse kotiin jäädä kun osaa ajaa kelien ehdoilla. Ei joka paikassa tarvi kasu pohjassa ajaa
.
.. - Anonyymi
Maanteillä ei tarvita nastoja oikeistaan koskaan, varsinkaan lumisateessa.
Olen ajanut 7 vuotta kitkarenkailla ja oikein hyvin olen pärjäillyt ja joutunut ihmettelemään millä renkailla monet ajaa kun eivät pääse mihinkään ja tunaavat joka paikassa.- Anonyymi
onnea myös 8 :een talveen
Mitä enemmän lunta, sen paremmin kitkarengas toimii suhteessa nastaan. Se todellinen "pääkallokeli" eli alijäähtynyttä vettä sataa jo ennestään jäätyneen tien päälle on se keli, missä nastarengas loistaa. Lumessa möyrimisessä ei nastoista ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
kuinkas se lumen alla oleva jää-siis piilossa oleva
sekö kitkarenkas hoitaa senkin vaivatta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sekö kitkarenkas hoitaa senkin vaivatta?hih
Anonyymi kirjoitti:
sekö kitkarenkas hoitaa senkin vaivatta?Mitä jos nastat eivät ulotu jäähän asti?
Hoitaako nastarengas senkin vaivatta?
(Kai ymmärrät, ettei lunta paljon tarvitse olla, etteivät nastat enää alustaan ulotu.)
- Anonyymi
Kotona ollaan, kun vissiin akku hajos.
- Anonyymi
pysyykö tiellä?
- Anonyymi
sodäär iceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- Anonyymi
puhutaan yhdessä kuten Moktar Gubta
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010083285.html
olikohan kitkarenkaat allah? - Anonyymi
etelässä taas kaiteet paukuuuuuuuliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358